|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: daar zul je me niet snel meer vinden, vanaf september in tilburg te vinden |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: pis jij nou maar omhoog gozert ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dat dan weer wel, mits je er terecht komt lees ik net in het andere topic. Rijd elke 2 weken voorbij Tilburg om in Rotterdam te komen.
Kan ik net zo goed ff stoppen in plaats van er voorbij te rijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wilde net als feyenoord even bovenaan staan hahaha zal snel veranderen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 22:22 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dat dan weer wel, mits je er terecht komt lees ik net in het andere topic. Rijd elke 2 weken voorbij Tilburg om in Rotterdam te komen. Kan ik net zo goed ff stoppen in plaats van er voorbij te rijden. zou helemaal top zijn, ik laat het je wel per PB weten als ik meer duidelijkheid heb. Kunnen we de kosten delen, scheelt voor ons allebei;) |
|
|
|
|
Leonfr1908
|
|
|
Voor aankomend weekend kans ik niet invullen dus ik hoop dat ik er nu aardig voor staat |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: He pik je staat gedeelt 5e met 20 punten |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je bent in goed gezelschap ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gedeeld 2de achter Craven, die halen we nog wel in ghehehe |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die gyan hoor je ook niet meer hè. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: lekker begonnen, Craven |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: idd Pepers in z`n reet!! hahaha die Obiku dan, 10 punten hahaha doe dan niet mee! hahaha!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 13:07 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] idd Pepers in z`n reet!! hahaha die Obiku dan, 10 punten hahaha doe dan niet mee! hahaha!!!! dieseltje man. geen paniek, heb ik met fruit automaten ook altijd. eerste 100 euro verlies ik, en dan ineens weken alleen maar winst... deze week komen mijn gokjes beter uit de veren |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 13:07 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] idd Pepers in z`n reet!! hahaha die Obiku dan, 10 punten hahaha doe dan niet mee! hahaha!!!! kijk maar bij mijn uistlagen....zo gek waren ze niet. behalve dan heerenveen het verneukt en rkc ineens gek doet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik had alle uitslagen goed, de clubs zaten er gewoon steeds naast. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 13:24 schreef obiku010 het volgende:[..] kijk maar bij mijn uistlagen....zo gek waren ze niet. behalve dan heerenveen het verneukt en rkc ineens gek doet Ik denk dat we allemaal met Hoerenveen en RKC de teil in zijn gegaan. Maar ik volg je op de voet haha!~:) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha Zo kan je het ook zeggen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eigenwijze voetballertjes vandaag de dag! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
toegevoegd:
Ashay Somai D@@n (nickname) Jannemannetje (nickname)
er staan nog steeds bijna 30 op goedkeuring te wachten waaronder de volgende nicknames: Lexus1908 (nickname) Kees010 (nickname) Serero (nickname) Superboeren (nickname) Fc Rdam United (nickname) Roy15 (nickname) Jhon De Beuk (nickname) Woutertje!!! (nickname)
Welke daarvan posten regelmatig en kunnen toegevoegd worden? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:41 schreef Boudewijn het volgende:toegevoegd: Ashay Somai D@@n (nickname) Jannemannetje (nickname) er staan nog steeds bijna 30 op goedkeuring te wachten waaronder de volgende nicknames: Lexus1908 (nickname) Kees010 (nickname) Serero (nickname) Superboeren (nickname) Fc Rdam United (nickname) Roy15 (nickname) Jhon De Beuk (nickname) Woutertje!!! (nickname) Welke daarvan posten regelmatig en kunnen toegevoegd worden? john de beuk ken ik. die wil ook echt erbij. verder ken ik ze niet edit: roy15 ook en zoals janm hierondert zegt: van de bovenste ken ook niemand
