BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 17 februari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zullen we De Vrij, Mathijsen en Indi dan ook maar achterin houden als wij een corner hebben?
Als hun spits op de middenlijn staat wel ja!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door hoogvliet010 --
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zullen we De Vrij, Mathijsen en Indi dan ook maar achterin houden als wij een corner hebben?
leuk geprobeerd...
appels met peren.
alle verdedigers kunnen koppen...anders kun je niet verdedigen.
bij aanvallers is dit meestal alleen de spits.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 februari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:54 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Als hun spits op de middenlijn staat wel ja!
Daarvoor hebben we toch onze backs?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 februari 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:55 schreef van geil het volgende:

[..]

leuk geprobeerd...
appels met peren.
alle verdedigers kunnen koppen...anders kun je niet verdedigen.
bij aanvallers is dit meestal alleen de spits.
Mijn punt is meer dat in een situatie waarin waarschijnlijk gekopt moet gaan worden je je beste koppers en langste spelers present wil hebben... Daarom gaan De Vrij en Mathijsen meer naar voren en verdedigen Pellè en Immers achterin mee.

Maar goed, voor jouw punt valt ook wel wat te zeggen natuurlijk.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 17 februari 2013 - 23:00   quote  deeplink  
Allemaal achteraf geleuter..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 17 februari 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar goed, voor jouw punt valt ook wel wat te zeggen natuurlijk.
Mooi, dan zijn we eruit!:)
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
biertje?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 17 februari 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:05 schreef van geil het volgende:
biertje?
Ben ik wel aan toe jah!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 februari 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:01 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Mooi, dan zijn we eruit!:)
Neuh ben je gek. Ik heb gelijk, het is alleen afwachten tot je dat gaat inzien! :)
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2013 - 23:21   quote  deeplink  
ok

Koeman........

FLAPDROL VAN DE DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 februari 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:00 schreef Vincent1970 het volgende:
Allemaal achteraf geleuter..
Hehehe, moest ik ook aan denken.
Uitvergroten van een blunder bij het 3e doelpunt.
Ik hou het liever bij een lamlendige instelling in de 1e helft. Dát moet worden aangepakt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 februari 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:21 schreef van geil het volgende:
ok

Koeman........

FLAPDROL VAN DE DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EENS!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 februari 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hehehe, moest ik ook aan denken.
Uitvergroten van een blunder bij het 3e doelpunt.
Ik hou het liever bij een lamlendige instelling in de 1e helft. Dát moet worden aangepakt.
mwa. Die instelling (lijkt) een incident. De fouten bij standaardsituaties zijn structureel.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 februari 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa. Die instelling (lijkt) een incident. De fouten bij standaardsituaties zijn structureel.
Geen incident. Zie het bij uitwedstrijden vaker. Zelfs bij Willem2 lag er geruime tijd een matheid in het spel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 februari 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geen incident. Zie het bij uitwedstrijden vaker. Zelfs bij Willem2 lag er geruime tijd een matheid in het spel.
En VVV-uit natuurlijk.

Zou kunnen dat iets structureels is. Als dat zo is, dan komt het in ieder geval minder tot uiting dan de tegengoals uit standaardsituaties.
van geil
 van geil - maandag 18 februari 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En VVV-uit natuurlijk.

Zou kunnen dat iets structureels is. Als dat zo is, dan komt het in ieder geval minder tot uiting dan de tegengoals uit standaardsituaties.
stijf bovenaan met goals tegen uit corners
en vrije trappen.........................
twee weken geleden stonden deze statistieken al in vi over alle ploegen.
en ook nog mee bovenaan,met weinig kansen weggeven maar bijna alles gaat erin.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 februari 2013 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 00:01 schreef van geil het volgende:

[..]

stijf bovenaan met goals tegen uit corners
en vrije trappen.........................
twee weken geleden stonden deze statistieken al in vi over alle ploegen.
en ook nog mee bovenaan,met weinig kansen weggeven maar bijna alles gaat erin.
Is in ieder geval zat ruimte voor verbetering.
van geil
 van geil - maandag 18 februari 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 00:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is in ieder geval zat ruimte voor verbetering.
en dat is het positieve.
en volgens mij in de eredivisie simpel op te lossen.
hou drie man voorin.
en sluit bij balbezit gelijk door tot de middenlijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 februari 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 00:06 schreef van geil het volgende:

[..]

en dat is het positieve.
en volgens mij in de eredivisie simpel op te lossen.
hou drie man voorin.
en sluit bij balbezit gelijk door tot de middenlijn.
Aantal man voorin houden vind ik meestal wel een goed idee. Maar Pellè vind ik wel belangrijk bij het verdedigen. De vleugelaanvallers hebben daarentegen veel meer nut voorin, met snelheid en hun gebrek aan verdedigende kracht.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 maart 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Trainer Ronald Koeman in gesprek met Jan Dirk Stouten

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 maart 2013 - 23:02   quote  deeplink  
Koeman blijft kritisch: "Boëtius vergat wel twee keer mee te lopen"

ronald-koeman(feyenoord)(4).jpg

Ronald Koeman is tevreden over de manier waarop Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius de afgelopen tijd spelen, maar toch blijft de trainer kritisch met betrekking tot de twee spelers van Feyenoord. De oefenmeester zag beide spelers afgelopen weekend in het duel met NEC (3-0 winst) namelijk fouten maken.

"Dat moet ik wel zijn, omdat er nog zo veel meer in zit", liet Koeman weten in gesprek met Voetbal International. "Natuurlijk is het fantastisch hoe die twee lopen te voetballen. Boëtius met zijn enthousiasme en Tonny met zijn power, maar Jean-Paul vergat wel twee keer met zijn back mee te lopen die daardoor gevaarlijk werd, terwijl Tonny in fases te slordig was in balbezit."

"Af en toe word je daar gek van, maar tegelijkertijd praat je met jongens van net achttien jaar", vervolgde de oefenmeester zijn verhaal. "Tegen dat soort jongens moet je soms wat zeggen, hè. Maar dat doet niets af aan het feit dat ze geweldig spelen."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 maart 2013 - 21:33   quote  deeplink  
3294ad02e4efe87c0fcc8c3a1be4e9a6.png



Na de finales tegen PSV en NEC wacht Feyenoord komende zondag weer een nieuwe finale. De ploeg van trainer Ronald Koeman gaat in Kerkrade op bezoek bij Roda JC.

In de laatste duels gaf Feyenoord verdedigend weinig weg. 'Ik ben in algemene zin sowieso wel tevreden over de verdedigende organisatie,' aldus Koeman.

'Ik vind dat wij altijd wel gedisciplineerd als team verdedigen, dat is één van de krachten van dit elftal. Als je onze tegendoelpunten analyseert, en daar is veel over gesproken, komen die vooral voort uit standaardsituaties. Dat is nu ook beter gegaan in de laatste twee wedstrijden. Met Roda JC wacht ons nu een tegenstander die veel rendement haalt uit dat soort situaties. Dus moet het weer goed staan bij ons.'

Koeman heeft met genoegen gekeken naar de voorselectie van het Nederlands elftal voor de WK-kwalificatieduels met Estland en Roemenië eind maart. Zo maken de Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena deel uit van die groep. 'Er zit veel talent bij deze club, gelukkig hebben wij een bondscoach (Louis van Gaal, red) die oog voor talent heeft en selecteert op prestaties. Tonny en Jean-Paul zitten op basis van hun prestaties bij de voorselectie. Dat heeft de bondscoach gezien, dat heeft iedereen gezien. Voor mij is het geen verrassing. Het zou fantastisch zijn als ze de kans krijgen om de volgende stap te maken.'

Ook was er deze week minder goed nieuws te melden van het Rotterdamse front. Guyon Fernandez was betrokken bij een aanrijding op de Coolsingel, waar een vrouw gewond raakte. 'Dat zijn verschrikkelijke dingen. Voor het meisje en haar familie, maar ook voor Guyon. Daarom mag hij zich na het weekend weer melden. Hij moet proberen zichzelf te hervinden en contact te zoeken met het meisje. Gelukkig was er geen sprake van alcohol, maar het is natuurlijk geen leuk nieuws,' besluit Koeman.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 maart 2013 - 22:06   quote  deeplink  
Koeman geen voorstander van wisselen: "Spelers moeten hun plek accepteren"

ronald-koeman(feyenoord)(2).jpg

Voor Ronald Koeman is de terugkomst van de geblesseerde Bruno Martins Indi zowel goed als minder goed nieuws. De trainer van Feyenoord ziet zijn team kwalitatief sterker worden, maar moet daarentegen ook weer een speler slachtofferen die het de laatste tijd ook niet slecht deed, namelijk Miquel Nelom.

