BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 29 januari 2013 - 14:39   quote  deeplink  
superstom.n aanfluiting
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Zekers, niet echt slim geweest, was de slechtste man op het veld..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 17:41   quote  deeplink  
6a9c4b4b47deb8181137bf690b302b54.png

ronald_koeman4.jpg

Feyenoord-coach Ronald Koeman is verbaasd dat Leroy Fer al na anderhalf jaar vertrokken is bij FC Twente.

"Ik ben daar wel door verrast, al gun ik het hem natuurlijk zeker", zei de trainer dinsdag op een persconferentie.

De 23-jarige Fer vertrok aan het begin van vorig seizoen na veel gedoe vlak voor de transferdeadline van Feyenoord naar Twente.

"Je kunt je wel afvragen of zijn verhaal van destijds over het maken van een tussenstap klopte. Ik denk het niet, want hij is nu al weer weg bij Twente."

Spannend

De transfer levert Feyenoord ook wat geld op wegens een doorverkooppercentage en een opleidingsvergoeding. Het zou in totaal gaan om 600.000 euro. "Dat is alleen maar mooi voor de club. Ik wens hem ook veel succes, want in die korte periode heb ik goed met hem gewerkt."

Koeman houdt na de overgang van Fer rekening met meer actie op de transfermarkt in de laatste drie dagen voor de deadline. "Als eenmaal dat balletje gaat rollen, weet je het nooit. Bij ons zou ook nog wel eens wat kunnen gebeuren", hield de trainer het spannend.
Bron:NUSport
tomson
 tomson - woensdag 30 januari 2013 - 10:49   quote  deeplink  
Kan ook wel weer een streep door. Met speciale dank aan de inspanningen van dhr. Derksen..
JanM
 JanM - woensdag 30 januari 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 10:49 schreef tomson het volgende:
Kan ook wel weer een streep door. Met speciale dank aan de inspanningen van dhr. Derksen..
Is veel te veel eer voor Snor! Denk je nou echt dat Eferton zich laat leiden door zo'n bericht van een sportjournalist?
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 11:58   quote  deeplink  
ja
JanM
 JanM - woensdag 30 januari 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Volgens Monsterman had het te maken met betalingscondities na een driedubbele keuring van Fer's knie. Dat vind ik een stuk aannemelijker! En misschien is Eferton er met Fer zelf (nog?) niet uitgekomen. Het schijnt dat Fer en landhuis met paardenstallen geëist heeft ...
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 12:06   quote  deeplink  
die driedubbele keuring van de knie.
dat kwam door Derksen.die zei nadrukkelijk dat die knie niet goed was.
JanM
 JanM - woensdag 30 januari 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 12:06 schreef van geil het volgende:
die driedubbele keuring van de knie.
dat kwam door Derksen.die zei nadrukkelijk dat die knie niet goed was.
Ik ferwacht toch echt dat de keuringsarts(en) van een club als Eferton prima zelf in staat zijn om te ferwachten medische problemen te signaleren zonder roddels!
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 13:02   quote  deeplink  
dan zou het de eerste club ter aarde wezen.
onmogelijk n heel lichaam volledig te screenen in n half dagje.
voorbeelden te over,,kijk ns bij ons Fernandez,Goossens,,etc etc
tomson
 tomson - woensdag 30 januari 2013 - 13:11   quote  deeplink  
Heeft er zeker niet aan geholpen. Rechtzaak blablabla, knie blablabla,op stap met Cabral en politie erbij blablabla.Engeland is tenslotte HET land als het om roddelpers gaat.
MMM
 MMM - woensdag 30 januari 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Wakker worden Ronald!!!!!!!!! Pleur die 2 miskopen er eerst eens uit, misschien kunnen we dan weer verder bouwen
van geil
 van geil - donderdag 31 januari 2013 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:38 schreef MMM het volgende:
Wakker worden Ronald!!!!!!!!! Pleur die 2 miskopen er eerst eens uit, misschien kunnen we dan weer verder bouwen
dat weet hij wel.
maar kan dat niet doen,dan erkend hij zijn fouten.
dekt zich nu ineens weer in,dit is de maximale positie in de competitie.
met andere woorden ,t gaat prima.
nou,ik zal je onthullen,er zit meer in!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 januari 2013 - 13:56   quote  deeplink  
Er zit niet meer in. Niet met zo veel wisselvallige jeugd en 'toppers' die geen lijdensrol kunnen vertonen.

