BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoeveel schuld heeft feyenoord nu eigenlijk nog??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ff4ever
 Ff4ever - vrijdag 22 juli 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Na alle berichtgevingen omtrent de schuldenlast van Feyenoord en alle aflossingen van de VVF en supporters is het nog altijd niet duidelijk wat nu de restschuld eigenlijk nog is??
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 16:33   quote  deeplink  
t was vorig jaar 32 miljoen dacht ik ik weet niet hoeveel daarvan af is gegaan
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Nee, is niet duidelijk..

Normaal gesproken 43 mln - 75% opbrengsten transfers - "Inbreng" VvF - SsF = ???
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 16:34   quote  deeplink  
was t 43?
de flh
 de flh - vrijdag 22 juli 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Ik had een topic gemaakt ervoor.. kan iemand hem vinden????

'De Officiële FST (Feyenoord schulden topic)'
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Jep, in totaal 43 mln
Gaat eraf:
Castaignos 3,1 mln × 75%
Wijnaldum 5,0 mln × 75%
Jeugdspeler 800.000 × 75%
SsF 1 mln
VvF ???
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 16:38   quote  deeplink  
oke jij bent wel van t rekenen he haha ik zag je ook bij een andere topic zo rekenen :P
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 22 juli 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Jaja, Snoo is onze boekhouder! Houden zo Snoo'tje
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Als de VvF rond de 25 mln heeft ingebracht, zou de schuld volgens mij rond de 10 mln moeten liggen, 5 mln schuld dus als ze 30 mln hebben ingebracht. Maar over veel inkomsten is onduidelijkheid, dus is 't niet mogelijk om de restschuld te berekenen.
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Als de VvF rond de 25 mln heeft ingebracht, zou de schuld volgens mij rond de 10 mln moeten liggen, 5 mln schuld dus als ze 30 mln hebben ingebracht. Maar over veel inkomsten is onduidelijkheid, dus is 't niet mogelijk om de restschuld te berekenen.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 22 juli 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 16:39 schreef Let it Snoo het volgende:
Als de VvF rond de 25 mln heeft ingebracht, zou de schuld volgens mij rond de 10 mln moeten liggen, 5 mln schuld dus als ze 30 mln hebben ingebracht. Maar over veel inkomsten is onduidelijkheid, dus is 't niet mogelijk om de restschuld te berekenen.
Da's dan mooi k*t!
de flh
 de flh - vrijdag 22 juli 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 16:40 schreef Let it Snoo het volgende:
Als de VvF rond de 25 mln heeft ingebracht, zou de schuld volgens mij rond de 10 mln moeten liggen, 5 mln schuld dus als ze 30 mln hebben ingebracht. Maar over veel inkomsten is onduidelijkheid, dus is 't niet mogelijk om de restschuld te berekenen.
Jawel,zie andere topic.
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Gevonden
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Maar als je ook bedenkt dat ze toestemming krijgen om nieuwe spelers te kopen wanneer ze één LUCRATIEVE (5mln+) verkoop hebben, zou je zeggen dat de schuld ook zomaar kleiner zou kunnen zijn.
de flh
 de flh - vrijdag 22 juli 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 16:42 schreef Let it Snoo het volgende:
Maar als je ook bedenkt dat ze toestemming krijgen om nieuwe spelers te kopen wanneer ze één LUCRATIEVE (5mln+) verkoop hebben, zou je zeggen dat de schuld ook zomaar kleiner zou kunnen zijn.
Ja, maar da's gebaseerd op de prognose vd 2011/12-begroting cq boekjaar 2011-begroting.
Iig worden daar verwachting in meegenomen, vandaar de verklaring van Gudde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door de flh --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 22 juli 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Voor jullie een vraag en voor mij..................ook!! hahaha!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door hoogvliet010 --
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 16:44 schreef de flh het volgende:

[..]

