|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bent nog niet overtuigd Henk? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Dubbele post. Tekst verwijderd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 januari 2014 door sportverteller -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik weet nog niet wat ik hier van vind. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geef hem de voordeel van de twijfel, ben het niet altijd eens met zijn wisselbeleid. Maar op het einde van het seizoen heeft ie ons steeds naar een plaats geleid die de meesten niet hadden kunnen bedenken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t maar niet meer dan een jaar is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik denk dat het een jaar te lang wordt, dat heb je eerder dit seizoen al kunnen concluderen ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan 2 kanten op. Nieuwe seizoen met veel nieuwe spelers en jeugd. Kan Koeman wel weer nieuwe spirit brengen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 18:36 schreef lijdensweg het volgende:Ik denk dat het een jaar te lang wordt, dat heb je eerder dit seizoen al kunnen concluderen ... Feyenoord staat er inderdaad slecht voor ja.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 07:22 schreef RenatoBos het volgende:Geef hem de voordeel van de twijfel, ben het niet altijd eens met zijn wisselbeleid. Maar op het einde van het seizoen heeft ie ons steeds naar een plaats geleid die de meesten niet hadden kunnen bedenken.. Eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik krijg vast weer van alles op me af nu. Maar: Een goede wedstrijd en n enkele redelijke in n half seizoen,,mwah. Verder denk ik dat Koeman met het trainingskamp zijn oren heeft gelegd naar anderen. Gezien de andere speelwijze.zo speelden ze de eerste 20 minuten bij zijn afwezigheid ook al even.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 januari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ach , wat weet jij nou? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: De stand op de ranglijst? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stond eerste half uur goed, tweede helft ging ajax anders spelen en daar had Koeman geen antwoord op. Zwak.
Net zo zwak als zijn wissels, again. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft hebben wij kansen op 1-2 gehad. Doen we niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1 echte grote kans en dat was Schaken, maar toen liep er weer eens niemand mee.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En de eerste helft ook één keer inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:44 schreef MMM het volgende:Stond eerste half uur goed, tweede helft ging ajax anders spelen en daar had Koeman geen antwoord op. Zwak. Net zo zwak als zijn wissels, again. +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee die kans die Vermeer pakt. Ook nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die ben ik ff kwijt, sorry.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee Prima gehandeld weer toch...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Oftewel. Euforie van Utrecht is weer danig teruggebracht. Koeman een jaar erbij? Hm...Nog niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar a andersom idem. Zondag moet je ADO dus kapot maken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik had te Vrede er lekker ingegooid de laatste 10 á 15 minuten en dan echt alles lang, in plaats van die trieste tikkies breed van van Beek en Indi iedere keer daar achterin. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben geen hater maar mag wel kritiek geven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je moet je ook helemaal niet aangesproken voelen ( als je dat deed ) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voel ik me eigenlijk ook niet maar wilde het wel even kwijt haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 08:51 schreef MMM het volgende:Ik had te Vrede er lekker ingegooid de laatste 10 á 15 minuten en dan echt alles lang, in plaats van die trieste tikkies breed van van Beek en Indi iedere keer daar achterin. Yep |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laffe zak. Zolang hij trainer is van Feyenoord kan Immers elke week falen.
En waarom Te Vrede niet meteen erin na de 3-2? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 21:01 schreef MMM het volgende:Laffe zak. Zolang hij trainer is van Feyenoord kan Immers elke week falen. En waarom Te Vrede niet meteen erin na de 3-2? t eerste helemaal eens.. en toen Mathijsen uit viel had hij Te Vrede moeten brengen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
boek koeman kan dicht wat mij betreft, van Geel mag ook oprotten wat mij betreft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja gaan allebij naar Hak in het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord onder Koeman na 20 duels: 2011/2012 (37 punten); 2012/2013 (38 punten); 2013/2014 (36 punten).
Ergo niet goed genoeg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman ziet wat ik al een half jaar zeg: de chemie is uitgewerkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij heeft ze in ieder geval geleerd dat de ondergrens niet de bodem is. het kon er gisteren nog n stukje onder. |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Als je niet ziet dat de tegenstander van Boëtius helemaal niets kan, en je geen man bij de 2e paal zet bij een corner, hoor je op dit niveau niet thuis. Immers kan dit niveau echt niet aan. En zo zijn er nog een paar (Armetierig bijvoorbeeld). Hoe lang mag dit geknoei nog doorgaan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:24 schreef Heeloudefan het volgende:Als je niet ziet dat de tegenstander van Boëtius helemaal niets kan, en je geen man bij de 2e paal zet bij een corner, hoor je op dit niveau niet thuis. Immers kan dit niveau echt niet aan. En zo zijn er nog een paar (Armetierig bijvoorbeeld). Hoe lang mag dit geknoei nog doorgaan? zo lang als Koeman en van Geel het voor het zeggen hebben. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Hoeveel wedstrijden moet feyenoord verliezen zodat die kut mongool koeman opflikkert, heeft geen rete verstand van voetbaltechdenk alleen aan zichzelf |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie net highlights uit AD. Koeman heeft de handdoek gegooid. Voorspelt nog veel puntverlies |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Foto'tje? Kan het nog nergens op internet vinden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb het ook gezien,er komt een trein aan Koeman is gezien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ie zelf per direct gaat...Gaan. iig geen jaar erbij. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 00:34 schreef dr love het volgende:Hoeveel wedstrijden moet feyenoord verliezen zodat die kut mongool koeman opflikkert, heeft geen rete verstand van voetbaltechdenk alleen aan zichzelf Oh ja waren we even vergeten, jij was toch die topvoetballer van Barcelona, en Koemen die domme lul achter z'n pc!! |
|
|
|