This is it.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Koeman: 'Iedere keer maken we dezelfde fouten'

600x200-ms-1362744.jpg

Ronald Koeman had er na afloop zwaar de pest over in. De Feyenoord coach vond dat zijn ploeg goed stond en het PSV heel moeilijk maakte. 'Ik heb PSV niet zo slecht zien spelen in eigen stadion dit seizoen, dat kwam door ons.' Individuele fouten zorgden echter weer voor de tegendoelpunten. 'Opnieuw worden de afspraken niet nagekomen bij hoekschoppen. Dit keer laat De Vrij zijn man gewoon lopen. Daar was vooraf duidelijk op gewezen. Iedere keer maken we dezelfde fouten. Daardoor kun je de stap niet maken in topwedstrijden. Dat ligt uiteindelijk aan kwaliteit in het elftal.'
'Natuurlijk kunnen we nog groeien, we hebben veel jonge spelers. Maar dit bewijst dat waar we nu op de ranglijst staan het maximale voor deze groep is.'
Bron:Network.to
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Koeman: Momenten bepaalden de wedstrijd

20130130_psv_koeman_vk_scaled_7.jpg

Ronald Koeman constateerde woensdagavond laat in Eindhoven dat Feyenoord niet voor het eerst dit seizoen een topwedstrijd had verloren door niet goed om te gaan met de beslissende momenten. Ook tegen PSV was Feyenoord niet de mindere, maar persoonlijke fouten zorgden ervoor dat de thuisploeg uiteindelijk aan het langste eind trok. Het is elke keer hetzelfde verhaal, zei een teleurgestelde Koeman na de 2-1 nederlaag. We voetballen goed mee, maar bij de corner van PSV doen wij niet wat we moeten doen. Die momenten bepalen uiteindelijk of je top bent en of je verder komt in het toernooi. Dit is pijnlijk, want we waren niet minder dan PSV en hadden de wedstrijd onder controle.

Tegelijkertijd wees Koeman op het feit dat Feyenoord woensdag aan de aftrap was verschenen met vier spelers die qua leeftijd nog in de A-junioren kunnen spelen. Dat geeft ook aan dat er nog veel rek zit in deze ploeg, vertelde de trainer. Ik heb er vertrouwen in dat we in de toekomst beter zullen omgaan met de beslissende momenten.

De trainer stond tot slot stil bij het debuut van Sven van Beek. De verdediger, die dinsdag zijn eerste profcontract tekende, begon in de basis tegen PSV als vervanger van de zieke Daryl Janmaat. Het was niet makkelijk om in zon wedstrijd te debuteren, zei Koeman. Maar Sven was rustig en heeft het prima gedaan.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 januari 2013 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:
Er zit niet meer in. Niet met zo veel wisselvallige jeugd en 'toppers' die geen lijdensrol kunnen vertonen.

This is it.
Aye.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2013 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Koeman: 'De Vrij was hem helemaal kwijt

13446_1357406503_wd-1310318.jpg

Feyenoord is door PSV uitgeschakeld in de KNVB Beker. De Rotterdammers gingen door een knullige verdedigingsfout met 2-1 onderuit. Trainer Ronald Koeman was na afloop dan ook teleurgesteld.

"We hebben al heel veel goals uit standaardsituaties tegengekregen en blijkbaar hebben we daar nog steeds niet van geleerd", aldus Koeman na afloop tegenover Eredivisie Live. Vooraf waren de hoekschoppen nog besproken. "En toch was Stefan de Vrij in dit geval de 'ballenkijker', hij wist niet waar Matavz was. Stefan was hem helemaal kwijt."

