BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem de Jong verlengt contract

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JoostAFCA
 JoostAFCA - donderdag 21 juli 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Ajax en Siem de Jong hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2013. De nieuwe en verbeterde verbintenis loopt tot en met 30 juni 2015.
De Jong werd op 28 januari 1989 geboren in Aigle, Zwitserland. Hij kwam via De Graafschap als B-junior bij de jeugdopleiding van Ajax. De speler maakte op 26 september 2007 zijn debuut in het eerste elftal van Ajax tijdens de bekerwedstrijd Kozakken Boys Ajax (1-2). Tot nu toe speelde hij 130 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij scoorde daarin 36 keer.

Frank de Boer is blij over de contactverlenging van Siem de Jong: ,,Siem heeft het afgelopen sseizoen veel stappen gemaakt, zowel op het veld als daarbuiten. Dat straalt hij ook uit. Daarbij scoort hij vaak op belangrijke momenten. Voor de spelersgroep en voor de supporters is het een goed signaal dat hij heeft bijgetekend. Ik heb veel vertrouwen in Siem en hij kan nog belangrijker voor Ajax worden dan hij nu al is."

Bron: http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Siem-de-Jong-verlengt-contract.htm
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 21 juli 2011 - 11:51   quote  deeplink  
goeie zaak, de jong gaat een grote speler worden.
nora
 nora - donderdag 21 juli 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Nou ik hoop dat hij nog geld gaat opleveren,ik heb mijn twijfels over hem.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Tja ben wel blij dat hij bijgetekend heeft, maar wie heeft Brondby-Ajax gezien. Heel eerlijk denk ik dat hij zijn plekje kwijtraakt op het middenveld aan Serrero, wat een voetballer is dat zeg.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 21 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Tja, goed voor de Jong en Ajax natuurlijk. Ik vraag me echter nog steeds af welke posities er in aanmerking komen voor de Jong.

Persoonlijk, en dat blijf ik zeggen, vind ik dat hij te kort komt voor het middenveld. Hij is niet dynamisch genoeg. Voor een schaduw-spits achtige positie zou de Jong wel geschikt zijn overigens, maar die positie wordt niet bekleed in de speelwijze van de Boer.

De spits positie blijft mijn voorkeur houden wat de Jong betreft..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Booya4Afca --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 juli 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 12:19 schreef Booya4Afca het volgende:
Tja, goed voor de Jong en Ajax natuurlijk. Ik vraag me echter nog steeds af welke posities er in aanmerking komen voor de Jong.

Persoonlijk, en dat blijf ik zeggen, vind ik dat hij te kort komt voor het middenveld. Hij is niet dynamisch genoeg. Voor een schaduw-spits achtige positie zou de Jong wel geschikt zijn overigens, maar die positie wordt niet bekleed in de speelwijze van de Boer.

De spits positie blijft mijn voorkeur houden wat de Jong betreft..
Ja ik vind dit ook heel lastig, het is een allrounder, overal kan hij spelen, maar overal komt hij ook iets tekort in mijn ogen. Ben heel benieuwd hoe hij de jong gaat gebruiken dit seizoen.
nora
 nora - donderdag 21 juli 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Volgens mij wordt hij vaste wissel voor het middenveld/sits positie.Ik vind Serero een groter talent als de Jong ,techniek en snelheid zijn beter of het scorend vermogen van Serero ook goed is moeten we afwachten.
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Twijfels over de Jong??? Whahahaha, kijk nou gewoon eens na rendement, die gast maakt ons afegelopen jaar tegen Twente kampioen.

De Jong is ook in de ogen van de Boer een schakelspeler en zal echt wel basis zijn komend seizoen.
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 21 juli 2011 - 15:18   quote  deeplink  
Helemaal met Remco K eens!! mensen die nog steeds twijfels bij de jong hebben meoten mischien maar wat anders doen dan voetbal kijken! Die jongen heeft spelinzicht, is sterk, passend goed, en zoveel scorend vermogen! de jong achter de spitsen is denk ik de oplossing. als er een voorzet komt en hij valt over sightorsson dan heeft de jong dat inzicht om zich daar achter op te stellen! er zijn weinig voetballers met dit inzicht! leuk voorbeeld is die goal tegen twente de laatste wedstrijd(ook al speelde hij toen IN de spits!)
freakie
 freakie - donderdag 21 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 15:08 schreef remco k het volgende:
Twijfels over de Jong??? Whahahaha, kijk nou gewoon eens na rendement, die gast maakt ons afegelopen jaar tegen Twente kampioen.

