|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 19:03 schreef GeenGelul het volgende:[..] idem, ook 15pnt en dus niet best de laatste wedstrijd red mij nog een beetje met 6 pnt die nekte me juist, had op 1-1 gegokt |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, zo nu zul je me wel geloven als ik iets voorspel he? komt altijd snel uit hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:11 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hahahaha, zo nu zul je me wel geloven als ik iets voorspel he? komt altijd snel uit hahaha hahahaha dit is wel erg snel maat! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ook 15 puntjes, maar heb nog ruime achterstand aangezien ik de eerste speeldag niet had ingevuld. Maar nog maar 3 puntjes achter op Stylzz en 5 op Jumpert, dus het komt goed... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] ook 15 puntjes, maar heb nog ruime achterstand aangezien ik de eerste speeldag niet had ingevuld. Maar nog maar 3 puntjes achter op Stylzz en 5 op Jumpert, dus het komt goed... je vergist je, jumper staat bovenaan.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
13 punten jongeh! Sta onderaan van de 3 op Z. Maar gezien mijn ingevulde uitslagen voor vrijdag en zaterdag mag FR-Douwe zondag bier halen haha! |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
17 punten niet verkeerd, op naar de top !! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
kudt zooi, afgezakt naar plaats 5. Daar gaat mijn overwinning |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: heeft ie weer onder meerdere aliassen lopen invullen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Inderdaad, maar ik begeef me gewoon graag onder het gewone volk |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:20 schreef Bosifyable het volgende:13 punten jongeh! Sta onderaan van de 3 op Z. Maar gezien mijn ingevulde uitslagen voor vrijdag en zaterdag mag FR-Douwe zondag bier halen haha! hahahaha, we spreken elkaar zondag weer..... enneuh: ik had dit weekend helaas ook MAAR 13 punten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 17:47 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hahahaha, we spreken elkaar zondag weer..... enneuh: ik had dit weekend helaas ook MAAR 13 punten... wat een losert.... ik had er 14!!.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
21 puntjes. Niet slecht. Wel acht punten minder dan de vorige ronde. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Jaja, heb er gewoon kijk op. Nog 31 ronde. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: avatar niet verdienert.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
lastig om in te vullen voor de volgende speelronde... kan alle kanten op. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat heb ik bij elke wedstrijd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kut ik had alles goed dit weekend, maar de autocorrect van Leon stond nog aan, zijn al mn scores verkeerd opgenomen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Nu al 65 punten :-p
Plaatsje 33!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door Nop -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
stylzz... "het is fijn zo met mijn schoenen zo op je schouders" nooit gedacht dat ik de puntensnoepert zou zijn van ons 2e. toch stylzz//held!! ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: maar een uithoudingsvermogen waar een sas majoor niet tegen op kan ook zeker? hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: was echt een top nummert toen man. ik was grant master biek toen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahahaha goed man
of was het nou papa rule the dance |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: maak mij niet uit. ik zong toen alles verkeert. hahahaha. maar kon wel beter rappen als die fer zeg.... wat een floprappert.... hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 00:13 schreef obiku010 het volgende:[..] maak mij niet uit. ik zong toen alles verkeert. hahahaha. maar kon wel beter rappen als die fer zeg.... wat een floprappert.... hahaha ja man, good old days toch hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja man. run dmc, public enemy, en beatboxen was mijn ding man. met mijn grote nigeriaanse lippen voerde ik menig tot extase! mijn lippen zijn niet meer zo soepel. wel jammer hoor ik net van frwendy.... hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zitten lastige wedstrijden tussen dit weekend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
inderdaad. een stuk of 17.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Yep, ik ga een gooi doen naar de kop! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goed dat je het zegt, bedankt Sevi haha.
Punten voor Ajax en Vitesse krijg ik dus al niet meer..
Edit: Wel ingevuld!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven