|
|
sevillana
|
|
|
quote: dit seizoen voor de 1e plaats gaan Milo? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Eerste 6 punten zijn binnen hehehehe |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Uitslag goed, begint goed op deze manier! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
oeps, iets vergeten..........................
begint goed |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Was ff op vakantie waar het internet zwaar kut was! Kon niets doen...
De volgende leden zijn aangemeld:
- Bosifyable (nickname) - Boudewijn Janssen - Craven (nickname) - Feyenoord Till I Die (nickname) - Flh (nickname) - Fr-douwe (nickname) - Geen Gelul (nickname) - Gyan010 (nickname) - Hoolie077 (nickname) - Hotjumper (nickname) - Jappie_fey (nickname) - Leon Fr1908 (nickname) - Mmm (nickname) - Obiku (nickname) - Pietje1 (nickname) - Quiroz van Headliner - Royaal (nickname) - Sevillana (nickname) - Stylzz (nickname) - Wallie1908 (nickname)
Mocht je er nog niet goedgekeurd zijn, geef dan ff hier of via PM een berichtje met welke naam je speelt (en liefst de nickname invullen als 'nickname' binnen sportpooler die je ook hier op het forum gebruikt) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 14:35 schreef Boudewijn het volgende:Was ff op vakantie waar het internet zwaar kut was! Kon niets doen... De volgende leden zijn aangemeld: - Bosifyable (nickname) - Boudewijn Janssen - Craven (nickname) - Feyenoord Till I Die (nickname) - Flh (nickname) - Fr-douwe (nickname) - Geen Gelul (nickname) - Gyan010 (nickname) - Hoolie077 (nickname) - Hotjumper (nickname) - Jappie_fey (nickname) - Leon Fr1908 (nickname) - Mmm (nickname) - Obiku (nickname) - Pietje1 (nickname) - Quiroz van Headliner - Royaal (nickname) - Sevillana (nickname) - Stylzz (nickname) - Wallie1908 (nickname) Mocht je er nog niet goedgekeurd zijn, geef dan ff hier of via PM een berichtje met welke naam je speelt (en liefst de nickname invullen als 'nickname' binnen sportpooler die je ook hier op het forum gebruikt) dank! |
|
|
|
|
SCHOEFFIELOERDER
|
|
|
Tja daar sta je dan met je Feyenoord poule.. Bij mijn poule wordt je gewoon direct toegevoegd. Helaas dan. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:12 schreef SCHOEFFIELOERDER het volgende:Tja daar sta je dan met je Feyenoord poule.. Bij mijn poule wordt je gewoon direct toegevoegd. Helaas dan. Boudewijn heeft waarschijnlijk wel een sociaal leven.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:12 schreef SCHOEFFIELOERDER het volgende:Tja daar sta je dan met je Feyenoord poule.. Bij mijn poule wordt je gewoon direct toegevoegd. Helaas dan. Helaas wil niemand dat.... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Plaats Punten Naam Plaats totale poule 1. 6 Gyan010 (nickname) (1) 6 Flh (nickname) (1) 6 Quiroz van Headliner (1) 6 Geen Gelul (nickname) (1) 6 Bosifyable (nickname) (1) 6 Craven (nickname) (1) 6 Boudewijn Janssen (1) 8. 3 Fr-douwe (nickname) (240) 3 Stylzz (nickname) (240) 3 Mmm (nickname) (240) 3 Hotjumper (nickname) (240) 12. 2 Wallie1908 (nickname) (913) 2 Feyenoord Till I Die (nickname) (913) 2 Pietje1 (nickname) (913) 2 Hoolie077 (nickname) (913) 2 Obiku (nickname) (913) 2 Royaal (nickname) (913) 2 Leon Fr1908 (nickname) (913) 2 Sevillana (nickname) (913) 20. 0 Jappie_fey (nickname) (0)
Hahahahaha! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: de smoesjes beginnen al... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: herpes ook niet, maar dat krijg je ook zonder dat je er om vroeg. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en dat is een lijdensweg... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: vanavond staat ik weer boven je..........pis ik op je hoofd |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: eerst je luiert afdoen hehehe |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
let op..... de biekmastert komt eraan!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
yes ik heb roda Groningen goed voorspeld ! 2-1 !~
06 aug '11 18:45 Roda JC 2 - 1 FC Groningen 06 aug '11 19:45 sc Heerenveen 3 - 1 N.E.C. 06 aug '11 19:45 RKC Waalwijk 0 - 2 Heracles Almelo 06 aug '11 20:45 VVV-Venlo 1 - 1 FC Utrecht
kan allemaal nog ! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