Mark van Bommel besliste uiteindelijk het treffen door een rebound binnen te tikken. "Toen lieten we te veel ruimte, daar profiteerden zij direct van. Maar PSV speelde niet groots in eigen huis, er was wat mogelijk."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 14:18   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 februari 2013 - 20:21   quote  deeplink  
93845418ef9f1dc031a9f8af2cb13d22.png

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 20:03   quote  deeplink  
Koeman: Goede en belangrijke overwinning

20130203_w2_koeman_vk_scaled_7.jpg

Ronald Koeman kon zondag tijdens de rust van het duel met Willem II maar moeilijk geloven dat de tussenstand op dat moment 1-1 was. De trainer zag zijn ploeg met name in het eerste half uur zeer goed spelen en ook op een verdiende voorsprong komen, maar het overwicht in de laatste fase voor rust uit handen geven. We maakten het onszelf onnodig moeilijk, vond Koeman, die zag dat Feyenoord in de tweede helft het duel alsnog naar zich toetrok. Het elftal heeft na rust goed gereageerd, al had de score wel hoger moeten uitvallen.

Dat Feyenoord in het eerste deel van de wedstrijd zo goed voor de dag kwam, lag volgens Koeman aan het agressieve spel van zijn ploeg. We zetten goed druk en kwamen vervolgens tot een paar goede aanvallen. Ik vond ons spel op dat moment zeer goed, we waren heer en meester. In die fase hadden we de wedstrijd moeten beslissen door de ruimtes beter te benutten. Ons rendement moet wat dat betreft omhoog.

Koeman zocht daarop in de rust teleurgesteld de kleedkamer op, maar zag zijn ploeg in de tweede helft door twee prachtige treffers van Tonny Vilhena alsnog afstand nemen van Willem II. De middenvelder kreeg in blessuretijd een publiekswissel van zijn trainer. Dat verdiende hij, glimlachte Koeman. Tonny speelde vandaag iets meer naar voren en hij heeft die positie heel goed ingevuld. De samenwerking met Graziano Pellè verliep uitstekend en hij liet zien ook over scorend vermogen te beschikken.

Tevreden constateerde Koeman dat Feyenoord met de 1-3 overwinning op Willem II de eerste zege van het nieuwe jaar had geboekt. Er zijn in een seizoen bepaalde momenten dat je een wedstrijd moet winnen. Vandaag was zon moment. Daardoor was dit een goede en belangrijke overwinning voor ons.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - woensdag 06 februari 2013 - 12:21   quote  deeplink  
joh,immers
ferfan
 ferfan - woensdag 06 februari 2013 - 12:49   quote  deeplink  
als immers nog 2 kansen mist dan is hij het sjakie. En als bruno het goed doet tegen italie is mathijsen zeer binnenkort het sjakie
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 februari 2013 - 17:44   quote  deeplink  
Koeman benieuwd naar duo De Vrij/Martins Indi

600x200-jh-1095779.jpg

Het toeval wil dat Ronald Koeman gistermiddag in Huis ter Duin was op het moment dat Louis van Gaal hem in zijn persconferentie voor Nederland - Italië noemde. De bondscoach kiest vanavond voor het centrale verdedigingsduo Stefan de Vrij/Bruno Martins Indi en heeft die keuze besproken met Koeman. Die laat de twee jonge verdedigers bij Feyenoord niet als duo samenspelen, omdat hij Joris Mathijsen in de as heeft staan.

