|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelde met mes tussen de tandjes. Vasthouden nu! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verschil van dag en nacht met een paar weken geleden. Hopen dat die lijn doorzet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is echt genieten alhoewel je echt ziet dat die kleine roofbouw pleegt op zijn lichaam.... Maar hij heeft het er allemaal voorover die kleine.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat is echt genieten alhoewel je echt ziet dat die kleine roofbouw pleegt op zijn lichaam.... Maar hij heeft het er allemaal voorover die kleine.. EINDBAAS!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Clasie speelde goed.. Maarja het was tegen NAC..
Maar.. van de kleintjes moet je ook winnen.. kijk naar PEC die staan ook zo hoog omdat ze enkel makkelijke tegenstanders hadden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:07 schreef Wim2 het volgende:Clasie speelde goed.. Maarja het was tegen NAC.. Maar.. van de kleintjes moet je ook winnen.. kijk naar PEC die staan ook zo hoog omdat ze enkel makkelijke tegenstanders hadden. Achterlijke kutsnavel dat je bent.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hahaha..
Ik wist dat ik net nadat ik op het 'Plaats bericht' buttom drukte dat hier ophef over zou komen.
Ik dacht: 'zal ik het nog aanpassen en erbij zetten exclusief Feyenoord?'. Maarja, luiheid was me de baas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Verschil met donderdag is al levensgroot. Toen was hij misschien wel de minste. Nu met Pellè de beste. Kan snel gaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:10 schreef Wim2 het volgende:Hahaha.. Ik wist dat ik net nadat ik op het 'Plaats bericht' buttom drukte dat hier ophef over zou komen. Ik dacht: 'zal ik het nog aanpassen en erbij zetten exclusief Feyenoord?'. Maarja, luiheid was me de baas. Wees er blij mee. Mission accomplished.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pff, haalt Jordy eindelijk weer zijn niveau van zijn debuutjaar bij Feyenoord (tegen NAC en Kuban), raakt hij geblesseerd. Mist sowieso Roda-thuis, volgens Krabbendam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krijgen we die kut Vormer, wat een slappe zak is dat.
Hopelijk valt het mee met Jordy.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:pff, haalt Jordy eindelijk weer zijn niveau van zijn debuutjaar bij Feyenoord (tegen NAC en Kuban), raakt hij geblesseerd. Mist sowieso Roda-thuis, volgens Krabbendam. speelde goed he...echt klasse... ben wel bang dat die andere blessure ook nog voor veel problemen gaat zorgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van Vormer zijn we ook niet wijzer geworden inderdaad.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ruud (hopeloos uit) Vorm(er) en Wesley Ver(leerd hoe ik moet voetballen)hoek! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de meeste assists...3 tweede Vilhena 2...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu nog eens normale corners.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jordy Clasie in gesprek met Jan Dirk Stouten
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yep heerlijk om te zien hoe die de duels invloog.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ten minste iemand die zich uit zijn dip geknokt heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jan Dirk Stouten praat met Jordy Clasie
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tegen den Haag weer redelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Everton geïnteresseerd in Jordy Clasie
Jordy Clasie speelt al 13 jaar voor Feyenoord. Inmiddels heeft hij al 73 duels in de hoofdmacht van de Rotterdammers op zijn naam staan en heeft hij bovendien al 5 interlands gespeeld. Nadat Arsenal en Tottenham Hotspur interesse hadden getoond is nu ook Everton in de markt om de spelverdeler bij Feyenoord op te halen.
De 22-jarige speler heeft dit seizoen al weer 3 assists op zijn naam staan. Ook vorig jaar stond hij aan de basis van vele doelpunten. Al eerder werd hij gezien als de Nederlandse Xavi en dus viel hij op bij vele grote clubs, waaronder Arsenal en Tottenham Hotspur. Beide Londense clubs hebben echter geïnvesteerd in andere spelers (Ozil en Eriksen) en dus komen er nu andere partijen aan bod. Everton is nu de club die de Haarlemmer graag zou aantrekken. SportsDirect News heeft dan ook melding gemaakt van de serieuze interesse van trainer Roberto Martinez in de middenvelder van Feyenoord. Clasie staat nog onder contract t/m 2016 en Feyenoord zal hem dan ook niet zonder slag of stoot laten gaan, mede vanwege het feit dat Feyenoord niet meer hoeft te verkopen om aan de financiële verplichtingen te voldoen. Bovendien is Clasie inmiddels international. De vraagprijs zou rond de 7,5 miljoen euro liggen. Bron:Sportsdirect News http://www.sportsdirectnews.com/premier-league-news/33488-everton-martinez-monitors-clasie.php#.UlAsnucaySM |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Idem hier, laat een club eerst zijn seizoen afmaken pvd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
7,5 miljoen,met n contract tot 2016.tja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prijzen zijn uit de lucht gegrepen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat t m eerst maar zijn bloedvorm terug krijgen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Of het hele artikel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jep, alleen had hij meer kunnen doen om de voorzet bij de 1-2 eruit te halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste helft zelden zoveel rust aan de bal gezien op het middenveld. Te vroeg om meteen conclusies te trekken2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima wedstrijd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
'Fiorentina wil nieuwe poging wagen voor Clasie'
Auteur: Sam Borremans 14 Oktober 2013 om 10:33
Fiorentina schijnt nog altijd zeer geïnteresseerd te zijn in Jordy Clasie en heeft naar verluidt besloten om in de winterse transferperiode opnieuw aan te kloppen bij Feyenoord. Dat heeft het Italiaanse Tuttomercato naar buiten gebracht.
De Italiaanse club bleek eerder al geïnteresseerd te zijn in de middenvelder van de Rotterdammers, maar Clasie besloot toentertijd niet in te gaan op de belangstelling. Fiorentina heeft er echter alle vertrouwen in dat het in de winterstop wel gaat lukken.
Of Clasie, die dit seizoen in acht competitiewedstrijden in actie kwam voor de Rotterdammers, van plan is om te vertrekken naar Italië is echter nog maar de vraag. De middenvelder verlengde zijn contract bij Feyenoord namelijk afgelopen zomer tot medio 2016.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/213777/Fiorentina_wil_nieuwe_poging_wagen_voor_Clasie?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2hgX15tlC |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een baas is het in oranje de eerste helft.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdedigend nog veel te leren, slim in de passing dat wel. Beste middenvelder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
valt me tegen tot nu..veel te behoudend. Bmi op een pass na niet best. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Indi gaf een strakke bal op Sneijder ,Blind liet 2x zijn man lopen..en Clasie speelde beroert terug op Bruno toen hij onder druk stond... En Clasie redelijk hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: speelde bijna n half uur zonder tegenstander,had daar veel dwingender in moeten zijn.. vond m als Vormer spelen,,,safe. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heeft in Oranje eigenlijk nog niet anders gespeeld. Heeft soms zijn momenten, goede momenten, maar vaak gewoon veilige balletjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig was die Blind de slechtste!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 21:07 schreef van geil het volgende:[..] speelde bijna n half uur zonder tegenstander,had daar veel dwingender in moeten zijn.. vond m als Vormer spelen,,,safe. Omdat hij nog weinig op internationaal niveau gespeeld heeft. |
|
|
|