|
|
FR-Elmo
|
|
|
De burgemeester van Genua heeft besloten om het competitieduel tussen Genoa en Internazionale af te lasten vanwege het enorme noodweer dat de stad de afgelopen week getroffen heeft. Er waren meerdere overstromingen in de stad, waarbij zeker zes mensen om het leven kwamen.
Het duel in Stadio Luigi Ferraris stond gepland voor de vroege zondagmiddag. De organisatie van de Serie A heeft nog geen beslissing gemaakt wanneer het duel dan in gehaald zal moeten worden.
kan dus van de internationale poolert af... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 23:13 schreef FR-Douwe het volgende:De burgemeester van Genua heeft besloten om het competitieduel tussen Genoa en Internazionale af te lasten vanwege het enorme noodweer dat de stad de afgelopen week getroffen heeft. Er waren meerdere overstromingen in de stad, waarbij zeker zes mensen om het leven kwamen. Het duel in Stadio Luigi Ferraris stond gepland voor de vroege zondagmiddag. De organisatie van de Serie A heeft nog geen beslissing gemaakt wanneer het duel dan in gehaald zal moeten worden. kan dus van de internationale poolert af... Ik wou z`n kut opmerking maken, maar gelukkig hou ik me in. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: heuh? wat een redenatie... ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik snap het ook niet Craven;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 23:13 schreef FR-Douwe het volgende:De burgemeester van Genua heeft besloten om het competitieduel tussen Genoa en Internazionale af te lasten vanwege het enorme noodweer dat de stad de afgelopen week getroffen heeft. Er waren meerdere overstromingen in de stad, waarbij zeker zes mensen om het leven kwamen. Het duel in Stadio Luigi Ferraris stond gepland voor de vroege zondagmiddag. De organisatie van de Serie A heeft nog geen beslissing gemaakt wanneer het duel dan in gehaald zal moeten worden. kan dus van de internationale poolert af... Ik wacht even af totdat we weten wanneer het wordt ingehaald, als dat snel is plaats ik hem erbij |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Wordt vandaag ver weg zakken... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gaat goed met mij! internationaal gezien dan.... haha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Man, je staat 14 punten voor op Boudewijn. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
denk dat ik nog nooit zo weinig punten heb behaald..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Tyfus Fer!!! Pooler Ferzieker!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: kut PSV en Twente. Hou het gewoon bij 2-0, zoals het hoort. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dus Leroy Fer helpt jou gewoon aan die punten?!? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hij doet eindelijk iets terug hahahahaha, nog lang niet genoeg trouwens! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
14 punten tot nu. Ook 6 punten van Fer gekregen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik kan er niet meer tegen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
11 punten tot nu toe pfffffff, raar weekend.... hopen dat pisvee het nog een beetje acceptabel maakt. zelfs Bosi loopt op me in..... ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hij is wel van de cadeautjes opeens. Bosi ook al zag ik...
Als die eikel dat nou effe van tevoren had gezegd, dan had ik ook 4-0 ingevuld. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 16:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hij is wel van de cadeautjes opeens. Bosi ook al zag ik... Als die eikel dat nou effe van tevoren had gezegd, dan had ik ook 4-0 ingevuld. is gewoon inzicht joh! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 16:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hij is wel van de cadeautjes opeens. Bosi ook al zag ik... Als die eikel dat nou effe van tevoren had gezegd, dan had ik ook 4-0 ingevuld. Het zijn valsspelers! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ben je gek, puur geluk! Die Fer raakt ook es een bal verkeerd. en dan vliegt ie er in... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: eindelijke een zinnig opmerking!
+500 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
toch uiteindelijk nog 15 pnt |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
chester
|
|
|
heb een prijs gewonnen maa weet niet met at |
|
|
|
|
chester
|
|
|
|
|
|
chester
|
|
|
kan iemand me veellen waar ik overal aan mee doe ik vul elke week de poule van feyenoord in |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: weet niet goed waar je het over hebt maar misschien kun je Boudewijn een pb doen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: date met lijdensweg! Gefeliciteerd gozert! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 november 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Teleurgesteld dat je niet gewonnen hebt Douwe? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik vroeg om iets anders nadat ik de naam Lijdensweg zag staan maar ik mag niet meer op die naam reageren en wil geen ban van een paar weken hahahahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 14:43 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ik vroeg om iets anders nadat ik de naam Lijdensweg zag staan maar ik mag niet meer op die naam reageren en wil geen ban van een paar weken hahahahahaha hahaha, ah joh maakt niet uit! roep gewoon! of doe anders pb. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoe lang heeft die l*l eigenlijk een ban ??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo ik heb het ook maar weer eens ingevuld,ik heb jullie een wedstrijd of 6 voorsprong gegeven...Anders is het gewoon niet leuk voor jullie..Nu heb ik er gewoon voor mezelf een uitdaging van gemaakt...Ergens twijfel ik nog of ik niet nog 2 wedstrijdjes zou moeten wachten?? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
psv 3-1 gewonnen.... 3 puntjes. |
|
|
|