|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 17:30 schreef obiku010 het volgende:[..] maar zaad is vaak het begin van iets brilliants!! mijn vader verdiend alleen al daarvoor een nobel prijs hahahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Iedereen die winst of gelijkspel voor Feyenoord had voorspeld is de grote winnaar dit weekend!
Acceptabel als je verlies had voorspeld, zolang je je muil er maar over houdt ;)
No offense bitches! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 18:08 schreef Bosifyable het volgende:Iedereen die winst of gelijkspel voor Feyenoord had voorspeld is de grote winnaar dit weekend! Acceptabel als je verlies had voorspeld, zolang je je muil er maar over houdt ;) No offense bitches! delfse slet!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Deze week is weer compleet bijgewerkt
En wie staat er weer bovenaan????? JUIST JA, IK!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Nou je forum nog eens op een fatsoenlijke manier regelen!! Hehehehehehheehehheehehehheehhehehee! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je bent allang ontmaskerd in dit topic ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en mede club van 123 held boudewijn!! ik vier met je mee!! weer iets dichterbij aan de absolute top... sommige hier kunnen dat slecht handelen... hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: en wie staat er 2e zonder zijn eigen club te naaien? juist ik! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 18:42 schreef obiku010 het volgende:[..] en mede club van 123 held boudewijn!! ik vier met je mee!! weer iets dichterbij aan de absolute top... sommige hier kunnen dat slecht handelen... hahahahaha Er is er iig nog eentje in een feeststemming hier, zeer eng dat jij zo vrolijk bent op deze dag...Leerdam rood, Ramstijen zwaar geblesseerd en 3 punten pleite!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 17:17 schreef Bosifyable het volgende:Een echte Feyenoorder ;) En Douwe spoort niet, snuift zijn eigen remsporen op en door de dampen daarvan slaat hij af en toe wartaal uit. hahahahaha, maar het werkt wel! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wat had je over Feyenoord gezegd dan? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: tja, geen vooruitziende blik he? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee, was het maar waar! Had ook niet leuk voor jullie geweest. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dan ik nou 378 punten gehad! :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, dat heb je snel berekend!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Man, ik ben de nieuwe Chriet Titulaer!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 wedstrijd toch even 2 puntjes gepakt.. vanaf nu elke week 1 wedstrijd invullen,is top |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Kanjert! Goed bezig Leon! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mooie dag vandaag! zie de scores... douwe en ik zijn tevreden ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe, goedmorgen biekske! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: :) wie is wie? oh gij Johannes... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je zit er niet eens ver vanaf... hoe hete de apostel die jesus verade? zelfde dope naam als ik... dus het klopt aardig |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 08:47 schreef obiku010 het volgende:[..] je zit er niet eens ver vanaf... hoe hete de apostel die jesus verade? zelfde dope naam als ik... dus het klopt aardig en dat maakt mij dus brutus.... en dat van iemand die 2 meter groot en breed is hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zag stylzz gister idd met zijn princesje zitten. hele mooie foto. maar wat een beer is stylzz man. en dan noemt ie jouw brutus... hoe vaker ik stylzz zie, des te meer ik hem mag... hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kun je het nog 1 keer herhalen? denk dat ik je niet goed begrijp |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Brutas en judus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
jongens exuus. heb dan wel een sprong gemaakt in de stand, maar merk dat het niet gewaardeert word. daarom heb ik besloten mijn fey ado voorspelling (gebasseert op wederom realisme) te zetten op 3-1 voor ons!!! bij deze |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 20:03 schreef obiku010 het volgende:jongens exuus. heb dan wel een sprong gemaakt in de stand, maar merk dat het niet gewaardeert word. daarom heb ik besloten mijn fey ado voorspelling (gebasseert op wederom realisme) te zetten op 3-1 voor ons!!! bij deze judas! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 20:03 schreef obiku010 het volgende:jongens exuus. heb dan wel een sprong gemaakt in de stand, maar merk dat het niet gewaardeert word. daarom heb ik besloten mijn fey ado voorspelling (gebasseert op wederom realisme) te zetten op 3-1 voor ons!!! bij deze Je kan het een beetje goedmaken als je helemaal je poul deze week niet invult!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han