|
|
sevillana
|
|
|
quote: nick name? . . . . zwijger? |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
eey mense heb me ook aangemeld gr hoolie |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hij heeft zich aangemeld, net zoals vorig jaar. nu nog invullen elke week......... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jappie_fey, GeenGelul & Hoolie077 toegevoegd |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gewoon, . . . . . een grappie :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 22:09 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] hij heeft zich aangemeld, net zoals vorig jaar. nu nog invullen elke week......... Zelfs als ik niet invul ben ik weer de morele winnaar |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hehehehehehe..............tuurlijk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Waarom kan ik 'm niet invullen?!
Edit: Kan alleen bij de Eredivisie 2011/2012 poule iets invullen, terwijl ik wel al sta ingeschreven voor de Feyenoord Headliner subpoule.
Edit: Of kun je alleen de algeme Eredivisie poule invullen, en dat de subpoule van Feyenoord Headliner een aparte ranglijst heeft?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 22:34 schreef Bosifyable het volgende:Waarom kan ik 'm niet invullen?! Edit: Kan alleen bij de Eredivisie 2011/2012 poule iets invullen, terwijl ik wel al sta ingeschreven voor de Feyenoord Headliner subpoule. heb je Boudewijn wel de verplichte feyenoord tattoo foto van jezelf naar hem gestuurd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 22:34 schreef Bosifyable het volgende:Waarom kan ik 'm niet invullen?! Edit: Kan alleen bij de Eredivisie 2011/2012 poule iets invullen, terwijl ik wel al sta ingeschreven voor de Feyenoord Headliner subpoule. Edit: Of kun je alleen de algeme Eredivisie poule invullen, en dat de subpoule van Feyenoord Headliner een aparte ranglijst heeft? ja |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] heb je Boudewijn wel de verplichte feyenoord tattoo foto van jezelf naar hem gestuurd? Ik heb 'm een bosje schaamhaar gestuurd van de buurman. Hij was content.
Maar in dat geval ga ik de poule maar alvast invullen, bedankt hè! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 22:42 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik heb 'm een bosje schaamhaar gestuurd van de buurman. Hij was content. Maar in dat geval ga ik de poule maar alvast invullen, bedankt hè! hahahahaha ik moet zeggen ,ik zat net ook ff te kloten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Met je antwoord of..? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Is er trouwens iemand van het Feyenoord forum vorig jaar nog hoog geëindigd of niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik heb me aangemeld op Sportpoolerd |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Ik heb me ook aangemeld!! Maar ben nog steeds niet geacepteerd na een dag wachten. Ik denk dat de poule al vol zit. Jammer man. Volgend jaar betert. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 23:29 schreef Gyan010 het volgende:Ik heb me ook aangemeld!! Maar ben nog steeds niet geacepteerd na een dag wachten. Ik denk dat de poule al vol zit. Jammer man. Volgend jaar betert. welnee man boudewijn is t help ons met mooie vrouwen topic aan t bestuderen, komt goed.. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 23:30 schreef craven het volgende:[..] welnee man boudewijn is t help ons met mooie vrouwen topic aan t bestuderen, komt goed.. Dan denk ik dat ie inmiddels een met bloeddoorlope penis heeft met brandblaren rondom want het begint wel een beetje lang te duren man |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 23:29 schreef Gyan010 het volgende:Ik heb me ook aangemeld!! Maar ben nog steeds niet geacepteerd na een dag wachten. Ik denk dat de poule al vol zit. Jammer man. Volgend jaar betert. Stond wel dat er nog 9 mensen gevalideerd moesten worden. Misschien, of waarschijnlijk, sta je in het lijstje? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 23:51 schreef Bosifyable het volgende:[..] Stond wel dat er nog 9 mensen gevalideerd moesten worden. Misschien, of waarschijnlijk, sta je in het lijstje? Lijkt me wel... Als held van dit forum kan ik natuurlijk niet overgeslagen worden.