BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijg Mario Been nog een waardig afscheid van het legioen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 22 juli 2011 - 09:19   quote  deeplink  
Van Mario moeten we wel afscheid nemen op een gepaste manier!
Wijnaldum en Fer (áls hij weggaat!) niet, zijn landverraders!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - vrijdag 22 juli 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 09:19 schreef Suijltje het volgende:
Van Mario moeten we wel afscheid nemen op een gepaste manier!
Wijnaldum en Fer (áls hij weggaat!) niet, zijn landverraders!
Eens! en van Wijnaldum en Fer heb ik al afscheid genomen, ze zullen altijd verraders blijven...
Milo
 Milo - vrijdag 22 juli 2011 - 11:16   quote  deeplink  
nee
MMM
 MMM - vrijdag 22 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 11:16 schreef Milo het volgende:
nee
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 juli 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 08:45 schreef FR het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het een mening is. Ik ga niet bepalen hoe een echte supporter zich moet gedragen. Ik zeg gewoon hoe ik er naar kijk. Verder niet.
Dat is al een stuk minder irritant, je kunt het wel
de flh
 de flh - vrijdag 22 juli 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 11:20 schreef MMM het volgende:

[..]

sevillana
 sevillana - zondag 24 juli 2011 - 01:20   quote  deeplink  
laat maar . . . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door sevillana --
Els
 Els - zaterdag 30 juli 2011 - 09:06   quote  deeplink  
Mario Been is het komend seizoen samen met Kenneth Perez en Arnold Bruggink de vaste analist van voetbalzender Eredivisie Live. De vertrokken trainer van Feyenoord heeft wel bedongen dat hij bij een mooi trainersaanbod vrij is om te vertrekken. Tevens verschijnt hij tienmaal bij de NOS om de Champions League te analyseren.

Heerlijk dat Eredivisie Live me de mogelijkheid biedt om iedere week bij de voetballerij betrokken te blijven.

Aanvankelijk zal ik nog geen wedstrijden van Feyenoord doen, maar als de scherpe kantjes van mijn vertrek na de spelersstemming eraf zijn, zal ik ook gewoon in De Kuip mijn gezicht laten zien. Het leven gaat door, hoewel mijn vertrek nog steeds pijn doet. Ik kan het wel steeds beter een plekje geven, aldus Been vanaf zijn vakantieadres in Spanje. Het eerste competitieweekeinde op 5, 6 en 7 augustus laat de Rotterdammer nog schieten, maar daarna is hij wekelijks present voor Eredivisie Live.

Zelf spreekt Been van een smetje op zijn trainerscarrière, maar geeft wel toe dat de gebeurtenissen in het trainingskamp en de stemming hem flink aangegrepen hebben. Hoewel hij later pas uitgebreid zijn verhaal over alle gebeurtenissen wil doen, zegt hij: Ik heb van niemand in de organisatie ooit één signaal gekregen over wat er in die tijd leefde in de spelersgroep en over de stemming. Dat neem ik sommige mensen kwalijk, omdat zij daarvan vooraf wel op de hoogte waren, maar mij niet hebben geïnformeerd. Dat hele verhaal komt nog wel een keer.

Namen noemen, wil Been (nog) niet, maar een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg en begrijpt dat hij doelt op onder meer technisch directeur Martin van Geel. Dat assistent-trainer Leon Vlemmings zich solidair heeft verklaard na een gesprek met Van Geel, zegt veel. Wij opereerden echt als team, aldus Been, die in Spanje al bezoek kreeg van Leo Beenhakker, zn voormalige technisch directeur bij Feyenoord, en Vlemmings. Er blijven voor mij veel vragen bestaan en hopelijk krijg ik daar ooit nog eens antwoorden op.

Been gunt Ronald Koeman het allerbeste. En de club Feyenoord natuurlijk ook. Met het vertrek van Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum hebben we 29 doelpunten ingeleverd, maar met de terugkeer van een fitte Sekou Cissé en de komst van Guyon Fernandez van Excelsior moet dat voor een groot gedeelte op te vangen zijn. Bijna alle ploegen zijn verzwakt en ik denk dat Feyenoord met een goede fase mee kan doen voor een plaats achter de top drie en AZ, laat Mario Been als analist van Eredivisie Live direct weten.

