BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - vrijdag 07 september 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Ghehe..

Dat kun je van mijn avatar niet zeggen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 18:24   quote  deeplink  
e5cf5219d67c8d174c10bf7a03506a7e.png
koeman4.jpg

In januari van dit verlengde Ronald Koeman zijn contract tot juli 2013.

Tijdens de winterstop zal er een gesprek volgen tussen de leiding van Feyenoord en Ronald Koeman omtrent zijn aflopende contract.

Verder is de doelstelling van Feyenoord volgens Ronald Koeman bekend: 'bij de eerste vijf eindigen en ons direct plaatsen voor Europees voetbal.'

Het trainingskamp zal deze winter waarschijnlijk plaatsvinden in Dubai of, net als vorig seizoen, in Marbella.
Bron:FR-Fanatic
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 12 september 2012 - 19:37   quote  deeplink  
we zullen eerst maar eens kijken hoe we er voorstaan in de winterstop, is het positief dan verlengen zoniet dan van gastel aan het roer ,heb daar ook wel vertrouwen in.
Jeay
 Jeay - woensdag 12 september 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Een man als Koeman verleng je zonder na te denken. Wat hij al als verandering heeft kunnen brengen, zijn professionaliteit en zijn karakter. Voor de spelers is hij een enorm goede coach.. zelfs voor sommige een vaderfiguur. Hij kan alleen maar goeds brengen en aangezien alles met stijgende lijn kan ik niet anders hopen dat er niet 1 maar 2 jaar bij komen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Hoe we er met de winterstop voorstaan kan alleen bode vertellen, maar als de beslissing nu genomen zou moeten worden zeg ik verlengen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 september 2012 - 17:13   quote  deeplink  
Koeman over Graziano Pellè

Ronald Koeman is blij met de komst van Graziano Pellè naar Feyenoord. De trainer vertrouwt erop dat de spits dit seizoen zeker vijftien doelpunten gaat maken, zo vertelt hij in een interview met Feyenoord TV. Pellè is een spits die een elftal beter laat spelen, zegt Koeman. Hij is een ander type dan de aanvallers die we hebben. Bekijk het volledige interview met Ronald Koeman donderdagavond in Feyenoord TV. De trainer vertelt daarin onder meer over de seizoensstart van Feyenoord en over de afgelopen transferperiode.

Feyenoord TV is donderdag om 19.20 uur te zien op Eredivisie Live. Het clubprogramma wordt om 20.20 uur herhaald. Naast het interview met Koeman is er ook plaats voor een terugblik op de laatste competitiewedstrijd die Feyenoord speelde tegen PEC Zwolle en John Goossens komt aan het woord in de rubriek het Brutaaltje.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 september 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 19:37 schreef Dirk1 het volgende:
we zullen eerst maar eens kijken hoe we er voorstaan in de winterstop, is het positief dan verlengen zoniet dan van gastel aan het roer ,heb daar ook wel vertrouwen in.
Ech wel. Prettige gedachte dat na Koeman de volgende trainer er klaar voor is.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 14 september 2012 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 19:44 schreef RenatoBos het volgende:
Over afvallen gesproken ik zag net die Zeefuik bij Jong Oranje, maar die kan je ook zo van het veld afrollen..
Hij vind zichzelf niet te dik
Over dikke mensen die ooooohh pizza Verhoeven vind t raar dat ie met ze dikke transfervrije status nog geen club heeft
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 september 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 07:05 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hij vind zichzelf niet te dik
Over dikke mensen die ooooohh pizza Verhoeven vind t raar dat ie met ze dikke transfervrije status nog geen club heeft
Blijven vreemde mensen die snavels..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 september 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Koeman blikt vooruit op topper in FC Rijnmond

Ronald Koeman is vrijdagavond te gast bij het programma FC Rijnmond. De trainer schuift aan bij de voetbaltalkshow om vooruit te blikken op de uitwedstrijd tegen PSV van aanstaande zondag. FC Rijnmond is vrijdag om 17.30 uur te zien op TV Rijnmond en wordt daarna de rest van de avond elk uur herhaald.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Wim2
 Wim2 - donderdag 20 september 2012 - 19:25   quote  deeplink  
nooooooooooooo
ar
 ar - donderdag 20 september 2012 - 19:34   quote  deeplink  
no?
bode
 bode - donderdag 20 september 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 18:24 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

In januari van dit verlengde Ronald Koeman zijn contract tot juli 2013.

Tijdens de winterstop zal er een gesprek volgen tussen de leiding van Feyenoord en Ronald Koeman omtrent zijn aflopende contract.

