|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Oke duidelijk man.....sorry van mijn kant.....we begrijpen elkaar in ieder geval.....ook een beetje onrespectvol naar jou toe,pik Owkeej, excuses aanvaard. Zie je misschien nog wel bij de JC Schaal:P. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 19:22 schreef Rave0lutionz het volgende:[..] Ga toch lekker naar het Feyenoord forum als je Ajax alleen kan afzeiken joh. het was geen afzeiken. het is een feit |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote: jij ben dan wel regelmatig op het feyenoord forum en psv forum te vinden... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 08:29 schreef jarjar78 het volgende:[..] jij ben dan wel regelmatig op het feyenoord forum en psv forum te vinden... ik denk dat je de verkeerde voor je hebt schele.......optiefen nu.....stinkkakkerlak... |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
ze doen tegenwoordig alles voor geld, he boeman |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: hoezo respectloos, op een forum mag je toch een mening geven, ook al is koeman kampioen geworden met ajax en psv, als trainer is het in mijn ogen geen goede trainer, daar mag ik toch wel voor uitkomen. als speler was het zeker een geweldige voetballer en zeker kan hij jonge gasten iets leren, maar een team als feyenoord krijgt hij niet op de rails, daar is hij niet de man voor. als trainer doet hij in mijn ogen te kort, helaas. met alle respect naar koeman toe. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
gaat niet voor niets naar 010 man.....enige die hem wil hebben....... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ben je bij zijn trainingen geweest???......waarom kiezen al die clubs toch voor hem dan????zijn ze nou zo dom????......hebben toch ook scouts en directie mischien zijn ze blind of erger ze kunnen niemand anders krijgen dan die vetnek. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: met een goeie selectie...sneijder,van der vaart,chivu...ect ect. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: bij psv was meer geluk dan wijsheid...hehe |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: helemaal mee eens...hehe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat waren toen nog geen wereldtoppers |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 18:37 schreef jarjar78 het volgende:[..] klopt. maar bij Feyenoord is het tegenwoordig al een chaos. misschien krijg je wel een tegenreactie dat het beter gaat.... de tijd zal het leren. wel tof van jullie dat jullie zich druk maken om de situatie bij Feyenoord... eerst juichen om doelpunten van Feyenoord, afvragen wie de nieuwe trainer word en nu dit... Moet je nagaan hoe slecht het met je cluppie is gesteld...
Voorheen was er een concurrentie strijd, nu hebben we enkel nog medelijden. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
zelfs een goede coach kan feyenoord niet helpen ! ook koeman niet :P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Zullen we over 5 jaar ook van deze kampioen zeggen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Vind je Koeman een goede trainer dan? Ik namelijk niet echt.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Te goed voor feyenoord. haha op zich is het wel een degelijke trainer. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik vind Koeman een goed trainer en zeker voor de korte termijn. Hij kan vooral met een jonge groep, snel en efficent redelijke resultaten neerzetten. Na zo'n 2 seizoenen hebben zijn spelers zijn manier van werken wel door dan kijken ze door zijn werkwijze heen en gaan de 'goede' resultaten afbrokkelen.
Wanneer een bestuur dan niet wilt investeren in nieuw spelers materiaal (wat logisch is: het is 2 jaar redelijk gegeaan),dan zal Koeman bij eerste goede($)aanbieding van een club de eerste trein pakken die voorbij komt (als er geen bussen zijn ingezet).
Ik denk dat Koeman Feyenoord weer redelijk op de rails :) zal zetten, maar die zullen weten dat ze na 2 seizoenen weer verder moeten zoeken naar een nieuwe coach.
