|
|
Temple
|
|
|
Ligt het aan mij dat ik het middenveld op dit moment helemaal niets vind?
We gaan toch zeker geen kampioen worden met Sneijder als spelverdeler? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:00 schreef Temple het volgende:Ligt het aan mij dat ik het middenveld op dit moment helemaal niets vind? We gaan toch zeker geen kampioen worden met Sneijder als spelverdeler? Volgens mij is Janssen toch echt de spelverdeler en niet Sneijder... |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
We hebben juist een topmiddenveld! Met janssen/ eriksen/ en de jong doen we internationaal gewoon mee! Mssn te aanvallend maar we hebben altijd nog Anita en Enoh voor de balans. En over Serero hoor ik ook alleen maar goed geluiden!! Ik denk dat alleen de linksbuiten positie nog te wensen over laat. Ebecilio vind ik echt 3 x niks en Boerrigter is een gok. Maar we zullen zien! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:00 schreef Temple het volgende:Ligt het aan mij dat ik het middenveld op dit moment helemaal niets vind? We gaan toch zeker geen kampioen worden met Sneijder als spelverdeler? Ja, het ligt aan jou ;)
En Sneijder is nog lang geen basisspeler hoor.. |
|
|
|
|
Temple
|
|
|
Het was eigenlijk bedoeld om weer even over voetbal te praten.. dat gepraat over bier enzo werd ik ook zat..
Middenveld met Janssen/Serero/Eriksen heeft ook mijn voorkeur.
Ik hoop wel dat Boerrigter snel hersteld, want van Ebecilio ben ik nog nooit vrolijk geworden. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:09 schreef JohnnyH het volgende:We hebben juist een topmiddenveld! Met janssen/ eriksen/ en de jong doen we internationaal gewoon mee! Mssn te aanvallend maar we hebben altijd nog Anita en Enoh voor de balans. En over Serero hoor ik ook alleen maar goed geluiden!! Ik denk dat alleen de linksbuiten positie nog te wensen over laat. Ebecilio vind ik echt 3 x niks en Boerrigter is een gok. Maar we zullen zien! Ik ben het helemaal met je eens. Op al onze posities ben ik redelijk tot zeer tevreden, maar de linksbuiten plek blijft een vraagteken. Ik ben geen fan van Ebicilio en ook wat mij betreft is Boerrigter een vraagteken. Het is vaak al een enorme stap van subtop eredivisie naar Ajax, laat staan van de erste divisie naar Ajax. |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:20 schreef Temple het volgende:Het was eigenlijk bedoeld om weer even over voetbal te praten.. dat gepraat over bier enzo werd ik ook zat.. Middenveld met Janssen/Serero/Eriksen heeft ook mijn voorkeur. Ik hoop wel dat Boerrigter snel hersteld, want van Ebecilio ben ik nog nooit vrolijk geworden. Wat is er mis met bier? lekker toch |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:20 schreef Temple het volgende:Het was eigenlijk bedoeld om weer even over voetbal te praten.. dat gepraat over bier enzo werd ik ook zat.. Middenveld met Janssen/Serero/Eriksen heeft ook mijn voorkeur. Ik hoop wel dat Boerrigter snel hersteld, want van Ebecilio ben ik nog nooit vrolijk geworden. Je bedoeld het 'Ajax café'?? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:21 schreef Cyprioot het volgende:[..] Ik ben het helemaal met je eens. Op al onze posities ben ik redelijk tot zeer tevreden, maar de linksbuiten plek blijft een vraagteken. Ik ben geen fan van Ebicilio en ook wat mij betreft is Boerrigter een vraagteken. Het is vaak al een enorme stap van subtop eredivisie naar Ajax, laat staan van de erste divisie naar Ajax. Een fitte Boerrigter heeft altijd mijn voorkeur boven Ebecilio.
Want je hebt het gister kunnen zien, er hoeft maar een goede voorzet vanaf de flanken te komen of Sightorson kruipt voor zijn man en kopt richting doel.