"Natuurlijk is dit voor de spelers die weinig kansen krijgen een moeilijke situatie, maar ze moeten dit accepteren', laat Koeman aan Voetbal International weten. "Ik ben geen voorstander van veel wisselen en omdat we geen doordeweeks programma hebben is daar ook niet veel aanleiding toe", jammerde de trainer.

Toch denkt de 49-jarige Koeman dat de wisselspelers binnenkort wel weer aan spelen toe zullen komen. "Er zullen altijd momenten komen dat we de andere jongens hard nodig hebben, want er staan nu bijvoorbeeld vier spelers op scherp bij ons. Uiteindelijk is het niet het elftal, maar de hele groep die bepaalt wat je wint. Dat hebben we deze week proberen aan te geven."

Zondagmiddag nemen de Rotterdammers het op tegen Roda JC Kerkrade en krijgt Martins Indi weer de voorkeur boven Nelom, die van Koeman veel credits krijgt. "Tijdens de afgelopen wedstrijden heeft Miquel bewezen waarom we graag met hem verder willen. We zijn blij dat hij deze week heeft bijgetekend, hij is een jongen voor de toekomst", besluit de oefenmeester.
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - zaterdag 09 maart 2013 - 10:14   quote  deeplink  
Succes zondag!...
ar
 ar - zaterdag 09 maart 2013 - 10:28   quote  deeplink  
Wordt een eitje.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 maart 2013 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 10:28 schreef ar het volgende:
Wordt een eitje.
Geen enkele wedstrijd is een 'eitje'
ar
 ar - zaterdag 09 maart 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 11:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Geen enkele wedstrijd is een 'eitje'
Deze wel.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Koeman: 'Ik heb Van Basten sms gestuurd'

600x400-je-1386178.jpg

Ronald Koeman stak zondagochtend niet onder stoelen of banken dat hij blij was met de zege van sc Heerenveen op PSV (2-1). De trainer/coach van Feyenoord had na afloop van het duel contact met Marco van Basten, maar bleef ook benadrukken dat zijn ploeg nu zelf ook op jacht moest naar de broodnodige zege.

Je moet het zelf blijven doen, maar als je hulp van anderen krijgt dan is dat mooi. Ik heb Marco van Basten wel een sms gestuurd. Ik vind het mooi. Niet alleen omdat het misschien voor ons goed uitkomt, maar ook omdat Marco daar in een moeilijke periode zat, aldus Koeman tegenover de camera van Eredivisie Live.

De voorgaande dagen was het de vraag of Bruno Martins Indi zou kunnen spelen tegen Roda JC. De trainer/coach gaf zondagochtend duidelijkheid over zijn inzetbaarheid. Op basis van de trainingen heb ik gezien dat hij superfit is. Dus zijn er geen twijfels.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Ronald Koeman, kampioenenmaker

Wim2
 Wim2 - zondag 10 maart 2013 - 15:42   quote  deeplink  
coolsingel.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Koeman: 'Dit is een nieuwe ervaring voor de ploeg'.

10.jpg

Trainer Ronald Koeman was na afloop van Roda JC - Feyenoord uiteraard tevreden met de drie punten. De Rotterdammers kwamen door de zege op gelijke hoogte met PSV, dat zaterdag verloor van sc Heerenveen (2-1). 'Dit is een nieuwe ervaring voor de spelers, spelen om de titel. Er staat toch extra druk op.'

In de laatste twee uitwedstrijden tegen NEC (0-3) en Roda JC (0-1) pakte Feyenoord zes punten. 'Nu hebben wij nog acht wedstrijden te gaan, waarvan vijf thuis en drie uit. Ik kan moeilijk ontkennen dat wij niet meedoen.'

