BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 21:14 schreef van geil het volgende:
ze hadden mij ook mogen bellen
Tuurlijk, zie jou op tv al een nieuw product introduceren..
Vla met appelmoes ofzo..

Ja mensen, U moet de flamoes van Hak hebben..
10qdqvr.gif
van geil
 van geil - zaterdag 21 september 2013 - 10:30   quote  deeplink  
ghe ghe
VVout
 VVout - zaterdag 21 september 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 00:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijk, zie jou op tv al een nieuw product introduceren..
Vla met appelmoes ofzo..

Ja mensen, U moet de flamoes van Hak hebben..
[ afbeelding ]
Haha, komt goed aan op VRT een topseller.

Vlaams woordenboek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door VVout --
van geil
 van geil - zondag 22 september 2013 - 16:45   quote  deeplink  
plan B aub

dat roulette systeem valt slecht.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 september 2013 - 19:36   quote  deeplink  
KOEMAN: WEINIG WEGGEGEVEN, WEINIG GECREËERD

e1d64bcff5771e281f747228b5ff7925_660_300_crop.jpg

Bij Ronald Koeman overheerste na afloop van de 1-0 overwinning op FC Utrecht de tevredenheid over de drie belangrijke punten die Feyenoord kon bijschrijven. Alleen hield de trainer gemengde gevoelens over aan de manier waarop dat gebeurde. Koeman zag zijn ploeg prima verdedigen en weinig kansen weggeven, maar tegelijkertijd wist Feyenoord zelf ook weinig kansen te creëren.

Verdedigend hebben we het goed gedaan, concludeerde Koeman. De tweede helft hebben we ervoor gekozen om de ruimtes wat kleiner te maken en wat verder in te zakken. Zeker in die fase hebben we geen kans weggegeven.

Waar FC Utrecht zodoende weinig kansrijk werd, viel hetzelfde te zeggen voor Feyenoord. Ook wij hebben aanvallend te weinig kunnen creëren, zei Koeman. In balbezit was ons spel onder de maat. We waren onrustig en maakten verkeerde keuzes.

Feyenoord klom dankzij de overwinning op FC Utrecht naar de achtste plaats in de eredivisie. Wij willen graag bij de bovenste ploegen staan, maar dat moet ook gebeuren op basis van beter voetbal dan we vandaag hebben laten zien, besloot Koeman. Rust en vertrouwen komen alleen maar terug als je meer wedstrijden wint.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 september 2013 - 20:12   quote  deeplink  
Trainer Ronald Koeman in gesprek met Jan Dirk Stouten

van geil
 van geil - zondag 22 september 2013 - 23:17   quote  deeplink  
ik zag net n interview met Pelle.
je wordt bedankt.
onze beste speler is nu ook n twijfelaar geworden.
dat gezeik over armgebaartjes.
dat is passie..LUL
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 september 2013 - 06:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 23:17 schreef van geil het volgende:
ik zag net n interview met Pelle.
je wordt bedankt.
onze beste speler is nu ook n twijfelaar geworden.
dat gezeik over armgebaartjes.
dat is passie..LUL
Dat dan weer wel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 september 2013 - 06:27   quote  deeplink  
Precies, dat kan en mag je niet weghalen bij Pelle, dan moet tie zich anders voor gaan doen dat ie is en dat kann je niet van iemand verlangen..
VVout
 VVout - maandag 23 september 2013 - 10:39   quote  deeplink  
Je hebt armgebaren die een negativiteit over zich hebben zoals het wegwerpgebaar of aansporen of jammer enz. De negatieve gebaren direct en te veel aan een speler gericht kan hij beter laten omdat deze irriterend beginnen af te tekenen en voor onrust binnen het team zorgen. Hij is niet de aangewezen persoon dit te doen daar is Koeman eigenlijk voor en de rest kan hij gewoon mee door gaan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 september 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Als het contra-produktief werkt naar z'n medespelers dan ermee stoppen.
Maar om nou te zeggen, gut gut wat erregghhh...
VVout
 VVout - maandag 23 september 2013 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 10:42 schreef FR-Henk het volgende:
Als het contra-produktief werkt naar z'n medespelers dan ermee stoppen.
Maar om nou te zeggen, gut gut wat erregghhh...
Ik vind het het eigenlijk ook gejank, er moet gewoon beter gepresteerd worden. Je zou eigenLIJK met zijn alle in de Kuip een handgebaar moeten maken na een kudtwedstrijd maar dan zijn de kids gelijk een maand van slag, pffffff.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 september 2013 - 13:34   quote  deeplink  
Koeman krijgt koppijn van Feyenoord

