BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - dinsdag 29 oktober 2013 - 10:34   quote  deeplink  
Een buitenlandse TrainerT zoeken, nieuwe ideeën en visie. Een Oostenrijker mischien ;)
van geil
 van geil - woensdag 30 oktober 2013 - 13:10   quote  deeplink  
Koeman is tevreden over het spel.
maar het rendement moet omhoog...

????????
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 oktober 2013 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 19:06 schreef lijdensweg het volgende:
Tijd voor : Louis van Gaal of Co Adriaanse ...
Alsjeblieft zeg, niet die grootbekken. Past beter bij dat ei-volk. Hebben ook altijd zo'n grote bek...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 oktober 2013 - 20:33   quote  deeplink  
@FRFC1908: Gerucht: Ronald Koeman gaat in de winterstop weg... Wat vinden jullie? (niet vragen naar de bron, jullie weten inmiddels wat wij weten!)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2013 - 20:38   quote  deeplink  
Lijkt mij een vreemd verhaal. Waarom in de winterstop?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2013 - 20:39   quote  deeplink  
Tenzij Koeman al rond is met Oranje en Van Geel denkt dat de scherpte er bij hem af is..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 oktober 2013 - 21:05   quote  deeplink  
Site die alvast wishful thinking als toon wil zetten?
MMM
 MMM - woensdag 30 oktober 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Vreemd verhaal.
van geil
 van geil - donderdag 31 oktober 2013 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 20:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Lijkt mij een vreemd verhaal. Waarom in de winterstop?
misschien omdat t rammelt aan alle kanten...
en feyenoord ineens heel vroeg over evt contractverlenging begon om de KNVB in werking te zetten....?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 01 november 2013 - 10:12   quote  deeplink  
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/12224/Voetbalblog-De-Zestien/article/detail/3536509/2013/10/31/Is-het-rendement-van-Feyenoord-echt-te-laag.dhtml
van geil
 van geil - vrijdag 01 november 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
duidelijk.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 01 november 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 16:09 schreef van geil het volgende:

[..]

duidelijk.
Dat mag statistisch gezien duidelijk zijn, in voetballend opzicht kan het anders liggen. Als de aanvalslinie en het middenveld onvoldoende hun taken oppakken bij balverlies, komt er druk op de verdediging, waardoor de tegenstander vaker en/of meer doelpogingingen krijgt dan wanneer zij wel hun verantwoordelijkheden nemen. En ik zie toch heel vaak dat met name de vleugelspitsen (Boëtius en Armenteros) hun man laten lopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 november 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Interessant, alleen zegt 'schoten op doel' natuurlijk niet alles over de grootte van kans.
dr love
 dr love - vrijdag 01 november 2013 - 23:38   quote  deeplink  
Na drie volle jaren trainer te zijn, is het in mijn ogen geen topchoach of de 28 spelers voldoen niet aan de club als Feyenoord
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 23:38 schreef dr love het volgende:
Na drie volle jaren trainer te zijn, is het in mijn ogen geen topchoach of de 28 spelers voldoen niet aan de club als Feyenoord
voor het eerst deel ik je mening.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 november 2013 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 00:01 schreef van geil het volgende:

[..]

voor het eerst deel ik je mening.
Behalve dan dat ie er 2,5 jaar is ipv 3 'volle' ;)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 november 2013 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 23:38 schreef dr love het volgende:
Na drie volle jaren trainer te zijn, is het in mijn ogen geen topchoach of de 28 spelers voldoen niet aan de club als Feyenoord
Ik denk dat we te veel van hetzelfde hebben en dat een andere coach niets gaat helpen.
Tenzij het volledig omgooit qua tactiek en opstelling.

Betekent afscheid nemen van het idee met vleugelspelers te spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 november 2013 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 07:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat we te veel van hetzelfde hebben en dat een andere coach niets gaat helpen.
Tenzij het volledig omgooit qua tactiek en opstelling.

