BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie halen we als reservekeeper erbij ,als steek vertrekt ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Romero opvolger stekelenburg?
jodocus
 jodocus - donderdag 21 juli 2011 - 12:02   quote  deeplink  
roept u maar, Wie?
jodocus
 jodocus - donderdag 21 juli 2011 - 12:04   quote  deeplink  
TYTON ?
nora
 nora - donderdag 21 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Tyton
baco74
 baco74 - donderdag 21 juli 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Het woord als in deze topic geeft aan dat dit bericht in het transfer/geruchten-topic hoort.
Ik zie deze topic graag terugkomen mochten beide clubs overeenstemming bereiken.
Tot dusver is er niks door Ajax bevestigd.
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 21 juli 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Uhu! en tyton wil ook echt reserve doelman worden! Babos dan maar ofzo!
nora
 nora - donderdag 21 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Inderdaad maar Steek gaat helaas wel weg ben ik bang ,en je moet een goede tweede keeper hebben anders zit je weer met pizza in het doel en dat is drama persoonlijk had ik liever Padt er bij gehouden maar die is naar Belgie dus dan maar Tyton.
bird
 bird - donderdag 21 juli 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:01 schreef AFCAMylife het volgende:
Uhu! en tyton wil ook echt reserve doelman worden! Babos dan maar ofzo!
mee eens
Divxion
 Divxion - donderdag 21 juli 2011 - 18:18   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Divxion --
You're Ajax
 You're Ajax - donderdag 21 juli 2011 - 18:52   quote  deeplink  
hoop dat die niet vertrekt en zeker niet naar roma die club is gewoon te min voor hem , de italiaanse competitie is al jaren van dramatisch niveau in verhouding tot wat het geweest is. niks meer dan de eredivisie en roma zelf speelt ook geen CL . we hebben ajax toch allemaal tegen juventus en ac milan gezien deden toch erg weinig voor ze onder, iig niet te vergelijken met het niveau van de spaanse en engelse competitie

On topic tyton ook leuke maar van mij mag babos of andere wat oudere keeper liever die brengt wat ervaring mee jonge talentvolle keepers hebben we zelf zat

en zowiezo als het waar is dat er 4 M geboden is dan nog liever een jaar van stekelenburg genieten en die jongen helemaal een leuke transfer gunnen dat die ze zakken kan vullen als transfervrije ( misschien contract opleuken voor een jaar en vastgestelde lage transfersom erin) clubs melden zich altijd wel voor hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door You're Ajax --
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Ik denk dat dit beter bij het geruchten topic hoort! maar voor alle duidelijkheid, ajax wou babos!
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - donderdag 21 juli 2011 - 19:06   quote  deeplink  
doe mij maar die is gratis en goed!!
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - donderdag 21 juli 2011 - 19:06   quote  deeplink  
doe mij maar velthuizen die is gratis en goed!!
Motje
 Motje - donderdag 21 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Ik had hetzelfde idee. Velthuizen is een prima keeper
Loetje
 Loetje - donderdag 21 juli 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:07 schreef Motje het volgende:
Ik had hetzelfde idee. Velthuizen is een prima keeper
Velthuizen komt niet voor de bank! vermeer wordt eerste keeper bij vertrek stekelenburg! velthuizen heeft afgelopen jaar ook alleen op bank gezeten , die wil spelen, en dat zal die niet veel doen bij ajax!
karakter
 karakter - donderdag 21 juli 2011 - 20:17   quote  deeplink  
speelt tie lekker bij de jonge lui, en zondag reserve. Wordt tie blij van
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 juli 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Velthuizen komt niet voor de bank! vermeer wordt eerste keeper bij vertrek stekelenburg! velthuizen heeft afgelopen jaar ook alleen op bank gezeten , die wil spelen, en dat zal die niet veel doen bij ajax!
Hij heeft geen club en gaf aan dat ie niet kieskeurig is. Dus als Ajax komt moet lukken goede
keeper en stand-in.
/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBgQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.voetbalprimeur.nl%2Fsite%2Fnieuws%2F172293%2FTransfervrije_Velthuizen_Niet_kieskeurig.html&ei=_HooTtPQE9D1-gaj9cTKBg&usg=AFQjCNHyGDIQaCHGe6FUBsqferDh0ufG8Q
freakie
 freakie - donderdag 21 juli 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 20:17 schreef karakter het volgende:
speelt tie lekker bij de jonge lui, en zondag reserve. Wordt tie blij van
Inderdaad.. Jonge jonge.. Velthuizen gaat nooit naar een team waar hij weer niet kan spelen..
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 22 juli 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Ik zeg dat de Boer eens met vd Sar moet gaan praten tijdens zijn afscheid wedstrijd(en) ;)
Boilesen
 Boilesen - vrijdag 22 juli 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 23:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Inderdaad.. Jonge jonge.. Velthuizen gaat nooit naar een team waar hij weer niet kan spelen..
gelukkig niet, zwaar overschatte showkeeper vind ik dat.

