|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gedroogde stront boen je ook... onhygienische gayert! hahahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zoek een harige vrouw,die een beetje riekt naar zweet Die zware shag rookt en een gele vinger van het rollen van een zwaar sjekkie. is weer eens wat anders |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 21:33 schreef piet de paler het volgende:Ik zoek een harige vrouw,die een beetje riekt naar zweet Die zware shag rookt en een gele vinger van het rollen van een zwaar sjekkie. is weer eens wat anders goeie keus |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 12:32 schreef obiku010 het volgende:hierbij ben ik op zoek naar een lekker ding (vrouwelijk), tussen 20 en 35, om mijn goede gevoel mee te delen. en eventueel voor een goed gesprek. (alleen bloedmooie vrouwen zijn toegestaan om te reageren) ik ben biek, 34 jaar, kansloos blut, wel altijd zin in sex, redelijk tot vrij knap, een 24cm lange zoewarte mamboe piemelt, en een vrij goed gevoel voor humor. denken jullie dat dit wel top klinkt? dan geef ik jullie gelijk!! graag uw reactie edit: van 18 tot 35. of wtf. 40 kan ook... Mag lijdensweg ook reageren? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben benieuwd naar de reactie van "de.fan" |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
goeie morgen allemaal!! hebben we vandaag zin in te daten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeg Biek, hoeveel vrouwelijke reacties heb je al binnen? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Goeiemorgen Biekje, en, al plannen? Lekker wakker geworden met een ODOL??????hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: al aardig wat man. hahahahaaha. als dat geen harem word weet ik het niet meer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Biek weet het niet meer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 12:32 schreef obiku010 het volgende:hierbij ben ik op zoek naar een lekker ding (vrouwelijk), tussen 20 en 35, om mijn goede gevoel mee te delen. en eventueel voor een goed gesprek. (alleen bloedmooie vrouwen zijn toegestaan om te reageren) Je kunt beter andere diersoorten vragen. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 08:53 schreef obiku010 het volgende:[..] al aardig wat man. hahahahaaha. als dat geen harem word weet ik het niet meer Neem er eentje van 75, mn opa zei altijd dat die wijven denken dat het de laatste keer is en ze geven zich dan tenminste helemaal! |
|
|
|