BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na jaren de VI opgezegd voetbal international

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Verslaafd was ik aan dat blad met z`n altijd open en eerlijke columns en berichtgevingen.De laatste jaren zitten ze maar op de rug van onze club Feijenoord..
Nu halen ze continue en structureel alleen het negatieve
uit de club om in het nieuws te brengen...
Het blad doet (zoals Rovert altijd omschrijft)enkel en alleen maar open deuren intrappen.Nooit,en ik zegggggg nooit komen ze met een stelling van hoe het wel zou moeten.
Ja wederom weer met open deuren.De liefde voor het blad dat eens zo groot was als de Euromast is geslonken tot de grote van de euromast op madurodam.Het was leuk maar ik hoef niet meer..
Wat vind u mede kameraden?
Let it Snoo
 Let it Snoo - woensdag 20 juli 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Krijg er een slappe van :P
feijnrd
 feijnrd - woensdag 20 juli 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 14:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Verslaafd was ik aan dat blad met z`n altijd open en eerlijke columns en berichtgevingen.De laatste jaren zitten ze maar op de rug van onze club Feijenoord..
Nu halen ze continue en structureel alleen het negatieve
uit de club om in het nieuws te brengen...
Het blad doet (zoals Rovert altijd omschrijft)enkel en alleen maar open deuren intrappen.Nooit,en ik zegggggg nooit komen ze met een stelling van hoe het wel zou moeten.
Ja wederom weer met open deuren.De liefde voor het blad dat eens zo groot was als de Euromast is geslonken tot de grote van de euromast op madurodam.Het was leuk maar ik hoef niet meer..
Wat vind u mede kameraden?
ik ben het zwaar met jou eens...
niet alleen VI bijna elk voetbal blad man ik word er moe van pff
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 20 juli 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Ik krijg er een harde sjanker van!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 20 juli 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 14:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Verslaafd was ik aan dat blad met z`n altijd open en eerlijke columns en berichtgevingen.De laatste jaren zitten ze maar op de rug van onze club Feijenoord..
Nu halen ze continue en structureel alleen het negatieve
uit de club om in het nieuws te brengen...
Het blad doet (zoals Rovert altijd omschrijft)enkel en alleen maar open deuren intrappen.Nooit,en ik zegggggg nooit komen ze met een stelling van hoe het wel zou moeten.
Ja wederom weer met open deuren.De liefde voor het blad dat eens zo groot was als de Euromast is geslonken tot de grote van de euromast op madurodam.Het was leuk maar ik hoef niet meer..
Wat vind u mede kameraden?
dat is toch dat huisblad van die snor? bewonderenswaardig dat je het nog jaren hebt volgehouden. Snertblad die nooit objectief heeft geschreven (mijn mening)
cc-tje
 cc-tje - woensdag 20 juli 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 14:11 schreef feijnrd het volgende:

[..]

ik ben het zwaar met jou eens...
niet alleen VI bijna elk voetbal blad man ik word er moe van pff
Jeb, alleen de hand in hand is nog positief... duurt ook niet lang meer denk ik.
cc-tje
 cc-tje - woensdag 20 juli 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 14:12 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik krijg er een harde sjanker van!
te veel info...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Ik koop het blad af en toe, vooral als Feyenoord goed presteert...
6 a 7 x gekocht dus afgelopen seizoen.

Interviews met voetballers is net zo inhoudelijk als Suske en Wiske.
craven
 craven - woensdag 20 juli 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 14:16 schreef FR-Henk het volgende:
Ik koop het blad af en toe, vooral als Feyenoord goed presteert...
6 a 7 x gekocht dus afgelopen seizoen.