Ik heb Ebecilio dan ook nooit kunnen betrappen op een goede voorzet, enkel op wanhopige afstandschoten uit alle posities.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:00 schreef Temple het volgende:Ligt het aan mij dat ik het middenveld op dit moment helemaal niets vind? We gaan toch zeker geen kampioen worden met Sneijder als spelverdeler? sorry vind sneijder juist een heerlijk talent.. die jongen komt er wel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:39 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Een fitte Boerrigter heeft altijd mijn voorkeur boven Ebecilio. Want je hebt het gister kunnen zien, er hoeft maar een goede voorzet vanaf de flanken te komen of Sightorson kruipt voor zijn man en kopt richting doel. Ik heb Ebecilio dan ook nooit kunnen betrappen op een goede voorzet, enkel op wanhopige afstandschoten uit alle posities. Vind ozbilliz ook wel een leuke voetballer om na te kijken. een heerlijke techniek heeft ie! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:20 schreef Temple het volgende:Het was eigenlijk bedoeld om weer even over voetbal te praten.. dat gepraat over bier enzo werd ik ook zat.. Middenveld met Janssen/Serero/Eriksen heeft ook mijn voorkeur. Ik hoop wel dat Boerrigter snel hersteld, want van Ebecilio ben ik nog nooit vrolijk geworden. dan heb ik toch liever janssen eriksen de jong;)! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd en dan kun je later Lodeiro/Serero/Sneijder laten spelen.. |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
quote: Ik zie de jong ook graag aanvallend op het middenveld. Onder Jol heeft hij daar veruit zijn beste periode gespeeld. Hij weet perfect wanneer en waar op hij ineens op moet duiken in de 16. Als er veel fatsoenlijke voorzetten gaan komen van de zijkanten dan gaat we nog heel veel plezier beleven aan de kopkracht van Sigthorsson en de Jong. En met Eriksen en Janssen en ook Verthongen hebben we veruit de best voetballende as van Nederland. Kortom, Ajax huizenhoge favoriet voor de titel:):):) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:00 schreef Temple het volgende:Ligt het aan mij dat ik het middenveld op dit moment helemaal niets vind? We gaan toch zeker geen kampioen worden met Sneijder als spelverdeler? Alsof hij ook basis zou spelen, ook complete onzin wat je zegt over hem, gister de 2-0 gezien??? wie zet die aanval op door snel door te passen?
Vind hem juist goed spelen, en de Boer blijkbaar ook, gelukkig maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:20 schreef Temple het volgende:Het was eigenlijk bedoeld om weer even over voetbal te praten.. dat gepraat over bier enzo werd ik ook zat.. Middenveld met Janssen/Serero/Eriksen heeft ook mijn voorkeur. Ik hoop wel dat Boerrigter snel hersteld, want van Ebecilio ben ik nog nooit vrolijk geworden. Wordt juist overal over voetbal gepraat behalve in 1 topic, je doet ook net alsof je hier al maanden loopt te posten... |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik lees ergens een reactie dat de Jong op het middenveld moet, maar laten we wel zijn dat hij het niet haalt bij bv Serero ( gebaseerd op de wedstrijd van gister hoor ). Zelf zie ik Ajax graag met het middenveld van gister starten. Janssen, Eriksen en Serero. Hoop eigenlijk nog op een goeie rechtsbuiten. We hebben daar alleen Sulejmani lopen die echt goed genoeg is en die zie ik liever op de linkerkant. Lukoki, Ozbiliz kan ik nou niet bepaald van zeggen dat ik daar 100% vertrouwen in heb.
