|
|
Appie53
|
|
|
Zie liever de helft van die slappehap oprotten, luie honden! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 00:34 schreef dr love het volgende:Hoeveel wedstrijden moet feyenoord verliezen zodat die kut mongool koeman opflikkert, heeft geen rete verstand van voetbaltechdenk alleen aan zichzelf wil je de mongolen niet zo beledigen? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:24 schreef Heeloudefan het volgende:Als je niet ziet dat de tegenstander van Boëtius helemaal niets kan, en je geen man bij de 2e paal zet bij een corner, hoor je op dit niveau niet thuis. Immers kan dit niveau echt niet aan. En zo zijn er nog een paar (Armetierig bijvoorbeeld). Hoe lang mag dit geknoei nog doorgaan? pfff, Immers tegen ajakkes nog gezien? Dat hele sterke half uur, was hij een van de besten. Die jongen loopt zich het apezuur. Oké, ik vraag me af of je zijn positie zo moet invullen, maar het ligt niet aan hem. Hij is niet zo slecht als velen beweren... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers als zondebok... Goedkoop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 12:53 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] pfff, Immers tegen ajakkes nog gezien? Dat hele sterke half uur, was hij een van de besten. Die jongen loopt zich het apezuur. Oké, ik vraag me af of je zijn positie zo moet invullen, maar het ligt niet aan hem. Hij is niet zo slecht als velen beweren... heb je die wedstrijd wel gezien..? kwam er totaal niet aan te pas.ging allemaal veel te snel voor hem. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mwa met een miljoen aan huurkosten is hij niet echt goedkoop als zondebok. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Grapjurk. Tegen Utrecht de pannen van het dak spelen en daarna is ie niks meer? Zijn er nog zo'n 5 te noemen op die criteria. Of 10. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 14:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Grapjurk. Tegen Utrecht de pannen van het dak spelen en daarna is ie niks meer? Zijn er nog zo'n 5 te noemen op die criteria. Of 10. Hij was nou niet een van de besten tegen Utrecht anders had het wel 8-2 kunnen eindigen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, voordat ik weer in de Immers-hoek geduwd word...Immers is niet meer of minder dan de meer technisch onderlegde spelers in het team. Immers werkt er voor, de anderen ook? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah, maakt elke wedstrijden veel te veel fouten. En als hij dan ook al niet me gaat springen bij corners dan houd het op hoor..
Leuk dat harde werken maar als je niet kan voetballen heb je niks bij Feyenoord te zoeken. Bijna elke bal springt van zijn voet, 1 keer kaatsen kan hij niet en scoort te weinig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En wat ik nog kwalijker vind is dat Koeman hem altijd verdedigd. Zelfs de 1-0 van ADO vond hij niet direct de fout van Immers, tsja.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 14:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Grapjurk. Tegen Utrecht de pannen van het dak spelen en daarna is ie niks meer? Zijn er nog zo'n 5 te noemen op die criteria. Of 10. ;)
Overigens vond ik hem tegen Utrecht ook een van de minste. Kon het hoge tempo niet aan. |
|
|
|
|
petertje58
|
|
|
he, feyenoorders, terug naar Mario, of toch weer voor de top, jullie zijn allemaal wel heel makkelijk in je oordeel, en goedkoop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 16:40 schreef petertje58 het volgende:he, feyenoorders, terug naar Mario, of toch weer voor de top, jullie zijn allemaal wel heel makkelijk in je oordeel, en goedkoop Wel, verbaas het forum eens? Wat voor orakel ben je? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario is de boel aan het verzieken daar in Genk, met z'n grote smoel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
v Geel sprak over misschien een buitenlander....Mladic zit toch in Scheveningen, een echte afmaker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 22:01 schreef piet de paler het volgende:v Geel sprak over misschien een buitenlander....Mladic zit toch in Scheveningen, een echte afmaker Assad is nog actief. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kim yong Uhn is nog wat frisser. Heeft pas 2 jaar terug zijn debuut gemaakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Riskant, beter geen familie op het veld dan. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zag Jan Boskamp voorbij komen, dat lijkt me wel wat!!! Maarja moet eerst Koeman weg.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is Barry Hughes nog beschikbaar ? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik ben serieus gast hahahaha |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
leeft barry nog is toch allang overleden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
*** sarcasme modus uit**** |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Denk ik ook. Niet verkeerd denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eigenlijk te laat. beste vent, maar voor mij n tactisch falende coach |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hij is volgens mij nog steeds getrouwd met Elles Berger |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede tweet van Koeman over het AD, net als de televaag een neuzenkrant!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: omdat het een rare competitie is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat iets met Lucille Werner |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goede coach, minder goed in blowjobs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: matige looptrainer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jawel, maar compenseert dat met onverwachte bewegingen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Gauw opstappen, is het beste voor Feyenoord ... |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
ik ben doodziek van dit elftal en die koeiekop van een koeman Heb het hellas op dit momnent even helemaal gehad met mn cluppie wat een klote zooitje 3 x per seizoen verliezen van die hoogmoed waanzinnige neuzentroep |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Blij dat ie weg gaat 1seizoen te lang |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad, zag je april vorig jaar al. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weet niet of van Geel hierin fout zat. Hij verwachtte -net als velen- dat met dezelfde selectie de slag geslagen kon worden. Dacht ik ook even, todat de eerste 3 competitiewedstrijden... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede wissels Ronald
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We zijn met z'n allen van ver gekomen sinds Koeman het overnam van Mario. Ik had om eerlijk te zijn geen hoge pet op van hetgeen ons te wachten stond. Maar zoals hierboven gezegd, 1 jaar te lang. En nu bespeurde ik in een flits een blik bij hem die zei dat hij de handoek eigenlijk gegooid heeft. Geen vertrouwen in de capaciteiten van het team om nog mee te draaien in de top. Denk dat hij allang blij is als we ons weten te handhaven in de subtop, puur om gezichtsverlies te voorkomen. Het geloof is er uit, en dat is niet gek als je zit hoe Pelle ook weer in eigen vlees snijdt. De enige speler die min of meer altijd rendement oplevert die heeft om de haverklap last van doorgebrande draadjes en dan moeten wij maar weer afwachten wat voor gedragsproblemen hij nu weer aan de dag legt. Vrees dat we ook de komende 3 jaar maar weer als opbouwjaren te beschouwen en onze hoop vestigen op Boëtius, en nu ook Kongolo die mij aangenaam verrast met zijn niveau. Jammee dat ik vraagtekens zet bij Vilhena, heeft toch ook wat moeilijke trekjes. Zeker in vergelijking met JP, bescheiden en rustig. Geld binnenharken en goed bij de A junioren kijken. Ik persoonlijk heb er vrede mee als we nog enkele seizoenen pas op de plaats maken. Geef mij maar een gezond Feyenoord, als het dan gerommel is, dan maar met eigen bloed. Zolang er met bezieling gespeeld word ben ik happy. Stond vanmiddag op Z in de 2e helft 1e rang aan de boarding te genieten van de duels van Boëtius tegen ban Rhijn en BMI die samen met Vilhena bij vlagen ook echt mooie dingen lieten zien ! Dan is het gewoon smullen en als Boëtius blijft icm met Tonny, Sven v Beek, Kongolo dan ga ik volgend seizoen toch weer vol goeie moed om mijn nieuwe seizoenkaart. Blijft alleen de vraag over wie voor Koeman ? Een trainer die alles uit jeugd kan halen, vereiste nr 1... en Manu terug ! |
|
|
|