BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijg Mario Been nog een waardig afscheid van het legioen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
cc-tje
 cc-tje - maandag 01 augustus 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 22:39 schreef Els het volgende:
Been doet er verstandig aan om zich niet over de eindklassering van Feyenoord uit te laten. Al hij zegt dat ze 11de of 12de eindigen, dan is hij te negatief, en zegt hij 5de, dan legt hij onnodig druk op het team. Hij kan zich beter onthouden van commentaar, hoewel ik me kan voorstellen dat dat met z'n nieuwe baan moeilijk wordt.
Ja, hij gaat echt geen blad voor zn mond nemen hoor...
Maar idd, mocht hij nog een waardig bestaan willen en niet door iedereen afgebrand willen worden door het legioen, is het beter dat hij zijn woorden goed kiest voor ie ze uitspreekt.
Ook wel goed als hij niet zegt "ik hou mijn mond maar"of "ik had het anders gedaan"
Christof
 Christof - vrijdag 05 augustus 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Iedereen kiest voor zijn eigen carriere, als je het bij een baas niet naar je zin hebt, ga je ook weg toch!! Mario, Wijnaldum en Fer verdienen een afscheid, maar dan alleen onder elkaar!
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 09:38 schreef Christof het volgende:
Iedereen kiest voor zijn eigen carriere, als je het bij een baas niet naar je zin hebt, ga je ook weg toch!! Mario, Wijnaldum en Fer verdienen een afscheid, maar dan alleen onder elkaar!
Been verdient in mijn ogen een afscheid, Fer en Wijnaldum regelen het idd maar onder elkaar.
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:06 schreef Els het volgende:

[..]

Been verdient in mijn ogen een afscheid, Fer en Wijnaldum regelen het idd maar onder elkaar.
Idd Been mooi afscheid geven en Judas en Ferrader kunnen een afscheid fergeten! Die krijgen bij ieder bezoek aan De Kuip een warm onthaal!
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Waarom Been in godsnaam een afscheid geven.. Alleen omdat hij een Feyenoorder is, gaap..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:52 schreef MMM het volgende:
Waarom Been in godsnaam een afscheid geven.. Alleen omdat hij een Feyenoorder is, gaap..
Ja!!!! Truste!
Hij was zo slecht als het materiaal, en dit heeft hij NIET verdiend!!!!!
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:59 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ja!!!! Truste!
Hij was zo slecht als het materiaal, en dit heeft hij NIET verdiend!!!!!
Zo slecht als het materiaal? Waarom geeft hij dan aan dat Koeman bij de eerste 5 kan eindigen ondanks het vertrek van Luc en Wijnaldum? Hij geeft dus al aan dat hij gefaald heeft.

Sowieso had hij afgelopen seizoen de play-offs MOETEN halen. Mario heeft keihard gefaald en is een waardeloze trainer.

Afscheid verdiend hij niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door MMM --
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Hij verdient een groots afscheid! Hij is immers ferraden!
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo slecht als het materiaal? Waarom geeft hij dan aan dat Koeman bij de eerste 5 kan eindigen ondanks het vertrek van Luc en Wijnaldum? Hij geeft dus al aan dat hij gefaald heeft.

Sowieso had hij afgelopen seizoen de play-offs MOETEN halen. Mario heeft keihard gefaald en is een waardeloze trainer.

Afscheid verdiend hij niet.
Het gaat er ook niet om of iemand een afscheid verdient, maar of beide partijen afscheid willen nemen. Ik denk dat een hoop supporters dat wel willen bij Been. De periode Been is uiteindelijk niet geworden wat we gehoopt hadden. Dat is geen reden om onfatsoenlijk met iemand om te gaan.
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Hij wist zelf ook wel dat er iets speelde in de selectie. Net als de rest van de technische staff. Verraden is hij niet.

