|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als het verschil meer dan 40% is,wat zou dan de oplossing kunnen zijn? Of is dat nog nooit voorgekomen ? Als je vanuit het vraagstuk kijkt waar deze theorie over gaat, gaat men over tot bijstelling van het budget. Of het in deze fictieve organisatie ooit is voor gekomen, vertelt het verhaal niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beetje achterhaald he met de guzman ake bruma en rekik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zeg ik toevallig in t andere topic, situaties als bruma en rekik hebben we wel kunnen omvormen. Kan wel toeval zijn, maar de talenten tekenen nu wel.
Nu de rest nog ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Was bij Pellè in Italië weinig aanleiding om hem een topsalaris aan te bieden..
maar wellicht heb je gelijk. Fiorentina is de afgelopen jaren meestal sterker geweest dan Parma, maar Parma werkt met een hogere begroting. Al hebben ze wel meer financiële problemen dan Fiorentina. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 20:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Van de tweede zin kan ik geen chocola maken. Ik begrijp dat je me verwijt dat ik te weinig stelling neem? Wat bedoel je met je tweede zin? Laat ik het zo zeggen dat je als sterrenbeeld waarschijnlijk weegschaal bent? Vind je ook slim en verstandig maar en zoals veel meer hier reageerd je niet gevoelsmatig.. Niet met een beetje intuitie...Maar je schuwd in iedergeval nooit de discusie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep! Als dat schaap niet meer bij komt van het lachen.
En hopelijk doet de hele kudde mee op 1 september. Dan is het goed gekomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 20:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Als je vanuit het vraagstuk kijkt waar deze theorie over gaat, gaat men over tot bijstelling van het budget. Of het in deze fictieve organisatie ooit is voor gekomen, vertelt het verhaal niet. Ok maar het is wel leuk en leerzaam ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah, het versterkt vooral mijn marktwaarde als ik t papiertje heb ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Yep! Als dat schaap niet meer bij komt van het lachen. En hopelijk doet de hele kudde mee op 1 september. Dan is het goed gekomen. Beter niet Henk want dan is de hele kudde uitgestorven... Een schaap sterft namelijk als t op z'n rug ligt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ook geen van allen spelers met meerjarige contracten! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Laat ik het zo zeggen dat je als sterrenbeeld waarschijnlijk weegschaal bent? Vind je ook slim en verstandig maar en zoals veel meer hier reageerd je niet gevoelsmatig.. Niet met een beetje intuitie...Maar je schuwd in iedergeval nooit de discusie.. Geen weegschaal. Kreeft. ;)
Maar ik snap je punt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Beter niet Henk want dan is de hele kudde uitgestorven... Een schaap sterft namelijk als t op z'n rug ligt... Ben meer van de comedy. Jouw scenario zit meer in de horror. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben ff weg. Dansen en drinken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is ook geen probleem want anders zou het saai zijn T.. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Veel plezier kerel.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Is ie al terug gezet naar de beloftes ? Typisch een gevalletje Leerdam wat Clasie nu doet met zijn uitspraken ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Laat ik het zo zeggen dat je als sterrenbeeld waarschijnlijk weegschaal bent? Vind je ook slim en verstandig maar en zoals veel meer hier reageerd je niet gevoelsmatig.. Niet met een beetje intuitie...Maar je schuwd in iedergeval nooit de discusie.. Weegschaal hier, zelfs ascendant weegschaal. Je loopt me nou wel heel erg af te zeiken, he ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:20 schreef lijdensweg het volgende:Is ie al terug gezet naar de beloftes ? Typisch een gevalletje Leerdam wat Clasie nu doet met zijn uitspraken ... Oneens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:20 schreef lijdensweg het volgende:Is ie al terug gezet naar de beloftes ? Typisch een gevalletje Leerdam wat Clasie nu doet met zijn uitspraken ... Nee. Leerdam had een andere status in het elftal en bovendien een aflopend contract. En bovendien is de vervanger voor Clasie minder, terwijl we er bij Leerdam niet noodzakelijkerwijs op achteruit gingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:21 schreef Els het volgende:[..] Weegschaal hier, zelfs ascendant weegschaal. Je loopt me nou wel heel erg af te zeiken, he ;) Hou op jij he anders kom ik naar X en ga je over de knie ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb jij astrologie verstand Leon? ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: In ieder geval staat wie er kampioen wordt nog in de sterren! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: In ieder geval staat wie er kampioen wordt nog in de sterren! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik was benieuwd of hij zonder te spieken kon inschatten wat demijne is ;-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hahaha, dreig je nu HJ te gaan slaan? Is echt de enige die je op X zult treffen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gezakt:(
maar ja ..ik ben weegschaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wacht even op mijn grote kleine vriend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het ergste is dat ik het gevoel had dat ik iets fout schreef...X moet T zijn natuurlijk ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee maar van iemand die wikt en weegt om tot een besluit te komen ,daar zou je van verwachten dat hij of zij een weegschaal is.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik hoop niet dat elke maagd er zo uitziet (leeuw) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker belangrijk. (ook leeuw) Edit : sterrenbeelden. Niet het uiterlijk van wimpie 1,2 of 3...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De zon ,yang , waterman.. Geboren aan de maas :) Morgen hopelijk 3 punten en winst voor pisvee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een schouderklopje voor Clasie, heeft ie nodig die jongen de rest komt dan ook wel goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hopelijk ....maar wel mee eens! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet te hard natuurlijk anders vliegt zijn arm weer uit de kom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nee. Leerdam had een andere status in het elftal en bovendien een aflopend contract. En bovendien is de vervanger voor Clasie minder, terwijl we er bij Leerdam niet noodzakelijkerwijs op achteruit gingen. Ik denk alleen dat het gezeik van Clasie alleen maar onrust binnen de groep gaat opleveren! We zullen het zien ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 23:01 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik denk alleen dat het gezeik van Clasie alleen maar onrust binnen de groep gaat opleveren! We zullen het zien ... De timing is niet gelukkig ja... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je kan het ook omdraaien want de besprekingen zijn door van Geel georganiseerd.. En laten we eerlijk blijven want van Geel is toch heel erg goed? Laten we er dan ook vanuit gaan dat Martin precies weet wat een Clasie zou moeten verdienen in Nederland..Daarbij weet ik zelfs zeker dat Clasie Feyenoord niet het vel over de neus zal trekken..of zal ik er oren van maken? |
|
|
|