|
|
Bosifyable
|
|
|
Had 2-0 ingevuld. Toch mooi wat puntjes binnengehaald ! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Had 2-2, na VVV had ik het idee dat Vitesse dat ook wel kon! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha, optimist. John v/d Brom die stunt in de aRENa! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heb 3 puntjes binnen. gyan in het stof happend achter me latend..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kut. Dacht dat het 4-0 was, maar dus 4-1.
2 punten.
Edit: Verdomme, zoals het er nu voorstaat moet ik zondag bier halen haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
3 punten bosi, hahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tsja als iedereen 3 punten haalt, dan schiet het niet op. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: verwacht ja . . . . . . |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:09 schreef Bosifyable het volgende:Kut. Dacht dat het 4-0 was, maar dus 4-1. 2 punten. Edit: Verdomme, zoals het er nu voorstaat moet ik zondag bier halen haha. nog steeds bovenaan van vak Z :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
verheug me nu al op vanavond! dan zal ik de meesten wederom een pufje laten ruiken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
die sportpoolert loopt vanavond ook flink in het honderd voor me..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hahaha, toch nog 1 punt.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kut Auassar, ik had 1-1 ingevuld.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: rot op man dat kan niet joh ,jij heb er helemaal geen verstand van hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat word bier halen morgen hahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee eerst jij nog voor vorige week hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En ik had vittese op 1-3 winst gezet omdat ik dat wou ja hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben echt een kennert... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: akkoord, ik eerst en daarna jij en bosi 5 x hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe, hoeveel sta je eigenlijk? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: als ik niet meer kan lopen ga ik met de trein mee terug en laat ik de auto staan haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: lul niet man,wie help jou ?fr esther zuigt de standen eruit he.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Op verzoek uitleg over het te behalen punten op SportPooler:
Per wedstrijd kun je 6 punten verdienen, namelijk: - 2 punten voor het correct voorspellen van de winnaar of gelijkspel als einduitslag (onafhankelijk van het aantal doelpunten). - 1 punt voor het goed voorspellen van het aantal doelpunten van het thuisspelende team - 1 punt voor het goed voorspellen van het aantal doelpunten van het uitspelende team - 2 extra punten als je de einduitslag precies goed voorspelt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 22:14 schreef Boudewijn het volgende:Op verzoek uitleg over het te behalen punten op SportPooler: Per wedstrijd kun je 6 punten verdienen, namelijk: - 2 punten voor het correct voorspellen van de winnaar of gelijkspel als einduitslag (onafhankelijk van het aantal doelpunten). - 1 punt voor het goed voorspellen van het aantal doelpunten van het thuisspelende team - 1 punt voor het goed voorspellen van het aantal doelpunten van het uitspelende team - 2 extra punten als je de einduitslag precies goed voorspelt En hoeveel minpunten voor de moderators die de uitslag na de wedstrijd invullen? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: waarom denk toch iedereen dat ik dat doe? ;)
je kan me altijd controleren door bij de starttijd m'n uitslagen ff te kopieren! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 22:18 schreef Boudewijn het volgende:[..] waarom denk toch iedereen dat ik dat doe? ;) je kan me altijd controleren door bij de starttijd m'n uitslagen ff te kopieren! hoeveel invloed heb je bij bel-chinezen dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 22:18 schreef Boudewijn het volgende:[..] waarom denk toch iedereen dat ik dat doe? ;) je kan me altijd controleren door bij de starttijd m'n uitslagen ff te kopieren! hahahaha misschien omdat je zo ongeloofwaardig overkomt ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komen 6 extra punten aan! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: kut kut kut, weer niet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
21 punten, gaat goed morgen op 1.....hoop ik |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
uiteindelijk 10 punten :) morgen gratis bier op vakkie Z!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Jij mag op Varkenoord bier halen; ga niet weer in de rij staan ;) Sta iig boven Leon met mijn behaalde 8 punten!
W'dup! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 01:31 schreef Bosifyable het volgende:[..] Jij mag op Varkenoord bier halen; ga niet weer in de rij staan ;) Sta iig boven Leon met mijn behaalde 8 punten! W'dup! petje reist ook weer met me mee, kan hij bier halen hehehehe |
|
|
|