In Limburg had de titelkandidaat lange tijd een overwicht. 'In het laatste kwartier kwamen wij in de problemen, daarvoor niet. Ik vind dat wij de wedstrijd goed gecontroleerd hebben, maar we gingen in de tweede helft wel minder spelen. We raakten sneller de bal kwijt, waardoor wij onder druk kwamen te staan. Dan is Roda JC op zijn sterkst met Malki en Demouge. In de laatste fase zijn we gelukkig weggekomen,' weet ook Koeman.

'Er had een goal kunnen vallen, maar misschien hebben wij dat nu net mee. Daar zijn we blij mee,' vervolgt de trainer, die wel kritisch is op zijn ploeg. 'Ik vond dat wij de controle, en dat was tegen NEC ook zo, makkelijk verloren. Dat moet beter. Aan de andere kant hebben wij al zoveel stappen gemaakt dit seizoen.'
Bron:Rijnmond/NOS
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 15:42 schreef Wim2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hou op Wim, je zegt zelf als je negatief bent Feyenoord wint, dus ga nou niet zeggen dat we kampioen worden want dan worden we het niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 19:41   quote  deeplink  
Trainer Ronald Koeman in gesprek met Dennis van Eersel

Trainer Ronald Koeman was na afloop van Roda JC - Feyenoord uiteraard tevreden met de drie punten. De Rotterdammers kwamen door de zege op gelijke hoogte met PSV, dat zaterdag verloor van sc Heerenveen (2-1). 'Dit is een nieuwe ervaring voor de spelers, spelen om de titel. Er staat toch extra druk op.'

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 20:57   quote  deeplink  
'Koeman kandidaat voor trainerspost Man City

600x400-je-1438531.jpg

Het succes van Feyenoord onder Ronald Koeman is in Engeland ook niet onopgemerkt gebleven. De trainer van de Rotterdammers zou op een shortlist bij Manchester City staan. Man City wil volgend seizoen een andere trainer aanstellen en Koeman is één van de kandidaten, meldt de Daily Mail. Txiki Begiristain heeft bij City de technische touwtjes in handen en hij is een goede bekende van Koeman, want zij speelden jarenlang samen bij FC Barcelona.
Begiristain is volgens de Daily Mail een fan van de aanpak van Koeman, die voor het tweede jaar op rij goed werk aflevert bij Feyenoord. Koeman verlengde zijn contract bij de Rotterdammers dit seizoen tot medio 2014. Koeman krijgt voor de trainerspost van City concurrentie van grote namen als die van Jurgen Klopp (Borussia Dortmund) en Ernesto Valverde (Valencia).


De technische leiding van Man City is het vertrouwen in de zittende trainer Roberto Mancini kwijt. De Italiaan mocht de afgelopen jaren naar hartelust investeren in nieuwe spelers, maar wist dat niet om te zetten in een dominante rol in de Premier League. Na het kampioenschap van vorig seizoen is Man City dit seizoen ver weggezakt, met een straatlengte achterstand op Manchester United en een blamerende Europese uitschakeling.
Bron:Voetbalprimeur

Mancini has delivered the FA Cup, the Premier League and the Community Shield since replacing Mark Hughes in December 2009, but Begiristain and Soriano, who are also admirers of Feyenoords Ronald Koeman, have a history of making shock appointments.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2291035/Roberto-Mancini-replaced-Ernesto-Valverde-Valencia.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2013 door RenatoBos --
van geil
 van geil - maandag 11 maart 2013 - 17:34   quote  deeplink  
voor 20 miljoen mag hij gaan praten
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 17:38   quote  deeplink  
en de deur is dicht voor dit tuig uit engeland
Wim2
 Wim2 - maandag 11 maart 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Poep!!!

