|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Heb ik toch nog even bovenaan gestaan!! Mijn seizoen kan nu al niet meer stuk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Craven aan de leiding, . . met dank aan onze vrienden uit kralingen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was niet de enige die NEC - Excelsior (2-0) goed had, zo te zien! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: stond ja, . . ben solidair met m'n club hè :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
he Biek, ik val nog steeds... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en ik stijg! 19 punten erbij. let maar op! kwaliteit komt altijd boven drijven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat kan niet joh.of zou dylano hem helpen? :)
go cravie |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dylano mag kiezen uit een pot met kaartjes en standen erop. soort sinterklaaslootjes. craven zelf is puur gokker. dus zijn zoon helpt hem en voorziet hem van de nodige kennis...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:41 schreef obiku010 het volgende:[..] dylano mag kiezen uit een pot met kaartjes en standen erop. soort sinterklaaslootjes. craven zelf is puur gokker. dus zijn zoon helpt hem en voorziet hem van de nodige kennis... hahahahaha maar pietje staat echt bovenaan hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:41 schreef obiku010 het volgende:[..] dylano mag kiezen uit een pot met kaartjes en standen erop. soort sinterklaaslootjes. craven zelf is puur gokker. dus zijn zoon helpt hem en voorziet hem van de nodige kennis... zo zal het idd ongeveer gegaan zijn haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: bij mij is het net als real life. ik loop altijd achter de feiten aan... hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ssssstttttttttttttt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Is toch ook een schema |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
de motor hapert nog flink |
|
|
|
|
rikkierik
|
|
|
Heel vreemd maar ik ben nog steeds niet toegevoegd. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je mag ook niet mee doen!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: komt omdat je een d's in plaats van een r's in je naam had moeten hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat de boot vol is . . . |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ben wel blij dat ik boven stylzz en ftid sta zeg. zou me echt low voelen zo bungelend aan de onderkant. de degradatie sportpoolert gokkers.... hahahaha |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 12:59 schreef obiku010 het volgende:ben wel blij dat ik boven stylzz en ftid sta zeg. zou me echt low voelen zo bungelend aan de onderkant. de degradatie sportpoolert gokkers.... hahahaha Ik ben blij dat ik boven iedereen sta!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jij bent "not human" dus dat telt niet!
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Haha, ben ook ontdekt. Kan Boudewijn dit plaatje niet bij mijn naam voegen!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 12:59 schreef obiku010 het volgende:ben wel blij dat ik boven stylzz en ftid sta zeg. zou me echt low voelen zo bungelend aan de onderkant. de degradatie sportpoolert gokkers.... hahahaha Ik maak me geen illusies. Ik weet dat ik met dit soort dingen altijd slecht ben omdat ik er te veel over na denk. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik maak me geen illusies. Ik weet dat ik met dit soort dingen altijd slecht ben omdat ik er te veel over na denk. ik ook man. ik sta er ook om bekent. ik denk teveel na... hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Eind van de rit staat ik op 1, sorry maar helaas voor jullie!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hoe wist jij dat we ook een lelijke koppen poolert gingen houden? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Jij bent daarvan wel uitgesloten van deelname anders hebben wij geen schijn van kans. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik voel me niet aangesproken hoor!! Varkenskop!!! :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jij wel he!! hehehe! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik ben het covermodel voor de reclame foldert man. dus maak je niet druk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je bent aambeien model op folder van etos? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
._''))%%@@??""""""""!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door craven -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Dan doe ik maar niet mee. Met jouw foto wek je een verwachtingspatroon, die kan ik in ieder geval niet waarmaken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 19:12 schreef Pietje1 het volgende:[..] Dan doe ik maar niet mee. Met jouw foto wek je een verwachtingspatroon, die kan ik in ieder geval niet waarmaken. wat die verwachting dan is zeg je er heel verstandig niet bij hahahahaha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: ;-)
Zie nieuwe spitsen topic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: einde van de rit? je staat nu al op kop!!
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Steek je kop maar in het zand, ik weet wel beter! |
|
|