|
|
Milo
|
|
|
kom uit almere, eerst 020, daarvoor uit de buurt van stylzz! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Kan je niks aan doen grote kleine man!!! Het overkomt je!! |
|
|
|
|
SGS
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dat is toch een beetje het villadorp van Rotterdam hè ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: meer het volendam van Rotterdam alleen de kerk is in Vlaardingen de koffieshop.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] meer het volendam van Rotterdam alleen de kerk is in Vlaardingen de koffieshop.. woont Fer dan in Vlaardingen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zou je wel denken he.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan zou ik als ik hem was naar Cion gaan inplaats van Twente :/~ |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Ja, je hebt tuinmannen en fanatiekelingen... ik heb lichtgroene vingers zal ik maar zeggen... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Tja mannen, ik ben echt een maagd als het over drugs gaat (soft en hard) maar als ik naar die Fer zn ogen kijk hwb ik een beetje het idee dat die rukkert er in verwekt is ook! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik was al verbaast dat ie die rouwkaart kon lezen.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lars2011
|
|
|
Ik ben woonachtig in Assen, ja ook daar heb je feyenoord supporters. Iemand uit de buurt die mee wil rijden???? (Ik ga niet elke wedstrijd vanwege werk) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch weer mooi dat in het Noorden ook (veel?) Feyenoorders zijn. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 10:30 schreef lars2011 het volgende:Ik ben woonachtig in Assen, ja ook daar heb je feyenoord supporters. Iemand uit de buurt die mee wil rijden???? (Ik ga niet elke wedstrijd vanwege werk) FR-douwe wil wel, die woont in zwolle geloof ik;) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Woont bij Nijmegen:p hahaha. ook wel aardig wat Feyenoorders hier Al moet ik wel zeggen dat al mijn vrienden op 1 na allemaal Nec suporters zijn haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:00 schreef Beempjerotterdam het volgende:Woont bij Nijmegen:p hahaha. ook wel aardig wat Feyenoorders hier Al moet ik wel zeggen dat al mijn vrienden op 1 na allemaal Nec suporters zijn haha BeempjeNijmegen dus ?? haha |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Nee jo, vind Nijmegen poep stad jo:$ Heb er niks mee. Vriende & familie van mij allemaal Nec-ers. Maar ikke niet Sinds dat ik zelf ken prate is het Feyenoord En men Opa was altijd een neus! whahahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hoe raad je het zo.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: handig he, zo'n forum;) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 10:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De woningen in Vlaardingen gaan nooit meer kapot.... Daar zit een geipregneerde substantie over,gesponserd door pernis en de rest van de botlek.. Maar ik neem dat graag op de koop toe. zo nou en hoe ! die walm met meur uit dat gebied is het 1e wat je ruikt als je sochtons wakker word ! lang leven Vlaardingen desalnietemin woon ik er wel al bijna 18 jaar !
ik woon er al 18 jaar dus de 80 ga ik niet meer halen !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2011 door qwerto -- |
|
|
|