(Bron: FR-Fanatic.com
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 30 juli 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 14:17 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik hoop het!!!
Mario/////Held!!!!
Nou, als speler was ie toch wel goed genoeg om afscheid van te nemen, als trainert niet...
Maar, mocht Feyenoord hem dit aanbieden zal ook ik in mn handjes klappen (als ie op komt dagen en niet bedankt voor de eer...)
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 30 juli 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 15:21 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Ik heb Mario als enige nog niet gehoord .... hij gedraagt zich wel netjes
... Misschien zegt Leo het wel voor hem, dan hoeft hij alleen maar te knikkek dat ie het er mee eens is... makkelijk...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 09:42   quote  deeplink  
Van mij mag het! Ondanks dat ik het niet zag zitten in Mario Been als trainer in het laatste seizoen. Ik vind in principe dat elke speler zijn afscheid moet kunnen hebben.
Van Mario Been, Luigi Bruins tot en met Georginio Wijnaldum toe. Maar helaas is dat niet een ieder gegund. Dankzij sommige supporters die niet normaal kunnen blijven doen.
Ik geloof dan iedere speler/trainer
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 09:43   quote  deeplink  
speler/trainer het beste met Feyenoord voor heeft!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 30 juli 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 09:42 schreef lijdensweg het volgende:
Van mij mag het! Ondanks dat ik het niet zag zitten in Mario Been als trainer in het laatste seizoen. Ik vind in principe dat elke speler zijn afscheid moet kunnen hebben.
Van Mario Been, Luigi Bruins tot en met Georginio Wijnaldum toe. Maar helaas is dat niet een ieder gegund. Dankzij sommige supporters die niet normaal kunnen blijven doen.
Ik geloof dan iedere speler/trainer
ieder krijgt ook zijn afscheid die hij verdient.
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 juli 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 09:43 schreef lijdensweg het volgende:
speler/trainer het beste met Feyenoord voor heeft!
Maar wanneer gaan we wat drinken?
Wallie1908
 Wallie1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 09:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ieder krijgt ook zijn afscheid die hij verdient.
Mee eens. Mario kan wel na het slechte nieuws kwaad zijn weggelopen. Hij zal de supporters niets kwalijk nemen en andersom ook niet. Helaas van het slechte seizoen, maar dat is grotendeels de schuld van de spelers en niet van Mario.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Lijkt me geen discussie, is aan Mario zelf.
Hij was er toen de club hem nodig had. Ook als assistent in jaren daarvoor.
Als Mario het wil en er aan toe is: een waardig afscheid.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 30 juli 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Mario hoeft geen afcheid. Als alles een beetje rustig is dan zit hij gewoon op een plekje in de kuip naar de wedstrijden te kijken. Hij blijft een Feyenoorder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 09:42 schreef lijdensweg het volgende:
Van mij mag het! Ondanks dat ik het niet zag zitten in Mario Been als trainer in het laatste seizoen. Ik vind in principe dat elke speler zijn afscheid moet kunnen hebben.
Van Mario Been, Luigi Bruins tot en met Georginio Wijnaldum toe. Maar helaas is dat niet een ieder gegund. Dankzij sommige supporters die niet normaal kunnen blijven doen.
Ik geloof dan iedere speler/trainer
En ga je Bruins dan voor homo uitmaken zoals je in het topic van Lex Immers deed.???
Ik denk het wel!!!Feyenoord zou af moeten van supporters zoals jij ,ze verzieken heel de sfeer binnen de club...Mijn zoontjes durfen niet meer naar de KUIP door figuren zoals jij Peuter!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Mario verdient zijn afscheid maar ik denk dat hij bedankt.
Wallie1908
 Wallie1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Ik zou het niet gek vinden als hij nu nee zegt. Het ligt nogal gevoelig voor hem en dan zijn de spelers ook nog in de buurt. Daar zou ik ook geen zin in hebben.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 12:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En ga je Bruins dan voor homo uitmaken zoals je in het topic van Lex Immers deed.???
Ik denk het wel!!!Feyenoord zou af moeten van supporters zoals jij ,ze verzieken heel de sfeer binnen de club...Mijn zoontjes durfen niet meer naar de KUIP door figuren zoals jij Peuter!!
Zou ik erg vinden als jou zoontjes niet meer naar de kuip durven! Mijn dochters gingen ook niet naar de open dag door figuren zoals jij blijkbaar! Dus voor wat hoort wat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zou ik erg vinden als jou zoontjes niet meer naar de kuip durven! Mijn dochters gingen ook niet naar de open dag door figuren zoals jij blijkbaar! Dus voor wat hoort wat.
hahahahahahahahahaha
craven
 craven - zaterdag 30 juli 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Fer durft niet niet meer naar de kuip door figuren zoals jullie!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:17 schreef craven het volgende:
Fer durft niet niet meer naar de kuip door figuren zoals jullie!
hahahahahaha Craven//Lijdensweg :)
craven
 craven - zaterdag 30 juli 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:17 schreef craven het volgende:
Fer durft niet niet meer naar de kuip door figuren zoals jullie!
Nog bedankt daarvoor.... :)
craven
 craven - zaterdag 30 juli 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahaha Craven//Lijdensweg :)
gvd: Leon//Bram!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:22 schreef craven het volgende:

[..]

gvd: Leon//Bram!
hahahahahaha ik hou van dikke brammen,maar niet zo dik dat het benauwend word nee
craven
 craven - zaterdag 30 juli 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahaha ik hou van dikke brammen,maar niet zo dik dat het benauwend word nee
hahahahaha
craven
 craven - zaterdag 30 juli 2011 - 17:25   quote  deeplink  
prammen toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:25 schreef craven het volgende:
prammen toch?
Pruimen ja die ook,maar die liever niet zo dik !!!
craven
 craven - zaterdag 30 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
prammen
1) Boezem 2) Borsten 3) Tieten
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/pr
sevillana
 sevillana - zaterdag 30 juli 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 12:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mario verdient zijn afscheid maar ik denk dat hij bedankt.
denk ook dat hij er voorlopig geen behoefte aan heeft, . . maar zie hem mettertijd wel een keer terug komen
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zaterdag 30 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Ja, Mario heeft niet gebracht wat we hoopten. Toch verdient hij een waardig afscheid. Liefst bij de eerste thuiswedstrijd: op de middenstip. De helicopter in laten vliegen om hem onder luid applaus weg te zien gaan. Maar dan op het laatste moment......Gudde, Koevermans en Van Well, de mensen die hem nooit steunden, dat edele drietal door een stel supporters het veld op laten jagen, de wentelwiek in en nooit meer terug laten komen. O Heer, eindelijk verlost van het boze, zichzelf verrijkende gespuis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 19:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk ook dat hij er voorlopig geen behoefte aan heeft, . . maar zie hem mettertijd wel een keer terug komen
ik denk het ook Sevi!
MMM
 MMM - zaterdag 30 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 09:06 schreef Els het volgende:
Been gunt Ronald Koeman het allerbeste. En de club Feyenoord natuurlijk ook. Met het vertrek van Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum hebben we 29 doelpunten ingeleverd, maar met de terugkeer van een fitte Sekou Cissé en de komst van Guyon Fernandez van Excelsior moet dat voor een groot gedeelte op te vangen zijn. Bijna alle ploegen zijn verzwakt en ik denk dat Feyenoord met een goede fase mee kan doen voor een plaats achter de top drie en AZ, laat Mario Been als analist van Eredivisie Live direct weten.

(Bron: FR-Fanatic.com
Ik vind het weer een lulverhaal, hij wilt weer even scoren bij de supporters, vreselijk.. Meedoen rond plek 5 zegt hij dan.. Waarom hebben we dat vorig seizoen dan niet gedaan met Luc en Wijnaldum er nog bij? Alleen omdat de andere ploegen dit jaar pas 'verzwakt' zijn?

Luc en Wijnaldum zijn we nu kwijt maar we hebben Cissé en Fernandez nu volgens Mario! Fernandez? Was dat niet die spits die jij vorig jaar niet wilde omdat hij niet in het 'systeem' paste?

Allemaal weer onzin van Mario.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vind het weer een lulverhaal, hij wilt weer even scoren bij de supporters, vreselijk.. Meedoen rond plek 5 zegt hij dan.. Waarom hebben we dat vorig seizoen dan niet gedaan met Luc en Wijnaldum er nog bij? Alleen omdat de andere ploegen dit jaar pas 'verzwakt' zijn?

Luc en Wijnaldum zijn we nu kwijt maar we hebben Cissé en Fernandez nu volgens Mario! Fernandez? Was dat niet die spits die jij vorig jaar niet wilde omdat hij niet in het 'systeem' paste?

Allemaal weer onzin van Mario.
je praat geen poep MMM.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 juli 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vind het weer een lulverhaal, hij wilt weer even scoren bij de supporters, vreselijk.. Meedoen rond plek 5 zegt hij dan.. Waarom hebben we dat vorig seizoen dan niet gedaan met Luc en Wijnaldum er nog bij? Alleen omdat de andere ploegen dit jaar pas 'verzwakt' zijn?

