BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde.kritiek fans gaat tever

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord hekelt in het magazine van NUsport de opstelling van vijf procent van de clubaanhangers, die hem en zijn mededirectieleden de laatste weken zwartmaken met publicaties op internet.

Kritiek is oké, maar soms gaan ze te ver. Dan komen ze doelbewust met leugens om de clubleiding te beschadigen.

Gudde heeft het idee dat bepaalde supportersgroeperingen zich tot doel hebben gesteld de zittende Feyenoord-top omver te werpen, zonder daarbij aan het clubbelang te denken.

Ik vind het buitengewoon moeilijk dat het bij sommige supporters niet meer om de waarheid draait, maar om de poppetjes.

Wij snappen dat supporters uiterst teleurgesteld zijn over de sportieve prestaties van Feyenoord, die kunnen en mogen we niet bagatelliseren. Maar tegelijkertijd moet je wel altijd bij de feiten blijven.

Suikeroom

Ik zou tegen die vijf procent willen zeggen: heb ook eens oog voor het feit dat de club in een jaar tijd zijn schuld heeft gehalveerd! Dat is een ongelooflijke prestatie, zeker omdat het niet via één suikeroom of Russische scheepsmiljardair is gebeurd.

Dat die belangrijke nuance door sommige supporters niet meer wordt gezien, vind ik frustrerend. Toch vind ik dat we zo lang mogelijk met ze in gesprek moeten blijven, in het belang van de club.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Ergens kan ik hem geen ongelijk geven maar de schulden zijn gehalveerd???
Welk bedrag is nu dan gehalveerd ?En dachten wij niet dat 3 kwart was weggewerkt?
Het spijt mij maar deze man gooit zelf telkens rookgordijnen op...
Denk deze man wel na voor hij dingen zegt?
rocutus
 rocutus - donderdag 21 juli 2011 - 13:57   quote  deeplink  
1000% gelijk heeft Gudde. Dat gezeik moet ophouden en het imbiciele simplisme van het alleen naar de poppetjes kijken van mensen die de zogenaamd verwarrende informatie niet begrijpt omdat ze daar gewoon niet deskundig genoeg voor zijn.

Ga je club steunen, dat doet een fan! En die persoonlijke hetze daarvoor ga je maar naar 020.
Ronneke
 Ronneke - donderdag 21 juli 2011 - 13:58   quote  deeplink  
Is het voor ons niet de taak om Feyenoord te supporteren ipv dan gezeik over geld en wie wat doet en wie wat niet goed doet. Of Gudde oke is of niet interresseert mij geen hol. Wie de trainer wordt, wat voor spelers er in het veld staan en wat hun prestaties zijn wel. Maak mij ook meer druk om die randdebiel die een rouwkaart in de bus steekt en de supporters die stoeltjes en vuurwerk gooien op het veld.

Kritiek op Gudde heeft geen nut, wekt alleen frustratie op bij diegene die zich daar wel druk om maken.
de flh
 de flh - donderdag 21 juli 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 13:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ergens kan ik hem geen ongelijk geven maar de schulden zijn gehalveerd???
Welk bedrag is nu dan gehalveerd ?En dachten wij niet dat 3 kwart was weggewerkt?
Het spijt mij maar deze man gooit zelf telkens rookgordijnen op...
Denk deze man wel na voor hij dingen zegt?
Ergens heeft ie idd wel gelijk, maar 1000% is toch 970% overdreven.
Hij vergeet dat ie zelf ook voor een gedeelte verantwoordelijk is geweest voor die schulden. Lang niet alle schulden maar wel een gedeelte. Ik vond bijv de belastingdienst een dure schikking voor een partij die de eerste rechtszaak al had gewonnen. En dan heb ik het nog niet eens over de Guzman..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 13:57 schreef rocutus het volgende:
1000% gelijk heeft Gudde. Dat gezeik moet ophouden en het imbiciele simplisme van het alleen naar de poppetjes kijken van mensen die de zogenaamd verwarrende informatie niet begrijpt omdat ze daar gewoon niet deskundig genoeg voor zijn.