hoppa totaal 9 punten na 2 wedstrijden ! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: bij mij sta je er niet tussen man. pas 20 lui die meedoen |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: weet ik heb net een PM gestuurd naar Boudewijn |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hoop dat er idd meer bij komen. lache toch. voorlopig staat gyan aan kop. maar dat blijft niet zo natuurlijk. chari vs jozo... there can only be one!!! (chari) hahahahaa |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
heb roda-groningen goed hahahaha sta ondertussen 3e in de subpoule hehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Plaats Punten Naam Plaats totale poule 1. 12 Gyan010 (nickname) (1) 12 Craven (nickname) (1) 3. 9 Fr-douwe (nickname) (46) 9 Hotjumper (nickname) (46) 5. 8 Feyenoord Till I Die (nickname) (223) 8 Pietje1 (nickname) (223) 8 Sevillana (nickname) (223) 8. 7 Flh (nickname) (341) 7 Quiroz van Headliner (341) 7 Geen Gelul (nickname) (341) 7 Boudewijn Janssen (341) 12. 6 Jappie_fey (nickname) (472) 6 Bosifyable (nickname) (472) 14. 5 Wallie1908 (nickname) (759) 5 Hoolie077 (nickname) (759) 5 Leon Fr1908 (nickname) (759) 17. 4 Stylzz (nickname) (835) 4 Mmm (nickname) (835) 19. 3 Obiku (nickname) (1139) 20. 2 Royaal (nickname) (1483) Hahaha!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Boondock saint
|
|
|
Ga me ook aanmelden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door Boondock saint -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gaat kut tot nu toe. maar de laatste 3 wedstrijden wel op schema |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan heb je de eerste speelronde al gemist. zonde man. maar al heb je mijn inzicht kan het goed komen.... hahahahahahaha |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: 19e hahaha Ik zou me direct uitschrijven als ik jou was man...dit kan echt niet. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dieseltje man.... komt goed |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: na vanavond zal het wel 20e zijn, kut man. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heerenveen mag affluiten.... en rkc 1 scoren.... en dan utreg effe 1-2.. dan zie ik het rooskleurig in |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
jaa kom op H veen nog 1 goal en ik heb precies gelijk !:D en heracles moet zo blijven dan haal ik tot nu toe al zeker 18 punten !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 21:26 schreef obiku010 het volgende:heerenveen mag affluiten.... en rkc 1 scoren.... en dan utreg effe 1-2.. dan zie ik het rooskleurig in hoerenveen kan afrotten. mn voorspelling komt zo niet uit. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
heel me poolert naar de tering binnen 5 min :( |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Bij mij ook door nec en rkc |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: idd ik had gezet op 3-1 voor Heerenveen (stond het rond de 80e nog 2-1 !) en 0-2 voor heracles (rond de 80e min idd 0-2)
dus dat waren zeker 9 punten ! GVD 2-2 en 2-2 geworden :( nu 0 punten |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat faal ik zeg!! niet te geloven. kutspel trouwens.... hahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
had 1-1 bij hoerenveen-nec en 0-3 bij rkc-heracles. mooi kut. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
laat utrecht in ieder geval winnen... pak ik nog een beetje punten. Aan de andere kant zijn de ontwikkelingen van vanavond wel positief, alle concurrenten voor plaats 8 verliezen punten!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
al 4 rode kaarten vandaag ! WTF ! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
daar gaat mn klassement... heb er toch niet zoveel verstand van vrees ik hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
sc Heerenveen 2 - 0 N.E.C. RKC Waalwijk 0 - 2 Heracles Almelo
Bedankt voor het weggeven Hoereveen en Heracles... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 22:58 schreef MMM het volgende:sc Heerenveen 2 - 0 N.E.C. RKC Waalwijk 0 - 2 Heracles Almelo Bedankt voor het weggeven Hoereveen en Heracles... hahahaha ik 2-0 heerenveen en 1-2 heracles. en 1-2 utrecht.... kutspel man... hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat een klote wedstrijden allemaal |
|
|
|