BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 15:57   quote  deeplink  
'Willem heeft niet altijd de wijsheid in pacht'

600x400-tb-1411565.jpg

Ronald Koeman heeft zich volgens eigen zeggen niet geërgerd aan de kritiek die AD-columnist Willem van Hanegem op hem had na het verlies van Feyenoord in Heerenveen. 'De Kromme' vond het onder meer onbegrijpelijk dat Lex Immers als valse spits aan het duel moest beginnen. ,,De woorden van Willem hebben mij niet gestoord,'' zei Koeman. ,,Ik neem hem serieus, hij heeft veel verstand van voetbal.''

Toch wenste Koeman nog een stekelige kanttekening te plaatsen. ,,Wij speelden slechts tien minuten met twee spitsen, daarna ging Immers gewoon als diepe spits spelen. Heeft Willem dat ook gezien of dacht hij dat wij negentig minuten met twee spitsen hebben gespeeld? Nogmaals, hij heeft verstand van voetbal, maar niet altijd de wijsheid in pacht.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 15:58   quote  deeplink  
Koeman tipt Ajaks als kampioen: "Spelen beste voetbal"

ronald-koeman(feyenoord)(5).jpg

Hoewel de titelstrijd in de Eredivisie nog niet gestreden is, lijkt Feyenoord-trainer Ronald Koeman niet te verwachten dat zijn elftal uiteindelijk met de kampioensschaal in zijn handen zal staan. Op de persconferentie in aanloop naar het duel met VVV-Venlo van vrijdagavond laat de trainer weten zijn geld te zetten op Ajaks.

"Ajaks speelt het beste van de concurrenten, het meest constant en geeft weinig weg", zegt Koeman tegenover De Telegraf. "PSV is onregelmatig en als dat blijft, gaat de ploeg het echt niet halen." Vitesse maakt volgens Koeman ondanks de aanwezigheid van Wilfried Bony eveneens geen kans op de titel.

Feyenoord staat na 27 speelronden op de vierde plaats in de Eredivisie en heeft een achterstand van vier punten op Ajaks. Vrijdag kunnen de Rotterdammers voor even plek twee in handen krijgen als men in eigen stadion wint van VVV-Venlo.
Bron:Soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2013 door RenatoBos --
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 16:23   quote  deeplink  
He gadverdamme niet alweer die joden op 1.. wordt er een beetje moedeloos van..

de Boer dan weer met die arrogante jankmuil..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:23 schreef Wim2 het volgende:
YESSSSS lweer die joden op 1.. wordt er een beetje blij van..

WIM2 dan weer met die arrogante jankmuil..
.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 16:24   quote  deeplink  
Nu leg je me wel een aantal woorden in de mond..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:24 schreef Wim2 het volgende:
Nu leg je me wel een aantal woorden in de mond..
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 08:59   quote  deeplink  
Koeman ziet onrustig Feyenoord

20130405_vvv_koe_vk_scaled_7.jpg

Trainer Ronald Koeman hield het vrijdagavond tijdens zijn terugblik op de wedstrijd tegen VVV-Venlo bewust kort. Dat had alles te maken met het optreden van zijn ploeg tegen de Limburgers. Ik ben blij met de drie punten, maar we hebben niet goed gespeeld, vatte Koeman zijn gevoel over het duel samen.

De trainer was vooral niet te spreken over het optreden van zijn elftal voor rust. Koeman zag dat zijn ploeg zoekende was. Er veel twijfel en onrust in de ploeg, dat zag je vooral op het middenveld, vertelde hij. Elke tweede bal was voor VVV, ze kregen ook veel kansen. Erwin Mulder heeft ons in de eerste helft op de been gehouden met een paar goede reddingen.

Het is moeilijk te verklaren hoe het komt dat we na de wedstrijd tegen Heerenveen vandaag opnieuw het spel niet konden maken, vervolgde hij. Misschien zijn we geschrokken van die nederlaag en is het een kwestie van vertrouwen. Ik geloof niet dat het seizoen te lang duurt voor ons, want we zijn fit en fris. Je ziet alleen dat spelers niet allemaal hun gebruikelijke niveau halen.