Ga je club steunen, dat doet een fan! En die persoonlijke hetze daarvoor ga je maar naar 020.
Zo dan is het niet meer dan logisch dat een legioen zo trouw als die van Feyenoord
is wat meer openheid van zaken krijgt?
Niet het legioen maakt het ingewikkeld maar de directie...
Dat wij Feyenoord steunen daar hebben we jou motivatie niet voor nodig..
Misschien dat jij ons kan helpen met je grote muil hoe we er voor staan
mischien dat we dan wat meer openheid en dus duidelijkheid hebben over de
situatie van de club.
rdm
 rdm - donderdag 21 juli 2011 - 14:16   quote  deeplink  
kan iemand vertellen hoeveel de schuld nu nog is dan , hoor wel steeds dat die gehalveerd is maar nooit wat er nu nog staat
rocutus
 rocutus - donderdag 21 juli 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 14:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo dan is het niet meer dan logisch dat een legioen zo trouw als die van Feyenoord
is wat meer openheid van zaken krijgt?
Niet het legioen maakt het ingewikkeld maar de directie...
Dat wij Feyenoord steunen daar hebben we jou motivatie niet voor nodig..
Misschien dat jij ons kan helpen met je grote muil hoe we er voor staan
mischien dat we dan wat meer openheid en dus duidelijkheid hebben over de
situatie van de club.
Het legioen is zeer trouw aan Feyenoord en dat is een superkwaliteit van onze club. Daar heb ik ook niks tegen, integendeel. Echter de fans zijn er niet (deskundigheid) om het werk van de directie over te nemen of te controleren. Dat kunnen ze ook gewoon niet, inclusief mezelf. De directie kan niet meer tig honderduizend fans complexe informatie bespreken.
Dat werkt in elk bedrijf net zo.

De directie kan op hoofdlijnen informatie samenvatten, over bv de finacienle situatie. En dat doen ze ook. Maar daar zal een wereld van complexere financiele processen en gegevens achter zitten die jij en ik niet zomaar begrijpen.

Daarom is het idioot dat fans die onvoldoende kennis of kundigheid hebben wel met deze hetze tegen de directie bezig zijn. Reageren vanuit onkundigheid. En dat is ook iets waar een directie zich moeilijk tegen kan verdedigen. Telkens worden ze in het defensief gedrukt terwijl ze hun tijd aan betere dingen kunnen besteden. Telkens is het schuldig/fout tot het tegendeel is bewezen en dat kunnen ze moeilijk bewijzen omdat een deel van deze 5% fans het toch niet snapt of niet wil snappen omdat ze alleen een vooropgezet beeld van "koppen rollen" hebben.

Sorry voor de hardheid maar dit is hoe ik het zie.
de flh
 de flh - donderdag 21 juli 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 14:16 schreef rdm het volgende:
kan iemand vertellen hoeveel de schuld nu nog is dan , hoor wel steeds dat die gehalveerd is maar nooit wat er nu nog staat
Ik had er speciaal een topic voor gemaakt met de tussenstand. Kan hem alleen nergens vinden :)
rocutus
 rocutus - donderdag 21 juli 2011 - 14:26   quote  deeplink  
Overigens kan je met info die er tot nu toe is ook wel redelijk de schuld bepalen:
Schuld was 43 miljoen.

43 - 20 vvf - 3 (verkoop Luc en 2 jeugdspelers)- 3,75 (verkoop Wijnaldum na aflossing 25% talentpool) = 16,25.
Zal iets hoger liggen doordat dit jaar nog een licht verlies op de begroting is geweest. dus zeg circa 17 miljoen schuld als ordegrootte. Mogelijk al weer lager als de vvf meer geld heeft binnengehaald.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 14:26 schreef rocutus het volgende:
Overigens kan je met info die er tot nu toe is ook wel redelijk de schuld bepalen:
Schuld was 43 miljoen.

43 - 20 vvf - 3 (verkoop Luc en 2 jeugdspelers)- 3,75 (verkoop Wijnaldum na aflossing 25% talentpool) = 16,25.
Zal iets hoger liggen doordat dit jaar nog een licht verlies op de begroting is geweest. dus zeg circa 17 miljoen schuld als ordegrootte. Mogelijk al weer lager als de vvf meer geld heeft binnengehaald.
ja dat schijnt zo te wezen 30 miljoen he?
Dus we hadden 80 miljoen schuld..???
Want als het dan gehalveerd is wat Gudde nu weer zegt dan hebben
we met jou berekeningen nu nog een schuld van 40 miljoen over...
Het heeft weinig met slim te maken om zulke reken sommetjes te maken..
Niet het legioen gooit deze info naar buiten maar dat doen ze zelf..

