|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 22:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:nou, ik vul het ook maar es in. begin met een achterstandje, maar dat is prima, uitdaging moet er zijn. onder welke naam heb je je toegevoegd voor de subpoule? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
toegevoegd:
Roy15 (nickname) Jhon De Beuk (nickname) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nou begrijp ik ook waarom het altijd zo lang duurt!! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: en ik dacht nog wel, ik kies een nickname die dicht bij mijn forumnaam ligt...
bij sportpooler ben ik T-feyenoord.
EDIT sportpoolert zelf maakt van de hoofdletter F een kleine letter f. het is vloeken in de kerk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zie allemaal jongens en meiden in onze subpoule die mij niets zeggen. Als er mensen zijn die hun eigen naam gebruikt hebben of een andere nickname hebben gebruikt? Maak je hier even herkenbaar. Kan je niet bekenden van dit forum niet verwijderen Boudewijn? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
12 puntjes tot nog toe, kan er niet ontevreden mee zijn |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
haha echt iedereen had 2-1 voorspeld voor vandaag he.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
15 punten en 2e plaats subpoule :D |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 20:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik zie allemaal jongens en meiden in onze subpoule die mij niets zeggen. Als er mensen zijn die hun eigen naam gebruikt hebben of een andere nickname hebben gebruikt? Maak je hier even herkenbaar. Kan je niet bekenden van dit forum niet verwijderen Boudewijn? mwa, overgrote deel komt me wel bekend voor, op 4 of 5 na denk ik.
Boudewijn, T-feyenoord even toevoegen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
10 punten, niet zo heel goed... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 6 punten geloof ik ,nog veel speelrondes om je nu al druk te maken man. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: win altijd graag.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gisteren 10. ach... sta boven stylzz. dat is alles dat telt. hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ik had er maar 6! 2x gelijkspelletje voorspeld wat er niet in zat :) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
13 aug '11 18:45 FC Twente 2 - 0 AZ 2 - 0 6 punten 13 aug '11 19:45 Vitesse 2 - 0 VVV-Venlo 4 - 0 3 punten 13 aug '11 19:45 PSV 3 - 0 RKC 1 - 0 3 punten 13 aug '11 20:45 Feyenoord 2 - 0 Roda JC 3 - 0 3 punten |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Tot nu toe 27 punten....... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Valt een beetje tegen, had verwacht bovenaan te staan! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
ik zeg altijd: hardlopers zijn doodlopers ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zo, donder ik ff een end naar beneden... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: maak je niet druk. ik fungeer als vangnet. ik sta tenslotte niet voor niks 293894783267892ste. is alleen maar om anderen op te vangen. anders had ik wel beter gegokt |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:36 schreef obiku010 het volgende:[..] maak je niet druk. ik fungeer als vangnet. ik sta tenslotte niet voor niks 293894783267892ste. is alleen maar om anderen op te vangen. anders had ik wel beter gegokt fijn om te weten dat ik altijd op jou kan rekenen, lekker zacht kussen van me! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:36 schreef obiku010 het volgende:[..] maak je niet druk. ik fungeer als vangnet. ik sta tenslotte niet voor niks 293894783267892ste. is alleen maar om anderen op te vangen. anders had ik wel beter gegokt En. Daaronder sta ik! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jij kan mij weer opvangen. samen helpen we de rest. (de meeste worden depressief als ze niet winnen) wij zijn een soort maatschappelijk werkerts. we save lives!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:49 schreef obiku010 het volgende:[..] jij kan mij weer opvangen. samen helpen we de rest. (de meeste worden depressief als ze niet winnen) wij zijn een soort maatschappelijk werkerts. we save lives!!! binnenkort met zn 3en, ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: thanks, . . . uh . . . . . . je blijft iets achter hè :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: top!
EDIT en toen zag ik mijn achterstand zag op oa Sevi. 25 punten....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: sta je bovenaan sevi haha held!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gisteren 17 punten. dit is me eerste jaart sportpoolert. wat is een beetje de gemiddelde score? me eerste ronde was echt slecht. maar gisteren iets beter. nu vanaaf nog. wie weet raad? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 12:09 schreef obiku010 het volgende:gisteren 17 punten. dit is me eerste jaart sportpoolert. wat is een beetje de gemiddelde score? me eerste ronde was echt slecht. maar gisteren iets beter. nu vanaaf nog. wie weet raad? geen idee, is ook mijn 1e jaar. maar de 2e ronde is pas vanavond afgelopen he! voor hetzelfde geldt kom je op 23 punten en heb je het enorm goed gedaan. 17 punten is volgens mij toch ook niet slecht? als je dat in beide rondes had gehaald dan had je nu vlak bij me gestaan. En dan ben je echt goed hahahahaha |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Boudewijn denk je nog aan mij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik gok te veel op verrassinkjes.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: onder welke nick/naam heb je je toegevoegd? zie geen fredje staan... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tsja ik had mijn 2-2 voorspelling van Utrecht-De Graafschap (wat dus precies goed was geweest) veranderd in een overwinning voor Utrecht vlak voor die wedstrijd. Lekker dan. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Fey_Esm, aangemeld boudewijn.. Keur je het goed.. ? Greetz.. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: duidelijk afgekeurd hoorde ik net.... sorry man... hahahhahahhaha |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Obukuu.. sjonge.. onderbouwen! :P |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 12:09 schreef obiku010 het volgende:gisteren 17 punten. dit is me eerste jaart sportpoolert. wat is een beetje de gemiddelde score? me eerste ronde was echt slecht. maar gisteren iets beter. nu vanaaf nog. wie weet raad? 0-7 voor Excelsior Biek |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: mate naaiert!! hahahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
toegevoegd:
Fey_esm (nickname) Fredje (nickname) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
@Boudewijn, bedankt.. @Obieku, hahahahahhahaha.. sorry man.. ik ga weer werken.. |
|
|
|