Verder is de doelstelling van Feyenoord volgens Ronald Koeman bekend: 'bij de eerste vijf eindigen en ons direct plaatsen voor Europees voetbal.'

Het trainingskamp zal deze winter waarschijnlijk plaatsvinden in Dubai of, net als vorig

Ik hoop dat hij nog twee jaar blijft, is een hele goeie voor Feyenoord
of dat van Gastel het overneemd met Makaay er bij

seizoen, in Marbella.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2012 - 19:25 schreef Wim2 het volgende:
nooooooooooooo
(?)..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2012 - 19:34 schreef bode het volgende:

[..]

En Gio..
Snees
 Snees - vrijdag 21 september 2012 - 00:25   quote  deeplink  
en JP.en Fraser halen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 00:25 schreef Snees het volgende:
en JP.en Fraser halen.
JP?
Snees
 Snees - vrijdag 21 september 2012 - 00:36   quote  deeplink  
Jean paul vGastel.ooit deel uitmakend van Feyenoords laatste dreamteam.
Bosvelt,Cruz etc.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 00:36 schreef Snees het volgende:
Jean paul vGastel.ooit deel uitmakend van Feyenoords laatste dreamteam.
Bosvelt,Cruz etc.
JP behoort reeds tot de trainersstaf Snees..
Snees
 Snees - vrijdag 21 september 2012 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 00:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En Gio..
Gio ook goos.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 01:05 schreef Snees het volgende:

[..]

Gio ook goos.
Klopt maar dat was mijn antwoord op bode zijn post waarin hij aangaf dat JP en Makaay het over moeten gaan nemen, daar hoort Gio ook bij..
Snees
 Snees - vrijdag 21 september 2012 - 01:20   quote  deeplink  
Ik moet eens verder kijken dan mn neus lang is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 01:20 schreef Snees het volgende:
Ik moet eens verder kijken dan mn neus lang is.
Joden hebben grote neuzen..!!!d:-))
Snees
 Snees - vrijdag 21 september 2012 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 01:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Joden hebben grote neuzen..!!!d:-))
Vandaar t mij is ontgaan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 01:26   quote  deeplink  
Scherp van je..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 01:49   quote  deeplink  
Koeman geeft zijn elftal een waarschuwing mee

600x400-koeman.jpg
Trainer Ronald Koeman van Feyenoord ziet de traditional van zondag als een mooie test om te kijken hoe zijn ploeg ervoor staat ten opzichte van een team als PSV.  Dat zei Koeman vrijdag op de persconferentie in de aanloop naar de topper in Eindhoven. We moeten het initiatief durven nemen, zeker tegen dit PSV.
De oefenmeester van de Rotterdammers erkent dat de opponent van zondag momenteel niet in topvorm verkeert. PSV verloor afgelopen weekeinde met 1-0 van FC Utrecht en ging donderdag in de Europa League met 2-0 onderuit tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk. Je kunt niet ontkennen dat er twijfel en een stukje onzekerheid in hun team zitten, dat zie je ook aan de wijzigingen binnen het elftal. Ze zijn zoekende, zei Koeman.

Dat bleek gisteren, maar dat ik zag ik ook zondag met eigen ogen in Utrecht. De verwachtingen rond PSV waren hoog, maar die hebben ze nog niet kunnen waarmaken. Het gaat moeizaam, dat is duidelijk. Dat zag je ook aan de tegengoals van gisteren, vooral de eerste. Er werden slechte keuzes gemaakt en de communicatie ontbrak.

Koeman geeft zijn elftal wel een waarschuwing mee. Het kan in één wedstrijd gaan lopen, die kwaliteiten hebben ze, met name in aanvallend opzicht. We zijn niet goed genoeg om te denken dat we PSV naar de slachtbank leiden.

Als gevolg van een schorsing ontbreekt Mark van Bommel zondag. Het is een voordeel voor Feyenoord dat hij er niet bij is. Hij houdt het team bij elkaar en heeft leidinggevende capaciteiten. Toch tref je een team het liefst zo sterk mogelijk. Met Van Bommel erbij speelt PSV puur controlerend op het middenveld, met ook nog Kevin Strootman. Nu kunnen ze met een aanvallend middenveld komen, dat is afwachten.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 01:51   quote  deeplink  
Koeman: 'Minder strevend om naar buitenland te gaan'