Ja, maar da's gebaseerd op de prognose vd 2011/12-begroting cq boekjaar 2011-begroting.
Iig worden daar verwachting in meegenomen, vandaar de verklaring van Gudde..
Eens.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 22 juli 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Blijft een moeilijk verhaal...........
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Tja, de klassepolitiek bij Pisvee mag natuurlijk wel. 48 milj. gemeenschapsgeld opstrijken en versterken maar.
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Vind het ook een raar verhaal, maar zie liever een structurele oplossing dan een ad hoc actie als bij PSV. Leuk dat zij nu van dat geld spelers kunnen kopen, maar op de lange termijn los je met die actie nog niets op.
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Ze hebben die arrogante Strootman gehaald voor veel te veel geld hij is echt helemaal niets waard vind hem een zwaar matige speler
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:00 schreef GekkeGerrit010 het volgende:
Ze hebben die arrogante Strootman gehaald voor veel te veel geld hij is echt helemaal niets waard vind hem een zwaar matige speler
Ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens. Vind het een voetballer met veel potentie, had hem graag (voor een lagere prijs, dat dan weer wel) naar Feyenoord zien komen. Is ook pas 20 of 21 hè. Dan al debuteren voor nationale elftal en het daar ook nog eens aardig doen.. Deel je mening niet :)
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Zijn debuut bij oranje was echt flop dat moet je toch eerlijk toegeven constant balverlies slechte passing en speelde misschien wel lekker bij FC Utrecht maar heb pas geleden PSV - Valencia zitten kijken en dt was weer precies hetzelfde verhaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door GekkeGerrit010 --
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Je hebt gelijk, natuurlijk hebben we dat bij onsliever niet. Wat mij alleen irriteert is het feit dat zij dit met gemeenschapsgeld kunnen doen, niet door de knjb worden aangesproken en wij vervolgens spelers moeten verkopen om uberhaupt iets te mogen. Vreemde situatie. Die strootman is dd een balhaar en een zeer middelmatige speler maar eerlijk gezegd boeit me dat geen reet,.
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:05   quote  deeplink  
nee nu zit PSV met dat ventje opgescheept denkt dat tie alles is nu
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 22 juli 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:00 schreef GekkeGerrit010 het volgende:
Ze hebben die arrogante Strootman gehaald voor veel te veel geld hij is echt helemaal niets waard vind hem een zwaar matige speler
Dat vind ik nog niet eens het belangrijkste, maar stel, dat Pisvee ook een slecht draait komend seizoen wat dan?????
Niet dat dat speelt in onze malaise, en het interresseerd me eigenlijk geen hol, maar hoe lossen zij dat dan op?
Blijft een hele vreemde zaak, dat voetbal/financiële gebeuren!
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:06 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Dat vind ik nog niet eens het belangrijkste, maar stel, dat Pisvee ook een slecht draait komend seizoen wat dan?????
Niet dat dat speelt in onze malaise, en het interresseerd me eigenlijk geen hol, maar hoe lossen zij dat dan op?
Blijft een hele vreemde zaak, dat voetbal/financiële gebeuren!
Ja daar heb je gelijk in. Vind het ook smerig dat ze wel Pisvee financiele hulp bieden en niet een failliet RBC ofzo
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 17:07   quote  deeplink  
word nog lachen, zo sterk is dat pisvee helemaal niet. Allemaal arrogantjes bij elkaar. Ben nog niet eens zo ontevreden wat er bij ons cluppie gebeurt. Als we nu eindelijk een keer de deur dicht kunnen houden met al die jonkies die zomaar vertrekken dan kan het nog leuk worden de komende jaren
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:06 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Dat vind ik nog niet eens het belangrijkste, maar stel, dat Pisvee ook een slecht draait komend seizoen wat dan?????
Niet dat dat speelt in onze malaise, en het interresseerd me eigenlijk geen hol, maar hoe lossen zij dat dan op?
Blijft een hele vreemde zaak, dat voetbal/financiële gebeuren!
Ze hebben op dit moment geen schuld meer, maar wel dik geïnvesteerd en speculeren denk ik ook op Europees voetbal en dan CL. Als ze dat mislopen zullen ook zij op termijn moeten saneren. Beetje zelfde idee als bij Feyenoord toen Feyenoord grote voetballers (hoewel oud) aantrok en hiermee verwachtte voor het kampioenschap te kunnen gaan.