En hoe jij naar buiten treed heeft niks met hardheid te maken maar
minachting naar je medesupporters.
rocutus
 rocutus - donderdag 21 juli 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 14:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja dat schijnt zo te wezen 30 miljoen he?
Dus we hadden 80 miljoen schuld..???
Want als het dan gehalveerd is wat Gudde nu weer zegt dan hebben
we met jou berekeningen nu nog een schuld van 40 miljoen over...
Het heeft weinig met slim te maken om zulke reken sommetjes te maken..
Niet het legioen gooit deze info naar buiten maar dat doen ze zelf..

En hoe jij naar buiten treed heeft niks met hardheid te maken maar
minachting naar je medesupporters.
Nee de schuld was circa 43 miljoen. Daar begin ik toch ook mee, 43 - ....
En is dus nu ordegrootte 17 miljoen.

Dat bedoel ik dus. De cijfers niet goed kunnen volgen, zonder dit minachtend te bedoelen, maar wel van alles richting de directie verwijten.

Ik ben zeker niet minachtend. Belachelijke beschuldiging. Ik schets alleen mijn beeld over hoe ik de zaken nu zie
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
We willen een sterkere directeur en nu zegt hij wat, en het is weer niet goed
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 21 juli 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Gudde doet het naar omstandigheden best goed.
We lopen alleen maar te zeiken op Gudde omdat totaal geen
nut heeft om over spelers te zeiken. Want die luisteren toch niet.
En dan pak je de zwakste, en dat is op dit moment Gudde. Maar ik hoop dat
hij nog jaren blijft. Voorlopig heeft hij alleen puin geruimd.
el-loco
 el-loco - donderdag 21 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Ik vind Gudde het goed doen. ik denk dat van Geel de juiste man op de juiste plaats is. Koeman wil ik het voordeel van de twijfel geven. Laat hem maar bewijzen dat hij de jonge spelersgroep die wel degelijk potentie heeft aan de praat krijgt. Ik denk dat ze dag moeten zeggen tegen Fer en dat als ze 3 miljoen krijgen ze dit bedrag moeten pakken en niet meer zeuren. Fer moet op zijn beurt dan ook nooit meer slijmen over Feyenoord en zeggen dat Feyenoord zijn club is want als dit zo was had hij getekent. En laat vervolgens de selectie maar zien dat de critici het verkeerd hebben! Ik wil wel dat de commerciële mensen(Koevermans) eindelijk eens wat grote sponsors binnenhaalt voor Feyenoord. Want ik lees dat bijna iedere club meerdere nieuwe sponsors binnenhaalt maar van Feyenoord hoor ik niets. Ik heb nog niets gehoord over een nieuwe (grote) shirtsponsor voor volgend jaar. En ik vraag me af waarom feyenoord niet met 2 shirtsponsors werkt? Bovendien vraag ik me af of al die grote Rotterdamse bedrijven(Shell,Robeco,Unilever) een 020 hart hebben want ook zij laten Feyenoord in de steek!!
fer1971
 fer1971 - donderdag 21 juli 2011 - 16:01   quote  deeplink  
Gudde noem dan ook bedragen
Wees duidelijk naar ons toe
Dan kunnen wij ook eens onze grote monden houden