Betekent afscheid nemen van het idee met vleugelspelers te spelen.
Zou het kunnen betekenen, ja. In ieder geval is het spel teveel op Pelle afgestemd. In dat kader is zijn schorsing óók een kans.
Maar Koeman ziet het niet, durft het niet???

Beste Ronaldje, ouwe Zaankanter, doe het eens een keer zo:

Mulder
Janmaat-Mathijsen-Kongolo-Bruno
------------de Vrij------------
-----Clasie--------Vormer-------
-----------Bakkal--------------
-----te Vrede------Boëtius------

M.a.w.: er staan spelers in die in ieder geval redelijk spelen, afgelopen periode.
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 07:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat we te veel van hetzelfde hebben en dat een andere coach niets gaat helpen.
Tenzij het volledig omgooit qua tactiek en opstelling.

Betekent afscheid nemen van het idee met vleugelspelers te spelen.
ik vind t ook niets met vleugelspelers die er al staan.
is makkelijk te verdedigen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 november 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 11:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zou het kunnen betekenen, ja. In ieder geval is het spel teveel op Pelle afgestemd. In dat kader is zijn schorsing óók een kans.
Maar Koeman ziet het niet, durft het niet???

Beste Ronaldje, ouwe Zaankanter, doe het eens een keer zo:

Mulder
Janmaat-Mathijsen-Kongolo-Bruno
------------de Vrij------------
-----Clasie--------Vormer-------
-----------Bakkal--------------
-----te Vrede------Boëtius------

M.a.w.: er staan spelers in die in ieder geval redelijk spelen, afgelopen periode.
Dan liever 3-5-2... we hebben toch een overschot aan goede CV's. Met De Vrij, Indi, Mathijsen, Van Beek en Kongolo. Dan kan je Janmaat en Nelom hoger laten spelen. En zet je Boëtius in een vrije rol om de diepe spits.
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 17:45   quote  deeplink  
als iedereen fit is en beschikbaar...

mulder

clasie

janmaat bmi mathijsen

vormer armenteros boetius goossens

pelle te vrede

waarbij bij balbezit de twee binnenste middenvelders de ruimtes voorin in kunnen gaan...aan de zijkanten,,ook evt Janmaat..
Vormer en Goossens moeten dan knijpen.
Goossens clasie en Mathijsen beheersen n goede lange pass.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door van geil --
VVout
 VVout - zaterdag 02 november 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 17:45 schreef van geil het volgende:
als iedereen fit is en beschikbaar...

mulder

clasie

janmaat bmi mathijsen

vormer armenteros boetius goossens

pelle te vrede

waarbij bij balbezit de twee binnenste middenvelders de ruimtes voorin in kunnen gaan...aan de zijkanten,,ook evt Janmaat..
Vormer en Goossens moeten dan knijpen.
Goossens clasie en Mathijsen beheersen n goede lange pass.
En weer Pèlle, die gozerT kan zich voorlopig op die Hongaarse concentreren.
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 17:54 schreef VVout het volgende:

[..]

En weer Pèlle, die gozerT kan zich voorlopig op die Hongaarse concentreren.
stijlvolle jongedame...
daar wil ik wel ns een goed gesprek mee voeren.
VVout
 VVout - zaterdag 02 november 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 18:03 schreef van geil het volgende:

[..]

stijlvolle jongedame...
daar wil ik wel ns een goed gesprek mee voeren.
Jó étvágyat!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 november 2013 - 18:15   quote  deeplink  
Hongaarse hoeren?
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 18:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Jó étvágyat!
eet ze....:)
VVout
 VVout - zaterdag 02 november 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 18:15 schreef RenatoBos het volgende:
Hongaarse hoeren?
Maakt niet uit waar vandaan, hoofdzaak smakeLIJK.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 november 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 18:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Maakt niet uit waar vandaan, hoofdzaak smakeLIJK.
Mwah, die van de wallen pas ik toch voor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 november 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 18:03 schreef van geil het volgende:

[..]

stijlvolle jongedame...
daar wil ik wel ns een goed gesprek mee voeren.
Geen woorden maar daden is natuurlijk doelgerichter.
Ze is ook meer van de handgebaren. Wordt ze blijer van.
VVout
 VVout - zondag 03 november 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 12:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geen woorden maar daden is natuurlijk doelgerichter.
Ze is ook meer van de handgebaren. Wordt ze blijer van.
Ik ben ook expressief met mijn vingers, zou dat genoeg zijn voor haar.
van geil
 van geil - zondag 03 november 2013 - 16:41   quote  deeplink  
ouwe wisselaar..
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 november 2013 - 16:49   quote  deeplink  
haha, waren wel precies de wissels die ik ook graag zag en ook op het juiste moment! :)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 november 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 13:45 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik ben ook expressief met mijn vingers, zou dat genoeg zijn voor haar.
Vingers beginnen, gaan voor de hand.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 november 2013 - 17:28   quote  deeplink  
Ronald Koeman þ@Koeman1963 7m
Slechte 1e helft met de nodige geluk! Blij met de punten en op naar #Az thuis! @Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 november 2013 - 18:57   quote  deeplink  
@FR1908Nieuws: Feyenoord na 12 speelronden onder Ronald Koeman:
2011/2012: 18 punten
2012/2013: 21 punten
2013/2014: 20 punten
(via @FRFansNL)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 november 2013 - 19:15   quote  deeplink  
Beat me to it.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 november 2013 - 19:42   quote  deeplink  
Goed gewisseld Ronald..!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 november 2013 - 20:27   quote  deeplink  
20p in 9 wedstrijden.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 november 2013 - 20:55   quote  deeplink  
Met ondermaats spel binnengehaald.
van geil
 van geil - maandag 04 november 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 16:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
haha, waren wel precies de wissels die ik ook graag zag en ook op het juiste moment! :)
Grote stap de goede kant op.
dit maakt spelers scherp.
van nu af aan maar volhouden als iemand slecht speelt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 november 2013 - 13:48   quote  deeplink  
Toekomst Koeman probleem voor Feyenoord

9685-groot

Ronald Koeman is voor het derde jaar op rij trainer van Feyenoord. Na een tweede en derde eindklassering met de club gaat hij dit jaar voor de titel in de Eredivisie. Deze maand echter buigt de KNVB zich over de opvolger van Louis van Gaal en Koeman heeft al aangegeven dat daar zijn ambities liggen. Martijn Krabbendam van Voetbal International geeft deze week in het voetbalmagazine aan dat de toekomst van Koeman sowieso een probleem is voor Feyenoord.

Twee jaar geleden gaf Koeman in een gesprek met V.I. aan dat hij openstaat voor de baan als bondscoach van Oranje. Koeman destijds: Omdat ik het ambieer en denk dat ik het kan. Echter blijkt nu dat Koeman al gepolst werd door de KNVB voordat de bond Louis van Gaal aanstelde. Feyenoord hield hem vervolgens aan zijn contract, waarna Koeman zijn verbintenis met Feyenoord respecteerde. Wel liet hij direct optekenen dat het wel zijn ambitie is ooit bondscoach van Oranje te worden.