De Jong is ook in de ogen van de Boer een schakelspeler en zal echt wel basis zijn komend seizoen.
Ja inderdaad remco.. Dit is een speler die in dienst speelt van de andere spelers.. En hij heeft een enorm rendement.. De jong is sterk en kan goed koppen.. De jong is een speler die ajax in hun selectie nu niet heeft..
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:32 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja inderdaad remco.. Dit is een speler die in dienst speelt van de andere spelers.. En hij heeft een enorm rendement.. De jong is sterk en kan goed koppen.. De jong is een speler die ajax in hun selectie nu niet heeft..
Jawel, in de vorm van De Jong.
freakie
 freakie - donderdag 21 juli 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Jawel, in de vorm van De Jong.
Ja inderdaad.. En zo iemand heb je nodig.. En dat is ook wel gebleken..
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. En zo iemand heb je nodig.. En dat is ook wel gebleken..
Iedereen veel kritiek op hem, maar hij maakt ons met twee goede goals wel kampioen.
freakie
 freakie - donderdag 21 juli 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen veel kritiek op hem, maar hij maakt ons met twee goede goals wel kampioen.
Maar ik niet:P Ik ben echt heel erg fan van hem.. Ik vind sterke spelers leuk om te zien in een wedstrijd..
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar ik niet:P Ik ben echt heel erg fan van hem.. Ik vind sterke spelers leuk om te zien in een wedstrijd..
Ik vind hem ook goed, alleen vind ik dat ze hem echt niet meer als controleur moeten gaan gebruiken, de Boer deed dat afgelopen seizoen ook een keer of 3 en dat is echt niet goed.

De Jong is een speler die niet echt opvalt, en mensen vinden iemand dan al gauw slecht. en dat terwijl hij echt uiterst nuttig is..
freakie
 freakie - donderdag 21 juli 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem ook goed, alleen vind ik dat ze hem echt niet meer als controleur moeten gaan gebruiken, de Boer deed dat afgelopen seizoen ook een keer of 3 en dat is echt niet goed.

De Jong is een speler die niet echt opvalt, en mensen vinden iemand dan al gauw slecht. en dat terwijl hij echt uiterst nuttig is..
Ja inderdaad.. Wat ik zag vorig seizoen is dat de jong, heel goed zijn kracht gebruikt.. Hij is als hij dat doet, niet omver te krijgen.. En dat is dan toch heel lastig voor een tegenstander.. Ik denk dat hij gewoon naast eriksen moet spelen.. Serero Laten invallen..
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 19:58   quote  deeplink  
ik weet nog steeds niet wat zijn echte positie is, wel vind ik hem een geweldige mentaliteit hebben met veel scorend vermogen
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. Wat ik zag vorig seizoen is dat de jong, heel goed zijn kracht gebruikt.. Hij is als hij dat doet, niet omver te krijgen.. En dat is dan toch heel lastig voor een tegenstander.. Ik denk dat hij gewoon naast eriksen moet spelen.. Serero Laten invallen..
Eens, al vind ik het nog steeds jammer dat hij niet eens een vol seizoen de kans krijgt als de spits van Ajax..
sebas79
 sebas79 - donderdag 21 juli 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 11:58 schreef nora het volgende:
Nou ik hoop dat hij nog geld gaat opleveren,ik heb mijn twijfels over hem.
Leuke speler voor er bij ,meer niet . Zie liever Rits , Serero ,sneijder ,ik weet dat die (nog niet ) beter zijn ,maar hebben wel meer potentie .
freakie
 freakie - donderdag 21 juli 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, al vind ik het nog steeds jammer dat hij niet eens een vol seizoen de kans krijgt als de spits van Ajax..
Ja inderdaad vind ik ook.. de Jong in de spits is geweldig.. Een heel, echt heel goed aan speel punt..
freakie
 freakie - donderdag 21 juli 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 20:24 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Leuke speler voor er bij ,meer niet . Zie liever Rits , Serero ,sneijder ,ik weet dat die (nog niet ) beter zijn ,maar hebben wel meer potentie .
Hoe weet jij, wie er meer potentie heeft?
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 21 juli 2011 - 20:37   quote  deeplink  
De Jong is een speler achter de spitsen! zou perfect achter sightorsson staan!
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 21 juli 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Siem is een jongen die je niet vaak ziet in het spel. vaak is hij degene die een ander instaat stelt om een steekpaak (dus vaak de assist te geven) waarbij de aandacht dan al gouw uitgaat aan de jongen die de assist geeft! Persoonlijk vind ik De Jong één van de betere van Ajax en elk team zou zon speler in het veld moeten hebben!
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 20:24 schreef sebas79 het volgende:

[..]

waar haal je dat vandaan?? ken je ze al langer? volgens mij laat de jong wel zien dat hij potentie heeft, die zie ik beter en beter worden, daar hebben we bij de door jou genoemde spelers nog niet gezien!
nora
 nora - donderdag 21 juli 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 15:18 schreef AFCAMylife het volgende:
Helemaal met Remco K eens!! mensen die nog steeds twijfels bij de jong hebben meoten mischien maar wat anders doen dan voetbal kijken! Die jongen heeft spelinzicht, is sterk, passend goed, en zoveel scorend vermogen! de jong achter de spitsen is denk ik de oplossing. als er een voorzet komt en hij valt over sightorsson dan heeft de jong dat inzicht om zich daar achter op te stellen! er zijn weinig voetballers met dit inzicht! leuk voorbeeld is die goal tegen twente de laatste wedstrijd(ook al speelde hij toen IN de spits!)
Ja natuurlijk kijk even naar zijn bal verlies zijn gebrek aan snelheid en zoveel heeft hij ook niet gescoort toch we gaan het zien dit seizoen ik zie zijn tekortkomingen dus misschien kijk jij alleen door een de Jong brilletje en moet je is een neutrale bril op zetten.
ajax21
 ajax21 - donderdag 21 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 20:58 schreef nora het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kijk even naar zijn bal verlies zijn gebrek aan snelheid en zoveel heeft hij ook niet gescoort toch we gaan het zien dit seizoen ik zie zijn tekortkomingen dus misschien kijk jij alleen door een de Jong brilletje en moet je is een neutrale bril op zetten.
De jong heeft zeker zijn mindere punten, maar dat heeft iedere speler..
Het mooie aan de Jong vind ik toch zijn scorende vermogen en zijn inzicht om op de juiste plek te staan..
Verder is zijn inzet ook altijd goed! Hij blijft jagen, en blijft altijd gaan.
dat maakt al veel goed
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:01 schreef ajax21 het volgende:

[..]

De jong heeft zeker zijn mindere punten, maar dat heeft iedere speler..
Het mooie aan de Jong vind ik toch zijn scorende vermogen en zijn inzicht om op de juiste plek te staan..
Verder is zijn inzet ook altijd goed! Hij blijft jagen, en blijft altijd gaan.
dat maakt al veel goed
hij is slim, heeft een metalitieit zo van: rennen tot je er bij neervalt en heeft scorend vermogen, weet alleen zijn echte positie niet, vond wel toen met pantelic, als hij met een aanspeelpunt in de spits op 10 speelt, is hij heeeel nuttig!
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 20:45 schreef AFCAMylife het volgende:
Siem is een jongen die je niet vaak ziet in het spel. vaak is hij degene die een ander instaat stelt om een steekpaak (dus vaak de assist te geven) waarbij de aandacht dan al gouw uitgaat aan de jongen die de assist geeft! Persoonlijk vind ik De Jong één van de betere van Ajax en elk team zou zon speler in het veld moeten hebben!
Hier ben ik het mee eens, enkel denk ik niet dat hij goed mee kan komen in flitsend combinatievoetbal, het 1 keer raken kan hij wel, maar het daarna doorbewegen op een middenveld is teveel gevraagd, daarom zou hij beter uit de voeten kunnen als spits, want na een kaats beweegt hij vaak enkel en alleen in voorwaartse beweging en als middenvelder loopt hij zich dan positioneel vaak vast, als spits moet je juist in voorwaartse richting bewegen na een kaats om ruimte te maken voor komende middenvelders.
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dus omdat iemand wel fan is van de Jong kijkt hij door een de Jong brilletje??

Jij bent geen fan van hem, misschien kijk jij dan wel door een anti de Jong brilletje??
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

