|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 07:00 schreef obiku010 het volgende:[..] nee man. sprak lurling gisteren. hij wist gewoon zeker dat ie zou vlammen... dus zei ik tegen hem: een 1-2tje beste antony? dus extra lekker die 6 puntert... lurling///held!! mooie lul dan.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
die gyan en jhon de beuk bakken er echt niks van.... |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Lol tevens respect, geniet ervan zolang het kan.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha, vanaaf haal je me weer in denk ik. ik dacht nac kan niet blijven verliesen statistisch gezien... dus koos ik voor het onwaarschijnlijke... ga ik vaker doen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
stylzz mag straks gewoon weer toekijken... en terecht... de spammert!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: het loopt op toch? eerst 1 week daarna 2 weken? wat een rust.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ik kan prima leven zonder dit hoor ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: egoist! wij niet zonder jou... gaat 2 kanten op... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fuck, wel alles ingevuld, vergeten op 'opslaan' te klikken.
0 punten. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahahaha, zou ik ook zeggen, jammer dat je er nu al achter komt.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: lekker boeie, iedereen heeft 2-1 voor nec ingevuld;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
denk dat ik na vanaaf wel eerste sta... hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: jij ook al hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 8 man,maar jij bent de king man,je smst het zelfs naar de kuip. hahaha een blijde obiku |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Moet ik me schamen als ik er maar 5 punten heb behaald? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: welnee volgende week waarschijnlijk 25.. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Durfde niet te kijken toch nog gedeeld eerste oef... Na morgen niet meer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
8 puntjes...
biek gaat als een trein zie ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: goed man! meld je aan bij de subpoule, dan staat die valsspeler van een Boudewijn met zn belchinezen niet meer bovenaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind het ook top van je kerel...zet m op.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gisteren was een vruchtbaar dagje... zal je zien verneuk ik het vandaag... hahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik vind de mensen die onder me staan echt niet zo goed. ze leven om te gokken ipv dat ze het uit hun kennis halen. gelukkig gaat het voortvarend door me kennis... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 09:41 schreef obiku010 het volgende:ik vind de mensen die onder me staan echt niet zo goed. ze leven om te gokken ipv dat ze het uit hun kennis halen. gelukkig gaat het voortvarend door me kennis... lul |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 09:41 schreef obiku010 het volgende:ik vind de mensen die onder me staan echt niet zo goed. ze leven om te gokken ipv dat ze het uit hun kennis halen. gelukkig gaat het voortvarend door me kennis... dat gevoel heb ik ook.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: bij jou is het niet terecht! hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha omdat jij anders "slachtoffer"ben... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee, niet eens. ik leef mee met de rest die nog lager staat. ik ken wel tegen me verlies. maar sommige.... oho... ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha ach Biek je zit in een flow, ik kan alleen maar zakken, tegenover boudewijn win je t niet
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
boudewijn is echt een oplichtert... die beinvloed de belchinezen zelfs nog. hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een bruut weekend. op een leuke manier hier op sportpoolert, en wat een nare manier rond de kuip. ik draag me punten op aan de club en alle goedwillende supporters! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:23 schreef obiku010 het volgende:wat een bruut weekend. op een leuke manier hier op sportpoolert, en wat een nare manier rond de kuip. ik draag me punten op aan de club en alle goedwillende supporters! hey sms en sportpooler king van dit forum,hoeveel punten? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: tot nu toe een matige 25 man. ga ervanuit dat het 31 word dit weekend... (ik heb alleen de bilnaad-cocusmat van boudewijn tussen me tanden, en lichte pijn in me anus) ;-) |
|
|
|