De vraag is of de directeur van de KNVB, Bert van Oostveen, al zijn pijlen richt op Ronald Koeman? Mocht de KNVB deze maand beslissen om voor Koeman te gaan, dan zal diezelfde Koeman hoogstwaarschijnlijk na de zomer het stokje overnemen van Van Gaal. Intern schijnt men bij Feyenoord al te filosoferen over de opvolger. Jean-Paul van Gastel geldt als mogelijke opvolger. Mocht Koeman toch blijven dan zal hij waarschijnlijk te maken krijgen met een selectie die er heel anders uitziet, want het lijkt er op dat bepalende spelers zullen vertrekken. Koeman zal in dat geval duidelijkheid willen krijgen hoe de toekomst van de club er zal gaan uitzien.
Bron:VI
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 november 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Ik zie het probleem niet.
VVout
 VVout - vrijdag 08 november 2013 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 19:38 schreef FR-Henk het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Ik ook niet, wisten we al dat dit er aan zat te komen en de directie ook wat verrassend zeg!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 17:51   quote  deeplink  
Koeman bij FC Rijnmond



Feyenoord gaat vol voor het kampioenschap. De doelstelling van de Rotterdammers werd kort na de transferzomer nog gesteld op een top-4 klassering, maar binnen de spelersgroep leven heel andere ambities. Dat heeft een uitgesproken Ronald Koeman bekend gemaakt in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.
'Intern en in de voorbereiding op het trainingskamp in Ermelo hebben wij afgesproken dat we voor het kampioenschap gaan. Dat hoef ik niet elke vrijdag op de persconferentie te zeggen. Iedereen weet dat wij voor het allerhoogste gaan. Wij zijn niet zomaar tevreden met een tweede of derde plek', zei de oefenmeester in de studio.


Zijn ploeg had al diverse mogelijkheden om fouten van de concurrentie af te straffen. Maar ook Feyenoord blijkt een heel onevenwichtige ploeg. 'Er is momenteel geen team die beter is dan de ander. Er is een brede top en daar hoort Feyenoord bij. Wij hebben met name verzaakt in de wedstrijden tegen Go Ahead Eagles en Heracles Almelo. Dat zijn al vijf punten, maar 'als' telt niet in het voetbal.'

Koeman benadrukte in het begin van het seizoen nog dat hij anders wilde gaan voetballen. Er moest minder gezocht worden naar topscorer Graziano Pellè. 'De manier van spelen is veel minder gericht op de lange bal. Er wordt veel meer gezegd naar onze aanvallende backs. In het rendement zijn we echter nog heel erg afhankelijk van Pellè.'

Bondscoachschap
De algemene opvatting is dat Koeman na dit seizoen vertrekt bij Feyenoord en de opvolger wordt van Louis van Gaal als bondscoach van het Nederlands elftal. Officieel is die overstap nog allerminst. Ik denk dat ik het zou kunnen, reageert Koeman. Het belangrijkste wat ik vind is dat je een uitdaging zoekt en vindt. Als die uitdaging komt dan denk je daar over na. Mijn zaakwaarnemer komt ook mensen van de KNVB tegen. Dat wordt er best weleens een opmerking geplaatst, dat je kandidaat bent bijvoorbeeld.

Langer bij Feyenoord blijven? Dat heeft te maken met een gevoel, niet met financiën of andere zaken. Martin van Geel kan daarin niets bieden, zeggen of doen waardoor ik langer zou blijven.
Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 november 2013 - 19:48   quote  deeplink  
KOEMAN: VOETBALLEND GEZIEN ONZE MEEST COMPLETE WEDSTRIJD

bcc958fadcae58e27f9cf4e458336c06_660_300_crop.jpg

Ronald Koeman zag Feyenoord zondag een van de beste wedstrijden van dit seizoen spelen, alleen bleef de beloning uit in de confrontatie met AZ. We hebben vandaag veel dingen goed gedaan, vertelde de trainer na afloop tijdens de persconferentie. Voetballend gezien was dit onze meest complete wedstrijd. We zetten vroeg druk, speelden met veel agressiviteit en wonnen onze duels. We hadden alleen bij momenten slimmer moeten spelen.

Met die laatste opmerking doelde de trainer niet alleen op het afmaken van de kansen, maar ook op de manier waarop Feyenoord twee goals tegen kreeg. Onze restverdediging was niet altijd op orde, waar ook het eerste tegendoelpunt uit voortkwam, vertelde de trainer. Daarnaast werd in de tweede helft onnodig een strafschop weggegeven, toen Daryl Janmaat een overtreding maakte op Roy Beerens.