Dat Feyenoord toch drie punten overhield aan de wedstrijd tegen VVV was te danken aan Graziano Pellè, die zijn 22ste doelpunt van het seizoen maakte. De enige zekerheid die we hebben is dat we een spits hebben die de ballen erin kopt, glimlachte Koeman. Het was een fantastische goal die hij maakte, maar als je eerlijk bent hebben we vandaag te veel gekregen.



Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 09:00   quote  deeplink  
'Als je 18 bent, moet je gewoon je mond houden tegen de trainer'

media_xll_1594547.jpg

UPDATE Trainer Ronald Koeman miste vrijdag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo (1-0) vooral automatismen bij Feyenoord. 'De enige vastigheid die we hadden was Graziano Pellè', merkte hij spitsvondig op. 'Hij maakte een fantastische goal. Deze wedstrijd heeft opnieuw aangetoond hoe enorm belangrijk hij is voor Feyenoord, maar ook hoe afhankelijk de ploeg van hem is.'

Met zijn 22e competitietreffer, die hij in de 71e minuut maakte uit een voortreffelijke kopbal, kon Pellè zijn trainer nog niet helemaal tevreden stemmen. 'Hij speelde niet goed, hij was niet agressief genoeg', bromde de oud-international. Zonder Pellè, die een schorsing uitzat, verloor Feyenoord vorige week met 2-0 bij sc Heerenveen.

Mond houden

Koeman liet even zijn tanden zien in de perskamer van De Kuip. Onderwerp van gesprek was tiener Jean-Paul Boëtius, die na zijn snelle doorbraak dit seizoen nu duidelijk met een inzinking kampt. Koeman wisselde hem in de rust, voor de al even fletse Sekou Cissé,

'Waarom ik Boëtius wisselde? Nou, omdat hij niet goed speelde. Dat recht heb ik als trainer, lijkt me. Hoe hij reageerde? Nou, niet dus. Als je een jaar of 18 bent, moet je ook gewoon je mond houden tegen de trainer', sprak Koeman resoluut.

De oud-international toonde begrip voor Boëtius, die vorige maand 19 werd. 'Hij is dit seizoen als een komeet gekomen. Hij heeft het nu even moeilijk. Hij denkt te veel na in zijn spel. Dat is normaal in zijn groeiproces, daar moet hij even doorheen. Jean-Paul komt hier beter uit'.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 09:00   quote  deeplink  
Weekend vrij voor Feyenoord-selectie

7327-groot

Trainer Ronald Koeman heeft zijn spelers na de 1-0 overwinning op VVV-Venlo zaterdag vrijaf gegeven. Dit betekent dat de voor zaterdag geplande training niet door gaat. De eerstvolgende groepstraining van de selectie vindt aanstaande maandag om 14.00 uur plaats op Varkenoord.
Bron:NUSport
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 06 april 2013 - 10:23   quote  deeplink  
Tot nu toe vond ik de technische staf van Feyenoord goed tot zeer goed presteren, zeker in het licht van de beperkte financiële mogelijkheden. Ieder jaar weer breken voldoende jeugdspelers door. Het contracten- en transferbeleid is - bijna - perfect in evenwicht. De laatste twee gespeelde wedstrijd zie ik toch dat er kleine, maar in deze fase belangrijke fouten worden gemaakt in de tactische aanpak. Willem van Hanegem had zeker gelijk in zijn analyse van de wedstrijd tegen Heereveen, en ook gisteren vond ik de basisopstelling niet goed, waardoor de wedstrijd tegen VVV uiteindelijk lastiger werd dan je zou mogen verwachten. DE samenstelling op het middenveld klopte niet. De technische staf had mijn inziens moeten weten dat Singh nog niet klaar was voor een basisplaats, zeker niet als al enkele belangrijke basisspelers ontbreken. Daarnaast vind ik dat Jean-Paul Boëtius tegen zich zelf in bescherming genomen had moeten worden, helemaal omdat met Cissé een goed alternatief beschikbaar was.