Jullie komen niet met concrete cijfers

Feyenoord is van ons en van niemand anders

Doe iets en lul niet teveel.
KKL
 KKL - donderdag 21 juli 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Gudde....de allerslechte directeur die Feyenoord ooit heeft gehad!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 juli 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Wat een dom lul verhaal van Gudde, ipv te zeggen dat er gelogen wordt zou hij gewoon met tegen bewijs moeten komen. Blijkbaar kan hij dat niet, dus zal het met die leugens wel meevallen denk ik dan. Gudde rot op.
Felbm
 Felbm - donderdag 21 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Ik denk dat feyenoord weer terugkomt als alles weer positief is, zowel selctie, staf als supporters. Geef ze nog een kans. Ik blijf erbij dat als er echt alleen maar wanbeleid gevoerd werd, zouden de vvf echt hun centen niet in deze club steken!
Vanuit dat oogpunt probeer ik geduld op te brengen en te hopen op betere tijden, maar dat lukt niet als de tendens rond de club zo negatief blijft. Ik hoop op europees voetbal volgend jaar en dit jaar leuke wedstrijden en een respectabele eindklassering!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 17:40 schreef hotjumper het volgende:
Wat een dom lul verhaal van Gudde, ipv te zeggen dat er gelogen wordt zou hij gewoon met tegen bewijs moeten komen. Blijkbaar kan hij dat niet, dus zal het met die leugens wel meevallen denk ik dan. Gudde rot op.
Met bewijs komen? Omdat er een aantal aannames worden neergelegd?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 juli 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:02 schreef Felbm het volgende:
Ik denk dat feyenoord weer terugkomt als alles weer positief is, zowel selctie, staf als supporters. Geef ze nog een kans. Ik blijf erbij dat als er echt alleen maar wanbeleid gevoerd werd, zouden de vvf echt hun centen niet in deze club steken!
Vanuit dat oogpunt probeer ik geduld op te brengen en te hopen op betere tijden, maar dat lukt niet als de tendens rond de club zo negatief blijft. Ik hoop op europees voetbal volgend jaar en dit jaar leuke wedstrijden en een respectabele eindklassering!
Het laatste wat ik hoorde was is dat een groep investeerders die het dubbele van de VvF wilde inbrengen is afgehaakt om dit bestuur!
alibabba
 alibabba - donderdag 21 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Gudde moet gewoon zijn muil houden, want de supporters van Feyenoord zijn 1000x belangrijker dan pipo Gudde!!!
Felbm
 Felbm - donderdag 21 juli 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Ja, ik hoor ook zoveel, das oud nieuws. ik hoor dat soort dingen al zolang ik in de kuip kom. maar er komt nooitiets van terecht. Okk al gebeuren de daarvoor vereiste dingen. Heel veel geruchten maar werkelijk??????? gewoon roeien met de riemen die je hebt, en alles wat daarbij komt is heel mooi meegenomen. Maar ik zal NOOIT stoppen met mijn club te steunen!!!
Rovert
 Rovert - donderdag 21 juli 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:12 schreef alibabba het volgende:
Gudde moet gewoon zijn muil houden, want de supporters van Feyenoord zijn 1000x belangrijker dan pipo Gudde!!!
Bedankt voor deze zinvolle bijdrage!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 juli 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Kritiek fans: Gudde gaat te ver.
Felbm
 Felbm - donderdag 21 juli 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:
Kritiek fans: Gudde gaat te ver.
spreek voor je zelf!!!dat is nou ook net het probleem... de meeste supporters zijn wel positief...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 juli 2011 - 18:33   quote  deeplink  
Ik beschouw mezelf niet als fan
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 21 juli 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:
Kritiek fans: Gudde gaat te ver.
is dat nu wel zo Stylzz, moeten we op dit moment niet kosten wat kost de rust terug krijgen met een nieuwe trainer en een hoop gezeik rond 2 spelers...?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 21 juli 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:33 schreef Stylzz het volgende:
Ik beschouw mezelf niet als fan
aah, je zit in de directie..
Felbm
 Felbm - donderdag 21 juli 2011 - 18:38   quote  deeplink  
wie heeft het over "fans" ?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Kunnen we het geduld opbrengen en de huidige directie de opdracht laten afmaken: Feyenoord naar zwarte cijfers anno 2012?
Daarnaast hen beoordelen op een schuldenvrij Feyenoord.
Zo niet, kan de stoelendans echt beginnen.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 21 juli 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:54 schreef FR-Henk het volgende:
Kunnen we het geduld opbrengen en de huidige directie de opdracht laten afmaken: Feyenoord naar zwarte cijfers anno 2012?
Daarnaast hen beoordelen op een schuldenvrij Feyenoord.
Zo niet, kan de stoelendans echt beginnen.
Ik wel, maar kan de VG het opbrengen? Ik ben bang dat deze jongens pas stoppen op het moment dat ze hebben wat ze willen..
Felbm
 Felbm - donderdag 21 juli 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:57 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Ik wel, maar kan de VG het opbrengen? Ik ben bang dat deze jongens pas stoppen op het moment dat ze hebben wat ze willen..
Dar ben ik ook bang voor, en tot die tijd blijft het een onrustig zootje bij onze club
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:57 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Ik wel, maar kan de VG het opbrengen? Ik ben bang dat deze jongens pas stoppen op het moment dat ze hebben wat ze willen..
Ik ga het niet meer over Vg hebben. Heb net lekker gegeten.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 21 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik ga het niet meer over Vg hebben. Heb net lekker gegeten.
Varkenslapje?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:00 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Varkenslapje?
Varkenschnitzel. Zat je dichtbij!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 juli 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:35 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

is dat nu wel zo Stylzz, moeten we op dit moment niet kosten wat kost de rust terug krijgen met een nieuwe trainer en een hoop gezeik rond 2 spelers...?
Jeezz.
T was een woord grapje.

