BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kom op supporters!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
QkelleQ
 QkelleQ - donderdag 21 juli 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Sinds 1991 kom ik elke 2 weken in de kuip en volg ik ons cluppie op de voet, oa via dit forum. Uiteindelijk heb ik vandaag besloten me toch maar eens aan te melden en zelf ook een bericht te plaatsen.
Ik ben namelijk erg positief over de gang van zaken en wordt ziek van al dat negatieve gezeik.
Ik ben van mening dat er zeer goede mensen voor de club actief zijn en dat we ze moeten steunen en vertrouwen! Ook ik ben doodziek van de sportieve resultaten van de laatste jaren maar heel blij dat er gewerkt wordt aan het gezond maken van onze club.
Gudde verdient veel meer waardering voor de manier waarop hij zijn waardeloze taak invult; Van Geel heeft bewezen de juiste spelers te kunnen halen en bovendien spelers met winst door te kunnen verkopen! Waarom heeft die EI! van een Beenhakker die contracten niet al veel eerder verlengd!?? Koeman wil zich bewijzen, was ook als speler al positief en past bij de club, Van Gastel en Gio...Súper!! Ik heb Been écht nog nooit op 1 tactische wissel kunnen betrappen. Prima kerel, een échte Feyenoorder maar hij heeft geen goed werk verricht. Er staat een prima talentvolle groep, Vlaar heeft zowaar leiderschap getoond, Mokotjo, De vrij, Indi, Clasie, Cisé en ook Fer zijn potentiele toppers wellicht zou hij op andere gedachten komen als hij zich gesteund voelt door ons....(??)
Het enige waar het nog aan ontbreekt is een legioen die de beleving in het stadion brengt zoals iedereen dat van ons gewend is! De laatste 3 jaar is het verschrikkelijk, een sfeer om te janken, wij kunnen het verschil maken zoals we dat eerder al zo vaak hebben gedaan. Stop met janken en steun de club!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 21 juli 2011 - 15:21   quote  deeplink  
hup
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - donderdag 21 juli 2011 - 15:21   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Bram Goudkamp --
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - donderdag 21 juli 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Mee eens. Helft van mensen op dit forum heeft een flinke hoeveelheid zand in hun vagina.:)

Feyenoord(L)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Emoties horen bij een mens,en vooral een geplaagde supporter zoals wij (Ik)
Ik ben heel veel van huis,en lees daarom veel op dit forum.Om te proeven wat er allemaal echt leeft bij de supporter.Op dit forum lees je hoe de meest uiteenlopende supporter denkt
Ik deel ook een hoop emoties en zou soms Fer wel eens door elkaar willen schudden,kijk de laatste jaren terug op een blunderende ploeg in alle gelederen.
Maar als ik alles op een rij zet en probeer niet terug te kijken naar het vorige seizoen.
kom ik toch wel tot een paar opmerkelijke zaken.
Zelden zie je een ploeg waar de supporters zo intens meeleven met hun feyenoord.
Supporters die 1 miljoen bij elkaar brengen.
Een ex directeur van een spanbanden fabriek die een hulp actie opzet (en daar in gaat slagen)
Een 2 tal jeugd spelers die een hoop ploegen willen inlijven en waar alweer een nieuwe lichting achter staat.
Een technisch directeur die geen populariteit prijs wil pakken maar zijn kop erbij houdt.
Een heel mooi stadion (nog steeds)
Helaas een trainer een kind van Feyenoord weggelopen,maar we slagen er toch in een trainer van naam te halen.(hoe je het ook wendt of keert hij heeft een mooie palmares)
Oefenpotjes waarin gewoon gewonnen wordt met redelijk voetbal (we hebben wel eens verloren van Barendrecht met kwalitatief beter materiaal
Een door mij als slappe lul betitelde Vlaar die laat zien dat hij wel een leider is.
Een hetze tegen Feyenoord door RTV rijnmond waar nu de aanstichter op non actief gezet is (dit komt mede door de kritiek van supporters)
En ach een directeur die veel fouten heeft gemaakt laat die maar zitten hij zal wel geleerd hebben.
Feyenoord ik ben klaar voor het zware seizoen en wat er ook gebeurd ik blijf trots dat ik fan van deze club ben.
Erg optimistisch misschien maar zo voel ik het,en ik weet ook dat een hoop forum bezoekers dit misschien een belachelijk stukje vinden tja het zij zo.Ook dat is de charme van mijn club
Dit is van mijn topic even resumeren,ik denk dat er veel raakvlakken zitten
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - donderdag 21 juli 2011 - 15:55   quote  deeplink  
eindelijk ik ruik en lees en zie ik ook verstandige reacties
zal het dan toch ooit goedkomen. JAAAAAAAAAAA

