|
|
Boudewijn
|
|
|
DOE MEE AAN DE AJAX EREDIVISIE POULE 2011/2012 - via sportpooler.nl
Heb je zin om mee te doen aan de Headliner Ajax Poule voor aankomend seizoen eredivisie??
Registreer je dan op SportPooler: http://www.sportpooler.nl/
en ga dan na het inloggen in het linkermenu naar 'Je subpoules' en 'Doe mee met een bestaande subpoule' en kies voor 'Headliner Ajax Forum'
of open na inloggen de volgende pagina: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=886
en meld je daar aan!
Het komt vaak voor dat mensen zich aanmelden die niet op het forum zitten, hoe zullen we daarmee omgaan? Iedereen accepteren, of alleen diegene die in dit topic posten dat ze mee willen doen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 04:48 schreef Boudewijn het volgende:DOE MEE AAN DE AJAX EREDIVISIE POULE 2011/2012 - via sportpooler.nlHeb je zin om mee te doen aan de Headliner Ajax Poule voor aankomend seizoen eredivisie?? Registreer je dan op SportPooler: http://www.sportpooler.nl/en ga dan na het inloggen in het linkermenu naar ' Je subpoules' en ' Doe mee met een bestaande subpoule' en kies voor ' Headliner Feyenoord Forum' of open na inloggen de volgende pagina: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=886en meld je daar aan! Het komt vaak voor dat mensen zich aanmelden die niet op het forum zitten, hoe zullen we daarmee omgaan? Iedereen accepteren, of alleen diegene die in dit topic posten dat ze mee willen doen? Zullen we het Headliner AJAX Forum doen, anders zitten we allemaal fout??
Persoonlijk is het het leukste als alleen mensen meedoen die in dit topic posten, of natuurlijk is ons CAFE! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
arg.. copy pasten he... ff aangepast! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Bedankt,de post ziet er gelijk een stuk frisser uit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
heb me aangemeld! ik verwacht uit die eerste 5 wedstrijden wel 15 punten voor ons aller ajax! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik doe ook mee, onder de naam ALTIJD PRIJS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik doe ook mee.. Als iedereen nou de naam geeft op dit topic.. Dan kunnen we kijken wie er boven aan staat in de poule van ons forum.. Ik kan dan mijn post telkens updaten om zo alle namen te verzamelen..
Aah het ajax cafe is er!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jaaaaaaaah ik sta bovenaan! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hahaha,wen er maar aan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Uhumm............... not!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Waarom kan je elkaars voorspellingen niet zien?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Chef sport de Heer Joduh heeft tot dusver de volgende leden geaccepteerd: - Baco74 - Benno - Freakie - Joduh - Nenam-til - Pietje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik doe in ieder geval mee.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Wouter word steeds stouter :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Omdat je anders mensen krijgt die je voorspellig overnemen.. Na de eerste week kan je als het goed is de eerste week bekijken van iedereen.. Het s wel de bedoeling dat je het zelf doet namelijk.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 20:12 schreef freakie het volgende:[..] Omdat je anders mensen krijgt die je voorspellig overnemen.. Na de eerste week kan je als het goed is de eerste week bekijken van iedereen.. Het s wel de bedoeling dat je het zelf doet namelijk.. Ik vul me eigen voorspellinhen heus wel in, maar lijkt me gewoon leuk discuseeren vooraf. Ik snap het wel want als je eerste staat, kan je gewoon dezelfde standen als de nr2 invullen en zal ie je niet meer in kunnen halen. Maar volgens jou kunnen we het achteraf wel zien. Das ook wel ok. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 20:22 schreef baco74 het volgende:[..] Ik vul me eigen voorspellinhen heus wel in, maar lijkt me gewoon leuk discuseeren vooraf. Ik snap het wel want als je eerste staat, kan je gewoon dezelfde standen als de nr2 invullen en zal ie je niet meer in kunnen halen. Maar volgens jou kunnen we het achteraf wel zien. Das ook wel ok. Ja ik snap dat, wij denk ik allemaal dit niet zouden doen.. Maar je kan achteraf wel kijken naar de voorspellingen dacht ik..
edit: Zo typ polio.. Nou ja jullie snappen het hoop ik;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: haha? NOT funny Ali!!
;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahaah grappigggg!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 18:10 schreef baco74 het volgende:Chef sport de Heer Joduh heeft tot dusver de volgende leden geaccepteerd: - Baco74 - Benno - Freakie - Joduh - Nenam-til - Pietje Mij moet ie niet!! Klootzak!!
JODUH, ICH LIEBE DICH MAN!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Je heb geen nickname ingevuld.. Nu weet joduh niet dat hij je moet accepteren.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 11:55 schreef freakie het volgende:[..] Je heb geen nickname ingevuld.. Nu weet joduh niet dat hij je moet accepteren.. Jawel, ik heet ALTIJD PRIJS! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Oke dus nu snapt hij dat hij het ben.. Je moet namelijk bij je gegevens dat aangeven.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Hmm als ik thuis ben, zal ik me ook eens aanmelden. (op me werk is het geblokkeerd) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 12:01 schreef Booya4Afca het volgende:Hmm als ik thuis ben, zal ik me ook eens aanmelden. (op me werk is het geblokkeerd) Hahaha je faalt.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Omdat de proxy server die beheert wordt door de ICT afdeling , de site geblokkeerd??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 12:05 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Omdat de proxy server die beheert wordt door de ICT afdeling , de site geblokkeerd?? Ja dan ook ja.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 12:05 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Omdat de proxy server die beheert wordt door de ICT afdeling , de site geblokkeerd?? Ander werk zoeken dan maar.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Nee hoor, heb het prima naar mijn zin :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: I zou het moeilijk hebben als je daar geen headliner kan zien.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Ik kan wel op headliner.. Dus dat scheelt weer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 18:10 schreef baco74 het volgende:Chef sport de Heer Joduh heeft tot dusver de volgende leden geaccepteerd: - Baco74 - Benno - Freakie - Joduh - Nenam-til - Pietje Op de website van sportpooler staat dat er maar twee man is geaccepteerd??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:[..] Op de website van sportpooler staat dat er maar twee man is geaccepteerd??? Je moet ook het ajax cafe doen;) |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Ik ga ook lkkr voorspellen. We zullen zien wat er gaat gebeuren:P. Ik kan jullie de kampioen alvast voorspellen. |
|
|
|
|
AJAX-Brabander
|
|
|
Ik doe ook mee met de subpoule, lastige eerste wedstrijd: Excelsior-Feyenoord... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
meld je ff met je nick aan ......kan je nog veranderen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ok heb ik net gedaan.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:[..] Op de website van sportpooler staat dat er maar twee man is geaccepteerd??? Die Joduh accepteerd zijn eigen vrouw nog niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha, lig echt helemaal krom hiero.... Daar vandaan dat die jongen een lastig leven heeft.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahahahahaha, lig echt helemaal krom hiero.... Daar vandaan dat die jongen een lastig leven heeft.. Zijn leven is ene grap;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k