Pff beetje serieus lopen doen zeg
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 21 juli 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jeezz.
T was een woord grapje.

Pff beetje serieus lopen doen zeg
oh ok, sorry :-)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 21 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 13:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord hekelt in het magazine van NUsport de opstelling van vijf procent van de clubaanhangers, die hem en zijn mededirectieleden de laatste weken zwartmaken met publicaties op internet.

Kritiek is oké, maar soms gaan ze te ver. Dan komen ze doelbewust met leugens om de clubleiding te beschadigen.

Gudde heeft het idee dat bepaalde supportersgroeperingen zich tot doel hebben gesteld de zittende Feyenoord-top omver te werpen, zonder daarbij aan het clubbelang te denken.

Ik vind het buitengewoon moeilijk dat het bij sommige supporters niet meer om de waarheid draait, maar om de poppetjes.

Wij snappen dat supporters uiterst teleurgesteld zijn over de sportieve prestaties van Feyenoord, die kunnen en mogen we niet bagatelliseren. Maar tegelijkertijd moet je wel altijd bij de feiten blijven.

Suikeroom

Ik zou tegen die vijf procent willen zeggen: heb ook eens oog voor het feit dat de club in een jaar tijd zijn schuld heeft gehalveerd! Dat is een ongelooflijke prestatie, zeker omdat het niet via één suikeroom of Russische scheepsmiljardair is gebeurd.

Dat die belangrijke nuance door sommige supporters niet meer wordt gezien, vind ik frustrerend. Toch vind ik dat we zo lang mogelijk met ze in gesprek moeten blijven, in het belang van de club.
Roep ik al langer dat de FSV en VG denken dat ze namens de supporters praten! Maar die 5% die Eric Gudde schets is al te veel! Ik zou eerder 2 a 3 % van de supporters zeggen. Veel meer zullen het echt niet zijn!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 14:46 schreef rocutus het volgende:

[..]

Nee de schuld was circa 43 miljoen. Daar begin ik toch ook mee, 43 - ....
En is dus nu ordegrootte 17 miljoen.

Dat bedoel ik dus. De cijfers niet goed kunnen volgen, zonder dit minachtend te bedoelen, maar wel van alles richting de directie verwijten.

Ik ben zeker niet minachtend. Belachelijke beschuldiging. Ik schets alleen mijn beeld over hoe ik de zaken nu zie
grappig dat je dat nu weer zeg dat bv ik het niet zo kunnen volgen..
43 waarvan er nog maar???? 17 van over is ,is toch niet gehalveerd of wel????
Dat is ruim meer dan gehalveerd...Gudde zou zijn woorden wat zorgvuldiger uit
moeten zoeken want het klopt niet.En jou verdediging voor hem ook niet...

Er is niemand die de hete kolen voor hem uit het vuur kan halen dan hij zelf.
Openheid is beloofd na de koep op Jorien en dat is er niet...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 21 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 13:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ergens kan ik hem geen ongelijk geven maar de schulden zijn gehalveerd???
Welk bedrag is nu dan gehalveerd ?En dachten wij niet dat 3 kwart was weggewerkt?
Het spijt mij maar deze man gooit zelf telkens rookgordijnen op...
Denk deze man wel na voor hij dingen zegt?
Het was € 42.000.000,= schuld!
De VvF brengen als eerste € 15.000.000,= binnen, dan hou je € 27.000.000,= over
De supporters brengen € 1.000.000,= binnen, dan hou je € 26.000.000,=
De transfer opbrengsten zijn ongeveer € 8.500.000,= dan hou je € 17.500.000,= over
En dan lijkt het mij dat de schuld meer is dan gehalveerd. Maar we zullen het niet zeker weten zolang we de cijfers niet krijgen. Maar je heb inderdaad gelijk dat Eric Gudde moet uitkijken met wat ie zegt! Of hij moet bedoelen dat de schuld van € 17.500.000,= is gehalveerd. Dan zegt ie helemaal niks verkeerd en is de schuld inderdaad meer dan 3 kwart weg gewerkt! Maar we zullen gewoon moeten afwachten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het was € 42.000.000,= schuld!
De VvF brengen als eerste € 15.000.000,= binnen, dan hou je € 27.000.000,= over
De supporters brengen € 1.000.000,= binnen, dan hou je € 26.000.000,=
De transfer opbrengsten zijn ongeveer € 8.500.000,= dan hou je € 17.500.000,= over
En dan lijkt het mij dat de schuld meer is dan gehalveerd. Maar we zullen het niet zeker weten zolang we de cijfers niet krijgen. Maar je heb inderdaad gelijk dat Eric Gudde moet uitkijken met wat ie zegt! Of hij moet bedoelen dat de schuld van € 17.500.000,= is gehalveerd. Dan zegt ie helemaal niks verkeerd en is de schuld inderdaad meer dan 3 kwart weg gewerkt! Maar we zullen gewoon moeten afwachten
de vvf zat toch over de 20 en naderde toch de 30?
Dat bedoel ik dus met duidelijkheid.Kijk het zijn mijn centen niet laat ik dat voorop stellen maar ook niet de centen van Gudde.Hij is helemaal niet goed voor de club als hij keer op keer mensen zoals mij zijn wantrouwen geeft.Hij heeft het over saneren maar daar
heeft hij weinig voor gedaan.Mijn gevoel zegt toch dat hij nog getackeld gaat worden door
de vrienden.Hij heeft werkelijk nergens zijn verantwoording voor genomen en buiten de goede dingen is er toch echt heel veel verkeerd gegaan.
Het gaat hem nooit meer lukken om vertrouwen te kweeken bij mensen zoals ik..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 21 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 13:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ergens kan ik hem geen ongelijk geven maar de schulden zijn gehalveerd???
Welk bedrag is nu dan gehalveerd ?En dachten wij niet dat 3 kwart was weggewerkt?
Het spijt mij maar deze man gooit zelf telkens rookgordijnen op...
Denk deze man wel na voor hij dingen zegt?
+1 en antwoord op je laatste vraag: nee
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:59 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

