|
|
hoogvliet010
|
|
|
Alex huizing is Alex ridderkerk en z`n vrouw/vriendin is kim!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vind het wel erg frapant dat boudewijn op 1 staat!! Vinden niet meer mensen dat erg toevallig??? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 16:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:Vind het wel erg frapant dat boudewijn op 1 staat!! Vinden niet meer mensen dat erg toevallig??? hij heeft belchinezen, kan niet anders.... hij wordt toch ook wel Fraudewijn genoemd? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tis een ouwe valsspelert ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mmmmm deze ronde loopt voor zowel de eredivisie als de internationale sportpoolert, aardig in de soep... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
alleen 6 puntjes door heracles, rest beetje kut... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
aighhhh gaat niet goed met de sportpooler.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
12 punten tot nu toe, hopen dat het vandaag net zo gaat. |
|
|
|
|
DK
|
|
|
Ik heb me aangemeld zou je me kunnen accepteren? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ligt eraan of je meer punten hebt dan Boudewijn |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
DK
|
|
|
ik heb 91 sta op plaats 1541 beetje laag, hoeveel heeft Bouwdewijn er |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idem, . . nog steeds in de subtop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DK
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: damn je hebt er nog minder dan leon, wist niet dat t mogelijk was...welkom hahaha |
|
|
|
|
DK
|
|
|
quote: haha thx, ik heb de eerste 3 rondes gemist. maar het is idd best moeilijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ach een beetje gokken, je kat t laten invoeren etc... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stronken invullen werkt ook. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wisselend succes bij Biek he ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een kutspel dat poolert zeg. gisteren weer weinig puntjes |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gisteren maar 6 puntjes maar vandaag zijn der al 8 bijgekomen. als NAC nou gewoon met 3-0 wint... |
|
|
|
|
DK
|
|
|
vandaag 13 punten ff nac afwachten, 4-0 feijenoord 6 punten. hopen dat ik het volgende week weer goed heb |
|
|
|
|
craven
|
|
|
gehele top 5 van de sportpooler heeft 2-0 voor Nac ingevuld, dus dat schiet niet op... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Mooi voor je, inmiddels sta ik 3e ;( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik toch goed Jankert!:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee man, fraudewijn staat boven me, dat kan ik niet hebben... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Met 27 punten een mooie inhaalslag gemaakt maar 2 van de 3 uitslagen die ik echt goed wou hebben, zat ik naast!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:Met 27 punten een mooie inhaalslag gemaakt maar 2 van de 3 uitslagen die ik echt goed wou hebben had ik zat ik naast! Man je staat 21e, wat wil je nou zeggen hahaha! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Voor het 1ste jaar is mijn streven een top 10! Nog 2 of 3 van deze scores en je kan me verwelkomen! Sowieso wint Fraudewijn toch!! Wil weten waar die belchinezen van hem zitten! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik snap het niet,ik had weer 0 punten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:Voor het 1ste jaar is mijn streven een top 10! Nog 2 of 3 van deze scores en je kan me verwelkomen! Sowieso wint Fraudewijn toch!! Wil weten waar die belchinezen van hem zitten! Gewoon Thomas! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Goed bezig!!! Heb je wel uitslagen ingevuld en bevestigt??? Hehehehhehehehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Die weet alleen wat 020 doet want die betaald de scheidsrechter en koopt de tegenstander om! Let maar op! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Goed bezig!!! Heb je wel uitslagen ingevuld en bevestigt??? Hehehehhehehehehehe ja dat wel,we zitten nu toch in wedstrijd 34 die ook ingevuld moest worden? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Goed bezig!!! Heb je wel uitslagen ingevuld en bevestigt??? Hehehehhehehehehehe He lulletje!!! Niet dus!! Net even bekeken!! Misschien eens wat minder zuipen?? Of zijn het die paddestoelen?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Zie de laatste 3 speelronden maar 1 ingevulde uitslag van jou! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hoe ken dat nou,ik had alles ingevuld donderdag !!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Fraudewijn?, je was natuurlijk een bedreiging
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja het ergste is dat dit nu al 3 wedstrijdrondes is gebeurd he,en dat terwijl ik elke wedstrijd helemaal goed had voorspelt!!!!!!! |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Nog 2 punten en dan ben ik Fraudewijn voorbij !! Hopelijk gaat de aja-Fey 1-2 me 6 punten opleveren |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja het ergste is dat dit nu al 3 wedstrijdrondes is gebeurd he,en dat terwijl ik elke wedstrijd helemaal goed had voorspelt!!!!!!! Ik kan het niet geloven, dan had nu op 500 punten gestaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja waarschijnlijk wel ja!!! En nu ????? |
|
|
|