BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 19:15   quote  deeplink  
KOEMAN OPENT REVALIDATIEAFDELING IN ERASMUS MC

148ea0686e349e358c1c566e14ffe8c8_660_300_crop.jpg

Ronald Koeman heeft maandagmiddag de nieuwe afdeling revalidatiegeneeskunde in het Erasmus MC geopend. Deze afdeling, die een samenwerkingsverband is aangegaan met het Rijndam revalidatiecentrum, is dit jaar als eerste polikliniek verhuisd naar het nieuwbouwgedeelte in het ziekenhuis. Koeman verrichte de openingshandeling door met een prothesehand een lintje door te knippen.

De zogenoemde myoelectrische prothesehand die de trainer bediende is de meest moderne variant die op dit moment bestaat. Waar tot een paar jaar terug dergelijke protheses alleen open en dicht konden, is het met de nieuwe variant mogelijk om enkel dankzij spiersignalen de vingers afzonderlijk te bewegen. Hiermee kan veel beter de fijne motoriek van een echte hand worden nagebootst en wordt het bijvoorbeeld mogelijk om een stuk fruit op te pakken zonder dit fijn te knijpen.

De komst van Koeman kon op veel enthousiasme rekenen bij de medewerkers in het ziekenhuis. We vinden het fantastisch dat Ronald deze opening wilde verrichten, vertelde Louis Hartmann namens de afdeling revalidatiegeneeskunde. Veel van onze medewerkers op de afdeling zijn fan van Feyenoord. Bovendien is Ronald in de tijd dat hij zelf nog voetbalde eens langs geweest voor spierkrachtmetingen. Daarom wilden we heel graag dat hij onze afdeling zou openen.

Nadat Koeman de openingshandeling had verricht, zette hij zijn handtekening op een Feyenoord-shirt, dat ingelijst een centrale plek zal krijgen op de nieuwe afdeling. Deze afdeling omvat zowel de polikliniek revalidatiegeneeskunde van Rijndam als de onderzoeksafdeling revalidatiegeneeskunde en de afdeling klinische fysiotherapie van het Erasmus MC.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 november 2013 door RenatoBos --
JanM
 JanM - maandag 11 november 2013 - 21:02   quote  deeplink  
En toch denk ik dat Koeman voor 2 jaar bijtekent als de KNJB voor Blind zou kiezen!
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 21:02 schreef JanM het volgende:
En toch denk ik dat Koeman voor 2 jaar bijtekent als de KNJB voor Blind zou kiezen!
ben ik geen voorstander van.
t is nu al kantje boord met de chemie.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 november 2013 - 22:08   quote  deeplink  
Volgend seizoen heb je 50% andere selectie
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 22:19   quote  deeplink  
nou,,,
max 25 procent misschien
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 11:11   quote  deeplink  
Ik vrees ook dat er best wel wat spelers weg zullen gaan als het seizoen klaar is..
JanM
 JanM - dinsdag 12 november 2013 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 21:07 schreef van geil het volgende:

[..]

ben ik geen voorstander van.
t is nu al kantje boord met de chemie.
Van Geel of Van Geil ???

Van Geel: 'Merk dat de spelers nog niet zijn uitgekeken op Koeman'

Dinsdag, 12 november 2013 om 14:35

/

Feyenoord wil alles in het werk stellen om Ronald Koeman voor de club te behouden. Het contract van de coach loopt komende zomer af en de kans lijkt zeer groot dat hij zijn grenzen verlegt. Onder meer het bondscoachschap van het Nederlands elftal lonkt. Technisch directeur Martin van Geel blijft echter hopen op een langere samenwerking.

"Het zou heel fijn zijn als Koeman blijft. Hij doet nu voor het derde jaar fantastisch werk met zijn staf. Hij doet er alles aan om het optimale eruit te halen", zegt Van Geel voor de camera's van NOS. "Ik merk ook aan de spelers dat ze nog niet zijn uitgekeken op hem. De chemie is nog steeds aanwezig."