Maar om het topic weer aan te sn(e)ijden ben ik wel van Mening dat Rodney een goeie stand-in is en die af en toe wat minuten mee moet kunnen gaan pakken. Ik hoop ook dat Jan Arie wat meer minuten gaat maken, dit seizoen zal "do or die" zijn voor hem, vrees dat als het komend seizoen niet lukt het over is voor hem bij Ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 15:03 schreef Heico het volgende:Ik lees ergens een reactie dat de Jong op het middenveld moet, maar laten we wel zijn dat hij het niet haalt bij bv Serero ( gebaseerd op de wedstrijd van gister hoor ). Zelf zie ik Ajax graag met het middenveld van gister starten. Janssen, Eriksen en Serero. Hoop eigenlijk nog op een goeie rechtsbuiten. We hebben daar alleen Sulejmani lopen die echt goed genoeg is en die zie ik liever op de linkerkant. Lukoki, Ozbiliz kan ik nou niet bepaald van zeggen dat ik daar 100% vertrouwen in heb. Maar om het topic weer aan te sn(e)ijden ben ik wel van Mening dat Rodney een goeie stand-in is en die af en toe wat minuten mee moet kunnen gaan pakken. Ik hoop ook dat Jan Arie wat meer minuten gaat maken, dit seizoen zal "do or die" zijn voor hem, vrees dat als het komend seizoen niet lukt het over is voor hem bij Ajax. Je moet het ook niet baseren op 1 wedstrijd.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Lukoki vind ik ook wel een sterke voetballer.. eindelijk weer eens een klassieke buitenspeler. hij houd het simpel. mannetje voorbij en voorzetten. en soms achter de lijn nog even iemand poorten:P! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 15:15 schreef AFCAMylife het volgende:Lukoki vind ik ook wel een sterke voetballer.. eindelijk weer eens een klassieke buitenspeler. hij houd het simpel. mannetje voorbij en voorzetten. en soms achter de lijn nog even iemand poorten:P! +1 |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 15:01 schreef remco k het volgende:[..] Wordt juist overal over voetbal gepraat behalve in 1 topic, je doet ook net alsof je hier al maanden loopt te posten... Dus omdat iemand een afwijkende mening heeft doet hij meteen of hij hier al maanden loopt te posten. Waar baseer je dat dan op?
That.... I would like to know from you mister know it all! |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Denk dat menig trainer zowel in het binnen- als buitenland behoorlijk jaloers op Frank de Boer zal zijn! Theo strooide gisteren heerlijke steekpassen, Eriksen die steeds beter aan het worden is, Serero met z'n snelle uitbraken. Enoh en Anita die kunnen bikkelen. Dan heb je nog De Jong en Lodeiro die ontbraken. En inderdaad de talenten Rodney en Jan-Arie. Mogelijkheden zat dus! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 15:57 schreef Stanley het volgende:[..] Dus omdat iemand een afwijkende mening heeft doet hij meteen of hij hier al maanden loopt te posten. Waar baseer je dat dan op? That.... I would like to know from you mister know it all! Omdat iemand hier roept dat het wel eens een welkome afwisseling is, dat duid dus op langer posten dan een week.
Wat is dat toch met jou man, je bent een irritant kutventje en je probeert vrijwel altijd lichtjes te provoceren. Triest. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 15:57 schreef Stanley het volgende:[..] Dus omdat iemand een afwijkende mening heeft doet hij meteen of hij hier al maanden loopt te posten. Waar baseer je dat dan op? That.... I would like to know from you mister know it all! wat die temple post is niet bijster slim.........dus wil ik....... nee moet ik Remco alleen maar gelijk geven |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 16:28 schreef remco k het volgende:[..] Omdat iemand hier roept dat het wel eens een welkome afwisseling is, dat duid dus op langer posten dan een week. Wat is dat toch met jou man, je bent een irritant kutventje en je probeert vrijwel altijd lichtjes te provoceren. Triest. Heb jij niet ooit eens iets over een spiegel geroepen;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 17:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] wat die temple post is niet bijster slim.........dus wil ik....... nee moet ik Remco alleen maar gelijk geven Nenam, ik vond het ook geen sterke tekst, maar als je jouw liefde voor Remco even weglaat, slaat hij gewoon heel vaak en snel een arrogant toontje aan tegen zogenaamde nieuwelingen.
En ook nu weer. Wat maakt het toch gvd uit hoe vaak iemand hier iets post. Wees blij! Wij en iedereen samen bepalen het succes van dit forum.
