|
|
MMM
|
|
|
Had 1-2 maar dat maakt me geen reet uit, dan maar wat minder punten bij de Sportpooler hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Same here, 2 voor hee-gro, 1 voor vvv-psv, en 6 voor nac-fey. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
13 punten in totaal vooralsnog.
Zit er deze ronde een aantal keer net 1 doelpunt naast. Had bijvoorbeeld bij VVV-PSV 2-3 voorspeld...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
7 punten in totaal tot nu toe..... pffffff Bosi winnaar van vak Z? volgende week trakteren gozert :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
douwe bakt er niks van.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 16:38 schreef FR-Douwe het volgende:7 punten in totaal tot nu toe..... pffffff Bosi winnaar van vak Z? volgende week trakteren gozert :) qwerto is winnaar van Vak Z Douwe |
|
|
|
|
chester
|
|
|
i had de stand vandaag goed |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: qwerto trakteren dan. Zag hem de vorige keer niet, hij had toch 'altijd' een Liverpool shirt aan?
En Douwe, ik krijg juist biier van jou, ben verdomme jarig geweest ook nog :P Petje mag de eerste zoveel wedstrijden bier gaan halen, en betalen, op Varkenoord! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 16:55 schreef Bosifyable het volgende:[..] qwerto trakteren dan. Zag hem de vorige keer niet, hij had toch 'altijd' een Liverpool shirt aan? En Douwe, ik krijg juist biier van jou, ben verdomme jarig geweest ook nog :P Petje mag de eerste zoveel wedstrijden bier gaan halen, en betalen, op Varkenoord! maar niet als het sneeuwt he hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dan loop jij wss ook niet met je kale kop rond ;) |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
12 punten, vind het niet erg dat ik een paar punten misloop door Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door martinm70 -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 16:55 schreef Bosifyable het volgende:[..] qwerto trakteren dan. Zag hem de vorige keer niet, hij had toch 'altijd' een Liverpool shirt aan? En Douwe, ik krijg juist biier van jou, ben verdomme jarig geweest ook nog :P Petje mag de eerste zoveel wedstrijden bier gaan halen, en betalen, op Varkenoord! ok, qwerto dan betalen! jij wordt getrakteerd vanwege je verjaardag en petje betaald alles op varkenoord. weer ladderzat naar huis.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als je vandaag de eindstand van je eigen club niet eens goed hebt gehad.... dan ben je echt een loser man... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
10 punten totaal, ferschrikkelijk.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 17:15 schreef obiku010 het volgende:als je vandaag de eindstand van je eigen club niet eens goed hebt gehad.... dan ben je echt een loser man... heb even teruggekeken bij jou voorspellingen van Feyenoord....... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: de rest was ook echt kud bij mij man... hahhaahha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
20 punten,was nodig... jappie we staan gelijk.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
16 punten in totaal. Gelijk met Jumper en zit FTID en die gekke Irakees op de hielen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha ja dat zal het zijn? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ah, goed gezelschap!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Iedereen z`m poolert ingevuld? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
eens kijken of ik mn vrije val nog kan stoppen..... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ga voor verassingen dit weekend!!! denk dat ik dan beter af ben dan met logica. ken ik mooi douwe en leon en gyan voorbij... (of zouden zij ook onlogisch denken?) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik ga een gooi doen naar het podium!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zo..... 6 puntjes binnen.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: lekker.
dat NAC valt geen pijl op te trekken. dan motten morgen maar de punten komen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: bel jij wel eens met ovi ? :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: idem pfff dat t kut zou worden heb ik wel goed voorspeld... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: had de uitslag wel goed maar dan net andersom... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee man. sprak lurling gisteren. hij wist gewoon zeker dat ie zou vlammen... dus zei ik tegen hem: een 1-2tje beste antony? dus extra lekker die 6 puntert... lurling///held!! |
|
|
|