Met het benutten van die strafschop maakte AZ een 2-1 achterstand, door twee doelpunten van Feyenoord kort na rust, ongedaan. Ik ben trots op de ploeg, alleen is het heel onnodig dat we vandaag punten laten liggen, zei Koeman. Deze 2-2 is een onterechte uitslag.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zondag 10 november 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2013 - 19:48 schreef RenatoBos het volgende:
KOEMAN: VOETBALLEND GEZIEN ONZE MEEST COMPLETE WEDSTRIJD

[ afbeelding ]

Ronald Koeman zag Feyenoord zondag een van de beste wedstrijden van dit seizoen spelen, alleen bleef de beloning uit in de confrontatie met AZ. We hebben vandaag veel dingen goed gedaan, vertelde de trainer na afloop tijdens de persconferentie. Voetballend gezien was dit onze meest complete wedstrijd. We zetten vroeg druk, speelden met veel agressiviteit en wonnen onze duels. We hadden alleen bij momenten slimmer moeten spelen.

Met die laatste opmerking doelde de trainer niet alleen op het afmaken van de kansen, maar ook op de manier waarop Feyenoord twee goals tegen kreeg. Onze restverdediging was niet altijd op orde, waar ook het eerste tegendoelpunt uit voortkwam, vertelde de trainer. Daarnaast werd in de tweede helft onnodig een strafschop weggegeven, toen Daryl Janmaat een overtreding maakte op Roy Beerens.

Met het benutten van die strafschop maakte AZ een 2-1 achterstand, door twee doelpunten van Feyenoord kort na rust, ongedaan. Ik ben trots op de ploeg, alleen is het heel onnodig dat we vandaag punten laten liggen, zei Koeman. Deze 2-2 is een onterechte uitslag.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite
ik ben t n keer met Koeman eens..zeker betreft de 0-1
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 november 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Ronald Koeman na afloop Feyenoord - AZ

MMM
 MMM - zondag 10 november 2013 - 23:15   quote  deeplink  
Geen slimme uitspraken bij Studio Voetbal, begint eng te worden hoe erg hij Immers verdedigd.

quote:
'Als Immers betere spelers rond zich heen zou hebben staan, dan is hij van grote waarde voor Feyenoord'
Oei.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 09:37   quote  deeplink  
'KNVB twijfelt over Koeman en denkt aan Blind als nieuwe bondscoach'

555461_592126517516745_620428881_n.jpg

Louis van Gaal heeft al meerdere keren laten weten dat hij na het WK stopt als bondscoach van het Nederlands elftal en daarom is de KNVB alvast dringend op zoek naar een opvolger. De Nederlandse voetbalbond zou zijn oog hebben laten vallen op Danny Blind.

In eerste instantie leek Ronald Koeman de nieuwe keuzeheer te worden van Oranje, maar in het voetbalpraatprogramma NOS Studio Voetbal is naar buiten gekomen dat de KNVB zijn twijfels zet bij de trainer van Feyenoord. De opportunistische en pragmatische manier van coachen zouden roet in het eten kunnen gooien en vrij baan maken voor Blind. In dat geval zal er echter wel een ervaren oefenmeester plaats moeten gaan nemen naast de voormalig speler.

Koeman maakt zich echter geen zorgen. "Het lijkt mij heel normaal dat de KNVB meerdere opties heeft. Dat gebeurt ook bij clubs. Dat is voor mij dus geen probleem", aldus de oefenmeester, die tevens aangaf in januari te bekijken of hij zijn contract bij Feyenoord verlengt.
Bron:Soccernews
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 november 2013 - 11:04   quote  deeplink  
Koeman heeft het wel gezien na 3 jaar.
Tis ook mooi geweest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0333471