Koeman zou echter uit zijn op een club of land met de 'A-status', zo meldde Voetbal International maandag. Mocht dat inderdaad het geval blijken, dan moet de directie van Feyenoord zijn aandacht verleggen. Assistent Jean-Paul van Gastel staat er in ieder geval goed op bij Van Geel. "Van Gastel schatten we hoog in. Hij is een kind van de club", stelt hij. In januari of februari gaat Feyenoord echter eerst om de tafel met Koeman.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 november 2013 - 16:00   quote  deeplink  
Persconferentie Ronald Koeman

MMM
 MMM - zondag 24 november 2013 - 14:24   quote  deeplink  
Waardeloze zak stront, lafaard! Wat een idioot. Kansloos om die Goossens erin te zetten, Vilhena had er al VEEL eerder uit gemoeten. Schaken was dramatisch maar kan nog altijd meer brengen dan Goossens aan de rechterkant. En uiteindelijk die waardeloze tyfus Armenteros erin.

Koeman, ga je lekker focussen op Oranje LUL
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 november 2013 - 14:25   quote  deeplink  
Koeman grijpt overal in, behalve waar Feyenoord de controle mist. Het middenveld. De basis dan.
van geil
 van geil - zondag 24 november 2013 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Koeman grijpt overal in, behalve waar Feyenoord de controle mist. Het middenveld. De basis dan.
juist..vind ik ook..
met z'n 4-1-1-4..zelfmoord.
en t vernielen van Clasie en Vilhena

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 november 2013 - 14:50   quote  deeplink  
We hebben meer kutspelers dan gedacht.
Nicotti
 Nicotti - zondag 24 november 2013 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:50 schreef FR-Henk het volgende:
We hebben meer kutspelers dan gedacht.
Nu ben je jezelf aan het tegenspreken:

Eens, eens, eens.

En nee, Koeman krijgt het al maanden niet meer aan de praat.
De spelers leveren wanprestatie, Koeman is hoofdverantwoordelijke.
MMM
 MMM - zondag 24 november 2013 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:52 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Nu ben je jezelf aan het tegenspreken:

Eens, eens, eens.

En nee, Koeman krijgt het al maanden niet meer aan de praat.
De spelers leveren wanprestatie, Koeman is hoofdverantwoordelijke.
Koeman faalt ook. Zet het niet goed neer en lul onzin de media. Afgelopen week nog verkondigen dat geen team beter is dan Feyenoord.
Nicotti
 Nicotti - zondag 24 november 2013 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Koeman faalt ook. Zet het niet goed neer en lul onzin de media. Afgelopen week nog verkondigen dat geen team beter is dan Feyenoord.
Wat is daar een onzin aan? Beetje zelfvertrouwen geven.
Iedere ploeg verliest wel eens en natuurlijk is deze zuur tegen de nummer laatst, maar de competitie is lang en we doen nog altijd mee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 november 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:52 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Nu ben je jezelf aan het tegenspreken:

Eens, eens, eens.

En nee, Koeman krijgt het al maanden niet meer aan de praat.
De spelers leveren wanprestatie, Koeman is hoofdverantwoordelijke.
Hoeft niet. Probleem kan op meerdere plekken liggen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 november 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:52 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Nu ben je jezelf aan het tegenspreken:

Eens, eens, eens.