Ronald Koeman was vrijdag te gast in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. De Feyenoord-trainer blikte met presentator Frank Vijg en Jan Dirk Stouten vooruit op het treffen van zondag tegen PSV. Ook werd er gesproken over doelman Kostas Lamprou, nieuwkomer Harmeet Singh en over een mogelijk nieuw contact van Koeman in de Kuip.
'Ik hoop dat het verschil tussen Erwin Mulder en Kostas Lamprou klein is. Dat betekent dat de tweede keeper concurrentie aan de eerste geeft. Kostas is kleiner, dat hoor je ook van iedereen. Dat compenseert hij door snel te zijn, uit zijn doel te keepen, gedurfd te keepen en rustig op te bouwen. Hij krijgt nu de kans om te kijken of hij geschikt is voor Feyenoord,' aldus Koeman over Lamprou, die voorlopig de geblesseerde Mulder vervangt.
Over de Noorse aanwinst Harmeet Singh, die nog nauwelijks aan spelen toe is gekomen in de Kuip, zegt Koeman het volgende: 'De club vond het heel belangrijk om hem te halen, ook omdat het om een klein bedrag ging. Daarom heb ik mijn akkoord gegeven. Hij werd al jaren gevolgd door Feyenoord en de scouting vond Singh een speler voor de toekomst van Feyenoord. Wie ben ik om dat tegen te houden.'
Koeman weet niet wanneer hij met technisch directeur Martin van Geel om de tafel gaat zitten over een mogelijk langer verblijf in de Kuip. 'Er is geen officieel moment om over de toekomst te praten. Het contact met Martin van Geel is heel losjes, we spreken elkaar dagelijks. Ik weet niet hoe Feyenoord daar naar kijkt en ik vind het zelf ook te vroeg daar uitspraken over te doen. Het is pas september.'
'Ik ben wel veranderd als trainer. Ik ben minder strevend om naar het buitenland of een grotere club te gaan. Dat is een beetje weg. Ook door mindere ervaringen in het verleden. Die drang is nu minder. Bij Feyenoord heb ik er met de staf, bestuur en supporters heel veel plezier in.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 13:58   quote  deeplink  
Feyenoord-trainer Koeman: "Wie ben ik om dat tegen te houden?"

media_xll_1268160.jpg

Harmeet Singh verruilde afgelopen zomer Valerenga voor Feyenoord, maar hij heeft nog niet veel minuten gemaakt in het shirt van de Rotterdammers. Ronald Koeman, de trainer van Feyenoord, gaat in op de vragen over de Noorse speler.

"De club vond het heel belangrijk om hem te halen, ook omdat het om een klein bedrag ging. Daarom heb ik mijn akkoord gegeven. Hij werd al jaren gevolgd door Feyenoord en de scouting vond Singh een speler voor de toekomst van Feyenoord. Wie ben ik om dat tegen te houden?", vraagt Koeman zich hardop af.

Ook praat Koeman over Kostas Lamprou, de doelman die de geblesseerde Erwin Mulder vervangt onder de lat. "Ik hoop dat het verschil tussen Erwin Mulder en Kostas Lamprou klein is", aldus de oefenmeester van de Stadionclub. "Dat betekent dat de tweede keeper concurrentie aan de eerste geeft."

"Kostas is kleiner, dat hoor je ook van iedereen", zo weet Koeman een minpunt van zijn keeper. "Dat compenseert hij door snel te zijn, uit zijn doel te keepen, gedurfd te keepen en rustig op te bouwen. Hij krijgt nu de kans om te kijken of hij geschikt is voor Feyenoord."
Bron:Soccernews 
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 15:46   quote  deeplink  
FC Rijnmond met Feyenoord-trainer Ronald Koeman
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 16:02   quote  deeplink  
Interview met ronald koeman
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Koeman opent 'eigen' commissiekamer bij BFC in Bussum

58d8644a-394b-43f2-855a-b25757b5d5e6.jpg

Ronald Koeman heeft zaterdagmiddag de verbouwde jeugdcommissiekamer bij BFC in Bussum, de voetbalclub waar hij zelf nog actief is als speler, heropend. 

De ruimte gaat de naam van Koeman dragen. De commissiekamer is de afgelopen weken compleet vernieuwd. Deze verbouwing is voor een groot deel mogelijk gemaakt door de opbrengst van een wedstrijd die mede werd georganiseerd door Koeman en waarin verschillende oud-profs meespeelden.

