|
|
Loetje
|
|
|
Jongens ik zal eens te denken om is een leuk topic te starten! hopelijk vinden jullie het wat....
We hebben allemaal van die doelpunten die we nooit meer vergeten, van de een is het er een uit de jaren 70 en voor de wat jongere generatie zijn het vaak doelpunten van korter geleden!
Weet je de goal nog van Cruijff tegen ado met zijn touwtje in zijn hand, of de wonderschone van Van der Vaart tegen Feyenoord of zelfs de goal van Zlatan tegen Nac?? Deel het met ons!
http://www.youtube.com/watch?v=
Wat een geweldig doelpunt was dat
Fenomenaal doelpunt! Vooral het gezicht van Van der Vaart!
Een Fenomeen!
Ondanks dat hij niet geliefd was, was het een wereldgoal!
Verder vond ik het stiftje van Bergkamp tegen RKC ook geweldig, maar kon hem niet vinden Hopelijk hebben jullie ook Mooie herinneringen van goals die jullie met ons willen delen!
Succes!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hoe zorg ik er nu voor dat die filmpjes zichtbaar zijn, doe iets niet goed:P mijn excuses |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 19:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:hoe zorg ik er nu voor dat die filmpjes zichtbaar zijn, doe iets niet goed:P mijn excuses op het eind[/youtube] ouwe |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
lama.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
bij jullie komt dat plaatje er ook te staan:P haha ik krijg het niet voor mekaar:P sjesus wat voorschut |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik wou dat ik kon wat nenam deed:P godverdomme wordt gek van me eigen man! ik heb de link en dan [/youtube] erachter, dan moet je dat toch zoals nenam kunnen krijgen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Het is eigenlijk heel simpel. [youtube]HIERTUSSEN PLAATS JE DE CODE ACHTER V=[/youtube]. Dan komt het filmpje op het scherm te staan.
Probeer het maar eens bij je openingspost.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Misschien niet de mooiste, maar zeker de speciaalste (voor mij). Dit was namelijk mijn eerste Ajax wedstrijd, en enige in het Olympsch Stadion
http://www.youtube.com/watch?v=Fppoq3DBbyA
Ik weet nog goed dat heel het stadion ontplofte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehehe goed zo ouwe......het is je gelukt |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Uiteraard die van van der vaart! ook de tegen welke tegenstander! heerlijk:D |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nenam je bent geweldig! Dankjewel maat! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik dacht ik wijzig je post even, maar doe het verkeerd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
vertel wat doe ik verkeerd haha snap er geen bal van! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Haha nee die van zlatan tegen NAC is duidelijk 1 van de mooiere!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
AFC Nenam heeft het me geleerd duurde even voor ik het doorhad
je pakt de link van youtube, op een gegeven moment staat er een = in die link, daarachter plak je: [youtube] en helemaal achter de link plaats je [/youtube]en dan kopieer je hem vanaf youtube! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dit was een welbekende lucky ajax goal |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Weet ik was ook met een knipoog! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: netjes jongen, je leert sneller als ik, ben trots op je! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: lekker he, en tegen wie ook nog! die parel van el hamlap tegen heerenveen mocht er ook zijn trouwens! en wat dacht je van de omhaal van huntelaar in de halve finale van de beker tegen roda!ik hoor het de verslagever og zeggen, bijna dood en begraven was ajax!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: mooie goal, maar vind hem niet tot de mooiste horen, had ook weinig tegenstand, die van huntelaar tegen roda was met een man in de rug, das nog mooier |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: buitenknatje rechts:P heerlijk! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Jammer dat ik die van Enoh tegen Twente niet kan vinden! die was ook heerlijk! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: was die niet van verhonghen in jong ajax?? naderhand mocht cambuur goal terug maken, en snapte ze het niet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je moet even alles voor het eerste [ en na het laatste ] weghalen. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
is er iemand die dat stifje van bergkamp tegen rkc wel kan vinden?? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ajax / topic: Jou mooiste ajax goal ooit!
Ik heb nog nooit gescoord voor Ajax :) Ik zou wel willen. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:56 schreef baco74 het volgende:Ajax / topic: Jou mooiste ajax goal ooit! Ik heb nog nooit gescoord voor Ajax :) Ik zou wel willen. Haha! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 21:13 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] was die niet van verhonghen in jong ajax?? naderhand mocht cambuur goal terug maken, en snapte ze het niet! klopt ja was grappig |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: deze is voor jou kerel
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Hahah geniaal! heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen op het moment dat die bal naar de goal ging! je zag ook dat hij er zelf van schrok! hij had volgens mij geen idee hoe ie moest juichen! fantastische goal! bedankt man :D! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Nwankwo Kanu kon er ook wat van..GEWELDIG!!!!!!
|
|
|
|