Hier is dus wat mij betreft dus sprake van een collectief falen. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat Feyenoord als geheel slecht presteert. In tegendeel. Als je beziet wat aan het begin van het seizoen is vertrokken en met welke financiële middelen Feyenoord moet opereren, is zelfs een eventuele vierde plek een geweldige prestatie.
van geil
 van geil - zaterdag 06 april 2013 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:23 schreef eko-sporter het volgende:
Tot nu toe vond ik de technische staf van Feyenoord goed tot zeer goed presteren, zeker in het licht van de beperkte financiële mogelijkheden. Ieder jaar weer breken voldoende jeugdspelers door. Het contracten- en transferbeleid is - bijna - perfect in evenwicht. De laatste twee gespeelde wedstrijd zie ik toch dat er kleine, maar in deze fase belangrijke fouten worden gemaakt in de tactische aanpak. Willem van Hanegem had zeker gelijk in zijn analyse van de wedstrijd tegen Heereveen, en ook gisteren vond ik de basisopstelling niet goed, waardoor de wedstrijd tegen VVV uiteindelijk lastiger werd dan je zou mogen verwachten. DE samenstelling op het middenveld klopte niet. De technische staf had mijn inziens moeten weten dat Singh nog niet klaar was voor een basisplaats, zeker niet als al enkele belangrijke basisspelers ontbreken. Daarnaast vind ik dat Jean-Paul Boëtius tegen zich zelf in bescherming genomen had moeten worden, helemaal omdat met Cissé een goed alternatief beschikbaar was.

Hier is dus wat mij betreft dus sprake van een collectief falen. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat Feyenoord als geheel slecht presteert. In tegendeel. Als je beziet wat aan het begin van het seizoen is vertrokken en met welke financiële middelen Feyenoord moet opereren, is zelfs een eventuele vierde plek een geweldige prestatie.
inderdaad ,twee keer op rij begonnen met n rukopstelling.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:23 schreef eko-sporter het volgende:
Tot nu toe vond ik de technische staf van Feyenoord goed tot zeer goed presteren, zeker in het licht van de beperkte financiële mogelijkheden. Ieder jaar weer breken voldoende jeugdspelers door. Het contracten- en transferbeleid is - bijna - perfect in evenwicht. De laatste twee gespeelde wedstrijd zie ik toch dat er kleine, maar in deze fase belangrijke fouten worden gemaakt in de tactische aanpak. Willem van Hanegem had zeker gelijk in zijn analyse van de wedstrijd tegen Heereveen, en ook gisteren vond ik de basisopstelling niet goed, waardoor de wedstrijd tegen VVV uiteindelijk lastiger werd dan je zou mogen verwachten. DE samenstelling op het middenveld klopte niet. De technische staf had mijn inziens moeten weten dat Singh nog niet klaar was voor een basisplaats, zeker niet als al enkele belangrijke basisspelers ontbreken. Daarnaast vind ik dat Jean-Paul Boëtius tegen zich zelf in bescherming genomen had moeten worden, helemaal omdat met Cissé een goed alternatief beschikbaar was.