En nee, Koeman krijgt het al maanden niet meer aan de praat.
De spelers leveren wanprestatie, Koeman is hoofdverantwoordelijke.
Onzin.
Koeman krijgt spirit er niet in, nee. Team is los zand.
Koeman kan 1 of 2 jaar een groep op gang krijgen, maar dan houdt het op

Maar spelers moeten óók zelf blijven werken. Maar nee, het zijn pratende poppen zonder ballen. Teveel van hen missen essentiële kwaliteiten. Mentaliteit bijvoorbeeld.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 november 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Nee co laten komen of een van de assistenten hoofdtrainer laten worden, dat schiet op.
Nicotti
 Nicotti - zondag 24 november 2013 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:59 schreef piet de paler het volgende:
Nee co laten komen of een van de assistenten hoofdtrainer laten worden, dat schiet op.
Precies, of gullit, erwin koeman, verbeek of been voor de ploeg zetten. Komt het allemaal weer goed. pfff
van geil
 van geil - zondag 24 november 2013 - 15:05   quote  deeplink  
exit.
MMM
 MMM - zondag 24 november 2013 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:58 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Wat is daar een onzin aan? Beetje zelfvertrouwen geven.
Iedere ploeg verliest wel eens en natuurlijk is deze zuur tegen de nummer laatst, maar de competitie is lang en we doen nog altijd mee.
Ik kan zo enorm boos worden op dit soort berichten. 'Iedere ploeg verliest weleens', kansloos dit. Je verliest van Heracles en rkc, je kan niet eens winnen van amateurs als Go Ahead en nec.

Het is één grote teringzooi, ze moeten zich dood schamen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door MMM --
ar
 ar - zondag 24 november 2013 - 15:22   quote  deeplink  
Volgens mij ziet er niet er zo veel rek meer in.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 15:28   quote  deeplink  
Wat je ook doet, t is immers altijd kudt.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 november 2013 - 15:34   quote  deeplink  
Gauw ruilen met van Gaal ... krijgen we tenminste wat leven in de brouwerij!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 november 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Wil juist wat minder leven. Dat zou betekenen dat we onze wedstrijden wat makkelijker winnen..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 24 november 2013 - 15:42   quote  deeplink  
Misschien Been een Optie??
koekie
 koekie - zondag 24 november 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 15:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik kan zo enorm boos worden op dit soort berichten. 'Iedere ploeg verliest weleens', kansloos dit. Je verliest van Heracles en rkc, je kan niet eens winnen van amateurs als Go Ahead en nec.

Het is één grote teringzooi, ze moeten zich dood schamen
Tuurlijk is het seizoen nog lang en natuurlijk zijn het maar 4 punten achter op de koploper... maar kom op zeg. RKC , Heracles, Zwolle, NEC en Eagles. dat zijn 13 punten!!!!!

Laten ze nou kappen met die uitspraken dat ze Kampioen worden en dat eerst op het veld laten zien. Wat een slappe hap ! Vind het wel makkelijk om alles op Koeman af te schuiven. Er zitten 2 flapdrollen naast hem die ook meebeslissen. Middenveld is gewoon veel zwak, daar verliezen we bijna alle duels ( volgens mij is dat de basis). Oh ja... vergeet die fantastische keeper niet!
Wat een KUT Competitie !!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 november 2013 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 15:56 schreef koekie het volgende:

[..]

Tuurlijk is het seizoen nog lang en natuurlijk zijn het maar 4 punten achter op de koploper... maar kom op zeg. RKC , Heracles, Zwolle, NEC en Eagles. dat zijn 13 punten!!!!!

Laten ze nou kappen met die uitspraken dat ze Kampioen worden en dat eerst op het veld laten zien. Wat een slappe hap ! Vind het wel makkelijk om alles op Koeman af te schuiven. Er zitten 2 flapdrollen naast hem die ook meebeslissen. Middenveld is gewoon veel zwak, daar verliezen we bijna alle duels ( volgens mij is dat de basis). Oh ja... vergeet die fantastische keeper niet!
Wat een KUT Competitie !!!
4 punten? 6 toch?
koekie
 koekie - zondag 24 november 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 16:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