Speculeren teveel op een goede toekomst, waardoor je op den duur in geval van een flop (zoals bij Feyenoord eigenlijk ook het geval was) in grote financiële problemen kunt komen.
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:07 schreef Piwi het volgende:
word nog lachen, zo sterk is dat pisvee helemaal niet. Allemaal arrogantjes bij elkaar. Ben nog niet eens zo ontevreden wat er bij ons cluppie gebeurt. Als we nu eindelijk een keer de deur dicht kunnen houden met al die jonkies die zomaar vertrekken dan kan het nog leuk worden de komende jaren
Moest zo lachen om die Mertens; WERELDkampioen worden met België.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door Let it Snoo --
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Tja, een tonnetje voor RBC kon niet door de beugel. 48 milj. wel. Nu zijn al die gasten werkeloos en betalen we dat Pisvee 48 milj belastinggeld uit en dragen we bij aan de uitkeringen van de werkeloze bij RBC. Ongelooflijk!
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:09 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Moest zo lachen om die Mertens; WERELDkampioen worden met België.
Nee hij zei over een paar jaar is België beter dan Nederland helemaal lachwekkend
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Ja, gekke malloot... :P
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Belgie wereldkampioen, hehehehehe komt er een wk voor topklasse teams dan
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:09 schreef Piwi het volgende:
Tja, een tonnetje voor RBC kon niet door de beugel. 48 milj. wel. Nu zijn al die gasten werkeloos en betalen we dat Pisvee 48 milj belastinggeld uit en dragen we bij aan de uitkeringen van de werkeloze bij RBC. Ongelooflijk!
yep en denk is aan al die fans van RBC die nu zonder club zitten is toch niet normaal gewoon
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Triest, brabantse broederliefde
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:13   quote  deeplink  
yep stel dat excelsior in dezelfde situatie zou zitten denk niet dat Feyenoord daar t zelfde mee omgaat als PSV met RBC
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 22 juli 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:13 schreef GekkeGerrit010 het volgende:
yep stel dat excelsior in dezelfde situatie zou zitten denk niet dat Feyenoord daar t zelfde mee omgaat als PSV met RBC
Mooi voorbeeld, klopt ook denk ik!
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Zeker weten van niet. Kan toch ook niet. Maar ja ze volgen het voorbeeld van 020 liet destijds ook FC. 020 failliet gaan. Nee, de eensgezindheid bestaat niet overal. Zelfs Sparta zou nog geholpen worden onderling. En waarom ook niet. Is toch prachtig 3 betaald voetbalorganisaties. Zo blijven ook alle amteurtakken overeind
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Zeker weten wat is Rotterdam zonder de 3 clubs uit Rotterdam
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:17   quote  deeplink  
misselijk makend Pisvee gadverdamme
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Nog effe volhouden, onze tijd komt wel.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 22 juli 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:08 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Ze hebben op dit moment geen schuld meer, maar wel dik geïnvesteerd en speculeren denk ik ook op Europees voetbal en dan CL. Als ze dat mislopen zullen ook zij op termijn moeten saneren. Beetje zelfde idee als bij Feyenoord toen Feyenoord grote voetballers (hoewel oud) aantrok en hiermee verwachtte voor het kampioenschap te kunnen gaan.

Speculeren teveel op een goede toekomst, waardoor je op den duur in geval van een flop (zoals bij Feyenoord eigenlijk ook het geval was) in grote financiële problemen kunt komen.
Dat bedoel ik dus Snoo, ik hoop echt zó erg, dat wij er straks helemaal uit komen, en dan gewoon weer komen te staan waar we horen te staan!
En hoop doet leven, dus........
Verder begrijp ik idd niet, hoe bepaalde clubs wél uit kunnen blijven geven, en een grotere club(want dat zijn wij toch nog steeds?) kan gewoon creperen!
Ik denk dat dit de voornoemde clubs behoorlijk gaat opbreken straks, wanneer het "even" niet mee zit!
Maar zoals gezegd: "het interresseerd me geen hol wat anderen doen of hebben", maar het stoort me wél behoorlijk.
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:18 schreef Piwi het volgende:
Nog effe volhouden, onze tijd komt wel.
Zeker! we moeten gwn blij zijn als we in t linkerrijtje eindigen snel die schuld wegwerken en weer een topclub worden
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Met deze groep moet dat ech wel kunnen hoor
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Daar sluit ik me bij aan, we zijn geheel blessurevrij en toch nog wat goeie spelers erbij en misschien nog schone als t kan
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Feyenoord moet naar een structureel gezonde organisatie, waarin het beleid niet op basis van speculatieve prestaties wordt geformuleerd. Als een seizoen dan sportief gezien tegenvalt, ga je niet direct onderuit.
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 22 juli 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Feyenoord moet naar een structureel gezonde organisatie, waarin het beleid niet op basis van speculatieve prestaties wordt geformuleerd. Als een seizoen dan sportief gezien tegenvalt, ga je niet direct onderuit.
Piwi
 Piwi - vrijdag 22 juli 2011 - 17:24   quote  deeplink  
+1
GekkeGerrit010
 GekkeGerrit010 - vrijdag 22 juli 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Zozo De Graafschap verlangde voor Steve de Ridder 1 miljoen euro en die hebben ze nog weten te verkopen ook totaal niet verwacht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoeveel schuld heeft feyenoord nu eigenlijk nog??









0.0070230