|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Boudewijn, wil je me even accepteren voor de poule? Heb me vorige week al aangemeld. Wil me natuurlijk weer in de bovenste regionen schaken net als vorig jaar ;-)!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Bij de subpoul staat dat er 24 mensen wachten om mee te doen. Wacht al weken op toevoeging. Misschien een idee om zelf een poule te openen die wel word bijgehouden. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahaha. boudewijn accepteert je heus wel op tijd. boudewijn is mijn inziens iemand van aanpakken. go boudewijn!! go boudewijn!! |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Ik wacht geduldig af. De punten worden toch wel geteld, en als ik na de eerste ronde pas toegevoegd wordt is het alleen maar leuker om te zien dat ik opeens op 1 sta, haha |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 12:09 schreef obiku010 het volgende:hahahahaha. boudewijn accepteert je heus wel op tijd. boudewijn is mijn inziens iemand van aanpakken. go boudewijn!! go boudewijn!! Biek jongen.......zelfs IK ben nog niet geaccepteerd! yeah right: go Boudewijn....... |
|
|
|
|
Rammsanders
|
|
|
Hey Boudewijn. Ik ga me ook maar eens aanmelden. Als jullie willen dat ik niet al te sterk ga inzetten, dan graag even een reactie... :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lijdensweg ook jij kan je aanmelden gozert maar nee jij zit waarschijnlijk in een andere poule,poel des verderfs denk? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Lijdensweg ook jij kan je aanmelden gozert maar nee jij zit waarschijnlijk in een andere poule,poel des verderfs denk? Hahahaha...... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Lijdensweg ook jij kan je aanmelden gozert maar nee jij zit waarschijnlijk in een andere poule,poel des verderfs denk? hahahahahahaha |
|
|
|
|
SCHOEFFIELOERDER
|
|
|
Kan ik er nog bij? Ben net nieuw hier. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: He Lijdensweg, de Fan, Antoinio, Bram !!!!!!!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jozo niet man. gyan was jozo |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
SCHOEFFIELOERDER
|
|
|
|
|
|
rikkierik
|
|
|
ik zit nog te wachten op goedkeuring van de beheerder. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wil meedoen. vrijdag begint het feest al. |
|
|
|
|
SCHOEFFIELOERDER
|
|
|
De beheerder op vakantie of wat? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat je eerst je CV moet forwarden naar de mods |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maak een nieuw topic dat hij je moet accepteren, dan leest/sluit hij het vanzelf. |
|
|
|
|
SCHOEFFIELOERDER
|
|
|
Het hoeft niet hoor.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door SCHOEFFIELOERDER -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: vals spelert. ik sla wel effe overt |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Dit kan je toch niet maken man. Schandalig! |
|
|
|
|
SCHOEFFIELOERDER
|
|
|
quote: Hoezo valsspelen. Als ik in een vriendengroep poule meespeel en in een poule van familie van mij wat maakt het dan uit? Speel ik mee in de feyenoord poule met weer andere mensen. Zie het probleem niet. |
|
|
|
|
SCHOEFFIELOERDER
|
|
|
Ik zie dat ik geen andere scores kan invullen en maar in één poule kan spelen. jammer dan, mijn fout... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
iedereen boudewijn ff 20x PB sturen, wordt ie wel wakker of hij krijgt een hartverzakking |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Ik snap niet echt hoe het ik kan invullen zeg maar haha moet je gewoon " Eredivisie 2011/2012 " invullen? want de subpoule wordt duidelijk naar voren gebracht als "Headliner Feyenoord Forum" .. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 12:07 schreef Royaal het volgende:Ik snap niet echt hoe het ik kan invullen zeg maar haha moet je gewoon " Eredivisie 2011/2012 " invullen? want de subpoule wordt duidelijk naar voren gebracht als "Headliner Feyenoord Forum" .. je kan net zo goed niets doen. ik ga toch winnen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: kratje bier als je het lukt... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Kheb maar ff een paar topics geopend.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: statistisch terug kijken. meest voorkomende uitslagen. verwachtingen. gewoon goed me huiswerk doen en ik win op me slofjes |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: ik neem dat je wel het idee wilt hebben dat je een tegenstander van formaat heb verslagen? als ik die andere zo afentoe hoor over opstellingen tacktieken wordt het easy goinggggggggg |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Euh... sla je misschien iemand over? :D |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kreeg een mailtje van 'm, dat de speelrondes beginnen, blabla; gelijk een mailtje terug gestuurd dat 'ie de rest maar eens moet toevoegen.