En 13 goals als je van origineel middenvelder bent is niet heel erg slecht toch.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens, enkel denk ik niet dat hij goed mee kan komen in flitsend combinatievoetbal, het 1 keer raken kan hij wel, maar het daarna doorbewegen op een middenveld is teveel gevraagd, daarom zou hij beter uit de voeten kunnen als spits, want na een kaats beweegt hij vaak enkel en alleen in voorwaartse beweging en als middenvelder loopt hij zich dan positioneel vaak vast, als spits moet je juist in voorwaartse richting bewegen na een kaats om ruimte te maken voor komende middenvelders.
inderdaad remko, snel is hij niet, maar wel slim! hij weet waar hij moet lopen! als je hem op het middenveld zet, moet je eent type als zn broer er neer zetten, die terugzakt en siem erover heen kan gaan! zoals pantelic dat deed
afca_4life
 afca_4life - donderdag 21 juli 2011 - 21:14   quote  deeplink  
maar vind je niet dat er nog een reserve spits bij moet komen
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:14 schreef afca_4life het volgende:
Ik weet het niet, als de Jong naar de spits verhuist niet, maar als de Boer niet meer met de Jong in de spits wilt spelen weer wel.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:14 schreef afca_4life het volgende:
vind ik wel! maar kijk, je kan geen hele goede 2de spits kopen! kijuk bedoel het niet verkeerd, maar een goeie spits komt niet voor de bank he!
bovendien hoop ik zelf op een jongens als castillion
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet het niet, als de Jong naar de spits verhuist niet, maar als de Boer niet meer met de Jong in de spits wilt spelen weer wel.
ja dat is het hem nou juist! ene keer middenveld andere keer spits
afca_4life
 afca_4life - donderdag 21 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
vinden jullie amoah geen optie dan
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:17 schreef afca_4life het volgende:
vinden jullie amoah geen optie dan
tsja, hij is oud!

http://www.youtube.com/watch?v=

Dit is een samenvattig van ajax heerenveen, bij de 1 en 2-0 van de zeeuw zie je dat pantelic zich laat zakken en de zeeuw erover heen gaan en scoort! dat is dus het gene wat remko en ik bedoelen! zo kan de jong het ook! kon even geen ander voorbeeld pakken!
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:23 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

tsja, hij is oud!

http://www.youtube.com/watch?v= [ filmpje ]

Dit is een samenvattig van ajax heerenveen, bij de 1 en 2-0 van de zeeuw zie je dat pantelic zich laat zakken en de zeeuw erover heen gaan en scoort! dat is dus het gene wat remko en ik bedoelen! zo kan de jong het ook! kon even geen ander voorbeeld pakken!
Jij ook, als je alles voor de eerste[ en na de laatste ] wegghaald, staat het filmpje erop zonder die irritante letters er omheen.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij ook, als je alles voor de eerste[ en na de laatste ] wegghaald, staat het filmpje erop zonder die irritante letters er omheen.
dus het stukje www.youtube.com/watch? ofzo dat stukje , dat hoeft niet?
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dus het stukje www.youtube.com/watch? ofzo dat stukje , dat hoeft niet?
alleen het stukje achter de V= knippen en plakken tussen [youtube]hier dus[/youtube]
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

alleen het stukje achter de V= knippen en plakken tussen [ filmpje ]
oke dankjewel, sorry
afca_4life
 afca_4life - donderdag 21 juli 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Misschien Luuk als extra spits
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:30 schreef afca_4life het volgende:
Inderdaad, heel verstandig om een eerste spits te halen voor 5 miljoen, maar dan een tweede spits halen voor 12 of meer..
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:30 schreef afca_4life het volgende:
luuk als extra spits.... je denkt niet na denk ik! hij is onbetaalbaar, munterman zal nog veel meer geld aan ajax vragen, en je zet hem niet op de bank!
afca_4life
 afca_4life - donderdag 21 juli 2011 - 21:33   quote  deeplink  
jah maar dan kan luuk ook is een keer wat winnen? anders word het zoo eentonig als ze bij hun ouders op bezoek gaan.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:33 schreef afca_4life het volgende:
jah maar dan kan luuk ook is een keer wat winnen? anders word het zoo eentonig als ze bij hun ouders op bezoek gaan.
volgens mij heeft luuk al een lanstitel johan cruijff schaal en een beker!
siem heeft een landstitel, beker dus luuk heeft volgens mij al meer
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:35   quote  deeplink  
trouwens siem draait al langer mee, die heeft ietsje meer denk ik
remco k
 remco k - donderdag 21 juli 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:33 schreef afca_4life het volgende:
Luuk en Siem hebben net zo veel gewonnen, beiden de KNVB beker, de landstitel en een JC schaal.
afca_4life
 afca_4life - donderdag 21 juli 2011 - 21:39   quote  deeplink  
maar even serieus, wie denken jullie dat een eventuele optie is voor in de spits achter kolbeinn
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Luuk en Siem hebben net zo veel gewonnen, beiden de KNVB beker, de landstitel en een JC schaal.
bedankt voor de corrigatie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem de Jong verlengt contract

0.0083899