media_xll_1863838.jpg

UPDATE Door de driepunter tegen FC Utrecht is Feyenoord gestegen van plek twaalf naar positie acht in de Eredivisie. De Rotterdammers staan ook nog maar één puntje achter op regerend landskampioen Ajaks. Toch is het moment voor Ronald Koeman om tevreden achterover te leunen nog heel ver weg.

Trainer Ronald Koeman was gisteren in de Kuip opvallend eerlijk. De ervaren coach van Feyenoord had tijdens de moeizame tweede helft tegen FC Utrecht af en toe met hoofdpijn op de reservebank gezeten, bekende hij na afloop.

media_l_1863839.jpg

Zijn ploeg verdedigde in de eigen Kuip met man en macht een voorsprong van 1-0 tegen FC Utrecht. 'Er lag zo veel ruimte, maar alleen in de laatste twee minuten hebben we nog twee echte kansen gecreëerd', zo zuchtte Koeman diep. 'Daarvoor bleef het maar slordig. Dat geeft koppijn, moet ik eerlijk zeggen.'

De punten telden gisteren natuurlijk wel, want Feyenoord moet een serie neerzetten om weer aansluiting te vinden bij de kopgroep in de Eredivisie. Maar het voetbal van de Rotterdammers blijft krampachtig, onnauwkeurig en simpelweg te veel op toeval gebaseerd. Het positiespel van de formatie van Koeman is ook dit seizoen bepaald weer niet de specialiteit van het huis.

En nu tegenstanders zich ook steeds beter zijn gaan instellen op de aanwezigheid van spits Graziano Pellè, blijft er dit seizoen bitter weinig over om op terug te vallen. De geslepen Italiaan stond natuurlijk wel weer aan de basis van de winnende treffer. Met de borst bediende hij de instormende Tonny Vilhena. De speler van Jong Oranje nam alle tijd, die hij wonderwel ook kreeg van Gevero Markiet, en schoot de bal langs keeper Robbin Ruiter: 1-0.

FC Utrecht was daarvoor nog wel het best uit de startblokken geschoten. Jens Toornstra zag zijn vrije trap via de onderkant van de lat weer het veld in stuiteren en uitblinker Yassin Ayoub zag een kopbal van Jordy Clasie van de doellijn worden geschoten. Nadat Feyenoord scoorde, verscheen alleen Willem Janssen nog oog in oog met Mulder. De doelman redde bekwaam.

Koeman was na afloop eerlijk. 'Als je kijkt naar ons voetbal, dan was dat inderdaad slecht', zo bromde hij. 'We hadden veel balverlies, we konden heel weinig creëren. Voetballend was het gewoon ver onder de maat.'

media_l_1863883.jpg

De coach vertelde in de aanloop naar het duel nog met de borst vooruit dat Feyenoord aan de betere hand is. Dat het ergste inmiddels wel achter de rug is in Rotterdam-Zuid. Maar daar bleek ook gisteren tegen FC Utrecht niets van. 'We hebben altijd moeite gehad om goed positiespel te spelen. Dat zit in deze ploeg. We trainen er veel op. Het is ook niet één speler, ook vandaag waren het weer veel meer spelers die heel slordig waren. Ze willen het heel goed doen, zijn te gehaast en hebben dan te weinig rust en overzicht in bepaalde situaties.'