Niets teruggekregen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 14:42 schreef Bosifyable het volgende:Kreeg een mailtje van 'm, dat de speelrondes beginnen, blabla; gelijk een mailtje terug gestuurd dat 'ie de rest maar eens moet toevoegen. Niets teruggekregen. ik ben nog steeds niet aangemeld.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zitten meteen lastige wedstrijden bij.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zou je graag laten zien dat ik er enorm veel kijk op heb maar ja.... :) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
die boud moet nou eens opschieten ! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
kijk ik net in mijn mail, krijg ik deze van .....
Beste (laten we hier mijn nick maar aanhouden...) FR-Douwe,
Vorig jaar heb je je ingeschreven voor de eredivisie poule of meegedaan aan de mini-poule via Hyves of Headliner.nl en ook dit jaar hebben we een nieuwe poule gestart voor het Eredivisie 2011/2012 seizoen.
Doe dus ook dit jaar mee en strijd mee om de top positie!
We bieden voor dit jaar o.a. de volgende mogelijkheden: Subpoules - maak je eigen poule voor familie, vrienden of collega's met eigen ranglijsten Hyves gadgets om je Hyves vrienden je talent te tonen Mogelijkheid om met je 'nickname' in de ranglijsten vermeld te staan
Log dus snel in op www.sportpooler.nl en vul je voorspellingen in!
vriendelijke groeten,
Boudewijn Janssen http://www.sportpooler.nl onderdeel van Headliner.nl
Ze zijn dus wel actief, waarom dan niet toelaten... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 21:38 schreef FR-Douwe het volgende:kijk ik net in mijn mail, krijg ik deze van ..... Beste (laten we hier mijn nick maar aanhouden...) FR-Douwe, Vorig jaar heb je je ingeschreven voor de eredivisie poule of meegedaan aan de mini-poule via Hyves of Headliner.nl en ook dit jaar hebben we een nieuwe poule gestart voor het Eredivisie 2011/2012 seizoen. Doe dus ook dit jaar mee en strijd mee om de top positie! We bieden voor dit jaar o.a. de volgende mogelijkheden: Subpoules - maak je eigen poule voor familie, vrienden of collega's met eigen ranglijsten Hyves gadgets om je Hyves vrienden je talent te tonen Mogelijkheid om met je 'nickname' in de ranglijsten vermeld te staan Log dus snel in op www.sportpooler.nl en vul je voorspellingen in! vriendelijke groeten, Boudewijn Janssen http://www.sportpooler.nlonderdeel van Headliner.nl Ze zijn dus wel actief, waarom dan niet toelaten... standaard mail die je 1 dag voor de aftrap krijgt |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 21:38 schreef FR-Douwe het volgende:kijk ik net in mijn mail, krijg ik deze van ..... Beste (laten we hier mijn nick maar aanhouden...) FR-Douwe, Vorig jaar heb je je ingeschreven voor de eredivisie poule of meegedaan aan de mini-poule via Hyves of Headliner.nl en ook dit jaar hebben we een nieuwe poule gestart voor het Eredivisie 2011/2012 seizoen. Doe dus ook dit jaar mee en strijd mee om de top positie! We bieden voor dit jaar o.a. de volgende mogelijkheden: Subpoules - maak je eigen poule voor familie, vrienden of collega's met eigen ranglijsten Hyves gadgets om je Hyves vrienden je talent te tonen Mogelijkheid om met je 'nickname' in de ranglijsten vermeld te staan Log dus snel in op www.sportpooler.nl en vul je voorspellingen in! vriendelijke groeten, Boudewijn Janssen http://www.sportpooler.nlonderdeel van Headliner.nl Ze zijn dus wel actief, waarom dan niet toelaten... Ik heb de zelfde mail gehad |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zal dus idd wel een standaard mail zijn, maar ik neem aan als je ervoor kiest een standaard mail eruit te doen dat je dan ook mensen gaat accepteren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heb me ook aangemeld! Graag acceptatie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik vermoed dat als je staat aangemeld bij sportpooler en je de wedstrijden invult, jou gegevens automatisch worden toegevoegd,ook bij een latere acceptatie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:17 schreef fredje het volgende:Ik vermoed dat als je staat aangemeld bij sportpooler en je de wedstrijden invult, jou gegevens automatisch worden toegevoegd,ook bij een latere acceptatie. Klopt! |
|
|
|