|
|
joduh
|
|
|
quote: moet je wel ff bukken ....... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb mee aangemeld hoor.. Had al een account, dus ging heel makkelijk.. Heb voorspeingen al ingevuld.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: die slimbo lult erover heen freakie???zie je dat?????? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hahah ja ik zie het.. Maar hij komt er niet onderuit.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: In een ei zit een dooier, geen dooie.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wie is eigenlijk Thomass in de poule? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: quote: quote: Helemaal mee eens, hoef d'r geen woord meer aan toe te voegen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: dat zeggen ze allemaal, maar is dat wel zo?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Is goed, zal ik doen, man. |
|
|
|
|
jeppie13
|
|
|
kan ik meedoen onder de naam jesper1313? ik post vrijwel nooit iets maar lees altijd aandachtig de meningen van iedereen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha was iets te voorbarig........moest het wel weghalen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 19:23 schreef jeppie13 het volgende:kan ik meedoen onder de naam jesper1313? ik post vrijwel nooit iets maar lees altijd aandachtig de meningen van iedereen. Nee dat gaat niet.. We willen met dit forum gewoon mensen hebben die veel posten.. Je kan gewoon met het ajax forum meedoen... Het ajax cafe is voor de wat langere posters.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 19:23 schreef jeppie13 het volgende:kan ik meedoen onder de naam jesper1313? ik post vrijwel nooit iets maar lees altijd aandachtig de meningen van iedereen. Jep...van mij mag je Jeppie :) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: maar het mooie is ali...dat jij geen reet te vertellen heb pik!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahahahaha..ik geef de leiding graag aan the Pik Boss reetkever!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Joduh wat ben je hard man, just the way whe all like it.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik denk dat we dan wel gewoon het ajax forum kunnen doen.. Want als iedere nieuweling hier komt en zich aanmeld.. En dan toevallig(of met verstand) bovenaan komt dan verliest het plezier.. Als we het met iedereen doen die hier op het forum komen, is het leuk omdat je dan met iedereen kan discussieren en/of praten met de jongens die meedoen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
weer niks ingevuld! kut spel! :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is een tactiek........je bent een slim kereltje ouwe |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wie is hier de kennert???
<- IS DE KENNERT! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahahahah die opmerking komen alleen uit jou mond he hahahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ikga je nog inhalen Boudie :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Plekje 25 sta ik :-)
BACO!! Ga je nog een eindstand poule topic maken? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind dat we komend seizoen alleen nog maar mensen mogen voorspellen die actief op het forum zijn! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: heb jij een schijt probleem? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: heb echt medelijden met die plee van jullie |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Waarvoor gebruik jij een plee dan??? Om jezelf in te laten klaarkomen???? Nee toch???? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 14:12 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Waarvoor gebruik jij een plee dan??? Om jezelf in te laten klaarkomen???? Nee toch???? nee daar heb ik de badkamer voor;) maar die plee van jou krijgt de kans niet om die stinkende massa van jou te verwerken man! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 14:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] nee daar heb ik de badkamer voor;) maar die plee van jou krijgt de kans niet om die stinkende massa van jou te verwerken man! Ach betaal genoeg aan belastingen, mogen ze er ook eens voor gaan werken! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 14:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ach betaal genoeg aan belastingen, mogen ze er ook eens voor gaan werken! ;-) whahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 13:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik vind dat we komend seizoen alleen nog maar mensen mogen voorspellen die actief op het forum zijn! Dat hadden we begin dit seizoen ook, alleen mensen zijn uiteindelijk afgehaakt.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:08 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat hadden we begin dit seizoen ook, alleen mensen zijn uiteindelijk afgehaakt.. Kwam doordat jij zo goed ging pik, hadden mensen geen zin meer in! Verliezen van een 17-jarige is moeilijk te verkroppen hoor! Laat ik het maar houden op beginnersgeluk! Whahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:10 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kwam doordat jij zo goed ging pik, hadden mensen geen zin meer in! Verliezen van een 17-jarige is moeilijk te verkroppen hoor! Laat ik het maar houden op beginnersgeluk! Whahahahahahahahahaha Hehe ;-) En je moet er nog bij bedenken dat ik een paar de eerste wedstrijd niet heb ingevuld.. Komt alleen maar harder aan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:08 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat hadden we begin dit seizoen ook, alleen mensen zijn uiteindelijk afgehaakt.. jammer |
|
|
|