|
|
FR-Elmo
|
|
|
Vandaag gelezen dat meerdere supporters van dit forum veel kilometers maken om Feyenoord te bezoeken. Daarom dit topic: waar kom je vandaan/ langs en zit er een carpool in? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Kom je dan langs Rotterdam? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik woon in Beneden leeuwen, mooi dorpje Bij Tiel en Nijmegen. Rij altijd de a15 helemaal uit |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Het zal wel geen verrassing zijn, maar ik kom uit Hoogvliet,onder de rook van Rotterdam! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Als je langs Valkenburg komt, kan ik dan mee? |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: heb je ook een seizoenskaart? hoe reis je? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kom ik over 3 weken op vakantie, heb je bier koud staan? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Nu wel, maar over 3 weken.........????????? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Nee ik heb nog geen seizoenskaart de financien lieten het nog niet toe wij gaan meestal met de auto maar soms ook met de trein |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ga met de trein! Met een man of 10 uit west-Friesland en de zaanstreek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
IK GA sporadisch vanuit de kop van noord holland met de auto |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
woonachtig in het verre beilen, maar vanaf september in tilburg te vinden |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ah kom op! beetje laten staan kan best! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ach, ik heb dus nog 3 weken bedenktijd hahaha.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: of nog 3 weken om te verhuizen hahaha |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Komt er nog iemand langs Den Bosch? |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Zolang het valkenburg bij den haag is zie ik geen probleem en zul je best een maatje vinden denk ik... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik woon waar niet mijn hart ligt... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: OEF... Vrouwtje achterna gegaan? |
|
|
|
|
Anno81
|
|
|
Ik woon in friesland, Zwaagwesteinde, meer friezen hierzo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: advies,daar moet je noooooit aan beginnen hahaha |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Volgens mij is het bij jou thuis "twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen..." Am i right? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:00 schreef cc-tje het volgende:[..] Volgens mij is het bij jou thuis "twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen..." Am i right? ze houd niet van voetbal en heeft een verschrikkelijke hekel aan 020 en feyenoord.. wel lachen want ze lopen hier in 020 shirts en dan zegt ze ,kijk daar gaat weer zo`n mafkees...dan zeg ik nou idd hahaha ze zegt ook als hij een fr shirt had gedragen hoor .. dan zeg ik bij hem wel ja hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Sommige mensen zijn gewoon verstandig en houden niet van voetbal... Wil je mn riotgun lenen voor die shirts? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:06 schreef cc-tje het volgende:Sommige mensen zijn gewoon verstandig en houden niet van voetbal... Wil je mn riotgun lenen voor die shirts? ze rennen toch weg .. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vanuit Zaanstad regelmatig met vrienden/familie. Elke keer andere auto. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Gaat altijd Fullpulll met de autooo |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Auto, vanuit Hendrik Ido Ambacht |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Heb je 5 volgers op twitter? 5? |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: skopje is dood he, heet niet meer zo |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Dat dan weer wel... kom jij zelf niet uit Rotterdan e.o. dan...? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beter nog zelfs,ik ben een Vlaardinger hahaha |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: O echt, ben Rotterdammer van geboorte, west zelfs! Maar woon het grootste gedeelte van mijn leven al in Spijkenisse. Gingen voor de frisse lucht hahaha... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: *Hap hap hap*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 10:38 schreef cc-tje het volgende:[..] O echt, ben Rotterdammer van geboorte, west zelfs! Maar woon het grootste gedeelte van mijn leven al in Spijkenisse. Gingen voor de frisse lucht hahaha... Dus jij hebt dezelfde achtertuin als ik! haha |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 10:41 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ehm.. dus? Ik meld niet zoveel bijzonders; en mensen in mijn omgeving gebruiken geen Twitter. Nogmaals, dus? twitter... dat hoor je toch als een musje moet niezen? |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Ja man, de aromatische luchten van ome shell!!! We mogen onze tuin wel eens schoffelen geloof ik, staat een hoop onkruid in... hahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 10:38 schreef cc-tje het volgende:[..] O echt, ben Rotterdammer van geboorte, west zelfs! Maar woon het grootste gedeelte van mijn leven al in Spijkenisse. Gingen voor de frisse lucht hahaha... De woningen in Vlaardingen gaan nooit meer kapot.... Daar zit een geipregneerde substantie over,gesponserd door pernis en de rest van de botlek.. Maar ik neem dat graag op de koop toe. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 10:45 schreef cc-tje het volgende:[..] Ja man, de aromatische luchten van ome shell!!! We mogen onze tuin wel eens schoffelen geloof ik, staat een hoop onkruid in... hahahahah Dan moet je niet te diep schoffelen want dan zie je er ineens zo uit!!!!
|
|
|
|