Maar we zijn er gelukkig van af.
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Het moet wel van beide kanten komen; zowel van Feyenoord als Been. Ik vind wel dat hij een waardig afscheid verdient, of het er van komt....?
emerton73
 emerton73 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:16   quote  deeplink  
+1
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:13 schreef Els het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of iemand een afscheid verdient, maar of beide partijen afscheid willen nemen. Ik denk dat een hoop supporters dat wel willen bij Been. De periode Been is uiteindelijk niet geworden wat we gehoopt hadden. Dat is geen reden om onfatsoenlijk met iemand om te gaan.
Denk dat sowieso Been een afscheid niet ziet zitten. En ik weet zeker dat een merendeel van de supporters ook geen interesse hebben in een afscheid van Been, ga het internet maar is af met alle negatieve reacties over hem..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door MMM --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo slecht als het materiaal? Waarom geeft hij dan aan dat Koeman bij de eerste 5 kan eindigen ondanks het vertrek van Luc en Wijnaldum? Hij geeft dus al aan dat hij gefaald heeft.

Sowieso had hij afgelopen seizoen de play-offs MOETEN halen. Mario heeft keihard gefaald en is een waardeloze trainer.

Afscheid verdiend hij niet.
We weten natuurlijk allebei dat we niet bij eerste 5 gaan eindigen (hoop het wel natuurlijk), en volgens mij hebben de spelers Mario laten falen!
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Ze hebben met zijn alle gefaald.....!
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:18 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

We weten natuurlijk allebei dat we niet bij eerste 5 gaan eindigen (hoop het wel natuurlijk), en volgens mij hebben de spelers Mario laten falen!
Ook Mario heeft gefaald..
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook Mario heeft gefaald..
't is iig niet goed gegaan..
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook Mario heeft gefaald..
Het is allemaal de schuld van Babovic: die heeft de hele selectie tegen Been op lopen ruien en ze de tip gegeven om gewoon heel slecht te spelen. Dan zou de trainer vanzelf ontslagen worden. En toen dat niet lukte schijnt hij alle spelers een sms gestuurd te hebben: "stem 'm dan gewoon weg!"
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van Babovic: die heeft de hele selectie tegen Been op lopen ruien en ze de tip gegeven om gewoon heel slecht te spelen. Dan zou de trainer vanzelf ontslagen worden. En toen dat niet lukte schijnt hij alle spelers een sms gestuurd te hebben: "stem 'm dan gewoon weg!"
BABOVIC///HELD
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:14 schreef MMM het volgende:
Hij wist zelf ook wel dat er iets speelde in de selectie. Net als de rest van de technische staff. Verraden is hij niet.

Maar we zijn er gelukkig van af.
Dat denk ik niet. Ik denk dat Been echt is gaan geloven in dat 'kind van de Kuip' verhaal en zichzelf daardoor onkwetsbaar achtte. Ik denk ook dat hij door Beenhakker teveel gekoesterd is en door Gudde nooit ergens op aangesproken is, omdat hij meer charisma en sympathie heeft. Het is menselijk om jezelf dan als onaantastbaar te gaan zien. Hij heeft een wat joviale manier van omgaan met mensen en heeft daardoor denk ik nooit gedacht dat hij iemand permanent tegen zich in het harnas zou jagen. Hij zal zelf misschien ook een emotionele jongen zijn, maar niets haatdragends hebben. Dan leef je niet met het besef dat relaties onherstelbaar beschadigd kunnen worden. Ik geloof ook echt wel dat hij het altijd goed bedoeld heeft, en een avond als in Ermelo dus nooit heeft zien aankomen. En laten we wel zijn, Van Geel heeft het briljant, maar onfatsoenlijk uitgespeeld. Of hij verraden is, weet ik niet, maar dat hij zich verraden voelt, kan ik me indenken. In mijn ogen is er wederom een medewerker van Feyenoord gesneuveld door gebrek aan begeleiding en ik hoop dat ze dat dit jaar gaan oplossen (kan alleen maar met een capabele directie).
Jij stelt je heel principieel op, als het gaat om zaken aangaande Feyenoord. Ik ben niet zo principieel en kijk meer naar de verlies en winst rekening: wat wint Feyenoord door afscheid te nemen van Been en wat verliest Feyenoord. De balans slaat uit naar afscheid nemen, dus het zou wat mij betreft aan Been zijn om het wel of niet te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door Els --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook Mario heeft gefaald..
Eens MMM!!!
Maar daarom kunnen we toch wel normaal afscheid nemen van die man!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:33 schreef MMM het volgende:

[..]