Koeman is zelf bij BFC nog actief in een vriendenteam dat uitkomt in de zeven tegen zeven competitie. Iedereen in die ploeg is boven de veertig, dus dan weet je een beetje hoe dat eruit ziet, glimlachte de trainer nadat hij de openingshandeling had verricht. Het is altijd heel erg gezellig en na afloop van de wedstrijd drinken we een biertje met elkaar.
2a7f45ff-204d-4e84-8054-758d686a4ba6.jpg
De verbouwing van de commissiekamer werd mede gefinancierd door de opbrengst van aan wedstrijd die het eerste elftal van BFC in juni van vorig jaar speelde tegen Koeman & friends, een team van oud-profs. Koeman had hiervoor onder meer Rob Witschge, Dennis Bergkamp en zijn broer Erwin Koeman uitgenodigd. Er stonden tijdens die wedstrijd ongeveer 1500 mensen langs de kant, dus dat leverde een mooi bedrag op, zei Koeman. De club heeft toen bedacht om de commissiekamer naar mij te vernoemen, dus vandaar dat ik vandaag de symbolische opening mocht verrichten. Ik ben al lange tijd aan BFC verbonden en ook allebei mijn zoons hebben voor deze club gespeeld. Ik vind het mooi dat ik mijn steentje bij kan dragen voor deze club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 13:58 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord-trainer Koeman: "Wie ben ik om dat tegen te houden?"

[ afbeelding ]

Harmeet Singh verruilde afgelopen zomer Valerenga voor Feyenoord, maar hij heeft nog niet veel minuten gemaakt in het shirt van de Rotterdammers. Ronald Koeman, de trainer van Feyenoord, gaat in op de vragen over de Noorse speler.

"De club vond het heel belangrijk om hem te halen, ook omdat het om een klein bedrag ging. Daarom heb ik mijn akkoord gegeven. Hij werd al jaren gevolgd door Feyenoord en de scouting vond Singh een speler voor de toekomst van Feyenoord. Wie ben ik om dat tegen te houden?", vraagt Koeman zich hardop af.

Ook praat Koeman over Kostas Lamprou, de doelman die de geblesseerde Erwin Mulder vervangt onder de lat. "Ik hoop dat het verschil tussen Erwin Mulder en Kostas Lamprou klein is", aldus de oefenmeester van de Stadionclub. "Dat betekent dat de tweede keeper concurrentie aan de eerste geeft."

"Kostas is kleiner, dat hoor je ook van iedereen", zo weet Koeman een minpunt van zijn keeper. "Dat compenseert hij door snel te zijn, uit zijn doel te keepen, gedurfd te keepen en rustig op te bouwen. Hij krijgt nu de kans om te kijken of hij geschikt is voor Feyenoord."
Bron:Soccernews 
Vind de titel en het antwoord van Koeman niet stimulerend (wie ben ik omdat tegen te houden)..
Beetje jammer, maar goed misschien pakt Singh deze woorden keihard aan!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 13:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vind de titel en het antwoord van Koeman niet stimulerend (wie ben ik omdat tegen te houden)..
Beetje jammer, maar goed misschien pakt Singh deze woorden keihard aan!
Volgens mij geeft Koeman hiermee aan dat hij hem niet zo goed kent of er nog niet over uit was of hij hem nodig had, maar omdat blijkbaar de scouting erg van Singh overtuigd is, heeft hij er mee ingestemd. Had ie het niets gevonden, dan had hij het tegengehouden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 14:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Volgens mij geeft Koeman hiermee aan dat hij hem niet zo goed kent of er nog niet over uit was of hij hem nodig had, maar omdat blijkbaar de scouting erg van Singh overtuigd is, heeft hij er mee ingestemd. Had ie het niets gevonden, dan had hij het tegengehouden.
Hij is nu in iedergeval van de verantwoording af van deze aankoop.
Is toch een soort excuus voor iets anders zou hij het anders formuleren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 september 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 15:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij is nu in iedergeval van de verantwoording af van deze aankoop.
Is toch een soort excuus voor iets anders zou hij het anders formuleren.
Klopt.
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Vind het jammer dat spelers als Immers, Vormer en Mathijssen
onze fantastische jeugdopleiding blokkeren. Deze worden toch
niet meer beter en wat je daar achter hebt staan is al niet
slechter maar kan ook alleen maar beter worden. Immers is
een hard werkertje maar komt duidelijk kwaliteit tekort voor
Feyenoord, hetzelfde geld voor Vormer. Stel dan gewoon Leerdam
en Vilhena op. En ook Mathijssen.. ik weet dat die veel geld
gekost heeft maar geef dan gewoon Kongolo de kans. Misschien
nog niet in een beladen wedstrijd zoals tegen p$v. Maar tegen
pec zwolle. De huur van Pelle snap ik dan weer wel. Achabar
komt gewoon nog te kort voor de spits, dat kun je duidelijk aan
hem zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door Wim2 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 15:39 schreef Wim2 het volgende:
Vind het jammer dat spelers als Immers, Vormer en Mathijssen
onze fantastische jeugdopleiding blokkeren. Deze worden toch
niet meer beter en wat je daar achter hebt staan is al niet
slechter maar kan ook alleen maar beter worden. Immers is
een hard werkertje maar komt duidelijk kwaliteit tekort voor
Feyenoord, hetzelfde geld voor Vormer. Stel dan gewoon Leerdam
en Vilhena op. En ook Mathijssen.. ik weet dat die veel geld
gekost heeft maar geef dan gewoon Kongolo de kans. Misschien
nog niet in een beladen wedstrijd zoals tegen p$v. Maar tegen
pec zwolle. De huur van Pelle snap ik dan weer wel. Achabar
komt gewoon nog te kort voor de spits, dat kun je duidelijk aan
hem zien.
Ik deel je mening maar het is nog wat vroeg om het als waarheid te beschouwen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 september 2012 - 19:25   quote  deeplink  
Koeman speelt met vuur!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Koeman speelt met vuur!
Ligt onder vuur..!!
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 19:30   quote  deeplink  
Koeman ligt nog niet onder vuur bij mij. Wel moet hij op z'n tellen letten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Krediet duurt niet eeuwig Wim, het gaat al een tijdje minder met een aantal spelers en hij blijft maar opstellen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Koeman teleurgesteld in Feyenoord en arbitrage