Hahahhahahahahaha!
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 11 maart 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 17:34 schreef van geil het volgende:
voor 20 miljoen mag hij gaan praten
Duur interview..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 maart 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Koeman wil niet weg en gaat niet weg.
Hij is al te vaak ongeloofwaardig geweest. Heeft ie van geleerd.
van geil
 van geil - maandag 11 maart 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 20:42 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Duur interview..
hebben we dat alvast binnen:)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 22:04   quote  deeplink  
Koeman weet niets van eventuele interesse City

600x400-ll-1398455.jpg

Behalve voor de diverse spelers van Feyenoord lijkt er nu ook belangstelling voor succestrainer Ronald Koeman op gang te komen. Manchester City zou hem op de shortlist hebben staan als opvolger van Roberto Mancini. Bij The Citizens is Aitor 'Txiki' Begiristain werkzaam als technisch directeur. Met hem speelde Koeman in de jaren negentig samen bij FC Barcelona.

Koeman: 'Spelers die zich tot international ontwikkelen komen in de belangstelling te staan en dan is het logisch dat een trainer ook een keer wordt genoemd. Behalve dát, kan ik verder niks over zeggen, omdat ik er simpelweg niks van weet.' Veel belangstelling is er ook voor de internationals Stefan de Vrij, Jordy Clasie, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat.
Bron:VI.nl
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 11 maart 2013 - 22:09   quote  deeplink  
Begin toch een tikkie ongerust te worden voor volgend seizoen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 22:09 schreef Vincent1970 het volgende:
Begin toch een tikkie ongerust te worden voor volgend seizoen..
Nergens voor nodig..
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 11 maart 2013 - 22:19   quote  deeplink  
Bedoel niet alleen Koeman, ook alle spelers die in de belangstelling staan. Hoop echt dat er max 1 vertrekt maar het liefst helemaal niemand. Daarom is het halen van de CL echt belangrijk denk ik, en geef ik van Hanegem wat dat betreft helemaal gelijk. (3 topics in 1)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2013 door Vincent1970 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 22:34   quote  deeplink  
Zolang ze maar spelers verkopen waar we iemand achter de hand hebben zoals bijvoorbeeld Kongolo, zie ik geen probleem en als ze de hoofdprijs maar betalen..
van geil
 van geil - maandag 11 maart 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 22:19 schreef Vincent1970 het volgende:
Bedoel niet alleen Koeman, ook alle spelers die in de belangstelling staan. Hoop echt dat er max 1 vertrekt maar het liefst helemaal niemand. Daarom is het halen van de CL echt belangrijk denk ik, en geef ik van Hanegem wat dat betreft helemaal gelijk. (3 topics in 1)
je kunt je beter zorgen maken als er niemand vertrekt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Das ook een beredenering ja ghehe..
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 11 maart 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 22:35 schreef van geil het volgende:

[..]

je kunt je beter zorgen maken als er niemand vertrekt.
Verklaar?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 maart 2013 - 07:41   quote  deeplink  
Koeman geeft Feyenoord-internationals vrijaf

600x200-je-1438532.jpg

De Feyenoord-selectie zal woensdag niet compleet op het trainingsveld verschijnen. Trainer Ronald Koeman heeft een flink deel van de groep vrijaf gegeven gelet op de aanstaande interlandperiode. Oranje speelt binnenkort interlands tegen Estland en Roemenië. De Feyenoorders Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Joris Mathijsen, Bruno Martins Indi, Tonny Vilhena, Jordy Clasie, Ruben Schaken en Jean-Paul Boëtius behoren tot de mogelijke opties voor bondscoach Louis van Gaal.

Koeman heeft daarop ingespeeld door de internationals een extra vrije dag te geven, zoals hij wel vaker doet. Vilhena en Boëtius trainen al een dag minder. "We zijn zuinig op die jongens", vertelt de trainer aan Voetbal International. "Je moet ze soms gewoon wat rust gunnen, want er komt veel op ze af. Een groot deel van onze selectie heeft straks vrij tijdens de interlandperiode."

"Maar onze internationals, en dat zijn er tegenwoordig nogal wat, moeten dan vol aan de bak, terwijl we daarna op zaterdagavond bij sc Heerenveen spelen en de vrijdag erna thuis tegen VVV-Venlo. We hebben iedereen fit en aan boord en dat wil ik graag zo houden", besluit de trainer.
Bron:Voetbalprimeur
van geil
 van geil - dinsdag 12 maart 2013 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 22:38 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Verklaar?
duidelijk toch,dan zou t niet goed gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0199449