|
|
FR-Han
|
|
|
boudewijn aan kop.... hahahahahaha riekt naar fraude... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: het is ook verdacht dat jij zoveel punten haald Obiku.. Waarom heb ik er maar 2 dan?Kan toch niet joh haha mwaaaaaaaa |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij is Ellen McNeill zn chick.. anders kan dat nooit! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: we hebben een tijdje geleden een meid op het forum gehad, die ging op vakantie naar engeland omdat ze een engelse man had. die wilde toen ook naar Feyenoord hull. weet niet meer wat haar forum naam was. dat is denk ellen mcneil |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 13:09 schreef obiku010 het volgende:[..] we hebben een tijdje geleden een meid op het forum gehad, die ging op vakantie naar engeland omdat ze een engelse man had. die wilde toen ook naar Feyenoord hull. weet niet meer wat haar forum naam was. dat is denk ellen mcneil man heette mouth |
|
|
|
|
craven
|
|
|
begint al slecht, 0 punten hehehe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hahahahahaha (voornaam Willem?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ze zullen kennissen hebben die ass met de achternaam heten.... als ze dan op visite gaan.... ass to mouth... a nice evening |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 15:28 schreef obiku010 het volgende:[..] ze zullen kennissen hebben die ass met de achternaam heten.... als ze dan op visite gaan.... ass to mouth... a nice evening hahaha kan je alleen van Biek verwachten he |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
m'n sportpooler + m'n weddenschap naar de kloten vandaag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: je bent niet de enige. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
boudewijn... tja... ik wil natuurlijk niemand vals beschuldigen... hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Ik sta 1ste na een mega score!!! Mag ik het inruilen voor een doelpunt voor Feyenoord, wat ziek zeg niet de 3-2. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:55 schreef Nop het volgende:Ik sta 1ste na een mega score!!! Mag ik het inruilen voor een doelpunt voor Feyenoord, wat ziek zeg niet de 3-2. huh? je doet niet mee in de pool waar ik zit... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dus telt t niet woehahahahha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
alle punten weer toegevoegd voor deze week! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
+15 pnt, . . handhaaf m'n positie in 't linkerrijtje :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: niet slecht, had er maar 18 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
13 punten maar. Het wil nog niet vlotten. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
14 maar, stabiele middenmoter..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die Boudewijn blijft ook maar scoren... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: valt me idd ook op ja |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het riekt hier naar bedrog.... hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Boudewijn is gewoon een belchinees, regelt alle wedstrijden van tevoren. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja, en idd contacten met de knvb. die hebben puur voor de poen een regeling met de chinesen. boudewijn is mischien meer als we denken.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:39 schreef obiku010 het volgende:[..] ja, en idd contacten met de knvb. die hebben puur voor de poen een regeling met de chinesen. boudewijn is mischien meer als we denken.... zou misschien ook wel 7,5 ton kunnen ophoesten...... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
nieuwe avatar ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nooit gezien. hierbij ben je gedisqualificeert!! oplichting zitten we niet op te wachten knul... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ik raak terrein kwijt aan Craven en MMM.... Kut Feyenoord... Had ook gewoon met 2-0 moeten winnen vandaag!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
9 punten,ik ga voor de gouden lantaarn... het scheelt bij mij telkens een doelpuntje dus de volgende keer doe ik de top 1tje meer en de middenmoot 1tje minder koekoek... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zal ik t voor je doen hehehe |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
19 punten, zo goed heb je in tijden niet meer gescoord hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha..........zegt er ook 1 wat. Ook voor het eerst in 3 jaar dat ie boven me staat |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 22:10 schreef Jappie_FEY het volgende:hahahahaha..........zegt er ook 1 wat. Ook voor het eerst in 3 jaar dat ie boven me staat resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
precies, dus ook van de vorige paar weken niet. sta over paar weekjes weer boven je dus;) |
|
|
|