BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie halen we als reservekeeper erbij ,als steek vertrekt ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Wopper
 Wopper - vrijdag 29 juli 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:

De transfersoap tussen Ajax, Maarten Stekelenburg en AS Roma lijkt dit weekend ten einde te komen. De clubs zijn nagenoeg akkoord en de speler zelf bereikte in een eerder stadium al een akkoord. Een vertrek van Stekelenburg betekent ook goed nieuws voor FC Utrecht-doelman Michel Vorm.

De doelman moet namelijk de opvolger gaan worden van Maarten Stekelenburg bij Ajax. De technische staf bij Ajax is namelijk verdeeld over de kwaliteiten van reservedoelman Kenneth Vermeer. Men twijfelt of de doelman genoeg kwaliteiten heeft om de top te halen en denkt dan ook aan Vorm als nieuwe doelman.

Ajax wil nadat Stekelenburg vertrokken is naar Rome zich voor het eerst melden in Utrecht. De doelman heeft reeds te kennen gegeven graag hogerop te willen en Ajax zou een logische stap zijn. Wanneer Ajax de transfer van Stekelenburg groen licht geeft zal er direct 1,5 miljoen euro worden doorgesluisd naar Utrecht. De vraag is echter of Utrecht bereid is om de doelman voor zo'n bedrag te laten gaan.

http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/16066/ajax-wil-vorm-bij-vertrek-stekelenburg-naar-as-roma/
Tegen alle verwachtingen in gaat ajax toch opzoek naar een nieuwe eerste doelman?
Als dit klopt vind ik dat een beetje jammer van en voor vermeer.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - vrijdag 29 juli 2011 - 17:14   quote  deeplink  
mooi met vorm luxe in de keepers zitten, vermeer staat gelijk aan vorm en ik denk dat er gerouleerd zal worden
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Ben benieuwd of Vorm Vermeer wel uit de basis kan keepen??
jodocus
 jodocus - vrijdag 29 juli 2011 - 18:37   quote  deeplink  
Vorm tsja kwnie ?
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Ik denk dat vorm en vermeer de twee beste keepers van de ed zijn als steek vertrekt
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 29 juli 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Dan had ik toch Tyton als eerste keeper gehaald. Vorm vindt ik te klein voor het doel en ook nog eens minder als Vermeer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 29 juli 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 19:55 schreef dutchajaxmen het volgende:
Dan had ik toch Tyton als eerste keeper gehaald. Vorm vindt ik te klein voor het doel en ook nog eens minder als Vermeer.
Vorm is 1 cm groter dan Vermeer, dus dan zou Vermeer ook niet geschikt zijn volgens jouw beredenering?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door Hasjkoph --
Boilesen
 Boilesen - vrijdag 29 juli 2011 - 20:44   quote  deeplink  
Volgens mij is Vermeer er gewoon klaar voor, hij heeft zolang gewacht op dit moment, Een beetje respectloos voor deze rasajacied om hem nu weer als tweede keeper te houden. Hij heeft allang laten zien een van de betere keepers van Nederland te zijn.
Versace1
 Versace1 - vrijdag 29 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Vermeer moet gewoon 1e keeper worden er zijn geen andere betere nederlandse doelmannen en met vermeer heb je alsnog de beste keeper van de eredivisie in je team
Eide
 Eide - zaterdag 30 juli 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Vermeer heeft voldoende klasse om Stekelenburg op te volgen. Als lijnkeeper vindt ik hem zelfs beter, maar Stekelenburg is natuurlijk veel meer aanwezig. Daarnaast is de Vermeer inderdaad af en toe onzeker in de lucht, maar ook Kenneth wordt ouder, en leert bij, en gaat het zeker goed doen bij Ajax in het doel.

Elke keer dat Kenneth er moest staan, heeft hij het gewoon goed gedaan. Hij moet deze kans krijgen en ik weet zeker dat hij het prima gaat doen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 11:12 schreef Eide het volgende:
Vermeer heeft voldoende klasse om Stekelenburg op te volgen. Als lijnkeeper vindt ik hem zelfs beter, maar Stekelenburg is natuurlijk veel meer aanwezig. Daarnaast is de Vermeer inderdaad af en toe onzeker in de lucht, maar ook Kenneth wordt ouder, en leert bij, en gaat het zeker goed doen bij Ajax in het doel.

Elke keer dat Kenneth er moest staan, heeft hij het gewoon goed gedaan. Hij moet deze kans krijgen en ik weet zeker dat hij het prima gaat doen.
EENS
nora
 nora - zaterdag 30 juli 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Dat Vermeer de kans krijgt is terecht maar mocht het mis gaan er zijn voldoende mensen die nog niet overtuigt zijn van zijn kwaliteiten waarvan ik er ook een van ben, dan moet je wel een top vervanger hebben en dat is Vorm wel en in mijn ogen zelfs wat beter als Vermeer is ook niet voor niks al bij het nederlandselftal in rangorde voor Vermeer dus als Ajax hem voor 1.5 Miljoen kan kopen METEEN doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door nora --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 juli 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 11:43 schreef nora het volgende:
Dat Vermeer de kans krijgt is terecht maar mocht het mis gaan er zijn voldoende mensen die nog niet overtuigt zijn van zijn kwaliteiten waarvan ik er ook een van ben, dan moet je wel een top vervanger hebben en dat is Vorm wel en in mijn ogen zelfs wat beter als Vermeer is ook niet voor niks al bij het nederlandselftal in rangorde voor Vermeer dus als Ajax hem voor 1.5 Miljoen kan kopen METEEN doen.
Inderdaad vind Vermeer wel een goede keeper maar beetje wild en onrustig.
Vorm straalt iets meer rust uit en voor 1,5 mill. zeker doen!
baco74
 baco74 - zaterdag 30 juli 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 11:43 schreef nora het volgende:
Vorm gaat ook echt niet bij ons op de bank zitten
om op jouw stelling van 'mocht er iets mis gaan' te wachten.
Hij zal willen keepen omdat ie zich beter zal vinden,
niet omdat er iets mis zal gaan.
Alleen dan zullen keepers elkaar beter maken,
door hard werken met elkaar
en niet door te wachten op een fout of blessure van een ander.
Ik vind uberhaupt Vermeer stukken beter als Vorm.
En al helemaal als je naar de potentie kijkt.
Vorm is een goede keeper maar staat al even in de eredivisie,
daar zit weinig rek in om beter te worden.
Vermeer vind ik op dit moment al iets beter dan Vorm en is groeiende.
Dat Vorm in de rangorde op Vermeer voor staat bij het NL-elftal
gebruik je volgens mij alleen om je mening te bekrachten.
Een bondscoach zal nooit de eerste en een tweede-keeper van 1 team selecteren.
Steek was wel geblesseerd, maar als ie dan Vermeer zou selecteren,
dan had ie een probleem bij Steeks terugkomst.
Je kan geen (grotendeels reserve-) keeper van Ajax
boven Vorm preveren omdat de laatste elke week in de eredivisie keept.
BTW: Van Marwijk heeft op selectie-beleid wat keeprs betreft
op mij geen sterke indruk achtergelaten.
ajacied
 ajacied - zaterdag 30 juli 2011 - 13:31   quote  deeplink  
Waarom een andere keeper kopen? De vervanger hebben we allang in huis. vermeer die moet de kans nu krijgen vind ik en ik denk dat frank hem ook zeker de kans gaat geven. vorm als versterking voor het geval dat vermeer weer een tijd geblesseerd raakt
Boilesen
 Boilesen - zaterdag 30 juli 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:31 schreef ajacied het volgende:
Waarom een andere keeper kopen? De vervanger hebben we allang in huis. vermeer die moet de kans nu krijgen vind ik en ik denk dat frank hem ook zeker de kans gaat geven. vorm als versterking voor het geval dat vermeer weer een tijd geblesseerd raakt
een tweede keeper is wel nodig
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 juli 2011 - 13:41   quote  deeplink  
Vorm is een uitstekende keeper!!!
nora
 nora - zaterdag 30 juli 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Ja het blijft moeilijk maar we mogen nooit terug vallen op Verhoef die gaat geen punt voor je pakken,dus moet je een heel goede tweede keeper hebben en wat is er mis mee om de strijd te laten uitvechten tussen Vorm en Vermeer ? je hebt dan in iedergeval een sterke tweede keeper.En die kreten hij verdiend het is sociaal allemaal prachtig maar daar koopt Ajax niks voor deze belangrijke positie moet gewoon dubbel sterk bezet zijn,en als Vorm op de bank moet denk ik dat hij niet zal klagen als hij zijn salaris gestort krijgt.
baco74
 baco74 - zaterdag 30 juli 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:46 schreef nora het volgende:
Ja het blijft moeilijk maar we mogen nooit terug vallen op Verhoef die gaat geen punt voor je pakken,dus moet je een heel goede tweede keeper hebben en wat is er mis mee om de strijd te laten uitvechten tussen Vorm en Vermeer ? je hebt dan in iedergeval een sterke tweede keeper.En die kreten hij verdiend het is sociaal allemaal prachtig maar daar koopt Ajax niks voor deze belangrijke positie moet gewoon dubbel sterk bezet zijn,en als Vorm op de bank moet denk ik dat hij niet zal klagen als hij zijn salaris gestort krijgt.
Vorm is een goede keeper.
Ik denk dat Vorm liever wilt keepen bij een subtopper,
dan op de bank bij de landskampioen te gaan zitten.
Zal voor Ajax moeilijk worden een goede eredivisiewaardige
keeper te vinden voor een reserverol.
remco k
 remco k - zaterdag 30 juli 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:

Helemaal mee eens, al denk ik wel dat concurrentie uiteindelijk goed voor hem zal zijn, ik blijf er namelijk ook bij dat van BAsten Stekelenburg uiteindelijk beter heeft gemaakt door hem te passeren. Daarbij is Vorm de tweede keeper van het NL elftal wat bewijst dat hij gewoon een goede keeper is.

Vermeer mag in mijn ogen starten als 1e keeper, maar Vorm zal hem zeker scherp houden met als gevolg dat ze er beiden beter van worden.
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 juli 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:

+ 1
Sander111
 Sander111 - zaterdag 30 juli 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Volgens mij staat Vorm in de belangstelling van Ajax. Alleen wil Vorm 2e keeper zijn...
Humankillz
 Humankillz - zaterdag 30 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
romero
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - zaterdag 30 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:10 schreef Humankillz het volgende:
romero
haha een 2e hamlap erbij...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 31 juli 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:28 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

haha een 2e hamlap erbij...
Hamlappen zijn lekker.. Dus geef mij er maar 2! ;)
Johan
 Johan - maandag 01 augustus 2011 - 22:56   quote  deeplink  
Romero hij mag toch weg bij az. Heeft al genoeg ervaring en is langer als vermeer.
ashols
 ashols - maandag 01 augustus 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:10 schreef Humankillz het volgende:
romero
De vraag is of Romero dit wil. Hij is immers keeper bij het Argentijnse elftal.
Dit zal hij willen blijven, waardoor hij elke week wil spelen.
Indien hij als concurrent van Vermeer wordt gehaald, is hij misschien niet meer zeker van zijn basisplaats bij het Argentijnse elftal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 augustus 2011 - 23:35   quote  deeplink  
aub geen Romero, laat hem maar op het strand zijn kunsten maar vertonen daar krijgt hij lekker veel aandacht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 augustus 2011 - 14:26   quote  deeplink  
Het zal geen Vorm worden, ook geen Cilessen als ik de afkoopsom mag geloven, ik hoop nog steeds op Babos en anders moeten we maar kijken of er iets leuks rondloopt in de Jupiler league. Alles beter dan Verhoeven als 2de doelman.
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Diederik Boer van FC Zwolle is een betere keeper dan 80% van de eerste keepers van de ED, die jongen heeft een Sar achtige houding en ik vind dat hij heel veel rust uitstraalt, bovendien een redelijke lijnkeeper en hij zal genoegen nemen met een plek op de bank..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 augustus 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 15:08 schreef remco k het volgende:
Diederik Boer van FC Zwolle is een betere keeper dan 80% van de eerste keepers van de ED, die jongen heeft een Sar achtige houding en ik vind dat hij heel veel rust uitstraalt, bovendien een redelijke lijnkeeper en hij zal genoegen nemen met een plek op de bank..
Het is in ieder geval wel een ervaren keeper, lekker lang, hij is 30 jaar. Maar hij heeft wel maar 9 vingers ;-) Ik denk nog niet eens dat het zo verkeerd is. Als al die anderen niet kunnen of willen komen.
Ajx
 Ajx - zaterdag 06 augustus 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 15:08 schreef remco k het volgende:
Dat is een grapje zeker? 'Dan is Verhoeven ongeveer even goed hoor! En we mogen Bizot ook niet vergeten, dat is een talent van ajax zelf! En Ajax schijnt druk te onderhandelen met Cilissen, kijk maar op VI
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 21:17 schreef Ajx het volgende:

[..]

Dat is een grapje zeker? 'Dan is Verhoeven ongeveer even goed hoor! En we mogen Bizot ook niet vergeten, dat is een talent van ajax zelf! En Ajax schijnt druk te onderhandelen met Cilissen, kijk maar op VI
Bizot is verhuurd, Verhoeven mag de schoenen nog niet poetsen van Boer.
joduh
 joduh - zaterdag 06 augustus 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Bizot is verhuurd, Verhoeven mag de schoenen nog niet poetsen van Boer.
wijsneus
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 23:33 schreef joduh het volgende:

[..]

wijsneus
kutnicht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie halen we als reservekeeper erbij ,als steek vertrekt ?

0.0073499