|
|
henk K
|
|
|
Zag hem gisteren er uit gelopen worden door een speler van veendam die was de helft kleiner nou als dat onze linksback moet worden ?? hou ik mijn hart vast |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Centraal dan word hij goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: er zit toch wel pit in ramsteijn vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe kan t nou dat er iemand sneller is? He wat? He! En ook nog iemand kleiners! Wow wat onlogisch! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat gaan we met hem doen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja heeft nog 2 maandjes nodig en dan een betaalde kracht op de bank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zouden die een half opgeknapte speler huren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Soms hebben die geen keuze denk Ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou daar trap niemand in volgens mij. Als tie zelf al verhuurd wil worden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker de concurrentiestrijd met BMI aan laten gaan.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: John James Rambo werd geboren op 6 juli 1947 in Bowie, Arizona. Rambo had een normale jeugd, ging naar school en had veel vrienden. Op 6 augustus meldde Rambo zich voor de Amerikaanse Special Forces (ook wel bekend als de "Green Berets"). Hij kreeg zijn opleiding in Fort Bragg, North Carolina. In het najaar van 1969 werd hij naar Vietnam gestuurd. Hij was ingedeeld bij de 5th Special Forces group. In november 1971 werd hij door Noord Vietnamese soldaten bij een krijgsgevangenenkamp vlak bij de Chinees-Vietnamese grens gevangengenomen. Tot 1972 zat hij daar met enkele andere Amerikaanse krijgsgevangenen opgesloten. In mei 1972 ontsnapte hij. Hij keerde terug naar zijn eenheid. In 17 september 1974 werd hij eervol ontslagen uit het leger en keerde terug naar de Verenigde Staten. Thuis kwam hij erachter dat veel Amerikaanse burgers een hekel hadden aan de Amerikaanse Veteranen die in Vietnam hebben gevochten. De oorlog in Vietnam was inmiddels voorbij. Rambo leed aan een posttraumatische stressstoornis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen idee heb je hem nog niet versleten..??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: quote: Niet zo best dus |
|
|
|