|
|
cc-tje
|
|
|
Beste forumgangers. Omdat de gelederen nog al beziggehouden worden door het wel en wee op zuid... is het misschien geen gek idee om een sjoelclubje te beginnen... Omdat een "mile high"club me iets te snel is (ken nog niemand persoonlijk... alleen maar van de tik...) was het schuiven met stenen voor mij de beste oplossing... Mee eens of heb je een ander idee? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kunnen we geen opiumkit openen? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Ik heb oker gele... en jij? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Van alles man. Ik stem voor een medicatieruilbeurs op de kaap. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Maakt me niet uit, als er pam achter staat heb ik ze allemaal al gehad dacht ik... misschien ontbreken er nog een paar, kom ik daar wel achter. Volgens mij schuif je steentjes lekkerder als je stoned ben mannen... wie heeft er ervaring??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:11 schreef cc-tje het volgende:[..] Maakt me niet uit, als er pam achter staat heb ik ze allemaal al gehad dacht ik... misschien ontbreken er nog een paar, kom ik daar wel achter. Volgens mij schuif je steentjes lekkerder als je stoned ben mannen... wie heeft er ervaring??? ik ben niet van de pammetjes. meer van de antipsychotica. zou je ook is moeten doen. hahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stoned sjoelen? Geen ervaring in, vind sjoelen sowieso geen reet aan. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Misschien stoned wel... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als ik stoned was zou ik op zeker die sjoelstenen op werpkracht testen. Maar heb blowen al weer wat jaren achter me gelaten. |
|
|
|