Hier is dus wat mij betreft dus sprake van een collectief falen. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat Feyenoord als geheel slecht presteert. In tegendeel. Als je beziet wat aan het begin van het seizoen is vertrokken en met welke financiële middelen Feyenoord moet opereren, is zelfs een eventuele vierde plek een geweldige prestatie.
Dat vind ik nu ook! Ronald is een beetje van het pad afgedwaald. Singh is er zeker niet klaar voor. Dan had Ronald eens goed met JP van Gastel moeten overleggen en kijken of Marlon Slabbekoorn op die positie geen optie is! Hoe jong hij ook is. Ik vind het al onverklaarbaar waarom deze jongen niet af en toe met het eerste mee traint ... Ik ben zeer gecharmeerd van deze speler met zijn loopvermogen en zijn scoringsinstinct. Ik hoop dat Feyenoord deze jongen heel gauw gaan vast leggen.
MMM
 MMM - zaterdag 06 april 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:23 schreef eko-sporter het volgende:
Daarnaast vind ik dat Jean-Paul Boëtius tegen zich zelf in bescherming genomen had moeten worden, helemaal omdat met Cissé een goed alternatief beschikbaar was.
Hahaha...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2013 door MMM --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahaha...
Net of Cissé zo'n goed voorbeeld was gisteren ...
MMM
 MMM - zaterdag 06 april 2013 - 11:07   quote  deeplink  
Hoe kan je Cissé een goed alternatief noemen..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:23 schreef eko-sporter het volgende:
Tot nu toe vond ik de technische staf van Feyenoord goed tot zeer goed presteren, zeker in het licht van de beperkte financiële mogelijkheden. Ieder jaar weer breken voldoende jeugdspelers door. Het contracten- en transferbeleid is - bijna - perfect in evenwicht. De laatste twee gespeelde wedstrijd zie ik toch dat er kleine, maar in deze fase belangrijke fouten worden gemaakt in de tactische aanpak. Willem van Hanegem had zeker gelijk in zijn analyse van de wedstrijd tegen Heereveen, en ook gisteren vond ik de basisopstelling niet goed, waardoor de wedstrijd tegen VVV uiteindelijk lastiger werd dan je zou mogen verwachten. DE samenstelling op het middenveld klopte niet. De technische staf had mijn inziens moeten weten dat Singh nog niet klaar was voor een basisplaats, zeker niet als al enkele belangrijke basisspelers ontbreken. Daarnaast vind ik dat Jean-Paul Boëtius tegen zich zelf in bescherming genomen had moeten worden, helemaal omdat met Cissé een goed alternatief beschikbaar was.

Hier is dus wat mij betreft dus sprake van een collectief falen. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat Feyenoord als geheel slecht presteert. In tegendeel. Als je beziet wat aan het begin van het seizoen is vertrokken en met welke financiële middelen Feyenoord moet opereren, is zelfs een eventuele vierde plek een geweldige prestatie.
Misschien was het beter geweest om met Achabar op rechts te beginnen en Schaken op links.
Maar dat zullen we nooit weten ...
VVout
 VVout - zaterdag 06 april 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Gewoon een hoop gespeculeer mischien zus, mischien zo, nog in een dipje van het pak slaag tegen Heerenveen.

MAN VVV NOG 17e ( en als W II wint en dat hopen we, gg 18e), nee nee nee
tomson
 tomson - zaterdag 06 april 2013 - 15:40   quote  deeplink  
VVout... Hier raak ik het kwijt. Wat bedoel je nou met die tweede zin ?
VVout
 VVout - zaterdag 06 april 2013 - 16:11   quote  deeplink  
Willem II speelt tegen PSV en daar mogen ze natuurlijk graag van winnen en dan staat VVV zelfs 18e i.p.v. 17e, daar heb je dan 1-0 van gewonnen, nee nee nee om te huilen.

Sorry had het iets te veel afgekort ja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2013 door VVout --
tomson
 tomson - zaterdag 06 april 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Oh ik dacht ff dat je een V vergeten was in je nick. VVV out !
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Scherp Tom..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 april 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Voorbeschouwing Ronald Koeman op RKC - Feyenoord

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 17:28   quote  deeplink  
Ronald Koeman: 'Ik ben diep teleurgesteld in ploeg'

media_xll_1605398.jpg

Trainer Ronald Koeman van Feyenoord had na de 1-1 bij RKC Waalwijk harde kritiek. 'Ik ben zeer teleurgesteld in mijn ploeg', sprak de oud-international. 'Kennelijk was er bij ons niet het besef waar het om ging vandaag. Als je zo speelt kun je beter niet aan het winnen van prijzen denken.'
Het begon nog wel goed. Koeman: 'We controleren de wedstrijd gemakkelijk en komen op voorsprong. Na de hervatting nam de bereidheid om er voor te gaan af. Dat zie je dan terug in de wijze waarop we een tegendoelpunt krijgen. Dat was gewoon schandalig.'