+1 en antwoord op je laatste vraag: nee
thx voor jou openheid jappio
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 21 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
graag gedaan, ouwe
Els
 Els - donderdag 21 juli 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het was € 42.000.000,= schuld!
De VvF brengen als eerste € 15.000.000,= binnen, dan hou je € 27.000.000,= over
De supporters brengen € 1.000.000,= binnen, dan hou je € 26.000.000,=
De transfer opbrengsten zijn ongeveer € 8.500.000,= dan hou je € 17.500.000,= over
En dan lijkt het mij dat de schuld meer is dan gehalveerd. Maar we zullen het niet zeker weten zolang we de cijfers niet krijgen. Maar je heb inderdaad gelijk dat Eric Gudde moet uitkijken met wat ie zegt! Of hij moet bedoelen dat de schuld van € 17.500.000,= is gehalveerd. Dan zegt ie helemaal niks verkeerd en is de schuld inderdaad meer dan 3 kwart weg gewerkt! Maar we zullen gewoon moeten afwachten
VvF was volgens de eerste berichten 17 miljoen.
Els
 Els - donderdag 21 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
VvF zat toch bijna op de 30 miljoen en zou positief nieuws brengen als Feyenoord dat nodig had: dus kom maar door met die mededeling dat we op 30 miljoen zitten. Zijn we bijna uit de schulden......
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 22 juli 2011 - 05:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

de vvf zat toch over de 20 en naderde toch de 30?
Dat bedoel ik dus met duidelijkheid.Kijk het zijn mijn centen niet laat ik dat voorop stellen maar ook niet de centen van Gudde.Hij is helemaal niet goed voor de club als hij keer op keer mensen zoals mij zijn wantrouwen geeft.Hij heeft het over saneren maar daar
heeft hij weinig voor gedaan.Mijn gevoel zegt toch dat hij nog getackeld gaat worden door
de vrienden.Hij heeft werkelijk nergens zijn verantwoording voor genomen en buiten de goede dingen is er toch echt heel veel verkeerd gegaan.
Het gaat hem nooit meer lukken om vertrouwen te kweeken bij mensen zoals ik..
Het is geen mannetje voor Feyenoord. Daar heb je gelijk in! Dus schulden saneren en dan maar naar een ander uitkijken voor een algemeen directeur
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 juli 2011 - 07:03   quote  deeplink  
Ik zou lijdensweg wel als opvolger van gudde willen zien
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 juli 2011 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 23:00 schreef Els het volgende:
VvF zat toch bijna op de 30 miljoen en zou positief nieuws brengen als Feyenoord dat nodig had: dus kom maar door met die mededeling dat we op 30 miljoen zitten. Zijn we bijna uit de schulden......
Komt tegelijk met de uitspraak van de KNVB.
Althans, dat denk ik ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde.kritiek fans gaat tever









0.0148391