als nu ook de varkens van varkenoordgroep stoppen met azijn zeiken
als nu ook de jonkies met de caps stoppen met "hun" club af te breken
als ze nu zoals dat bij hun leeftijd hoort limonade drinken ipv teveel bier
als ze nu eens achter hun club gaan staan ipv bommen / rookbommen op het veld te gooien
als ze nu eens niet in de hekken gaan hangen om diegene die hun nek uitsteken ( en ja zij hebben zeker fouten gemaakt maar wie niet) te ondersteunen.

DAN KOMT HET GOED!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door zzzzzzzzzzzz --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 21 juli 2011 - 16:07   quote  deeplink  
FEYENOORD VOOOR ALTIJD!!!!
Milano08
 Milano08 - donderdag 21 juli 2011 - 16:12   quote  deeplink  
+ 1000

Ik zit me de laatste dagen ook kapot te ergeren aan meerdere mensen hier die alles kapot maken en afkraken.

Wil bijna zeggen AJAXPUBLIEK ,...

Ik was erbij toen koeman in ons tenue voetbalde , ik las ook dat we hem graag als trainer wilde maar hij ging naar vitesse.

De echte jongens weten watvoor type JP is, geen woorden maar daden en niet zeiken anders ga je maar kuipstoeltjes poetsen.

Ik denk zelfs, dat de combinatie van deze 3 jongens die nog samen hebben gebald in ons tunue zelfs wel eens een ideale combi kan gaan zijn die verassend uit de hoek kan komen.

Laten we Koeman, het kanon, ( ooit zeiden we het kanon stopt maar buldert door in ons hart ) laten we op de open dag en tegen excelsior / malaga maar weer eens bulderen op de tribune

Heel eerlijk, ook de supporters ( ben een vak s-er ) laten de laatset jaren steekjes vallen als het om bulderen en steunen gaat.

weet je ik denk dat als we inder heftig hadden gereageerd fer misschien nog wel eens bij had getekend, maar ja hij is ook niet slim geweest in ze uitspraken.

( veregeten we dat hij pas een twintigertje is en makkelijk beinvloedbaar ? )

Slim had een persconferentie geweest van Fer waarin ieder zijn worden had kunnen horen en niet die van de journalist die graag opjut

maar alles terzijde

Schone lij, streep eronder, HUP FEYENOORD

Hand in hand ,......
plannetje
 plannetje - donderdag 21 juli 2011 - 16:12   quote  deeplink  
Welkom QkelleQ!! ;) Ik vind het een leuk topic (zeker voor de 1e keer) OW FEYENOORD WE LOVE YOU!!!
plannetje
 plannetje - donderdag 21 juli 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 16:12 schreef Milano08 het volgende:
+ 1000

Ik zit me de laatste dagen ook kapot te ergeren aan meerdere mensen hier die alles kapot maken en afkraken.

Wil bijna zeggen AJAXPUBLIEK ,...

Ik was erbij toen koeman in ons tenue voetbalde , ik las ook dat we hem graag als trainer wilde maar hij ging naar vitesse.

De echte jongens weten watvoor type JP is, geen woorden maar daden en niet zeiken anders ga je maar kuipstoeltjes poetsen.