BABOVIC///HELD
hahahaha!!!! yep +1
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:33 schreef Els het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik denk dat Been echt is gaan geloven in dat 'kind van de Kuip' verhaal en zichzelf daardoor onkwetsbaar achtte. Ik denk ook dat hij door Beenhakker teveel gekoesterd is en door Gudde nooit ergens op aangesproken is, omdat hij meer charisma en sympathie heeft. Het is menselijk om jezelf dan als onaantastbaar te gaan zien. Hij heeft een wat joviale manier van omgaan met mensen en heeft daardoor denk ik nooit gedacht dat hij iemand permanent tegen zich in het harnas zou jagen. Hij zal zelf misschien ook een emotionele jongen zijn, maar niets haatdragends hebben. Dan leef je niet met het besef dat relaties onherstelbaar beschadigd kunnen worden. Ik geloof ook echt wel dat hij het altijd goed bedoeld heeft, en een avond als in Ermelo dus nooit heeft zien aankomen. En laten we wel zijn, Van Geel heeft het briljant, maar onfatsoenlijk uitgespeeld. Of hij verradden is, weet ik niet, maar dat hij zich verradden voelt, kan ik me indenken. In mijn ogen is er wederom een medewerker van Feyenoord gesneuveld door gebrek aan begeleiding en ik hoop dat ze dat dit jaar gaan oplossen (kan alleen maar met een capabele directie).
Jij stelt je heel principieel op, als het gaat om zaken aangaande Feyenoord. Ik ben niet zo principieel en kijk meer naar de verlies en winst rekening: wat wint Feyenoord door afscheid te nemen van Been en wat verliest Feyenoord. De balans slaat uit naar afscheid nemen, dus het zou wat mij betreft aan Been zijn om het wel of niet te doen.
Mooi stukje, kan me in het merendeel wel vinden.
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:33 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Eens MMM!!!
Maar daarom kunnen we toch wel normaal afscheid nemen van die man!
Weer komt de vraag 'waarom', dan in me op?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Weer komt de vraag 'waarom', dan in me op?
Omdat hij een net zo`n groot Feyenoord hart heeft als wij!!!!!
Als jij ooit dit forum gaat verlaten krijg jij ook een mooi afscheid!! haha :)
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:41 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Omdat hij een net zo`n groot Feyenoord hart heeft als wij!!!!!
Als jij ooit dit forum gaat verlaten krijg jij ook een mooi afscheid!! haha :)
Dan regel ik Babovic voor een afscheidsspeech: "It was very nice that there was at least one person that has always kept supporting me. MMM thank you for that!"
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Hahahahahaha
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Het vertrek van trainer Mario Been bij Feyenoord, na een stemming onder de spelers, heeft Castaignos verrast. Ik heb vorig seizoen nooit iets gemerkt van onvrede over de trainer.

Ik heb gelezen dat de jongens zich er toen aan stoorden dat hij de hele tijd Inter, Inter naar me riep, maar dat waren gewoon geintjes van m. Ik heb nooit een probleem met Mario Been gehad.

Bron : NU-sport
MMM
 MMM - maandag 08 augustus 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Als liegen zeer deed..

Ik heb weleens andere verhalen gehoord van mensen die Luc regelmatig spraken.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:54 schreef MMM het volgende:
Als liegen zeer deed..