4 punten? 6 toch?
Ja klopt nu 6 punten. Maar fietstas zie ik niet echt als een koploper of een kampioens kandidaat. Zucht..ik hoor het mijzelf zeggen, hoe erg is dit ! FIETSTAS de nieuwe kampioen van Nederland. Alles beter dan de neuzen !
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 november 2013 - 16:20   quote  deeplink  
In deze competitie kun je nauwelijks trots zijn op een koppositie.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 24 november 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:58 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Wat is daar een onzin aan? Beetje zelfvertrouwen geven.
Iedere ploeg verliest wel eens en natuurlijk is deze zuur tegen de nummer laatst, maar de competitie is lang en we doen nog altijd mee.
wat een mongool ben jij.. Verliest weleens ? we hebben nog niet anders gedaan dan wedstrijden en punten verloren...
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 24 november 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Koeman: "Uiteindelijk was de nederlaag onverdiend
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 24 november 2013 - 16:53   quote  deeplink  
hahahahaha dit hoor ik wekelijks na nederlagen laat hem lekker bij hak gaan solliciteren
koekie
 koekie - zondag 24 november 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 16:53 schreef echte nummer10 het volgende:
hahahahaha dit hoor ik wekelijks na nederlagen laat hem lekker bij hak gaan solliciteren
Ach, Wat moet hij dan zeggen? ...... Dat stelletje flapdrollen lopen maar te kutten in het veld. Dan gaan ze miepen dat de trainer ze te hard in de media aanpakt.

Maar wat is onverdiend verlies. Als je 5 x op de pal hebt geschoten en dan in de 93e minuut een goal tegen krijgt .. JA dan is het onverdiend ja.Maar dit toch niet !!

Waarom maken we ons nou wekelijks zo druk hierom ?? Simpelweg..Omdat die club diep in je hart zit en dat is al pijnlijk genoeg. Hadden de spelers maar 5% van ons gevoel. I'M FEYENOORD TILL I DIE !!
Nicotti
 Nicotti - zondag 24 november 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 16:46 schreef echte nummer10 het volgende:

[..]

wat een mongool ben jij.. Verliest weleens ? we hebben nog niet anders gedaan dan wedstrijden en punten verloren...
Hmm, je laat je alleen maar zien van je zwakke kant!
We zijn niet eens op de helft en staan boven psv en maar 4 punten achter 020!
Mongool.... zijn "nep supporters" die alleen maar negatief zijn. Zoals jou!
Wat jij wilt is onmogelijk, 34 wedstrijden winnen, je moet realist zijn en het feit dat Feyenoord titelkandidaat wordt genoemd is al heel wat.
Deze trainen haalt eruit wat er in deze groep zit en misschien is dan de selectie niet zo goed. Maar als jij nou 50 miljoen stort op de rekening van Feyenoord, kan er in de winterstop nog wat gebeuren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 november 2013 - 18:17   quote  deeplink  
Deze trainer kan er dit seizoen niet meer uit halen.
Tis over. Kan Koeman ook niet helpen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 november 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Hiddink dan wel ?
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 18:35   quote  deeplink  
jdnzMeS.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 november 2013 - 21:48   quote  deeplink  
KOEMAN: PIJNLIJK VERLIES

e0f455b6b6c324b361f31d256a92a5a3_660_300_crop.jpg

Trainer Ronald Koeman had zich zondag tijdens de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk al verzoend met een gelijkspel, toen hij Aurélien Joachim de bal in blessuretijd tegen de touwen zag knallen. De aanvaller deelde daarmee een geweldige dreun uit aan Feyenoord, dat met lege handen achterbleef. De wijze waarop we in de extra tijd de goal tegen krijgen, maakt deze nederlaag extra pijnlijk, reageerde Feyenoords hoofdtrainer kort na afloop in het Mandemakers Stadion.

Hoewel het duel tussen RKC en Feyenoord zonder doelpunten leek te eindigen, wat gezien het spelbeeld ook logisch was geweest, hield Koeman tot de laatste minuut het vertrouwen in een Rotterdamse zege. Met name in de eerste twintig minuten, toen we goed en met veel geduld speelden, en in de slotfase had ik het gevoel dat we konden scoren. We hebben te weinig gebracht in aanvallend opzicht, maar we waren wel dreigend en kregen kansjes.