Luc en Wijnaldum zijn we nu kwijt maar we hebben Cissé en Fernandez nu volgens Mario! Fernandez? Was dat niet die spits die jij vorig jaar niet wilde omdat hij niet in het 'systeem' paste?

Allemaal weer onzin van Mario.
Of hij vindt Koeman cs. beter dan zichzelf.
Mee eens, rare uitspraak. En krikt zomaar even de verwachtingen omhoog.
Martijn
 Martijn - zondag 31 juli 2011 - 02:05   quote  deeplink  
Ik denk niet dat die nog op de schouders wordt genomen door de spelers...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Martijn --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 juli 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vind het weer een lulverhaal, hij wilt weer even scoren bij de supporters, vreselijk.. Meedoen rond plek 5 zegt hij dan.. Waarom hebben we dat vorig seizoen dan niet gedaan met Luc en Wijnaldum er nog bij? Alleen omdat de andere ploegen dit jaar pas 'verzwakt' zijn?

Luc en Wijnaldum zijn we nu kwijt maar we hebben Cissé en Fernandez nu volgens Mario! Fernandez? Was dat niet die spits die jij vorig jaar niet wilde omdat hij niet in het 'systeem' paste?

Allemaal weer onzin van Mario.
Hij probeert nu gewoon zijn gram te halen! Ik had mario Been wel ietsje hoger ingeschat.
Blijkt maar weer dat het allemaal ego's zijn in de voetbalwereld
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 juli 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vind het weer een lulverhaal, hij wilt weer even scoren bij de supporters, vreselijk.. Meedoen rond plek 5 zegt hij dan.. Waarom hebben we dat vorig seizoen dan niet gedaan met Luc en Wijnaldum er nog bij? Alleen omdat de andere ploegen dit jaar pas 'verzwakt' zijn?

Luc en Wijnaldum zijn we nu kwijt maar we hebben Cissé en Fernandez nu volgens Mario! Fernandez? Was dat niet die spits die jij vorig jaar niet wilde omdat hij niet in het 'systeem' paste?

Allemaal weer onzin van Mario.
eens
Els
 Els - zondag 31 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Of hij vindt Koeman cs. beter dan zichzelf.
Mee eens, rare uitspraak. En krikt zomaar even de verwachtingen omhoog.
Sportdwaas denkt ook dat we 5e worden. Ga je die ook nog vermanend toespreken voor het omhoog krikken van de verwachtingen?
sevillana
 sevillana - zondag 31 juli 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 11:53 schreef Els het volgende:

[..]

Sportdwaas denkt ook dat we 5e worden. Ga je die ook nog vermanend toespreken voor het omhoog krikken van de verwachtingen?
doet z'n naam altijd weer eer aan . . . . :)
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Niet zo verzuren mensen. Lighten up!
aad 64
 aad 64 - zondag 31 juli 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Groot afscheid en over een jaar of 3 een warm welkom?
craven
 craven - zondag 31 juli 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 11:53 schreef Els het volgende:

[..]

Sportdwaas denkt ook dat we 5e worden. Ga je die ook nog vermanend toespreken voor het omhoog krikken van de verwachtingen?
Dat helpt niet...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 juli 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 11:53 schreef Els het volgende:

[..]

Sportdwaas denkt ook dat we 5e worden. Ga je die ook nog vermanend toespreken voor het omhoog krikken van de verwachtingen?
Stoute sportdwaas!
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 12:58 schreef aad 64 het volgende:
Groot afscheid en over een jaar of 3 een warm welkom?
Warm welkom? Als wat?
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 17:40   quote  deeplink  
De nieuwe suppoost
Els
 Els - zondag 31 juli 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 16:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Stoute sportdwaas!
Zo! Daar kan hij het mee doen.
Els
 Els - zondag 31 juli 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Been doet er verstandig aan om zich niet over de eindklassering van Feyenoord uit te laten. Al hij zegt dat ze 11de of 12de eindigen, dan is hij te negatief, en zegt hij 5de, dan legt hij onnodig druk op het team. Hij kan zich beter onthouden van commentaar, hoewel ik me kan voorstellen dat dat met z'n nieuwe baan moeilijk wordt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijg Mario Been nog een waardig afscheid van het legioen?









0.0099010