Interviews met voetballers is net zo inhoudelijk als Suske en Wiske.
suske en wiske heeft meer inhoud...
Let it Snoo
 Let it Snoo - woensdag 20 juli 2011 - 15:42   quote  deeplink  
MILJAAR!
craven
 craven - woensdag 20 juli 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Biek//held!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 20 juli 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 14:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Verslaafd was ik aan dat blad met z`n altijd open en eerlijke columns en berichtgevingen.De laatste jaren zitten ze maar op de rug van onze club Feijenoord..
Nu halen ze continue en structureel alleen het negatieve
uit de club om in het nieuws te brengen...
Het blad doet (zoals Rovert altijd omschrijft)enkel en alleen maar open deuren intrappen.Nooit,en ik zegggggg nooit komen ze met een stelling van hoe het wel zou moeten.
Ja wederom weer met open deuren.De liefde voor het blad dat eens zo groot was als de Euromast is geslonken tot de grote van de euromast op madurodam.Het was leuk maar ik hoef niet meer..
Wat vind u mede kameraden?
Ik vind het onzin en een beetje calimero gedrag, ik geloof niet dat de Voetbal International expres Feyenoord onderuit wil halen, maar bij elke negatieve berichtgeving spuugt iedereen zijn gal richting het blad. Dat ze nooit met een stelling komen van hoe het wel zou moeten is omdat ze daar niet voor zijn, een blad als VI is er om nieuws binnen een voetbalclub door te seinen en niet om op de stoel van directieleden te gaan zitten.
craven
 craven - woensdag 20 juli 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 15:45 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik vind het onzin en een beetje calimero gedrag, ik geloof niet dat de Voetbal International expres Feyenoord onderuit wil halen, maar bij elke negatieve berichtgeving spuugt iedereen zijn gal richting het blad. Dat ze nooit met een stelling komen van hoe het wel zou moeten is omdat ze daar niet voor zijn, een blad als VI is er om nieuws binnen een voetbalclub door te seinen en niet om op de stoel van directieleden te gaan zitten.
helaas is het altijd oud nieuws en toch vaak wel suggestief
Quiroz
 Quiroz - woensdag 20 juli 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 15:46 schreef craven het volgende:

[..]

helaas is het altijd oud nieuws en toch vaak wel suggestief
VI heeft de beste bronnen van alle bladen/sites in Nederland, het is ook nu weer de VI die meld dat Koeman komt. Je moet ook niet vergeten dat het blad maar 1x per week uitkomt, en omdat het op maandag gedrukt is en op woensdag uitkomt kunnen er weleens achterhaalde nieuwsberichten staan, maar verder vind ik het ook gelul van je dat het suggestief zou zijn, noem is wat op dan?
craven
 craven - woensdag 20 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 15:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

VI heeft de beste bronnen van alle bladen/sites in Nederland, het is ook nu weer de VI die meld dat Koeman komt. Je moet ook niet vergeten dat het blad maar 1x per week uitkomt, en omdat het op maandag gedrukt is en op woensdag uitkomt kunnen er weleens achterhaalde nieuwsberichten staan, maar verder vind ik het ook gelul van je dat het suggestief zou zijn, noem is wat op dan?
god moet ik net uit mijn werk ook nog eens de vi(die ik niet heb) er op na slaan?
lees maar eens interviews en daarboven geplaatste subteksten, als je het in het interview terugleest zijn ze vaak in een andere context geplaatst. Ja het is een weekblad, maar dat weten ze zelf ook. Dat de naam koeman wordt gezegd is niet echt een wonder, circuleerd al bijna een week op internet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door craven --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 juli 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Nooit wat gevonden dat vod!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 20 juli 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 15:52 schreef craven het volgende:

[..]