Ik heb weleens andere verhalen gehoord van mensen die Luc regelmatig spraken.
Maar. Luc weet dat Maro straks naar Pisa gaat, de kans is aanwezig dat hij daar aan verhuurt gaat worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door hotjumper --
craven
 craven - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar. Luc weet dat Maro straks naar Pisa gaat, de kans is aanwezig dat hij daar aan verhuurt gaat worden
tsjee in welke divisie spelen die tegenwoordig?
JanM
 JanM - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Nogmaals: Been verdient een groots afscheid!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 10:44 schreef JanM het volgende:
Nogmaals: Been verdient een groots afscheid!
Precies, en over een trainer of vier nog een keer proberen!!
MarioHeld!!
pierreboertje
 pierreboertje - dinsdag 09 augustus 2011 - 11:58   quote  deeplink  
FR heeft helemaal gelijk , het is zijn mening en die telt , zoals elke mening zou moeten tellen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2011 - 16:08   quote  deeplink  
slotje, weg is weg.
Els
 Els - woensdag 10 augustus 2011 - 13:15   quote  deeplink  
Bron: AD

Georginio Wijnaldum stond altijd op goede voet met Mario Been. Dat de spelers van Feyenoord de trainer in een situatie brachten dat alleen nog een vertrek mogelijk was uit Rotterdam, doet de PSV'er pijn.

'Mario was gewoon een fijne man', doet Wijnaldum zijn verhaal in Voetbal International. 'Of we Mario tegen hem moeten zeggen? We zeiden: trainer. Maar hij was niet het type dat zei: Je moet meneer Been zeggen.'

Dat Been even na Wijnaldums vertrek naar Eindhoven noodgedwongen werd om zijn ontslag in te dienen, doet de middenvelder pijn. 'En ik was verbaasd. Heel erg. Vooral door het moment. Vorig seizoen hebben we het er nooit over gehad om te stemmen over de trainer', zegt Wijnaldum.

'Na die 10-0-nederlaag bij PSV heeft hij het zelf geopperd, maar wij hebben nooit bij elkaar gezeten om te zeggen: wij vinden de trainer niet meer goed, dus gaan we kijken of hij nog wel geschikt is voor ons. Daarom verbaasde me dit zo. Je zou denken: begin van het seizoen, nieuwe kansen, iedereen begint weer op nul.'

'Als hij het zo slecht zou hebben gedaan gedurende het seizoen, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar nu, vóor de competitie?'
plannetje
 plannetje - woensdag 10 augustus 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:
slotje, weg is weg.
hahaha
JanM
 JanM - woensdag 10 augustus 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 13:15 schreef Els het volgende:
Bron: AD

Georginio Wijnaldum stond altijd op goede voet met Mario Been. Dat de spelers van Feyenoord de trainer in een situatie brachten dat alleen nog een vertrek mogelijk was uit Rotterdam, doet de PSV'er pijn.

'Mario was gewoon een fijne man', doet Wijnaldum zijn verhaal in Voetbal International. 'Of we Mario tegen hem moeten zeggen? We zeiden: trainer. Maar hij was niet het type dat zei: Je moet meneer Been zeggen.'

Dat Been even na Wijnaldums vertrek naar Eindhoven noodgedwongen werd om zijn ontslag in te dienen, doet de middenvelder pijn. 'En ik was verbaasd. Heel erg. Vooral door het moment. Vorig seizoen hebben we het er nooit over gehad om te stemmen over de trainer', zegt Wijnaldum.

'Na die 10-0-nederlaag bij PSV heeft hij het zelf geopperd, maar wij hebben nooit bij elkaar gezeten om te zeggen: wij vinden de trainer niet meer goed, dus gaan we kijken of hij nog wel geschikt is voor ons. Daarom verbaasde me dit zo. Je zou denken: begin van het seizoen, nieuwe kansen, iedereen begint weer op nul.'