Lees zo vaak dat het zo stil is op andere "kut" forums....Dussss |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 15:40 schreef Stanley het volgende:[..] Nenam, ik vond het ook geen sterke tekst, maar als je jouw liefde voor Remco even weglaat, slaat hij gewoon heel vaak en snel een arrogant toontje aan tegen zogenaamde nieuwelingen. En ook nu weer. Wat maakt het toch gvd uit hoe vaak iemand hier iets post. Wees blij! Wij en iedereen samen bepalen het succes van dit forum. Lees zo vaak dat het zo stil is op andere "kut" forums....Dussss Begrijpend lezen is dan ook vrij lastig. Remco verwijt hem toch nergens dat hij te weinig post??
Als je het goed had gelezen begon de starter van het topic over het feit dat er wat hem betreft te veel over bier gepraat werd, en niet over voetbal. Waarop Remco reageerde...
Niet meer, niet minder.
Dan kan je wel blijven zuigen, zowel hier als op andere topics, maar daar wordt het forum echt niet beter van hoor. We zijn toch geen kleine kinderen meer? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 15:40 schreef Stanley het volgende:[..] Nenam, ik vond het ook geen sterke tekst, maar als je jouw liefde voor Remco even weglaat, slaat hij gewoon heel vaak en snel een arrogant toontje aan tegen zogenaamde nieuwelingen. En ook nu weer. Wat maakt het toch gvd uit hoe vaak iemand hier iets post. Wees blij! Wij en iedereen samen bepalen het succes van dit forum. Lees zo vaak dat het zo stil is op andere "kut" forums....Dussss Bepaal zelf wel wie ik lief heb en/of weglaat,Remco scheld mij ook wel eens verrot.....alleen heb ik daar geen moeite mee,zie het ook niet als arrogantie.......hij heeft een bepaalde humor,waar de meeste van jullie moeite mee hebben,ik dus niet Voor de rest is Remco een prima gozer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben niet ALTIJD bezig met mensen provoceren, die spiegel gaat helaas dus niet op, maar goed, domme jochies zoals jij kunnen dat natuurlijk niet altijd weten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 15:40 schreef Stanley het volgende:[..] Nenam, ik vond het ook geen sterke tekst, maar als je jouw liefde voor Remco even weglaat, slaat hij gewoon heel vaak en snel een arrogant toontje aan tegen zogenaamde nieuwelingen. En ook nu weer. Wat maakt het toch gvd uit hoe vaak iemand hier iets post. Wees blij! Wij en iedereen samen bepalen het succes van dit forum. Lees zo vaak dat het zo stil is op andere "kut" forums....Dussss Lezen is blijkbaar niet je sterkste punt, het gaat namelijk niet om hoe vaak iemand iets post. Dussssssssssss |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Zeg dames. Zijn er ook nog topics waarin jullie elkaar niet in de haren vliegen of waarin geen discussie is over Remco K óf dat je hier wel of geen rechten hebt? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:33 schreef Ikke_tikkie het volgende:Zeg dames. Zijn er ook nog topics waarin jullie elkaar niet in de haren vliegen of waarin geen discussie is over Remco K óf dat je hier wel of geen rechten hebt? ;-) EENS... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 14:21 schreef Cyprioot het volgende:[..] Ik ben het helemaal met je eens. Op al onze posities ben ik redelijk tot zeer tevreden, maar de linksbuiten plek blijft een vraagteken. Ik ben geen fan van Ebicilio en ook wat mij betreft is Boerrigter een vraagteken. Het is vaak al een enorme stap van subtop eredivisie naar Ajax, laat staan van de erste divisie naar Ajax. Chadli en Mertens hebben het direct na de overstap ook gelijk goed gedaan, terwijl Boerigter al een keer bij ons heeft gezeten en in de top van de JL gespeeld heeft, De andere 2 speelden in de middenmoot. Heb er dus wat meer vertrouwen in! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Alweer die negativiteit over Ebicilio. Hij heeft afgelopen seizoen gewoon best heel redelijk gepresteerd, is zelfs belangrijk geweest, en dan voor een 19 jarige. Ik vind het helemaal niet slecht wat Ebicilio heeft gedaan. Ook vind ik het erg goed dat er wat concurrentie is bijgekomen, in de vorm van Boerrigter, maar ik vertrouw erop dat Frank de Boer kiest voor wie hij denkt dat de beste is, en schrijf Ebicilio dan niet zomaar af.