Over de titel wilde hij het even niet hebben. 'Wij hebben het hier laten liggen.'
Bron:AD
van geil
 van geil - zondag 14 april 2013 - 17:30   quote  deeplink  
je mag ze zelf ook wel ns wat beter leren lopen en anticiperen..

er wordt keihard gewerkt maar als n kip zonder kop.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 17:44   quote  deeplink  
Erwin troost broer Ronald

media_xll_1605417.jpg

Trainer Ronald Koeman van Feyenoord kon na de povere 1-1 zondag bij RKC Waalwijk nog geen blijdschap opbrengen voor zijn oudere broer Erwin, de coach van de thuisclub. 'Helemaal niet zelfs. Daarvoor is bij mij de teleurstelling momenteel veel te groot. Ik had het graag anders gezien, ook voor Erwin', sprak hij een tikje mistroostig.

De coach van de thuisclub, die in de onderste regionen elke puntje nog goed kan gebruiken, toonde begrip voor de grote onvrede bij zijn broer. 'Je hebt nog één geluk', merkte Erwin Koeman met een glimlach op. 'Ik heb weer niet van je gewonnen. Laat dat een troost voor je zijn.'

Het was de vijfde keer dat de 'Brothers Act' van beide Koemannen als trainer in de eredivisie werd opgevoerd. Drie keer won Ronald, twee keer eindigde de broedertwist in een remise.
Bron:AD
Wim2
 Wim2 - zondag 14 april 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Ronaldje toch..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Ronald Koeman in gesprek met Jan Dirk Stouten

Stylzz
 Stylzz - zondag 14 april 2013 - 20:28   quote  deeplink  
Flikker dr maar een paar uit
van geil
 van geil - zondag 14 april 2013 - 20:29   quote  deeplink  
kop houwe ...coachen
MMM
 MMM - zondag 14 april 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 20:28 schreef Stylzz het volgende:
Flikker dr maar een paar uit
+1

Gaat nu al weken kut, tijd om in te grijpen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 april 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 20:28 schreef Stylzz het volgende:
Flikker dr maar een paar uit
Goossens, Singh, Vormer blijken nog geen verbetering. Wellicht Nelom ipv Indi..
van geil
 van geil - zondag 14 april 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 23:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Goossens, Singh, Vormer blijken nog geen verbetering. Wellicht Nelom ipv Indi..
dat lijkt me n eerlijke zet!
ar
 ar - zondag 14 april 2013 - 23:41   quote  deeplink  
meer is er niet!
010NAKKIE010
 010NAKKIE010 - zondag 14 april 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 20:28 schreef Stylzz het volgende:
Flikker dr maar een paar uit
houden we weinig over
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 07:03   quote  deeplink  
Minder dan dit?
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 08:11   quote  deeplink  
Koeman zegt in t ad dat de teamgeest al n paar weken minder is,ook met trainen.

vreesde ik al voor,zag weinig acceptatie naar elkaar.

misschien is de financieele tijdbom afgegaan.
VVout
 VVout - maandag 15 april 2013 - 08:14   quote  deeplink  
Doen die jongens er niet goed aan zo te presteren, want dan verdien je als putjesschepper meer.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 08:19   quote  deeplink  
Misschien dat ze elkaar gewoon de waarheid niet durven te zeggen, over wie wat waar fout doet. En zijn ze allemaal teleurgesteld na de slechte resultaten.

Maar joh, een financiële tijdbom klinkt natuurlijk wel interessanter.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 08:19 schreef Bosifyable het volgende:
Misschien dat ze elkaar gewoon de waarheid niet durven te zeggen, over wie wat waar fout doet. En zijn ze allemaal teleurgesteld na de slechte resultaten.