'Maar ik ben eigenlijk zelf ook wel weer eens benieuwd hoe Stefan en Bruno het samen doen', zei Koeman desgevraagd. 'Het is uiteindelijk toch een duo waar iedereen voor op de langere termijn aan denkt bij Feyenoord en Oranje. Dus laat het maar eens zien in een duel met topspitsen, zou ik zeggen.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 februari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Koeman mist meedogenloosheid: 'We zijn te lief'

600x200-ms-1370454.jpg

Ronald Koeman geeft in de nieuwe Voetbal International aan dat Feyenoord nog te lief is voor haar tegenstanders. Volgens de hoofdtrainer missen de Rotterdammers een aantal schoffies in het veld die ten koste van alles een wedstrijd willen winnen voor Feyenoord. 'Neem Stefan de Vrij. Laat ik voorop stellen dat hij een echt goede speler kan worden, maar bij hem mis ik te vaak de meedogenloosheid die hoort bij een topclub.'

Karakters zijn moeilijk te veranderen. 'Maar we proberen het wel. Veel van mijn spelers hebben niet het karakter van ten koste van alles te willen en móéten winnen. Ik had dat wel, zoals heel mijn generatie eigenlijk. Ik had het er laatst nog over met Patrick Lodewijks, onze keeperstrainer. Ik heb met Patrick bij PSV gespeeld en hij gaf toe dat hij in die periode niet makkelijk heeft gehad, dat hij vaak met tranen in zijn ogen van de training naar huis reed. Als Soren Lerby hem weer eens verrot had gescholden. Maar zo ging dat in die tijd. Patrick is er doorheen gekomen en gehard, zoals wij allemáál gehard zijn.'

'Wij vertelden elkaar keihard de waarheid en lieten ons op het veld door niemand of niets afbluffen. Mijn spelers hebben dat van nature niet en ik kan het ze niet eens kwalijk nemen. Want welke jonge spelers hebben dat nog wel? Tijden veranderen, het is een maatschappelijk probleem. Ik fietste als jeugdspelertje in Groningen elke dag naar de club, of het nu goot van de regen of dat er centimeters sneeuw lag. Ik hoefde echt niet aan mijn vader te vragen of hij me wilde brengen, want we hadden maar een auto en die had-ie zelf nodig. Dus daar ging ik door weer en wind. Tegenwoordig wordt voor jonge spelers alles tot in de puntjes geregeld. Ze hoeven eigenlijk niets anders te doen dan voetballen, maar dat gaat wel ten koste van een bepaalde hardheid.'
En dus was de trainer niet eens ontevreden toen Graziano Pellè tijdens de laatste training voor het duel met PSV op de vuist ging met Bruno Martins Indi. Pellè trapte na, Martins Indi haalde uit en Koeman liet de twee even begaan, voordat hij ingreep. 'Bij alle clubs waar ik heb getraind stonden spelers met de koppen tegen elkaar,' zegt hij. 'Het is niet goed, maar hoort er wel bij. Pellè heeft na afloop zijn excuses aangeboden en daarmee moet het ook klaar zijn. Maar als je diep in mijn hart kijkt, vind ik zoiets niet verkeerd. We trainen echt op het scherpst van de snede en soms leidt dat tot irritaties. Martins Indi beet van zich af, op foute wijze, maar hij deed het wél. Ik wil dat vaker zien, maar dan uiteraard op een normale manier.'
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 februari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Koeman: 'Geef Feyenoord nog twee jaar'

media_xll_1514723.jpg

Ronald Koeman werd afgelopen seizoen tweede met Feyenoord in de Eredivisie, de beste prestatie in meer dan tien jaar. Dit seizoen zijn de Rotterdammers nog altijd dicht bij koploper PSV. Om voor het eerst sinds 1999 weer de Coolsingel te bereiken, is het nog iets te vroeg. 'Geef ons twee jaar', zegt de geboren Zaandammer.

Met Vilhena, Boëtius, Kongolo, maar ook met Clasie en De Vrij hebben we volgend jaar spelers met wie we wél topwedstrijden gaan winnen.
Ronald Koeman

Juist in topwedstrijden laat Feyenoord het dit jaar liggen. Slecht twee punten werden behaald in duels met PSV, Ajaks, FC Twente en Vitesse.