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 23:56 schreef Gyan010 het volgende:[..] Lijkt me wel... Als held van dit forum kan ik natuurlijk niet overgeslagen worden.. Beetje jammer van de zelfbevlekking, maar laten we het genuanceerder zeggen; jij mag ook best mee doen. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 00:02 schreef Bosifyable het volgende:[..] Beetje jammer van de zelfbevlekking, maar laten we het genuanceerder zeggen; jij mag ook best mee doen. Gelukkig... dank je dat ik ook mee mag doen. Zelfbevlekking? mmmm... ge je nou de woordenschat van stylzz overnemen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 23:33 schreef Gyan010 het volgende:[..] Dan denk ik dat ie inmiddels een met bloeddoorlope penis heeft met brandblaren rondom want het begint wel een beetje lang te duren man komt goed, morgen zit je erbij |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 00:05 schreef Gyan010 het volgende:[..] Gelukkig... dank je dat ik ook mee mag doen. Zelfbevlekking? mmmm... ge je nou de woordenschat van stylzz overnemen? Oh ik ga daar uiteraard niet over, dus op die manier hoef je het niet te verwoorden.
En 'zelfbevlekking' een woord van Stylzz? Lijkt me niet. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Dat is goed nieuws man!!! Ik ben gedeeltelijk helderziend dus zal hoog in de eindstand eindigen! Prepared!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik neem aan boudewijn dat je me morgen wel toevoegd :P ?
Goede nacht iedereen en tot morgen |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 00:08 schreef Bosifyable het volgende:[..] Oh ik ga daar uiteraard niet over, dus op die manier hoef je het niet te verwoorden. En 'zelfbevlekking' een woord van Stylzz? Lijkt me niet. Oh oke... Dacht dat hij de zelfbevlekkert suprime was. Maar dan heb ik het verkeerd begrepen. Lijkt me een leuke competitie... Forumleden die denken mij te kunnen verslaan in de sportpoulert kunnen zich hierbij melden. Ik ben in voor elke weddenschap! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 00:14 schreef Gyan010 het volgende:[..] Oh oke... Dacht dat hij de zelfbevlekkert suprime was. Maar dan heb ik het verkeerd begrepen. Lijkt me een leuke competitie... Forumleden die denken mij te kunnen verslaan in de sportpoulert kunnen zich hierbij melden. Ik ben in voor elke weddenschap! I'm in ;) Wat staat erop? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Doe een voorstel zou ik zeggen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee met het invullen natuurlich.. ik ging ff kijken voor je maar ik kwam er zelf ff niet uit.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jij vult niet in maar had ze wel allemaal goed denk ik? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Geacepteerd en toegevoegd |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha kom ik ineens jhon de beuk tegen als koekenbakkert! hahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 00:14 schreef Gyan010 het volgende:[..] Oh oke... Dacht dat hij de zelfbevlekkert suprime was. Maar dan heb ik het verkeerd begrepen. Lijkt me een leuke competitie... Forumleden die denken mij te kunnen verslaan in de sportpoulert kunnen zich hierbij melden. Ik ben in voor elke weddenschap! Meter bier op varkenoord. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
doe er maar een meter bij, moet ie ze wel allebei achter elkaar naar binnen gieten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 00:14 schreef Gyan010 het volgende:[..] Oh oke... Dacht dat hij de zelfbevlekkert suprime was. Maar dan heb ik het verkeerd begrepen. Lijkt me een leuke competitie... Forumleden die denken mij te kunnen verslaan in de sportpoulert kunnen zich hierbij melden. Ik ben in voor elke weddenschap! 1. het is supreme. 2. Laat mij dr ff lekker buiten. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: 1.Je heb gelijk.(wel een vorm van zelfbevlekking overigens...iemand verbeteren) 2.Ok |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Geacepteerd en toegevoegd |
|
|
|