De coach heeft met een selectie van 27 spelers alle mogelijkheden om in te grijpen. Maar vooralsnog zit de oplossing voor de trainer ook niet op de reservebank. 'We vechten tegen de verwachtingen', zegt Koeman. 'Dat zie je toch terug aan het elftal. Spelers individueel krijgen kritiek, het ontbeert ze aan vertrouwen en rust. Dat gaat wel weer komen. Daarom moeten we nu achterin de nul houden en de wedstrijd winnen. En dat is gelukkig ook gebeurd.'
Bron:AD
Milo
 Milo - maandag 23 september 2013 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 10:39 schreef VVout het volgende:
Je hebt armgebaren die een negativiteit over zich hebben zoals het wegwerpgebaar of aansporen of jammer enz. De negatieve gebaren direct en te veel aan een speler gericht kan hij beter laten omdat deze irriterend beginnen af te tekenen en voor onrust binnen het team zorgen. Hij is niet de aangewezen persoon dit te doen daar is Koeman eigenlijk voor en de rest kan hij gewoon mee door gaan.
klopt als een bus! Koeman is de baas!
Milo
 Milo - maandag 23 september 2013 - 13:47   quote  deeplink  
Sowieso vind ik Koeman een geweldige trainer voor dit Feijenoord!
samen met gio en jp een goed trio!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door Milo --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 september 2013 - 16:27   quote  deeplink  
Eens, maar dit seizoen heeft Ronald het behoorlijk zwaar, dat valt niet te ontkennen..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 23 september 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:
Eens, maar dit seizoen heeft Ronald het behoorlijk zwaar, dat valt niet te ontkennen..
Gelukkig hebben we het allemaal zwaar, schept een band.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 september 2013 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 16:37 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we het allemaal zwaar, schept een band.
Ghehe, true..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 september 2013 - 13:27   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/23731-bo%EBtius----god-wilde-me-misschien-wel-bij-feyenoord-houden--.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Interessant stukje:
quote:


De intuïtieve voetballer wordt veel vrijheid gegund door trainer Ronald Koeman. De trainer geeft mij maar één opdracht: dat ik bij balverlies in ieder geval mijn directe tegenstander in de gaten moet houden. Voor de rest zegt hij dat ik moet doen wat in me opkomt. Nou, zo speel ik dus ook, misschien wel een beetje als een junior. Ik krijg de bal, begin aan een actie en weet niet precies waar en hoe die eindigt. Ja, soms voelt het alsof iemand anders mij met een joystick bestuurt.
Dat klinkt niet als iemand die doodgegooid wordt met opdrachten.
craven
 craven - woensdag 25 september 2013 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
lekker spelen lijkt mij...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 15:23   quote  deeplink  
De enigste speler waar Koeman misschien vertrouwen in heeft..
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 15:23 schreef RenatoBos het volgende:
De enigste speler waar Koeman misschien vertrouwen in heeft..
scherp!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Zou maar wat triest zijn..
van geil
 van geil - donderdag 26 september 2013 - 14:31   quote  deeplink  
ik begrijp ineens dat boerenkoolvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 14:31 schreef van geil het volgende:
ik begrijp ineens dat boerenkoolvoetbal
Vertel, ik ken alle die van de rode kool. Het schijnt dat daar een Jonagold in zit geile..
van geil
 van geil - donderdag 26 september 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Koeman werkt met groentjes
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 17:50 schreef van geil het volgende:
Koeman werkt met groentjes
A spruiten..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 september 2013 - 19:01   quote  deeplink  
Gelukkig niet op een knollenveld
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 september 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Rare snijbonen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Pas maar op anders maak ik stamppot van je..
van geil
 van geil - donderdag 26 september 2013 - 20:23   quote  deeplink  
Koeman maakt er n potje van.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 september 2013 - 06:23   quote  deeplink  
Ronald Koeman in gesprek met verslaggever Jan Dirk Stouten

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 september 2013 - 17:19   quote  deeplink  
Koeman wil bij Feyenoord 'meer circulatievoetbal' zien

media_xll_1872750.jpg

Joris Mathijsen doet zondag niet mee in het duel van Feyenoord tegen ADO Den Haag. De verdediger heeft aan het bekerduel met FC Dordrecht rugklachten overgehouden en is niet fit genoeg om te spelen.

'Joris kampt met een blokkade in zijn rug, die uitstraalt naar zijn hamstrings', lichtte trainer Ronald Koeman vrijdag op de website toe. Naast Mathijsen kan Koeman zondag ook nog geen beroep doen op Otman Bakkal. De middenvelder zal in het competitieduel van Jong Feyenoord/Excelsior met Jong Sparta van komende maandag zijn eerste speelminuten krijgen sinds zijn terugkeer in De Kuip.