Maar joh, een financiële tijdbom klinkt natuurlijk wel interessanter.
Heeft Clasie het óók over: gebrek aan leiders.
Is mogelijk hét probleem.
Geloof niet zo in die financiële tijdbom. Die had er in januari dan al moeten zijn.
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 08:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft Clasie het óók over: gebrek aan leiders.
Is mogelijk hét probleem.
Geloof niet zo in die financiële tijdbom. Die had er in januari dan al moeten zijn.
ik hoop dat je gelijk hebt..

maar weet wel dat t tijdens Oranje vaak ter sprake is geweest onderling.

en tja daarna spelen er veel kut zullen we maar zeggen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 08:43 schreef van geil het volgende:

[..]

ik hoop dat je gelijk hebt..

maar weet wel dat t tijdens Oranje vaak ter sprake is geweest onderling.

en tja daarna spelen er veel kut zullen we maar zeggen.
Niet is uit sluiten, maar het verlies bij Heerenveen kwam kort na die Oranjewedstrijden én Pelle ontbrak.
Daarna werd het bedroevend. De titeldruk speelde óók parten. En dan is regie op het veld nodig.
Zeker met zo'n jong team.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 08:43 schreef van geil het volgende:

[..]

ik hoop dat je gelijk hebt..

maar weet wel dat t tijdens Oranje vaak ter sprake is geweest onderling.

en tja daarna spelen er veel kut zullen we maar zeggen.
Bron?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door Bosifyable --
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 10:34   quote  deeplink  
Duim
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 11:23   quote  deeplink  
Liken?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 april 2013 - 11:55   quote  deeplink  
Koeman: 'Op mentaal gebied eigenlijk doorselecyeren'

600x400-bb-1497888.jpg

Trainer Ronald Koeman heeft ook in zijn tweede seizoen bij Feyenoord al menig kunststukje geleverd op tactisch en mentaal gebied. Maar de oud-international zal in de resterende competitieweken nogmaals al zijn kwaliteiten als coach moeten aanspreken om de eindklassering van vorig jaar (tweede) te kunnen evenaren. Want zijn ploeg heeft het (even?) niet meer. De fut is eruit
'Als je alles zo makkelijk laat gebeuren, verdien je het niet als team om nog voor de landstitel te spelen', was de keiharde conclusie van Koeman na de slappe 1-1 zondag bij laagvlieger RKC Waalwijk. 'De spelers denken er soms veel te makkelijk over. Ze moeten juist in deze fase meer eisen van elkaar. Dat heeft voornamelijk met instelling te maken.'


Koeman merkte na de nederlaag ruim 2 weken geleden bij sc Heerenveen (2-0) al dat er iets niet goed zat in zijn selectie. 'Ik had even een slecht gevoel. Er werd niet goed getraind en de acceptatie naar elkaar toe was ook minder. Daar hebben we over gepraat en dat gaat nu gelukkig alweer beter. Maar op mentaal gebied zou ik eigenlijk moeten doorselecteren. Bij een club als Feyenoord gaat dat echter niet zo simpel', doelde hij op de nog steeds armlastige situatie (ruim 10 miljoen euro schuld) in De Kuip.
Bron:AD
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 10:34 schreef Stylzz het volgende:
Duim
ik ken hans kraay al 15 jaar.
en die lult niet uit zn nek prive.
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 10:06 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Bron?
en koeman zegt t eigenlijk zelf ook.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 12:33 schreef van geil het volgende:

[..]

en koeman zegt t eigenlijk zelf ook.
Laat maar zien..?
craven
 craven - maandag 15 april 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 12:33 schreef van geil het volgende:

[..]

ik ken hans kraay al 15 jaar.
en die lult niet uit zn nek prive.
Is hij prive ook zo zenuwachtig ogende drukke raaskalker die bij elke opmerking kijkt of hij goedgekeurd wordt door zijn gesprekspartners?
Of is hij alleen zo tegenover Derksen
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 12:36 schreef craven het volgende:

[..]

Is hij prive ook zo zenuwachtig ogende drukke raaskalker die bij elke opmerking kijkt of hij goedgekeurd wordt door zijn gesprekspartners?
Of is hij alleen zo tegenover Derksen
dat hij adhd heeft is wel duidelijk.
maar prive is hij veel rustiger en best n aardige vent.
en heeft de laatste jaren zeer veel sympathie voor het legioen gekregen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0270230