Ik denk zelfs, dat de combinatie van deze 3 jongens die nog samen hebben gebald in ons tunue zelfs wel eens een ideale combi kan gaan zijn die verassend uit de hoek kan komen.

Laten we Koeman, het kanon, ( ooit zeiden we het kanon stopt maar buldert door in ons hart ) laten we op de open dag en tegen excelsior / malaga maar weer eens bulderen op de tribune

Heel eerlijk, ook de supporters ( ben een vak s-er ) laten de laatset jaren steekjes vallen als het om bulderen en steunen gaat.

weet je ik denk dat als we inder heftig hadden gereageerd fer misschien nog wel eens bij had getekend, maar ja hij is ook niet slim geweest in ze uitspraken.

( veregeten we dat hij pas een twintigertje is en makkelijk beinvloedbaar ? )

Slim had een persconferentie geweest van Fer waarin ieder zijn worden had kunnen horen en niet die van de journalist die graag opjut

maar alles terzijde

Schone lij, streep eronder, HUP FEYENOORD

Hand in hand ,......
JUISTEM! By the way dubbel JJ word het nieuwe sfeervak dit seizoen;)
KKL
 KKL - donderdag 21 juli 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 15:08 schreef QkelleQ het volgende:
Het enige waar het nog aan ontbreekt is een legioen die de beleving in het stadion brengt zoals iedereen dat van ons gewend is! De laatste 3 jaar is het verschrikkelijk, een sfeer om te janken, wij kunnen het verschil maken zoals we dat eerder al zo vaak hebben gedaan. Stop met janken en steun de club!
Wat een een lulverhaal!

BELEVING moet op het veld ontstaan zodat het publiek het gaat overnemen!

Dat is altijd zo geweest, het is een wisselwerking!

De laatste 3 jaar is er op één hand te tellen, minimale beleving te zien op het veld.
Afgelopen seizoen maar één keer tegen psv....gelijk stond de Kuip in vuur en vlam.

Zo simpel is het!

En Gudde....hahahaha...dat er nog mensen die hem serieus nemen.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 21 juli 2011 - 16:25   quote  deeplink  
fer is 12 jaar gesteund als dat hem wat deed gaat hij niet naar twente. hij ferraad ons mij zijn gedachtes. en gudde kan veel goed doen maar is geen boegbeeld als er een camera komt gaat die knipperen met ze ogen als een gek plus hij heeft ons al 14 miljoen gekost met de guzman dan hadden we al bijna geen schuld meer hij moet weg. maar voor de rest ben ik het wel eens met je
KKL
 KKL - donderdag 21 juli 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 16:14 schreef plannetje het volgende:

[..]

JUISTEM! By the way dubbel JJ word het nieuwe sfeervak dit seizoen;)
vak410 aspiraties?
Suijltje
 Suijltje - donderdag 21 juli 2011 - 16:30   quote  deeplink  
Had al eerder gezegd/geschreven: "ben al Feyenoordfan/supporter sinds dat ik uit mama's gleuf kwam glijden"!
Mijn 1e woorden waren dan ook: hand in hand, en toen kreeg ik de hand van m'n vader........nou, dat was wat, pffffffff!
Later met die ouwe (was denk ik een jaar of 5!) naar die o zo grote kuip en was direct verkocht!
Wilde niet meer naar huis, ik moest een kamer in de kuip, dáár wilde ik wonen!
Ik wil alleen maar zeggen: Feyenoord, dat is niet alleen een begrip, dat zit in je, en als embryo'tje wil je al niet anders dan vóór FEYENOORD zijn!
Ben nu 60(!!!) en jank nog steeds (ghehe!) als we veliezen!
Over welke supporters ging dit ook alweer??????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Suijltje --
Suijltje
 Suijltje - donderdag 21 juli 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 16:14 schreef plannetje het volgende:

[..]

