|
|
remco k
|
|
|
Isakson is nooit een goede keeper geweest. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Die Padt durfde gewoon de concurrentie niet aan, maar goed dat hij weg is, op de bank heb je niets aan die jongen. Veel te ongeduldig die jongen. Tyton vind ik erg goed, maar dan heb je weer 2 keepers die allebei in het eerste horen te staan. Met Babos heb je in ieder geval iemand met ervaring en zou zijn rol accepteren als reserve doelman. Die Verhoeven die hoef ik niet als 2de keeper. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Isaksson is zeker wel een goede keeper geweest.. Isaksson heeft voor manchester city gespeeld.. Jammer genoeg heeft hij veel blesures gehad en heeft hij zich niet optimaal kunnen ontwikkelen.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Kom op man Vermeer heeft al jaren voor lul gestaan en heeft al tig keren op de bank gezeten die man verdiendt op eerste keeper te worden ik gun het hem van harte.
Babos als 2e keeper Verhoeven gewoon 3e. |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
1e keeper Vermeer 2e keeper Tyton 3e keeper Verhoeven
Bizot is verhuurd zonder terughaal optie , zoiets moet je ook niet willen die jongen kan in Leeuwarden lekker minuten gaan maken en is zo over een jaar een stuk verder dan wanneer hij in de Arena op de tribune zit |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 13:58 schreef AFCA Montana het volgende:1e keeper Vermeer 2e keeper Tyton 3e keeper Verhoeven Bizot is verhuurd zonder terughaal optie , zoiets moet je ook niet willen die jongen kan in Leeuwarden lekker minuten gaan maken en is zo over een jaar een stuk verder dan wanneer hij in de Arena op de tribune zit Tyton verlaat Roda echt niet om reserve keeper bij Ajax te worden.... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
geen dure keepers halen haal gewoon een ouwe lul wie het niet erg vindt |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Precies, eigenlijk gewoon een type Boschker. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: Is Babos niet een beetje zo'n type? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Volgens mij wel, dus daarom zullen ze ook wel voor hem gaan. |
|
|
|
|
AJAX-Brabander
|
|
|
Sowieso wel een oude Nederlandse doelman, maar wil er eigenlijk nog niet aan denken hoop dat Stekelenburg gewoon blijft! |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 18:59 schreef AJAX-Brabander het volgende:Sowieso wel een oude Nederlandse doelman, maar wil er eigenlijk nog niet aan denken hoop dat Stekelenburg gewoon blijft! waarom perse een nederlander??? een oude buitenlander is mischien wel beter... en oude nederlandse keepers word je ook niet mee dood gegooid. ik zeg een oude rot die veel europees heeft gekeept erbij en dan kan de jeugd het later overnemen. blijkr dit niet te gaan in de winterstop handelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 13:20 schreef freakie het volgende:[..] Isaksson is zeker wel een goede keeper geweest.. Isaksson heeft voor manchester city gespeeld.. Jammer genoeg heeft hij veel blesures gehad en heeft hij zich niet optimaal kunnen ontwikkelen.. HIj speelde in de tijd voor City toen dat nog niks te betekenen had, en ik heb het altijd al een waardeloze keeper zonder enige uitstraling gevonden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sander Westerveld gaat nog een jaartje keeper bij Ajax Cape Town, is dat geen optie als tweede man achter Vermeer. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
hoe wil je dat doen met cape town en ajax samen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax kan iedere speler van Capetown overnemen, ik zou niet weten of dat nu nog kan, maar het zou gezien zijn goede verleden best een mogelijkheid zijn. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:[..] Ajax kan iedere speler van Capetown overnemen, ik zou niet weten of dat nu nog kan, maar het zou gezien zijn goede verleden best een mogelijkheid zijn. [/quote\ komt datdoor de 51% act wat van ajax is?? |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:[..] Ajax kan iedere speler van Capetown overnemen, ik zou niet weten of dat nu nog kan, maar het zou gezien zijn goede verleden best een mogelijkheid zijn. Volgens mij is dat niet helemaal waar. Het is wel een aparte juridische entiteit. Er zal altijd een ´onderhandeling´ moeten plaatsvinden. Dat zal natuurlijk anders lopen dan onderhandelingen met een ´derde partij´, maar dat betekent niet dat je elke speler zomaar kan halen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:[..] HIj speelde in de tijd voor City toen dat nog niks te betekenen had, en ik heb het altijd al een waardeloze keeper zonder enige uitstraling gevonden. Tsja daar zijn de meningen toen over verdeeld geweest.. Toen het een jonge keeper was, was het een groot talent.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:[..] Ajax kan iedere speler van Capetown overnemen, ik zou niet weten of dat nu nog kan, maar het zou gezien zijn goede verleden best een mogelijkheid zijn. Volgens mij kan dat alleen bij eigen opgeleide spelers door Ajax Cape Town.. Daarbij denk ik dat Ajax Cape Town niet blij gaan zijn als we Westerveld daar weer weg halen.. haha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Vermeer 1e keeper, Verhoeven 2e keeper! Ken makkelijk!