Trainer Erwin Koeman erkende tijdens de persconferentie na afloop van de wedstrijd dat zijn elftal in de openingsfase totaal niet in de wedstrijd zat en moest vrezen voor een achterstand. In plaats daarvan ging Feyenoord steeds slordiger spelen, waardoor RKC steeds meer hoop kreeg op een goed resultaat. Ronald Koeman: We weten hoe zij vanuit een compacte speelwijze hopen op fouten aan onze kant, om vervolgens vanuit de omschakeling gevaarlijk te worden. Naarmate de wedstrijd vorderde zijn we daar steeds minder slim mee omgegaan.

Een gelijkspel leek het maximaal haalbare voor Feyenoord, totdat Daryl Janmaat zich in blessuretijd verslikte in invaller Damiano Schet. Daryl moet in zon situatie bij de zijlijn zorgen dat zijn tegenstander nooit mag wegdraaien en een voorzet kan geven, zei Koeman over het moment dat voorafging aan het beslissende doelpunt. De oefenmeester, die voor de eerste keer als trainer van broer Erwin verloor, sprak tot slot van een pijnlijke middag. Dit was opnieuw onnodig. Zo komen we niet waar we uiteindelijk naartoe willen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Ronald na de wedstrijd


Erwin na de wedstrijd
MMM
 MMM - zondag 24 november 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:17 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Hmm, je laat je alleen maar zien van je zwakke kant!
We zijn niet eens op de helft en staan boven psv en maar 4 punten achter 020!
Mongool.... zijn "nep supporters" die alleen maar negatief zijn. Zoals jou!
Wat jij wilt is onmogelijk, 34 wedstrijden winnen, je moet realist zijn en het feit dat Feyenoord titelkandidaat wordt genoemd is al heel wat.
Deze trainen haalt eruit wat er in deze groep zit en misschien is dan de selectie niet zo goed. Maar als jij nou 50 miljoen stort op de rekening van Feyenoord, kan er in de winterstop nog wat gebeuren.
Waarom reageer je niet op mijn stuk?

Het is dezelfde selectie als vorig jaar, alle andere clubs zijn alle belangrijke spelers kwijt geraakt. Feyenoord moet zich doodschamen met deze wanprestaties.
van geil
 van geil - zondag 24 november 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 23:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op mijn stuk?

Het is dezelfde selectie als vorig jaar, alle andere clubs zijn alle belangrijke spelers kwijt geraakt. Feyenoord moet zich doodschamen met deze wanprestaties.
waarschijnlijk omdat je gelijk hebt.
MMM
 MMM - zondag 24 november 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 23:12 schreef van geil het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat je gelijk hebt.
Zou kunnen!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 november 2013 - 11:47   quote  deeplink  
Koeman: 'Ik ben zelf de eerste die zijn conclusies zal trekken'

Ronald-Koeman_0DD1AC8DDDCD33CAC125799C005675F8_38.jpg

Feyenoord wilde doorpakken tot de winterstop, maar verloor bij RKC Waalwijk (1-0) en verspeelde dit seizoen tot nu toe al 21 punten. Zondag komt PSV naar De Kuip, voor een Do or Die-wedstrijd. In Rotterdam ligt een crisis op de loer en voelt de trainer de druk, al blijft Ronald Koeman rustig. Als we de wisselvalligheid eruit krijgen, zie ik nog heel veel perspectief.

Voor het eerst kreeg u als trainer van Feyenoord te maken met woedende supporters.

Ik snap de frustraties heel goed en heb er geen enkel probleem mee dat supporters zich met hun hart uitspreken. Dat mag, na zon wedstrijd. Ik heb alleen het advies niet opgevolgd met een honkbalknuppels mijn spelers te lijf te gaan, dan houd ik niemand meer over, maar het zegt veel over de betrokkenheid van de supporters bij Feyenoord.