'Op veel onderdelen komen we nog tekort', zegt Koeman in gesprek met Voetbal International. 'Tactische discipline is moeilijk te leren, zoiets heb je, of niet. Bij ons zit dat erin en dat zal alleen maar beter worden. Ik ben er van overtuigd dat we onze tekortkomingen zullen verbeteren.'

'Volgend jaar al zullen we de fouten van nu waarschijnlijk niet meer maken. Dan hebben we met Vilhena, Boëtius, Kongolo, maar ook met Clasie en De Vrij spelers met wie we wél topwedstrijden gaan winnen', vervolgt Koeman.

Koeman: 'Alleen nu lukt dat nog even niet. Geef ons twee jaar. Als we erin slagen deze groep voor een langere tijd bij elkaar te houden, is het denkbaar dat we straks echt meedoen om de titel, want al met al maken we best grote stappen.'
Bron:AD
Wim2
 Wim2 - woensdag 06 februari 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Ronald ronald toch. Helemaal bezeten van Immers en MathijSSen..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 februari 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 februari 2013 - 17:45 schreef RenatoBos het volgende:
Koeman: 'Geef Feyenoord nog twee jaar'

[ afbeelding ]

Ronald Koeman werd afgelopen seizoen tweede met Feyenoord in de Eredivisie, de beste prestatie in meer dan tien jaar. Dit seizoen zijn de Rotterdammers nog altijd dicht bij koploper PSV. Om voor het eerst sinds 1999 weer de Coolsingel te bereiken, is het nog iets te vroeg. 'Geef ons twee jaar', zegt de geboren Zaandammer.

Met Vilhena, Boëtius, Kongolo, maar ook met Clasie en De Vrij hebben we volgend jaar spelers met wie we wél topwedstrijden gaan winnen.
Ronald Koeman

Juist in topwedstrijden laat Feyenoord het dit jaar liggen. Slecht twee punten werden behaald in duels met PSV, Ajaks, FC Twente en Vitesse.

'Op veel onderdelen komen we nog tekort', zegt Koeman in gesprek met Voetbal International. 'Tactische discipline is moeilijk te leren, zoiets heb je, of niet. Bij ons zit dat erin en dat zal alleen maar beter worden. Ik ben er van overtuigd dat we onze tekortkomingen zullen verbeteren.'

'Volgend jaar al zullen we de fouten van nu waarschijnlijk niet meer maken. Dan hebben we met Vilhena, Boëtius, Kongolo, maar ook met Clasie en De Vrij spelers met wie we wél topwedstrijden gaan winnen', vervolgt Koeman.

Koeman: 'Alleen nu lukt dat nog even niet. Geef ons twee jaar. Als we erin slagen deze groep voor een langere tijd bij elkaar te houden, is het denkbaar dat we straks echt meedoen om de titel, want al met al maken we best grote stappen.'
Bron:AD
En om te beginnen met een nieuwe keeper . . . anders zijn we er over 2 jaar nog niet aan toe ! ! !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 februari 2013 door lijdensweg --
Wim2
 Wim2 - woensdag 06 februari 2013 - 19:07   quote  deeplink  
ERwin Mulder!

dooiemus.jpg
van geil
 van geil - woensdag 06 februari 2013 - 19:37   quote  deeplink  
je hebt wel humor.:)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 18:21   quote  deeplink  
Koeman: We blijven bovenin meedoen

20130210_az_koeman_vk_scaled_7.jpg

Trainer Ronald Koeman gaf zondagmiddag na afloop van de wedstrijd tegen AZ toe dat hij met lichte verbazing naar de stand op de ranglijst van de eredivisie had gekeken. Door de 3-1 overwinning van zijn ploeg op de Alkmaarders en de resultaten op de andere velden staat Feyenoord op slechts drie punten van de koppositie. Dat verbaast me, want er zijn ploegen met meer kwaliteit dan wij hebben, zei Koeman. Anderzijds is het feit dat we bovenin meedoen een groot compliment voor deze ploeg.