'Als hij het zo slecht zou hebben gedaan gedurende het seizoen, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar nu, vóor de competitie?'
Ik vind eigenlijk dat Judas zijn snavel moet houden. Hij is immers vertrokken voordat dit speelde. Voegt dus helemaal niets toe en lijkt een beetje op stemmingmakerij.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 augustus 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:09 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat Judas zijn snavel moet houden. Hij is immers vertrokken voordat dit speelde. Voegt dus helemaal niets toe en lijkt een beetje op stemmingmakerij.
Jan, je bent veranderd sinds eind vorig seizoen, jij was altijd de zachtheid zelve. vergeeflijk naar iedereen (vooral vriend mmm). Nu ben je wat verbitterd aan het raken. Wil je er over praten?
emerton73
 emerton73 - woensdag 10 augustus 2011 - 14:18   quote  deeplink  
is weg gegaan omdat ie niet verder kon ontwikkelen m.a.w. trainer is slecht en kan mij niet beter maken. en dan dit zeggen ik zeg b.ll sh.t!!
petertje
 petertje - woensdag 10 augustus 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Wijnaldum zn eerste reactie bij psv was: Van Fred Rutten kan ik WEL nieuwe dingen leren.. alsof dat geen mes in Been zn rug is..
JanM
 JanM - woensdag 10 augustus 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:11 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Jan, je bent veranderd sinds eind vorig seizoen, jij was altijd de zachtheid zelve. vergeeflijk naar iedereen (vooral vriend mmm). Nu ben je wat verbitterd aan het raken. Wil je er over praten?
Hoeft niet, het valt immers reuze mee. Bijnaldum en Ferrader hebben bij mij alleen volledig afgedaan omdat zij vorig seizoen een belangrijk aandeel gehad hebben in de malaise, vervolgens niet bij wilden tekenen en uiteindelijk hoogverraad plegen door naar een andere Nederlandse club te gaan. Dan heb je het bij mij verpest!
Meowsie McDermott
 Meowsie McDermott - woensdag 10 augustus 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Wat een huichelaars die Castaignos en Wijnaldum. Zij waren nota bene twee van de spelers die onder een prive-trainer meer uren maakten, omdat Mario zijn middaguren liever doorbracht op de green.
MMM
 MMM - woensdag 10 augustus 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 15:09 schreef Meowsie McDermott het volgende:
Wat een huichelaars die Castaignos en Wijnaldum. Zij waren nota bene twee van de spelers die onder een prive-trainer meer uren maakten, omdat Mario zijn middaguren liever doorbracht op de green.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 15:09 schreef Meowsie McDermott het volgende:
Wat een huichelaars die Castaignos en Wijnaldum. Zij waren nota bene twee van de spelers die onder een prive-trainer meer uren maakten, omdat Mario zijn middaguren liever doorbracht op de green.
onbevestigde geruchten en stemmingmakerij.

Slotje.
JanM
 JanM - woensdag 10 augustus 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Nogmaals: Been verdient een groots afscheid!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 augustus 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:21 schreef JanM het volgende:

[..]

Hoeft niet, het valt immers reuze mee. Bijnaldum en Ferrader hebben bij mij alleen volledig afgedaan omdat zij vorig seizoen een belangrijk aandeel gehad hebben in de malaise, vervolgens niet bij wilden tekenen en uiteindelijk hoogverraad plegen door naar een andere Nederlandse club te gaan. Dan heb je het bij mij verpest!
Voorruit dan maar, maar als je wilt praten kan het hoor. MMM staat altijd voor je klaar.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 augustus 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:19 schreef petertje het volgende:
Wijnaldum zn eerste reactie bij psv was: Van Fred Rutten kan ik WEL nieuwe dingen leren.. alsof dat geen mes in Been zn rug is..
Hoeft toch niet, misschien heeft Rutte wel de 4de dan fellatio, als dat je ding is dan kan je een hoop van hem leren.
Meowsie McDermott
 Meowsie McDermott - donderdag 11 augustus 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 16:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

onbevestigde geruchten en stemmingmakerij.

Slotje.
Trust me.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 11 augustus 2011 - 02:42   quote  deeplink  
Mario Leg is a great guy, a true Feyenoord man and those who would deny that are HORSEDICKS! However for his coaching he deserves no less than a one way ticket to the moon or even better the soon to be available job at PSV Eindhoven. Break a leg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door sportdwaas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijg Mario Been nog een waardig afscheid van het legioen?









0.0132939