media_xll_1362990.jpg

Trainer Ronald Koeman was vandaag na de nederlaag bij PSV (3-0) teleurgesteld in Feyenoord. 'Het was heel zwak', concludeerde hij voor de camera van Eredivisie Live. 'Ik ben erg teleurgesteld. We hebben heel slecht gespeeld.'

'Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat we in zo'n wedstrijd zo slecht hebben gespeeld', zei de coach. 'We hebben vooral de slag op het middenveld verloren. In de eerste helft lagen er veel mogelijkheden om er goed uit te komen. Dat zag je bij die kans van Pellè. Al was het niet verdiend geweest als we voor waren gekomen. Het had ook 6-0 kunnen zijn. Ja, de score had echt hoger kunnen uitvallen.'

Koeman baalt van Toivonen
Trainer Ronald Koeman van Feyenoord ging zondag na de nederlaag bij PSV (3-0) uitgebreid in conclaaf met het arbitrale trio. 'We hebben verdiend verloren', verklaarde hij na afloop. 'Misschien was ik ook een beetje gefrustreerd. Maar ik vond echt dat ze eens op Toivonen moeten letten. Die jongen maakte 6, 7 of 8 overtredingen en toch krijgt hij geen gele kaart. Dat is niet eerlijk.'
Bron:AD 
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:32 schreef RenatoBos het volgende:
Krediet duurt niet eeuwig Wim, het gaat al een tijdje minder met een aantal spelers en hij blijft maar opstellen..
Klopt, maar het is nu wel zeer makkelijk om de trainer af te schrijven. Op dit moment kunnen we gewoon niet meer brengen.
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:35   quote  deeplink  
De slag op t middenveld verloren?
Hoe durft ie dat te zeggen tegen zo verzwakte tegenstander.
Had dan je middenveld aangepast tijdens de wedstrijd!
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:36   quote  deeplink  
ik mis toch al een tijdje de passie bij de technische staf.Vorig jaar was er meer beleving(in hun ogen te zien)
van geil
 van geil - zondag 23 september 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:35 schreef Snees het volgende:
De slag op t middenveld verloren?
Hoe durft ie dat te zeggen tegen zo verzwakte tegenstander.
Had dan je middenveld aangepast tijdens de wedstrijd!
eens.....

en hoe kun je beginnen met clasie leerdam immers......???????????
van geil
 van geil - zondag 23 september 2012 - 19:38   quote  deeplink  
en waarom is die linksback niet opgezocht????
met schaken,,,en janmaat
Snees
 Snees - zondag 23 september 2012 - 19:53   quote  deeplink  
Koeman blonk vorig jaar echt uit met zn tactiek.
dus had in de rust wel de aanpassingen verw8.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 september 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 19:38 schreef van geil het volgende:
en waarom is die linksback niet opgezocht????
met schaken,,,en janmaat
Omdat die linksback verrassend genoeg niet eens zo slecht voetbalde ;)
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 20:00   quote  deeplink  
Als Koeman die ooievaar er nu niet naast zet, maakt hij zichzelf wel heer ongeloofwaardig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

0.0143599