Sneijder zie ik voorlopig alleen al wisselspeler. Op zijn plek zie ik zowel Eriksen als Janssen toch hoger in de pikorde, en misschien zelfs Serero ook wel. Verder is het toch al druk op het middenveld, en zoals ik eerder al eens schreef, de invulling van de controlerende middenvelder is een veel interessantere discussie, want iedereen denkt wel aan een middenveld met Eriksen, de Jong en Janssen, maar wat nu als de Boer kiest voor Eriksen en Janssen aanvallend... die controlerende positie is veel leuker om in de smiezen te houden.
Sneijder dus voorlopig een wisselspeler en niet hoog in de pikorde. Ik weet ook niet of die er wel gaat komen. Hij heeft mij nog niet heel veel kunnen overtuigen bij Jong Ajax, maar goed, misschien zet hij nu heel snel stappen. We zullen zien. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 09:04 schreef Eide het volgende:Alweer die negativiteit over Ebicilio. Hij heeft afgelopen seizoen gewoon best heel redelijk gepresteerd, is zelfs belangrijk geweest, en dan voor een 19 jarige. Ik vind het helemaal niet slecht wat Ebicilio heeft gedaan. Ook vind ik het erg goed dat er wat concurrentie is bijgekomen, in de vorm van Boerrigter, maar ik vertrouw erop dat Frank de Boer kiest voor wie hij denkt dat de beste is, en schrijf Ebicilio dan niet zomaar af. Sneijder zie ik voorlopig alleen al wisselspeler. Op zijn plek zie ik zowel Eriksen als Janssen toch hoger in de pikorde, en misschien zelfs Serero ook wel. Verder is het toch al druk op het middenveld, en zoals ik eerder al eens schreef, de invulling van de controlerende middenvelder is een veel interessantere discussie, want iedereen denkt wel aan een middenveld met Eriksen, de Jong en Janssen, maar wat nu als de Boer kiest voor Eriksen en Janssen aanvallend... die controlerende positie is veel leuker om in de smiezen te houden. Sneijder dus voorlopig een wisselspeler en niet hoog in de pikorde. Ik weet ook niet of die er wel gaat komen. Hij heeft mij nog niet heel veel kunnen overtuigen bij Jong Ajax, maar goed, misschien zet hij nu heel snel stappen. We zullen zien. Eens! Tis saai,maar nix aan toe te voegen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 09:04 schreef Eide het volgende:Alweer die negativiteit over Ebicilio. Hij heeft afgelopen seizoen gewoon best heel redelijk gepresteerd, is zelfs belangrijk geweest, en dan voor een 19 jarige. Ik vind het helemaal niet slecht wat Ebicilio heeft gedaan. Ook vind ik het erg goed dat er wat concurrentie is bijgekomen, in de vorm van Boerrigter, maar ik vertrouw erop dat Frank de Boer kiest voor wie hij denkt dat de beste is, en schrijf Ebicilio dan niet zomaar af. Sneijder zie ik voorlopig alleen al wisselspeler. Op zijn plek zie ik zowel Eriksen als Janssen toch hoger in de pikorde, en misschien zelfs Serero ook wel. Verder is het toch al druk op het middenveld, en zoals ik eerder al eens schreef, de invulling van de controlerende middenvelder is een veel interessantere discussie, want iedereen denkt wel aan een middenveld met Eriksen, de Jong en Janssen, maar wat nu als de Boer kiest voor Eriksen en Janssen aanvallend... die controlerende positie is veel leuker om in de smiezen te houden. Sneijder dus voorlopig een wisselspeler en niet hoog in de pikorde. Ik weet ook niet of die er wel gaat komen. Hij heeft mij nog niet heel veel kunnen overtuigen bij Jong Ajax, maar goed, misschien zet hij nu heel snel stappen. We zullen zien. Helemaal mee eens. Al heeft de Boer al uitgesproken dat hij met Janssen achter Erikssen wil spelen, dus zal de positie naast Eriksen nog moeten worden ingevuld, en ik denk oprecht dat de Jong hier echt de 1e man voor is voorlopig. |
|
|
|