Tyton zou fantastisch zijn, maar wil denk ik ook niet op de bank plaatsnemen. Weinig echte goede keepers willen dat. Daarom denk ik dat we idd naar een type zoals Babos moeten kijken. Het is niet anders.
nora
 nora - vrijdag 22 juli 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Babos gaat beslist niet gehaald worden omdat deze keeper een lijnkeeper is en niet kan mee voetballen en dat is wel een most voor Ajax.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 22 juli 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Mij lijkt Velthuizen de beste optie: Transfervrij, Nederlands.
Het probleem is alleen dat hij misschien niet als 2e keeper zou willen fungeren.

Tyton lijkt mij ook een geweldige optie. Is alleen te goed als 2e keeper, kost te veel.

We zullen afwachten wat er gehaald wordt.
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 13:32 schreef nora het volgende:
Babos gaat beslist niet gehaald worden omdat deze keeper een lijnkeeper is en niet kan mee voetballen en dat is wel een most voor Ajax.
Dat zal dan de reden zijn dat de Boer heeft gezegd dat Babos wel degelijk op de shortlist staat mocht Stekelenburg vertrekken.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 22 juli 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 13:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal dan de reden zijn dat de Boer heeft gezegd dat Babos wel degelijk op de shortlist staat mocht Stekelenburg vertrekken.
Precies! We zijn PSV niet!!!
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 22 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
tyton zou mijn tweede man zijn en mischien als het mijn ligt de eerste keeper van ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:09 schreef verbrande harry het volgende:
tyton zou mijn tweede man zijn en mischien als het mijn ligt de eerste keeper van ajax.
Vermeer niet goed genoeg in jou ogen??
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 22 juli 2011 - 20:03   quote  deeplink  
nou ik heb me twijfels bij vermeer,vind hem te onrustig in de goal bij ajax.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 22 juli 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:09 schreef verbrande harry het volgende:
Tyton had ik, als Vermeer er niet was, 100% als eerste keeper gehaald. Dus ik snap je keus en vind het met Vermeer in het doel ook een beetje tricky, puur omdat hij niet enorm lang is.
lereeeen
 lereeeen - vrijdag 22 juli 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Ik ben altijd fan geweest van vermeer. En als 'Steek' vertrekt,zie ik graag Vermeer in het goal staan.Ik vind dat we dankzij hem kampioen ook zijn geworden. Het lijkt wel alsof de verdediging bij vermeer en steek rustig zijn en een tikie terug geven en bij verhoeven zo snel mogelijk naar voren. Als steek vertrekt dan 1ste doelman: Vermeer.
2de: Noring (Schijnt een hele goede jonge doelman te zijn.) en derde doelman Verhoeven.
Noring lijkt me een hele goede doelman om te halen, Goedkoop en 19jaar,
baco74
 baco74 - vrijdag 22 juli 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:15 schreef lereeeen het volgende:
Ik ben altijd fan geweest van vermeer. En als 'Steek' vertrekt,zie ik graag Vermeer in het goal staan.Ik vind dat we dankzij hem kampioen ook zijn geworden. Het lijkt wel alsof de verdediging bij vermeer en steek rustig zijn en een tikie terug geven en bij verhoeven zo snel mogelijk naar voren. Als steek vertrekt dan 1ste doelman: Vermeer.