U voelt nog steeds voldoende chemie met uw spelersgroep?[
Wie ons ziet trainen kan dat moeilijk ontkennen. Ik ben zelf de eerste die zijn conclusies zal trekken als ik merk dat wat ik zeg niet meer aan komt bij mijn selectie. Pas als je dat merkt en proeft, weet je dat je klaar bent als trainer. Maar ik heb zelf absoluut niet het idee dat het is uitgewerkt tussen de spelers en mij en ik geloof ook niet dat mensen binnen de club dat wel denken.
Bron:VI
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2013 - 11:50   quote  deeplink  
Nooit de snelste geweest.
van geil
 van geil - woensdag 27 november 2013 - 11:58   quote  deeplink  
14 wedstrijden:6 gewonnen.

dan kan toch niet alleen aan foutjes van Janmaat de Vrij en de rest liggen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 november 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Ronald Koeman blikt vooruit op zondag

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 01:30   quote  deeplink  
Ronald Koeman in gesprek met Jan Dirk Stouten
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 december 2013 - 10:54   quote  deeplink  
Koeman buigt zich over strafschoppen-hiërarchie

media_xll_1981147.jpg

Feyenoord gaat nog eens goed bekijken wie er nu binnen de selectie als onbetwiste penaltynemer door het leven gaat. Graziano Pellè schoot zijn werkgever tegen PSV vanaf elf meter op voorsprong, maar de bal bij het tweede gegeven buitenkansje stuiterde via de paal terug het veld in.

Oefenmeester Ronald Koeman zal deze week met zijn spelersgroep de hiërarchie onder het licht houden, schrijft het Algemeen Dagblad. Lex Immers was lange tijd de vaste man voor de strafschoppen, maar na enkele missers legde hij de verantwoordelijkheid neer bij aanvoerder Pellè, die nu toch ook al drie penalty's om zeep heeft geholpen.

Koeman zelf vindt Ruud Vormer de beste man in zijn selectie voor de pingels, maar de middenvelder hoeft voorlopig nog niet te rekenen op veel speeltijd. Tonny Vilhena is ook een optie, al werd de bal eerder bij hem uit handen genomen omdat Koeman eiste dat Vormer de toen gegeven penalty moest nemen.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 17:21   quote  deeplink  
Persconferentie Ronald Koeman voor de wedstrijd tegen Heerenveen

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 15:34   quote  deeplink  
Koeman dankt Mulder: 'Maar het is een teamprestatie'

600x400-jb-1228408.jpg

Ronald Koeman was dolblij toen hij zag dat Feyenoord de touwtjes in handen nam in Friesland. De Rotterdammers waren in de eerste dertig minuten oppermachtig bij SC Heerenveen, maar zij lieten wel een aansluitingstreffer van de tegenstander toe.
'We wilden ver van de goal drukzetten en dat ging goed in de eerste helft', vertelt de coach van Feyenoord in gesprek met de NOS. 'Daaruit maken we dan ook twee goals. Er was niets aan de hand, maar dan geven we het toch net voor rust weg.'


Daar stoorde Koeman zich aan. 'Als het 0-2 staat in blessuretijd van de eerste helft dan moet je ten koste van alles de bal willen wegschieten. We hadden zelfs nog de tijd om een overtreding op Otigba te maken. Die fouten moeten eruit.'
De oefenmeester was lovend over het optreden van zijn doelman. 'Mulder heeft fantastisch gekeept. Hij heeft ons gered op een of twee momenten. Maar het is een teamprestatie.' Ook Joris Mathijsen kon rekenen op een compliment. 'Mathijsen haalt een heel hoog niveau. Als hij dit vasthoudt dan komt hij in aanmerking voor het WK.'

Feyenoord blijft door de 1-2 overwinning bovenin meedoen. De achterstand op koploper Vitesse bedraagt zes punten. 'We krijgen nu twee thuiswedstrijden. Als je die twee succesvol afsluit dan doe je bovenin mee.'
Bron:NOS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0366189