Hoewel Feyenoord voor rust op voorsprong was gekomen door een fraaie treffer van Jean-Paul Boëtius, was het op dat moment allesbehalve vanzelfsprekend dat de ploeg drie punten zou gaan pakken, zag ook Koeman. We hadden tijdens de eerste helft problemen met AZ, dat een goed voetballende ploeg heeft. Na rust speelden we agressiever. We kregen toen meer controle over het duel, ook doordat we Graziano Pellè iets meer lieten inzakken.

Koeman constateerde tevreden dat Feyenoord goed omging met de elf tegen tien situatie, die was ontstaan door de rode kaart van AZ-verdediger Nick Viergever. Vanaf de kant leek het wat zwaar bestraft, maar vanaf dat moment hebben we bijna alles goed gedaan. Dat geeft aan dat het elftal alleen maar beter wordt. De enige aanmerkingen zijn dat we de wedstrijd eerder hadden moeten beslissen en meer doelpunten hadden moeten maken.

De trainer gaf na afloop aan te hebben genoten van het optreden van Boëtius. Het is heel knap wat hij op achttienjarige leeftijd laat zien. Met name in zijn rendement is nog veel winst te boeken, maar daardoor is het positief om te zien hoe hij vandaag een fantastische goal maakte en een assist gaf. Dat hij wekelijks dit niveau vasthoudt is een groot compliment aan hem.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 18:22   quote  deeplink  
Koeman: 'Soms ben ik misschien te kritisch'

foto_4857_ronald-koeman-nieuwe-trainer-feyenoord.jpg

Trainer Ronald Koeman was na afloop van het duel met AZ uiteraard tevreden over de zege. 'Een mooi einde, maar zeker in de eerste helft hadden wij problemen met AZ, een goed voetballend elftal. In de tweede helft hadden wij het makkelijker, voetbalden wij beter en was het na de rode kaart (Nick Viergever, red) over.'

Over die rode kaart van de oud-Spartaan had Koeman wel zijn twijfels. 'Vanaf mijn positie vond ik het zwaar bestraft, maar ik begrijp dat de televisiebeelden wel uitwijzen dat het terecht was. Ik had juist een rode kaart voor Jozy Altidore verwacht, die Joris Mathijsen sloeg.'

Na de 2-1 van Jordy Clasie weigerde Feyenoord het duel vroegtijdig te beslissen. 'Maar uiteindelijk boeken we wel een prima overwinning,' aldus Koeman, die vol lof was over uitblinker Jean-Paul Boëtius. 'Er ging veel dreiging van hem uit. Hij scoort, legt er één neer en raakt nog de paal. Dat hij op zijn leeftijd op dit niveau wekelijks zo speelt is een groot compliment.'

Door de gunstige uitslagen van de concurrentie doet Feyenoord weer helemaal mee in de top van de eredivisie. 'Als ik de stand zie verbaas ik mij wel. We doen blijkbaar weer mee. Slechts drie punten achter PSV en gelijk met Ajaks. Dat zijn selecties met meer ervaring en kwaliteit. Wij halen ook dit jaar weer op het optimale uit de groep, dat is goed.'

Zondag kwam ook het nieuws naar buiten dat Feyenoord binnenkort de contracten met Koeman's assistenten Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst gaat verlengen. 'Het is belangrijk dat de technische staf bij elkaar blijft. We hebben een klik met elkaar en de spelersgroep. Dat is prettig werken.'
Bron: Eredivisie Live
van geil
 van geil - zondag 10 februari 2013 - 19:52   quote  deeplink  
complimenten.
zag vandaag eindelijk ns wisselwerking met de middenvelders.
dit was duidelijk gecoached.
en levert uiteindelijk twee goals op.
Wim2
 Wim2 - zondag 10 februari 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Hij moet wel kritisch blijven.