Sorry maar ik hoop het. Niet voor Feyenoord, niet voor Koeman, maar voor de Eredivisie en voor de enige echte klassieker. |
|
|
|
|
Bazz
|
|
|
Koeman zal dat zootje inderdaad een beetje op de rails kunnen krijgen. Maar het zal toch niks worden aan het eind van de rit. Zielig voor Koeman maar des te eerder hij weer kan golfen in Portugal. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 18:38 schreef joduh het volgende:jongens jongens,neem toch een voorbeeld aan deze wijze vent!!!!!ik heb nergens een ban en nog nooit een waarschuwing gehad.......stelletje asoos zijn jullie man..... joduhh brave held:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Leer eerst eens zijn naam correct spellen Homo....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Voor de rest praat je poep,mafkees |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: wel ongelooflijke talenten! en vd vaart en de jong zijn door hem weggejaagd! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
is iedereen trouwens vergeten datr koeman bij ajax, de club waar het hier volgens mij nog steeds om draait, vd vaart en de jong heeft weggejaagd! en dat hij met van gaal zo'n ruzien kreeg dat hij wegging als technisch directeur! de enige goede vent die we in de aafgelopen 10 jaarr hebben gehad! Even oké, maar in het algemen is heeft hij het niet best gedaan! Overal problemen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 16:43 schreef Ajx het volgende:is ie;oi;dereen trddouwens vergeten dafdsftr ;koeman bij ajo;ax, de clu;ib waar oo en dat hij met vaoi;n ga;ioal io;zo'n rui;ioziden k;riuee;og dat hi;l gehad! Even oi;ké, maa;r in;o;o heft algemipie;in is heeft hij het niet boiest gedaan! Overlualuio iproblemen!l ii; f
IK SNAP JE NIET!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
altijd prijs, als het grappig bedoeld is, kan ik er niet helemaal om lachen....... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Wij ook niet om jou;) |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 16:43 schreef Ajx het volgende:is iedereen trouwens vergeten datr koeman bij ajax, de club waar het hier volgens mij nog steeds om draait, vd vaart en de jong heeft weggejaagd! en dat hij met van gaal zo'n ruzien kreeg dat hij wegging als technisch directeur! de enige goede vent die we in de aafgelopen 10 jaarr hebben gehad! Even oké, maar in het algemen is heeft hij het niet best gedaan! Overal problemen! Je geeft Koeman de schuld van de problemen met v Gaal?? v Gaal vond dat Zlatan niet nodig was en wilde zelf alles even regelen op technisch vlak en ook het eerste elftal waar hij zich ontzettend mee bemoeide. Zlatan is toen bij Ajax weggegaan dankzij v Gaal!! Dat neem ik hem nog steeds kwalijk! Koeman mag dan wel geen goede trainer zijn maar v Gaal zat hem dwars,niet andersom! En de Jong was toen een mekkerende zeurende middelmatige speler die zich pas later goed ontwikkeld heeft. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:06 schreef verbrande harry het volgende:mannen koeman heeft bijna overal een chaos achtergelaten kijk naar az valencia en pisvee of.....vergeet ik nog een club...ooooh ja benfica...pffffff Hehehe, helemaal gelijk en bij Ajax ook... Het enige voordeel is dat hij dit keer niet nog meer Chaos kan veroorzaken bij Feijenoord, het is al een chaos daar. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: luister frits........altijd prijs is ALTIJD grappig.............en als jij er nie om ken lachen is dat jammer voor jou man.............. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij praat in ieder geval.. |
|
|
|
|
Johan
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 16:57 schreef joduh het volgende:[..] luister frits........altijd prijs is ALTIJD grappig.............en als jij er nie om ken lachen is dat jammer voor jou man.............. +1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dan kan je EN niet TYPEN ÉN niet LACHEN....... touw nodig??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Metertje is wel genoeg denk ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kweet niet, als je een nette strop wil maken is 2 meter eerder wat hij nodig heeft.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wie ben jij dan??????????????nieuw hiero???? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha dikke disssssssss!!!! SPORTDWAAS is zo vreselijk zielig en gefrustreerd, dat ie nu snel ff komt zieken hier als die kutclub van m punten heeft gehaald!!! hahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Leuk weer een post van mij verwijdert gericht op jouw provocatie. Dan maar cynisch:
Spordwaas je bent de beste.
Auw. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 19:22 schreef Rave0lutionz het volgende:[..] Ga toch lekker naar het Feyenoord forum als je Ajax alleen kan afzeiken joh. Volgens mij is hij niet echt negatief over ajax.. of wel? Verder vraag ik me af of hij voor feyenoord is, aangezien ik hem nooit op het feyenoord forum zie. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
.. ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2011 door kuipje -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 - 11:06 schreef kuipje het volgende:[..] Volgens mij is hij niet echt negatief over ajax.. of wel? Verder vraag ik me af of hij voor feyenoord is, aangezien ik hem nooit op het feyenoord forum zie. PSV? |
|
|
|