2de: Noring (Schijnt een hele goede jonge doelman te zijn.) en derde doelman Verhoeven.
Noring lijkt me een hele goede doelman om te halen, Goedkoop en 19jaar,
Ken die 'Noring' niet, Leg eens uit (wie wat waar).
Ik kan ook googlen en wijs doen als of ik alles van 'm weet,
maar een beetje tekst op het forum lezen is leuker.
Dus...vertel!
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:03 schreef verbrande harry het volgende:
Ok, maar dat kan ook gebrek aan ervaring zijn toch?? Ik ben het wat dat onrustige namelijk wel met je eens, al zijn zijn echte keeperskwaliteiten van het niveau dat we Stekelenburg zouden kunnen missen..
jodocus
 jodocus - vrijdag 22 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
ik had in t begin ook mijn twijfels bij de steek , geef
vermeer vertrouwen en t komt goed
baco74
 baco74 - vrijdag 22 juli 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
We hadden ook wel een verdediging die vaak onrustig was toen Vermeer keepte.
Steek brengt dat beetje extra rust, maar Steek weet wat zijn verdediging doet
en de verdedigers weten hoe Steek anticipeerd.
Bij Kenneth zal dat per wedstrijd groeien, daar leek het vorig jaar al op.
Ging steeds beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2011 door baco74 --
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 juli 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Volgens mij hebben we Jeroen Verhoeven nog...
baco74
 baco74 - zaterdag 23 juli 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 10:29 schreef alibabba het volgende:
Volgens mij hebben we Jeroen Verhoeven nog...
Tuurlijk is nu je derde keeper en de tweede als Steek vertrekt.
Die jongen kan heus wel een potje keepen en wordt alleen afgekraakt vanwege zijn postuur.
Proff-keeper word je niet zomaar bij Ajax, dan kan je echt wel wat.
Logisch dat die jongen nerveus was, met de falende verdediging
die hij toendertijd voor zijn neus had.
Als Vermeer onverhoopt na het vertrek van Steek gebleseed raakt,
dan kan je altijd nog voor een keeper gaan kijken.
Als je nu een keeper wilt halen die geen probleem heeft met op de bank zitten,
maar die wel feilloos Steek en Kenneth moet gaan vervangen,
dan mag Ajax daar wel een paar miljoen voor gaan uittrekken.
Zou zonde van het geld zijn en van de carriere van zo'n keeper.
Ik zou het nu al zonde vinden voor Vermeer als Steek zou blijven,
dan zou de Nederlandse competitie verstookt blijven van Kenneths capaciteiten.
Dat zeg ik dan als voetballiefhebber,laat staat hoe zo'n keeper er zelf over denkt.
AJACIED uit enschede
 AJACIED uit enschede - zaterdag 23 juli 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Padt was een prima 2e keeper geweest, heeft het afgelopen seizoen heel goed gedaan bij goahead eagles marja..
baco74
 baco74 - zaterdag 23 juli 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 11:08 schreef AJACIED uit enschede het volgende:
Padt was een prima 2e keeper geweest, heeft het afgelopen seizoen heel goed gedaan bij goahead eagles marja..
Tsja,was....we hebben Bizot volgens mij nog uitgeleend.
Zouden ze die evt. in de winterstop terug kunnen halen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2011 door baco74 --
AJACIED uit enschede
 AJACIED uit enschede - zaterdag 23 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 11:10 schreef baco74 het volgende:

[..]