JUISTEM! By the way dubbel JJ word het nieuwe sfeervak dit seizoen;)
De hele kuip is ÉÉn groot sfeervak!!!!!!!!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 21 juli 2011 - 16:41   quote  deeplink  
nogmaals hup
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 21 juli 2011 - 16:42   quote  deeplink  
ik ben blij met de nieuwe trainers op naar het seizoen en nu op houden met dat gezeur,.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 21 juli 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 16:42 schreef j bruijnes het volgende:
ik ben blij met de nieuwe trainers op naar het seizoen en nu op houden met dat gezeur,.
gezeur? dit topic is 1 positieve explosie!!!
Suijltje
 Suijltje - donderdag 21 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 17:03 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

gezeur? dit topic is 1 positieve explosie!!!
Ja, eens!
Eindelijk positievere berichten van ons!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 juli 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Zolang dit bestuur er zit blijft het kut gaan!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 21 juli 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Ik ga bijna over mijn nek van: 1. De instelling van de selectie 2. Dit bestuur. 3. Het totale zonder visie beleid met tijdelijke oplossingen. 4. Mensen die mij manen tot rust. Dit allemaal al vele jaren. Mij zie je niet meer in de Kuip totdat er een grote schoonmaak word gehouden en er een goede langdurige visie is. En nee, de resultaten spelen niet mee.
Suijltje
 Suijltje - donderdag 21 juli 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Hoe positief, wat een werelds begin dit seizoen!
Allemaal negatief? Reageer dan ook niet!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 juli 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 17:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik ga bijna over mijn nek van: 1. De instelling van de selectie 2. Dit bestuur. 3. Het totale zonder visie beleid met tijdelijke oplossingen. 4. Mensen die mij manen tot rust. Dit allemaal al vele jaren. Mij zie je niet meer in de Kuip totdat er een grote schoonmaak word gehouden en er een goede langdurige visie is. En nee, de resultaten spelen niet mee.
Voor Roda thuis een biertje doen op Varkenoord.
Felbm
 Felbm - donderdag 21 juli 2011 - 17:46   quote  deeplink  
@feyenoord till i die
Ja, en als mensen als jij alleen blijven zeiken gaat het in ieder geval niet beter worden. Als koeman ons naar een mooie positie op de ranglijst loodst en ook nog met leuk voetbal sta jij waarschijnlijk vooraan! Alleen maar zeiken zeiken en nog eens zeiken. Ga nou gvd eens je club steunen en zorgen dat er weer een positieve tendens komt op zuid! Daar is iedereen inclusief wij veeeeeel beter mee!!! Ik steun mijn club, en al dat negatieve gezeik hoort in mijn ogen in een andere stad thuis!!!!!!
p.s. de mensen die wegblijven als het niet gaat kunnen ze in amsterdam nog wel gebruiken, daar hebben ze er iedere week een stadion vol van!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Felbm --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 21 juli 2011 - 17:47   quote  deeplink  
Hehehe, lul!
Felbm
 Felbm - donderdag 21 juli 2011 - 17:49   quote  deeplink  
je weet wie er altijd weglopen toch?
Rovert
 Rovert - donderdag 21 juli 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 15:08 schreef QkelleQ het volgende:
Sinds 1991 kom ik elke 2 weken in de kuip en volg ik ons cluppie op de voet, oa via dit forum.
Ik Al sinds 1907
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 21 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 17:46 schreef Felbm het volgende:
@feyenoord till i die
Ja, en als mensen als jij alleen blijven zeiken gaat het in ieder geval niet beter worden. Als koeman ons naar een mooie positie op de ranglijst loodst en ook nog met leuk voetbal sta jij waarschijnlijk vooraan! Alleen maar zeiken zeiken en nog eens zeiken. Ga nou gvd eens je club steunen en zorgen dat er weer een positieve tendens komt op zuid! Daar is iedereen inclusief wij veeeeeel beter mee!!! Ik steun mijn club, en al dat negatieve gezeik hoort in mijn ogen in een andere stad thuis!!!!!!
p.s. de mensen die wegblijven als het niet gaat kunnen ze in amsterdam nog wel gebruiken, daar hebben ze er iedere week een stadion vol van!!!!!
Als 't stadion vol zit blijven ze toch niet weg?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 juli 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Het heeft lang geduurd maar ik zie ze weer de echte fans.
Ik heb er zin an at youre service.
Enige doel dit seizoen het begin van de wederopstanding van ons Feyenoord.
Laat maar komen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:
Het heeft lang geduurd maar ik zie ze weer de echte fans.
Ik heb er zin an at youre service.
Enige doel dit seizoen het begin van de wederopstanding van ons Feyenoord.
Laat maar komen
At Your Service? Issie terug?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 juli 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Wassie maar terug,maar dan met haar
Els
 Els - donderdag 21 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 15:21 schreef Bram Goudkamp het volgende:
Mee eens. Helft van mensen op dit forum heeft een flinke hoeveelheid zand in hun vagina.:)