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:41 schreef Boudewijn het volgende:toegevoegd: Ashay Somai D@@n (nickname) Jannemannetje (nickname) er staan nog steeds bijna 30 op goedkeuring te wachten waaronder de volgende nicknames: Lexus1908 (nickname) Kees010 (nickname) Serero (nickname) Superboeren (nickname) Fc Rdam United (nickname) Roy15 (nickname) Jhon De Beuk (nickname) Woutertje!!! (nickname) Welke daarvan posten regelmatig en kunnen toegevoegd worden? Die eerste drie (die toegevoegd zijn) heb ik volgens mij ook nog nooit gezien hier! Van de rest alleen De Beuk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:07 schreef JanM het volgende:[..] Die eerste drie (die toegevoegd zijn) heb ik volgens mij ook nog nooit gezien hier! Van de rest alleen De Beuk. hoewel superboeren volgens mij vorig seizoen ook wel heeft meegedaan, . . sterker nog, ik meen dat ie aan het einde van 't seizoen in een nek-aan-nek race verwikkeld was met MMM? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Op me knieen ga ik niet hoor :D |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:07 schreef JanM het volgende:[..] Die eerste drie (die toegevoegd zijn) heb ik volgens mij ook nog nooit gezien hier! Van de rest alleen De Beuk. ik ben er al een tijdje |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jou kunnen we niet mee rekenen..... hahahahahaha grapje man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:25 schreef sevillana het volgende:[..] hoewel superboeren volgens mij vorig seizoen ook wel heeft meegedaan, . . sterker nog, ik meen dat ie aan het einde van 't seizoen in een nek-aan-nek race verwikkeld was met MMM? Klopt, werd 3e! Maar heb 'm nooit gezien op 't forum |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen erbij anders Slotje! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: haha!! De man van staal!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: slotje in je royale reet!!! hahahahaa. stylzz de axa man!!!
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dank MMM, met m'n geheugen is dus nog niet echt veel mis . . . . . :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boudewijn, kan je dit topic sticky maken?
Heb 'm weer ingevuld trouwens, vergeet het niet vrienden! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
pierreboertje
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 04:47 schreef Boudewijn het volgende:DOE MEE AAN DE FEYENOORD EREDIVISIE POULE 2011/2012 - via sportpooler.nlHeb je zin om mee te doen aan de Headliner Feyenoord Poule voor aankomend seizoen eredivisie?? Registreer je dan op SportPooler: http://www.sportpooler.nl/en ga dan na het inloggen in het linkermenu naar ' Je subpoules' en ' Doe mee met een bestaande subpoule' en kies voor ' Headliner Feyenoord Forum' of open na inloggen de volgende pagina: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=885en meld je daar aan! Het komt vaak voor dat mensen zich aanmelden die niet op het forum zitten, hoe zullen we daarmee omgaan? Iedereen accepteren, of alleen diegene die in dit topic posten dat ze mee willen doen? heb me opgegeven maar hoor niets meer , lekker weer !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
done, zal wel tegen vallen deze week hahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: maar voorlopig sta je nog bovenaan. neem een foto! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: en voor het laatst hem kennende;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: craven kennende laat hij zijn zoontje kiezen! legt ie allemaal standen voor zich en mag die kleine grabbelen. anders had hij nooit boven aan gestaan! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als ik zie hoeveel mensen 2-1 hebben voorspeld, worden er of veel punten uitgedeeld, of eh.. geen klote. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:29 schreef Bosifyable het volgende:Als ik zie hoeveel mensen 2-1 hebben voorspeld, worden er of veel punten uitgedeeld, of eh.. geen klote. je kunt nog veranderen, bijvoorbeeld in 3-1 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oh ik hoef niet te veranderen hoor, het wordt toch 2-1 :P
Alleen als er zoveel zijn met 2-1 als voorspelde uitslag, en dat wordt 't, zal er weinig gebeuren in de ranglijst. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:26 schreef obiku010 het volgende:[..] craven kennende laat hij zijn zoontje kiezen! legt ie allemaal standen voor zich en mag die kleine grabbelen. anders had hij nooit boven aan gestaan! yep, klopt helemaal! ook een tip: kies je uitslagen doe het tegenovergestelde |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
nou, ik vul het ook maar es in. begin met een achterstandje, maar dat is prima, uitdaging moet er zijn. |
|
|
|