Tsja,was....we hebben Bizot volgens mij nog uitgeleend.
Zouden ze die evt. in de winterstop terug kunnen halen?
Op de site stond tot 30 juni aan Cambuur, maar ik weet niet of je hem dan nog terug kan halen in de winterstop
AJACIED uit enschede
 AJACIED uit enschede - zaterdag 23 juli 2011 - 11:31   quote  deeplink  
maar stuhr ellegaard word het dus niet ?
baco74
 baco74 - zaterdag 23 juli 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 11:30 schreef AJACIED uit enschede het volgende:

[..]

Op de site stond tot 30 juni aan Cambuur, maar ik weet niet of je hem dan nog terug kan halen in de winterstop
Kunnen ze best bedongen hebben tijdens de onderhandelingen over zijn vehuur.
Ik ga ff googlen, misschien vind ik het.
Ajx
 Ajx - zaterdag 23 juli 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Ik vind Tyton echt een hele goede keeper en ik zou hem absoluut willen halen, dan wordt er hierboven ook nog over Velthuizen gesproken, dat mij dan ook een goede optie lijkt! Een type Babos zou dan ook nog een optie zijn, maar het is natuurlijk wel zo, dat als je een hele goede andere keeper kan halen, dat je die dan ook gewoon moet halen!! Ik weet niet wat Tyton moet gaan kosten, maar ik denk dat je hem moet gaan proberen te halen, en dan moeten hij en vermeer maar kijken wie er de beste is. Vermeer keepte tegen twente toch ook 2 sterke wedstrijden hoor, dat mogen we niet veregeten! Als tyton niet mogelijk blijkt, dan kan je Velthuizen kijkt en dan precies hetzelfde verhaaltje als Tyton, eigenlijk. Als deze 2 niewt komen, kan je Bizot terughalen(als dat mogelijk is) of een type Babos halen.
Eide
 Eide - zondag 24 juli 2011 - 07:43   quote  deeplink  
Tyton is te goed als 2e doelman. Ik zou hem best willen zien komen, maar Vermeer heeft ondertussen wel verdient om als eerste doelman bij Ajax aan het werk te gaan. Superprof, klaagt nooit, werkt hard en heeft altijd prima zijn mannetje gestaan bij Ajax.

Babos zou een prima 2e keeper zijn. Verder zie ik weinig mannen met voldoende kwaliteit die zich in de rol van 2e keeper willen schikken.
lereeeen
 lereeeen - zondag 24 juli 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:30 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ken die 'Noring' niet, Leg eens uit (wie wat waar).
Ik kan ook googlen en wijs doen als of ik alles van 'm weet,
maar een beetje tekst op het forum lezen is leuker.
Dus...vertel!
Sorry voor late reactie maar ik was een dagje weg.

Carl Viktor Noring , geboren op 03 februari 1991 in Malmö , is een Zweedse voetbal doelman die momenteel speelt in Trelleborg FF . Noring is gegaan op Videdal school in Malmö.
Noring debuteerde in de competitie in 2009 en nam in het voorjaar van een vaste plaats bij het ​​starten van elf Trelleborg's. Het volgende seizoen was hij de prijs uitgereikt als nieuwkomers van dit jaar op de voetbal gala .
Een van zijn belangrijkste kenmerken van de goalie spel is beschouwd als zijn vermogen om dankzij zijn lengte om het spel in de lucht domineren, en vergeleek hij hierdoor de voormalige Trelleborg speler Andreas Isaksson .

Hij speelde 10 jeugd internationals in totaal, inclusief vier Junior en zes jongens 'caps. 14 december 2009, hij werd voor het eerst geselecteerd voor de A-ploeg bij de Zweden zou haar jaarlijkse januari tour te spelen. Hij deed echter geen speeltijd . 02 maart 2010 maakte hij zijn debuut in Zweden onder-21 elftal in een uitwedstrijd tegen Portugal.