Tegen ADO wil Koeman de ingezette lijn van de afgelopen weken doortrekken. Feyenoord behaalde 10 punten uit de laatste vier duels en won dus ook in de beker. 'Als dat lukt, komen we waar we willen zijn.' Hij stelt dat zijn ploeg nu een stuk verder is dan aan het begin van het seizoen. 'Toen hadden we moeite om aan de verwachtingen te voldoen. De afgelopen weken zijn we steeds beter gaan spelen, al zijn we nog niet tevreden. Tegen Dordrecht kozen we bijvoorbeeld te vaak voor de veilige oplossing, terwijl we graag meer circulatievoetbal willen laten zien', legde hij uit.
Bron:AD
van geil
 van geil - vrijdag 27 september 2013 - 18:41   quote  deeplink  
jij wij ook Ronald.
maar n leeuw kan geen touwtje springen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 september 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Hakkuuuuuhhhh
BranMoviC_Hakken.gif
VVout
 VVout - vrijdag 27 september 2013 - 20:14   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 september 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2013 - 19:37 schreef Stylzz het volgende:
Hakkuuuuuhhhh
[ afbeelding ]
hA6B3304B
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 september 2013 - 00:20   quote  deeplink  
Hahahahahahahaha!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 28 september 2013 - 00:21   quote  deeplink  
hahaha!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 september 2013 - 00:22   quote  deeplink  
Hakken jongens, stelletje stotteraars..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 19:10   quote  deeplink  
KOEMAN: HADDEN WEDSTRIJD ZAKELIJK MOETEN UITSPELEN'

406cc34fd5318f7fc3c18d8fc11385f0_660_300_crop.jpg

Hoewel Feyenoord zeer goede zaken deed in de eredivisie door ADO Den Haag met 4-2 te verslaan, stond trainer Ronald Koeman na afloop vooral stil bij de twee tegendoelpunten die zijn ploeg in de slotfase moest incasseren. Waar Feyenoord 75 minuten lang de bovenliggende partij was geweest, raakte het in de laatste minuten de kluts kwijt en gaf het twee goals weg. Dat stoort mij, zei Koeman daarover. We zijn nog niet in staat om een wedstrijd zakelijk uit te spelen. Dat was ook de reden dat we puntenverlies leden tegen N.E.C.

De tegendoelpunten zorgden er zodoende voor dat Koeman gemengde gevoelens overhield aan de overwinning op ADO Den Haag. Natuurlijk speelden we tot die tegendoelpunten al een gewonnen wedstrijd, maar vandaag had het ook 6-1 kunnen zijn. ADO Den Haag kreeg drie kansen en maakte er twee, terwijl ze ook nog een strafschop misten. Wij hadden veel meer kansen, maar maakten er vier. Er zat veel meer in vandaag voor ons, daarvoor sluit ik mijn ogen niet.

De slotfase was een smetje op een verder prima optreden van Feyenoord. We hadden vooral veel dreiging vanaf de zijkanten, zei Koeman. Ons spel was goed, alleen is het zaak dat we dat negentig minuten gaan vasthouden.

Koeman maakte na afloop van de wedstrijd bekend dat Graziano Pellè de nieuwe aanvoerder is van Feyenoord. De spits neemt de aanvoerdersband over van Stefan de Vrij. Dat leek mij het beste voor dit elftal, ook al was het geen makkelijke beslissing, zei de trainer.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - zondag 29 september 2013 - 19:58   quote  deeplink  
daar ligt nu juist de oorzaak.
niets zakelijk uitspelen.
gewoon doorgaan.
tomson
 tomson - zondag 29 september 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 00:22 schreef RenatoBos het volgende:
Hakken jongens, stelletje stotteraars..
Ijzersterk :D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 september 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 19:58 schreef van geil het volgende:
daar ligt nu juist de oorzaak.
niets zakelijk uitspelen.
gewoon doorgaan.
Ik dat hij met gewoon doorgaan zakelijk uitspelen bedoelt..!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 september 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 00:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahaha
tomson
 tomson - zondag 29 september 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahaha
Ook al aan het hakkelen ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 20:26 schreef tomson het volgende:

[..]

Ijzersterk :D
*stoned*d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 september 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 20:41 schreef tomson het volgende:

[..]

Ook al aan het hakkelen ?
Moeiteloos hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 20:54   quote  deeplink  
d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Ronald Koeman na de wedstrijd Feyenoord - ADO Den Haag


Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0307691