BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijg Mario Been nog een waardig afscheid van het legioen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dr. Love
 dr. Love - donderdag 11 augustus 2011 - 03:30   quote  deeplink  
Weet ik waardeer hem wel als gewoon mens, maar op comercieel en topsport heeft hij absuluut geen kwaliteit en ervaring maar achter een muur lacht hij zich wel verrot die domme feyenoord supporters kun je ook makkelijk de verkeerde richting op sturen,, ik heeft lekker gecasht en wegwezen en die kontlikker l.beenhakker hetzelfde. Nee dan heb ik beter respect voor jorien. V. Herik. En martin van geel r.koeman en w.van hanegem.de echte mensen die veel voor de club heeft gedaan, en ik begrijp dat j.v.herik een fout heeft gemaakt maar vergeet niet wat hij positieve heeft voor feyenoord heeft gedaan zakelijk en media.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 augustus 2011 - 03:53   quote  deeplink  
Wanneer komt je rechterhand uit terapie?
dr. Love
 dr. Love - donderdag 11 augustus 2011 - 04:21   quote  deeplink  
Hotjumper je móet niet bijdehand worden ik weet het waarheid is pijnelijk als niet bestand voor bent.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 augustus 2011 - 07:44   quote  deeplink  
En ik vind dat jij wel wat meer respect mag hebben voor een clubman die op een onwijs lullige manier weggebonjourd is.
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 11 augustus 2011 - 07:47   quote  deeplink  
Dr. Love: I wanna kiss myself!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 11 augustus 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 07:44 schreef hotjumper het volgende:
En ik vind dat jij wel wat meer respect mag hebben voor een clubman die op een onwijs lullige manier weggebonjourd is.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!
MMM
 MMM - donderdag 11 augustus 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Mario Been: Clubs? Nee wel golfclubs

Een maand na zijn vertrek bij Feyenoord heeft Mario Been nog geen telefoontje van een potentiële nieuwe club gehad. Nee, er heeft nog niemand interesse getoond. Voorlopig houd ik me alleen bezig met golfclubs, zegt hij vandaag in Sp!ts. Of ik er voor open zou staan? Ik laat het allemaal maar op me afkomen, verder heb ik geen zin om daar op in te gaan.

Been pakte tijdens het trainingskamp in Ermelo op 13 juli zijn spullen, nadat een meerderheid van de spelersgroep het vertrouwen in hem had opgezegd. De breuk met zijn grote liefde Feyenoord kwam hard aan. Tijdens een vakantie in Spanje heeft hij zijn vertrek goed kunnen verwerken. Ik heb alles achter me gelaten, het gaat prima met me. Ja, ik sta nu op de golfbaan.
Verrassend..
JanM
 JanM - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 11:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Verrassend..
Net als jouw post hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijg Mario Been nog een waardig afscheid van het legioen?

0.0086009