BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Even resumerend

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 juli 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Emoties horen bij een mens,en vooral een geplaagde supporter zoals wij (Ik)
Ik ben heel veel van huis,en lees daarom veel op dit forum.Om te proeven wat er allemaal echt leeft bij de supporter.Op dit forum lees je hoe de meest uiteenlopende supporter denkt
Ik deel ook een hoop emoties en zou soms Fer wel eens door elkaar willen schudden,kijk de laatste jaren terug op een blunderende ploeg in alle gelederen.
Maar als ik alles op een rij zet en probeer niet terug te kijken naar het vorige seizoen.
kom ik toch wel tot een paar opmerkelijke zaken.
Zelden zie je een ploeg waar de supporters zo intens meeleven met hun feyenoord.
Supporters die 1 miljoen bij elkaar brengen.
Een ex directeur van een spanbanden fabriek die een hulp actie opzet (en daar in gaat slagen)
Een 2 tal jeugd spelers die een hoop ploegen willen inlijven en waar alweer een nieuwe lichting achter staat.
Een technisch directeur die geen populariteit prijs wil pakken maar zijn kop erbij houdt.
Een heel mooi stadion (nog steeds)
Helaas een trainer een kind van Feyenoord weggelopen,maar we slagen er toch in een trainer van naam te halen.(hoe je het ook wendt of keert hij heeft een mooie palmares)
Oefenpotjes waarin gewoon gewonnen wordt met redelijk voetbal (we hebben wel eens verloren van Barendrecht met kwalitatief beter materiaal
Een door mij als slappe lul betitelde Vlaar die laat zien dat hij wel een leider is.
Een hetze tegen Feyenoord door RTV rijnmond waar nu de aanstichter op non actief gezet is (dit komt mede door de kritiek van supporters)
En ach een directeur die veel fouten heeft gemaakt laat die maar zitten hij zal wel geleerd hebben.
Feyenoord ik ben klaar voor het zware seizoen en wat er ook gebeurd ik blijf trots dat ik fan van deze club ben.
Erg optimistisch misschien maar zo voel ik het,en ik weet ook dat een hoop forum bezoekers dit misschien een belachelijk stukje vinden tja het zij zo.Ook dat is de charme van mijn club
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 20 juli 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Mooi Piet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 20 juli 2011 - 20:34   quote  deeplink  
geen belachelijk stukje. sommige punten mee eens andere niet. Maakt niet uit. Strekking blijft toch wel hetzelfde: achter de club blijven staan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Je heb je best gedaan Piet...
Goed dat je het op deze manier bekijkt.
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 20 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Laan we met zijn allen het hoofd fris maken en met elan een nieuw seizoen beginnen en niet meer achrerom kijken, want dan verlies je meestal. (zie de wielrennerij)Ben het met je eens Piet.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 20 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Wie is 'elan'?
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 20 juli 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:01 schreef Bosifyable het volgende:
Wie is 'elan'?
Elan is een betekenis voor Vuur, kracht, energie en dynamiek. In andere woorden we gaan met de vlam in de pan spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door Dubble O ms --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 20 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Top, bedankt voor het opschroeven van mijn woordenkennis!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:15 schreef Dubble O ms het volgende:

[..]

Elan is een betekenis voor Vuur, kracht, energie en dynamiek. In andere woorden we gaan met de vlam in de pan spelen.
oh, das ook voor t eerst sinds 2002

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door Stylzz --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 20 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:16 schreef Bosifyable het volgende:
Top, bedankt voor het opschroeven van mijn woordenkennis!
daar is toch niet veel voor nodig?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
ik ben aan t faalhazen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door Stylzz --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oh, das ook voor t eerst dit millennium
2002 vergeten knecht?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

2002 vergeten knecht?
nee ik was al aan t corrigeren zelfs..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 20 juli 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

daar is toch niet veel voor nodig?
Sta je nog van te kijken ;)
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 20 juli 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ik denk dat je met dit stuk wel een aantal supporters weer een hart onder de riem steekt, de afgelopen periode was niet bepaald genieten. Ik persoonlijk vind de situaties met Fer en Wijnaldum erger dan de 10-0, maar dat terzijde. We zouden het met zijn alle weer wat rooskleuriger moeten bekijken Ondanks alles moeten we het doen met wat we hebben en dat is lang niet slecht! Neem Gyon Fernandez, dat word de nieuwe held van Feyenoord!!
smartie
 smartie - woensdag 20 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Ach dit zijn delicate kwesties die uit kunnen draaien op precaire zaken hahahaha
Maar je hebt gelijk piet de paler ,en ja maar weer positief blijven (voor de zoveelste keer)
Koeman Welkom !!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Even resumerend









0.0060389