Ja ook in de CL. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:27 schreef MBB het volgende:[..] Volgens mij is dat niet helemaal waar. Het is wel een aparte juridische entiteit. Er zal altijd een ´onderhandeling´ moeten plaatsvinden. Dat zal natuurlijk anders lopen dan onderhandelingen met een ´derde partij´, maar dat betekent niet dat je elke speler zomaar kan halen. Ajax kan wel degelijk iedere speler overnemen, natuurlijk niet gratis, maar Ajax heeft op iedere jeugd en selectie speler de eerste optie tot koop. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:46 schreef freakie het volgende:[..] Tsja daar zijn de meningen toen over verdeeld geweest.. Toen het een jonge keeper was, was het een groot talent.. Een groot talent was het wel, maar een goede keeper heb ik het nooit gevonden. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
De pest als je alleen Ajax intensief volgt en de rest slechts eens sporadisch meekrijgt dat je de eventuele opvolgers nauwelijks kent. Hoe zit het met die Room? Is dat wat? 2e keeper bij Vitesse of 2e keeper bij Ajax zit natuurlijk nog wel wat verschil tussen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 22:39 schreef Heico het volgende:De pest als je alleen Ajax intensief volgt en de rest slechts eens sporadisch meekrijgt dat je de eventuele opvolgers nauwelijks kent. Hoe zit het met die Room? Is dat wat? 2e keeper bij Vitesse of 2e keeper bij Ajax zit natuurlijk nog wel wat verschil tussen..... Voor mij niet geschikt, veel te onzekere keeper, en dat zal bij Ajax enkel erger worden. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:34 schreef remco k het volgende:Sander Westerveld gaat nog een jaartje keeper bij Ajax Cape Town, is dat geen optie als tweede man achter Vermeer. Was een hele goede, maar het feit dat hij voor Cape Town gaat zegt denk ik wel wat over zijn huidige niveau. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Voor mij niet geschikt, veel te onzekere keeper, en dat zal bij Ajax enkel erger worden. Eens. Je hebt een reserve keeper nodig die er staat wanneer hij er moet staat, maar ook niet gaat morren als hij 5 wedstrijden achter elkaar geen spelminuten krijgt.
En dat bedoel ik met type Boschker. Dus in dat opzicht is Babos zo'n slecht idee nog niet. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 02:37 schreef Boilesen het volgende:[..] Was een hele goede, maar het feit dat hij voor Cape Town gaat zegt denk ik wel wat over zijn huidige niveau. Niet helemaal eerlijk om hem af te rekenen op zijn clubkeuze natuurlijk. Voor het geld hoeft hij het namelijk niet te doen, en daarnaast is het natuurlijk lekker vertoeven daar in Zuid-Afrika.
Maar heeft hij zijn beste jaren achterzich? Dat is zeker waar. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 09:32 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Niet helemaal eerlijk om hem af te rekenen op zijn clubkeuze natuurlijk. Voor het geld hoeft hij het namelijk niet te doen, en daarnaast is het natuurlijk lekker vertoeven daar in Zuid-Afrika. Maar heeft hij zijn beste jaren achterzich? Dat is zeker waar. Afgelopen jaren heeft Sander zijn kunsten vertoond op een lager niveau, dus het zal niet echt een aanwinst blijken. Dudek is toch weg bij Real? Is dat iets? |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 10:10 schreef Breijan het volgende:[..] Afgelopen jaren heeft Sander zijn kunsten vertoond op een lager niveau, dus het zal niet echt een aanwinst blijken. Dudek is toch weg bij Real? Is dat iets? Hoe langer het duurt met Maarten, hoe minder zeker ik ben dat hij weggaat.. Wellicht hebben we geen nieuwe keeper nodig en blijft hij gewoon!
Maar Dudek hoeft van mij niet, heb liever een talent naast Vermeer.. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 10:19 schreef MBB het volgende:[..] Hoe langer het duurt met Maarten, hoe minder zeker ik ben dat hij weggaat.. Wellicht hebben we geen nieuwe keeper nodig en blijft hij gewoon! Maar Dudek hoeft van mij niet, heb liever een talent naast Vermeer.. als je een talent wil kijk dan naar die 18 jarige keeper van dinamo kiev oef wat is die al goed hier een link http://www.fcdynamo.kiev.ua/en/dynamo/players/?player=5176 |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
|
|
|
busje440
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 02:37 schreef Boilesen het volgende:[..] Was een hele goede, maar het feit dat hij voor Cape Town gaat zegt denk ik wel wat over zijn huidige niveau. Ja en?? Wat wil je dan, een keeper vn 3 miljoen die komende 3 jaar 5 wedstrijdjes voor ons speelt?? |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
ik hoop dat ze één of twee talenten vastleggen en van der sar erachter als keepertrainer... |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 13:02 schreef remco k het volgende:[..] Ja en?? Wat wil je dan, een keeper vn 3 miljoen die komende 3 jaar 5 wedstrijdjes voor ons speelt?? Ik denk ook dat Westerveld niet heel veel aan kwaliteit zal toevoegen. Heeft toch een paar jaar op lager niveau in Italië gespeeld met als dieptepunt de degradatie afgelopen seizoen (niet dat hij alleen verantwoordelijk is). Dan kun je net zo goed Jeroen de kans geven. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 13:02 schreef remco k het volgende:[..] Ja en?? Wat wil je dan, een keeper vn 3 miljoen die komende 3 jaar 5 wedstrijdjes voor ons speelt?? Nee, een keeper van hooguit 750.000 die de komende drie jaar klaar staat als t moet. Die zijn er echt wel. Wat ik vooral wil zeggen is dat Westerveld wellicht niet meer het gewenste niveau kan halen, neem aan dat hij anders wel betere aanbiedingen gehad zou hebben. Hij is al oud (bijna 37) en in 2009 is hij nog afgekeurd bij Utrecht vanwege een te zwakke knie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat laatste wist ik niet, ik twijfel wel over wat je zegt over een keeper die er staat voor 750.000. De enige keeper die ik al vaker genoemd heb die in dit profiel past is Diederik Boer van FC Zwolle |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 15:00 schreef remco k het volgende:Dat laatste wist ik niet, ik twijfel wel over wat je zegt over een keeper die er staat voor 750.000. De enige keeper die ik al vaker genoemd heb die in dit profiel past is Diederik Boer van FC Zwolle Die ken ik niet zo goed, dus kan daar niet over oordelen.
Over het algemeen moeten we ook niet teveel verwachten van zo'n tweede keeper. Met Vermeer zijn we de laatste jaren misschien een beetje verwend geraakt. Ik denk dat Babos, Room en dergelijke niet verkeerd zouden zijn. Geen toppers, maar wel aardige keepers die op eredivisie niveau gepresteerd hebben. En voor de mensen die over de champions league gaan beginnen: accepteer dat Ajax zich geen cl waardige bank kan permitteren. |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
een type. gor Obukhov beste keeper 2011 van Zenit St Petersburg dat is niet verkeerd zouden zijn |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 16:14 schreef busje440 het volgende:een type. gor Obukhov beste keeper 2011 van Zenit St Petersburg dat is niet verkeerd zouden zijn Een beste keeper van 2011 van st petersburg komt echt niet naar de bank van Ajax. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 15:00 schreef remco k het volgende:Dat laatste wist ik niet, ik twijfel wel over wat je zegt over een keeper die er staat voor 750.000. De enige keeper die ik al vaker genoemd heb die in dit profiel past is Diederik Boer van FC Zwolle Dat lijkt mij een heel redelijke keeper voor Ajax, als 2e keeper. Jongen heeft ervaring, kan de rust bewaren en kan natuurlijk een mooie stap maken. Als 2e keeper vind ik hem geen slechte optie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 15:00 schreef remco k het volgende:Dat laatste wist ik niet, ik twijfel wel over wat je zegt over een keeper die er staat voor 750.000. De enige keeper die ik al vaker genoemd heb die in dit profiel past is Diederik Boer van FC Zwolle Hehehehehehe Zwolle |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar ook echt een goed keeper.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik geloof je op je woord vriend................maar toch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Al het goeie komt uit................ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Joduh wat doe je allemaal. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik vul jou aan pik!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk eens na je berich man, je post alles in het witte scherm, nu weet ik dat je van wit spul houd, maar dit gaat nergens over.. |
|
|
|