Noring wordt als een groot talent gezien,Noring stond onder de indruk van Man utd,Ajax,Ac milan en Man City.
baco74
 baco74 - zondag 24 juli 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 14:01 schreef lereeeen het volgende:

[..]

Carl Viktor Noring , geboren op 03 februari 1991 in Malmö , is een Zweedse voetbal doelman die momenteel speelt in Trelleborg FF . Noring is gegaan op Videdal school in Malmö.
Noring debuteerde in de competitie in 2009 en nam in het voorjaar van een vaste plaats bij het ​​starten van elf Trelleborg's. Het volgende seizoen was hij de prijs uitgereikt als nieuwkomers van dit jaar op de voetbal gala .
Een van zijn belangrijkste kenmerken van de goalie spel is beschouwd als zijn vermogen om dankzij zijn lengte om het spel in de lucht domineren, en vergeleek hij hierdoor de voormalige Trelleborg speler Andreas Isaksson .

Hij speelde 10 jeugd internationals in totaal, inclusief vier Junior en zes jongens 'caps. 14 december 2009, hij werd voor het eerst geselecteerd voor de A-ploeg bij de Zweden zou haar jaarlijkse januari tour te spelen. Hij deed echter geen speeltijd . 02 maart 2010 maakte hij zijn debuut in Zweden onder-21 elftal in een uitwedstrijd tegen Portugal.

Noring wordt als een groot talent gezien,Noring stond onder de indruk van Man utd,Ajax,Ac milan en Man City.
Beter laat dan ooit,tnx.
Zoals ik het lees is het dus een groot tallent met potentie om een toppertje te worden.
Zitten daar niet al vele clubs op te azen?
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 24 juli 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Ben nog steeds van mening dat we Sergio Padt niet moesten verkopen!
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 14:05 schreef baco74 het volgende:

[..]

Beter laat dan ooit,tnx.
Zoals ik het lees is het dus een groot tallent met potentie om een toppertje te worden.
Zitten daar niet al vele clubs op te azen?
Dat zou denk ik wel.. Maar je kan altijd een poging wagen.. Net zoals bij rits en eriksen bijvoorbeeld.. Het zijn top talenten die kiezen voor ajax omdat ze een goede opleiding hebben..
baco74
 baco74 - zondag 24 juli 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 14:14 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat zou denk ik wel.. Maar je kan altijd een poging wagen.. Net zoals bij rits en eriksen bijvoorbeeld.. Het zijn top talenten die kiezen voor ajax omdat ze een goede opleiding hebben..
Das waar.
Scandinaviers zijn wijs en vinden Ajax een mooie club om vervolgens steeds zuidelijker te gaan voetballen. Is nix mis mee zolang wij er ook maar een paar jaar van kunnen genieten.
Ajx
 Ajx - zondag 24 juli 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 14:01 schreef lereeeen het volgende:

[..]

een vergelijking met isakson, is dat positief?
Ajx
 Ajx - zondag 24 juli 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 14:09 schreef AFCAMylife het volgende:
Ben nog steeds van mening dat we Sergio Padt niet moesten verkopen!
Als je dit van te voren had aan zien komen(en ik neem aan dat iedereen dat wel heeft kunnen zien) dan had je padt beter niet kunnnen doen ja! Hij is een goede grote keeper met veeel talent en toch ook al wel wat ervaring! Maar weet iemand of hij zonder een constructie ofzo is verkocht?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door Ajx --
Ajx
 Ajx - zondag 24 juli 2011 - 16:02   quote  deeplink  
Ik vind wel dat we moeten oppassen met het halen van al die buitenlanders, we moeten wel veel Nederlanders houden, we zijn gewoon een nederlandse club!!!
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:56 schreef Ajx het volgende:

[..]

een vergelijking met isakson, is dat positief?
Hij is een prima keeper geweest..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie halen we als reservekeeper erbij ,als steek vertrekt ?

0.0155360