god moet ik net uit mijn werk ook nog eens de vi(die ik niet heb) er op na slaan?
lees maar eens interviews en daarboven geplaatste subteksten, als je het in het interview terugleest zijn ze vaak in een andere context geplaatst. Ja het is een weekblad, maar dat weten ze zelf ook. Dat de naam koeman wordt gezegd is niet echt een wonder, circuleerd al bijna een week op internet
Natuurlijk doen ze dat, dat doet toch ieder blad of site? Ik heb hier een poster hangen uit de Hand in Hand met Gio laat zijn club nooit in de steek, terwijl er stond dat ie waarschijnlijk niet meer weggaat. En dat de naam rondcirculeerde zegt mij niet zoveel, VI is het die weet dat er bijna een akkoord is.
craven
 craven - woensdag 20 juli 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 16:01 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Natuurlijk doen ze dat, dat doet toch ieder blad of site? Ik heb hier een poster hangen uit de Hand in Hand met Gio laat zijn club nooit in de steek, terwijl er stond dat ie waarschijnlijk niet meer weggaat. En dat de naam rondcirculeerde zegt mij niet zoveel, VI is het die weet dat er bijna een akkoord is.
Hand en hand is een clubblad die zijn over het algemeen subjectief. Er zijn een aantal columnisten bij vi die erg tendensieus zijn, bijv de clubwatchers.Heb net gelezen dat voor 90% zeker is dat koeman komt, dus nog steeds niet een vaststaand feit(titel doet anders vermoeden)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Dode bomen media zijn achterhaald
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 juli 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:38 schreef Stylzz het volgende:
Dode bomen media zijn achterhaald
Eens! Digitaal liegen ze beter.....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2011 - 20:20   quote  deeplink  
En zijn er sneller nieuwe leugens
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 20 juli 2011 - 20:20   quote  deeplink  
lezen, wat is dat?
Els
 Els - woensdag 20 juli 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Ben zo nu en dan geabonneerd op VI, altijd weer boos opgezegd.
sevillana
 sevillana - woensdag 20 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:24 schreef Els het volgende:
Ben zo nu en dan geabonneerd op VI, altijd weer boos opgezegd.
nooit toe gekomen, op de een of andere manier is 't nooit echt aantrekkelijk voor me geweest
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 juli 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:24 schreef Els het volgende:
Ben zo nu en dan geabonneerd op VI, altijd weer boos opgezegd.
Neem dan ook gewoon de libelle
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Of de opzij
Rovert
 Rovert - woensdag 20 juli 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 14:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Verslaafd was ik aan dat blad met z`n altijd open en eerlijke columns en berichtgevingen.De laatste jaren zitten ze maar op de rug van onze club Feijenoord..
Nu halen ze continue en structureel alleen het negatieve
uit de club om in het nieuws te brengen...
Het blad doet (zoals Rovert altijd omschrijft)enkel en alleen maar open deuren intrappen.Nooit,en ik zegggggg nooit komen ze met een stelling van hoe het wel zou moeten.
Ja wederom weer met open deuren.De liefde voor het blad dat eens zo groot was als de Euromast is geslonken tot de grote van de euromast op madurodam.Het was leuk maar ik hoef niet meer..
Wat vind u mede kameraden?
Wat een open deuren stuk
Els
 Els - woensdag 20 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

nooit toe gekomen, op de een of andere manier is 't nooit echt aantrekkelijk voor me geweest
Ik kan het je aanraden, vooral het opzeggedeelte is erg leuk.
Els
 Els - woensdag 20 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Neem dan ook gewoon de libelle
Niet mijn stijl, beetje oubollig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door Els --
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - woensdag 20 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
ik heb me laatst ook weer laten overhalen op een nieuw abonnement< telefonisch>nmaar ik heb mijn huid duur verkocht, mederwerker van de VI dacht dat hij mij even in 1 minutje kon omlullen, maar na een half uur begon hij bijna te janken.waarna ik sterk het vermoeden kreeg met een MOKUMER te maken te hebben. maar met in het vooruitzicht van 10 nummers gratis toch overstag gegaan, maar ik overweeg om deze vuiligheid over mijn club niet meer door mijn briefenbus te laten glijden.
Els
 Els - woensdag 20 juli 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:28 schreef Stylzz het volgende:
Of de opzij
Tja, geen mannenhater, dus ook niet mijn lijfblad.
Heb je nog andere suggesties?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 20 juli 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:55 schreef hitec fr 1971 het volgende:
ik heb me laatst ook weer laten overhalen op een nieuw abonnement< telefonisch>nmaar ik heb mijn huid duur verkocht, mederwerker van de VI dacht dat hij mij even in 1 minutje kon omlullen, maar na een half uur begon hij bijna te janken.waarna ik sterk het vermoeden kreeg met een MOKUMER te maken te hebben. maar met in het vooruitzicht van 10 nummers gratis toch overstag gegaan, maar ik overweeg om deze vuiligheid over mijn club niet meer door mijn briefenbus te laten glijden.
en wie huilt en lacht er het hardst uiteindelijk. Je huid duur verkopen hahahahaha, je bent er gewoon ingestonken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:56 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, geen mannenhater, dus ook niet mijn lijfblad.
Heb je nog andere suggesties?
de Kijk.
sevillana
 sevillana - woensdag 20 juli 2011 - 21:00   quote  deeplink  
of Just Kick-it!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:56 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, geen mannenhater, dus ook niet mijn lijfblad.
Heb je nog andere suggesties?
De jonge onderzoeker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door hotjumper --
kale co
 kale co - woensdag 20 juli 2011 - 21:21   quote  deeplink  
ja je ken ook schrijven dat het goed gaat terwijl ze weer een kut trainer aanstellen!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:21 schreef kale co het volgende:
ja je ken ook schrijven dat het goed gaat terwijl ze weer een kut trainer aanstellen!
T is geen kudt trainer. Misschien is t wel exact wat we nodig hebben.
sevillana
 sevillana - woensdag 20 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De jonge onderzoeker
of LAF
Els
 Els - woensdag 20 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:26 schreef sevillana het volgende:

[..]

of LAF
Da's alleen voor spelers, niet voor supporters.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 15:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

VI heeft de beste bronnen van alle bladen/sites in Nederland, het is ook nu weer de VI die meld dat Koeman komt. Je moet ook niet vergeten dat het blad maar 1x per week uitkomt, en omdat het op maandag gedrukt is en op woensdag uitkomt kunnen er weleens achterhaalde nieuwsberichten staan, maar verder vind ik het ook gelul van je dat het suggestief zou zijn, noem is wat op dan?
craven heeft gelijk,vanmiddag pak ik het uit en blader naar pagina 108 om het interview
van van geel te lezen.zie ik ineens dat roorda door heereveen voor de keuze word gesteld bla bla bla.hij zit al bij anderlecht.het nieuws over van geel wist ik al en de vraagstellingen naar van geel is eigenlijk om een strop om z`n nek te lullen maar gelukkig lulde hij ze onder de tafel.het is een kut blad geworden de laatste 4 jaar,en ik had m al toen zat jij nog in bagdad en kroop je nog onschuldig over het tapijt maatje..
sevillana
 sevillana - woensdag 20 juli 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:32 schreef Els het volgende:

[..]

Da's alleen voor spelers, niet voor supporters.....
dacht meer aan over (oud)-spelers, maar okay, daar zit wel wat in, dan kan ik je in principe nog maar 1 blad adviseren; . . . Feyenoord Magazine dus!
Els
 Els - woensdag 20 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

dacht meer aan over (oud)-spelers, maar okay, daar zit wel wat in, dan kan ik je in principe nog maar 1 blad adviseren; . . . Feyenoord Magazine dus!
Life After Football.... dat is er niet voor jou en mij. Feyenoord Magazine dus.
sevillana
 sevillana - woensdag 20 juli 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:43 schreef Els het volgende:

[..]

Life After Football.... dat is er niet voor jou en mij. Feyenoord Magazine dus.
deal!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

deal!
ik doe mee vanaf vandaag Sevi ;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Ik vind tijdschriften kut. En altijd leeghoofdige interviews met BN-ers. Infantiel nivo.
En Els lijkt me wel te passen bij de Linda?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:
Ik vind tijdschriften kut. En altijd leeghoofdige interviews met BN-ers. Infantiel nivo.
En Els lijkt me wel te passen bij de Linda?
zoek je ruzie met Els Henk ? hahahahaha
Quiroz
 Quiroz - woensdag 20 juli 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

craven heeft gelijk,vanmiddag pak ik het uit en blader naar pagina 108 om het interview
van van geel te lezen.zie ik ineens dat roorda door heereveen voor de keuze word gesteld bla bla bla.hij zit al bij anderlecht.het nieuws over van geel wist ik al en de vraagstellingen naar van geel is eigenlijk om een strop om z`n nek te lullen maar gelukkig lulde hij ze onder de tafel.het is een kut blad geworden de laatste 4 jaar,en ik had m al toen zat jij nog in bagdad en kroop je nog onschuldig over het tapijt maatje..
Ghehehehe oke jij heb gelijk haha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zoek je ruzie met Els Henk ? hahahahaha
Hahahahaha!
Maar onderschat de Linda niet he, Leon. Mijn vrouw leest het ook, en blad valt best mee.
Ja en anders maar ruzie met Els.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 20 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Ik wil dat sensatiekrantje al jaren niet meer in huis zien
Els
 Els - woensdag 20 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:
Ik vind tijdschriften kut. En altijd leeghoofdige interviews met BN-ers. Infantiel nivo.
En Els lijkt me wel te passen bij de Linda?
Nee, maar jij schat mij vaker als inhoudsloos in, dus dat je nu met de Linda aankomt, verbaast me niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na jaren de VI opgezegd voetbal international









0.0063531