En bijvoorbeeld zien dat Vilhena op 10 moet!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 februari 2013 - 13:40   quote  deeplink  
Trainer Ronald Koeman in gesprek met Jan Dirk Stouten

RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 00:22   quote  deeplink  
Koeman waakt voor overbelasting jeugdig Feyenoord

6713_1355526739_koemannn.jpg

De omgang met jongeren vormt een belangrijk aspect van de functiebeschrijving als trainer van Feyenoord. Ronald Koeman probeert zijn jeugdige selectie de juiste mentaliteit bij te brengen.

Dat gaat niet altijd goed, vindt de oefenmeester zelf. "Ik betrap mezelf er soms op, dat ik iets te kritisch ben op die gasten. Maar daar worden ze natuurlijk wel snel groot van", vertekt hij tegenover De Volkskrant. "Ik was ik vroeger ook soms wat gemakzuchtig. Dat is later bij mij ook goed gekomen."

Om de ontwikkeling van zijn talenten te bevorderen waakt Koeman voor overbelasting, dat in zijn ogen al snel op de loer ligt. "Men denkt vaak bij jonge talenten dat ze nog meer kunnen en moeten trainen. Maar ze moeten al zoveel doen om erbij te komen en erbij te blijven. Wat extra rust kan dan juist geen kwaad voor die jonkies."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 februari 2013 - 00:14   quote  deeplink  
Persconferentie met Ronald Koeman

van geil
 van geil - zaterdag 16 februari 2013 - 13:04   quote  deeplink  
heb je mn smsje gehad Ronald?
Wim2
 Wim2 - zaterdag 16 februari 2013 - 13:38   quote  deeplink  
Altijd maar indekken! Wij zijn Feyenoord en wij horen altijd voor het kampioenschap te gaan!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 februari 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 13:38 schreef Wim2 het volgende:
Altijd maar indekken! Wij zijn Feyenoord en wij horen altijd voor het kampioenschap te gaan!
En daarna weer zeiken zeker.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 februari 2013 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 13:04 schreef van geil het volgende:
heb je mn smsje gehad Ronald?
Nee?
van geil
 van geil - zaterdag 16 februari 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 19:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee?
:).
dan bij deze...Veel succes zondag!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 februari 2013 - 21:55   quote  deeplink  
hahaha
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 februari 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 21:52 schreef van geil het volgende:

[..]

:).
dan bij deze...Veel succes zondag!
cool thnx, jij ook ;)
tomson
 tomson - zaterdag 16 februari 2013 - 23:51   quote  deeplink  
Haha gekkenhuis
Wim2
 Wim2 - zondag 17 februari 2013 - 17:06   quote  deeplink  
Koeman moet nou niet gaan zieken op Pellè dat was de enige speler die een beetje goed speelde. Dat jij je vriendjes Mathijssen, Immers en mulder er maar blijf op stellen.
Els
 Els - zondag 17 februari 2013 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 17:06 schreef Wim2 het volgende:
Koeman moet nou niet gaan zieken op Pellè dat was de enige speler die een beetje goed speelde. Dat jij je vriendjes Mathijssen, Immers en mulder er maar blijf op stellen.
Wim, kijk de wedstrijd eens in plaats van je vaste stokpaardjes te berijden. Pellè is bij alle doelpunten betrokken, en dat is jammer aangezien er 1 meer in ons doel is terecht gekomen.
robeliens
 robeliens - zondag 17 februari 2013 - 17:20   quote  deeplink  
Triest als je met zoveel man op de bank zit te kijken naar die slakken immers verhoek en mathijssen niet te geloven dat jullie datNIETzien
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2013 - 17:41   quote  deeplink  
ik lees net n lulverhaal van je Koeman.
echt bullshit!
eigen straatje schoonvegen.kan niet!
robeliens
 robeliens - zondag 17 februari 2013 - 17:51   quote  deeplink  
De wedstrijd valt en staat met kansen als je immers daar laat staan zullen ze er niet in gaan dus lijkt me nu wel heel duidelijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0290718