Feyenoord(L)
Goh, wat een grappige opmerking, zeg.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 juli 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Bram is waarschijnlijk een drag queen die graag zo een ding zou willen hebben.
En heeft op het fijne gay festival een computer zien staan en denkt yes ik ga iets roepen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Wat is Feyenoord(L)?
Els
 Els - donderdag 21 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 17:46 schreef Felbm het volgende:
@feyenoord till i die
Ja, en als mensen als jij alleen blijven zeiken gaat het in ieder geval niet beter worden. Als koeman ons naar een mooie positie op de ranglijst loodst en ook nog met leuk voetbal sta jij waarschijnlijk vooraan! Alleen maar zeiken zeiken en nog eens zeiken. Ga nou gvd eens je club steunen en zorgen dat er weer een positieve tendens komt op zuid! Daar is iedereen inclusief wij veeeeeel beter mee!!! Ik steun mijn club, en al dat negatieve gezeik hoort in mijn ogen in een andere stad thuis!!!!!!
p.s. de mensen die wegblijven als het niet gaat kunnen ze in amsterdam nog wel gebruiken, daar hebben ze er iedere week een stadion vol van!!!!!
Steunen? Of blind en kritiekloos overal achteraan lopen?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:17 schreef Els het volgende:

[..]

Steunen? Of blind en kritiekloos overal achteraan lopen?
Als we kritiek nu eens feedback noemen.Feedback is een cadeautje om zelf beter te worden.
En we allen ten doel gaan stellen om Feyenoord er boven op te helpen.
Klinkt lekker he beter dan blind kritiek loos enzv. .
(ga ik al vooruit Els met mijn filosofieën om wat aardiger te zijn ?
Els
 Els - donderdag 21 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 21:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als we kritiek nu eens feedback noemen.Feedback is een cadeautje om zelf beter te worden.
En we allen ten doel gaan stellen om Feyenoord er boven op te helpen.
Klinkt lekker he beter dan blind kritiek loos enzv. .
(ga ik al vooruit Els met mijn filosofieën om wat aardiger te zijn ?
Het gaat je uitstekend af!
sc veendam-feyenoord
 sc veendam-feyenoord - donderdag 21 juli 2011 - 22:07   quote  deeplink  
ff vraagje: gaaan er veel fans mee naar veendam?? paar honderd toch wel:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 22:07 schreef sc veendam-feyenoord het volgende:
ff vraagje: gaaan er veel fans mee naar veendam?? paar honderd toch wel:)
schijnen een hoop veendammers te zijn met een dubbel shirt?
Maar een 1000 zeker...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 21 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
ik ga niet, moet werken.
Rovert
 Rovert - donderdag 21 juli 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Ik ga niet, zit potdorie in Barnsley
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 22 juli 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 23:56 schreef Rovert het volgende:
Ik ga niet, zit potdorie in Barnsley
Ik verdenk Gudde er nog steeds van dat hij een dealtje met de VVV van Barnsley heeft gemaakt, daar hebben ze nog nooit zoveel toeristen gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kom op supporters!









0.0089769