|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zelden zo'n "groot" talent gezien.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Wat een KANJER. Levenslang vastleggen en snel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echte Feyenoorder..hebben we er meer van nodig. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Contract maar weer openbreken?!?! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Jordy is een Clasie apart!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/17547-clasie---buitenland-kan-nog-wel-even-duren-.html
quote:Clasie: 'Buitenland kan nog wel even duren'
Feyenoord-supporters hoeven zich geen zorgen te maken dat publiekslieveling Jordy Clasie (20) onverhoopt vertrekt bij de Rotterdamse club. De middenvelder maakt in zijn eerste seizoen bij Feyenoord één veel indruk op voetbalminnend Nederland, maar ziet een overstap naar het buitenland nog niet snel gebeuren. 'Voorlopig blijf ik nog bij Feyenoord, want je moet niet te vroeg naar het buitenland gaan.' 'Hier voel ik me op mijn gemak en bij zo'n club in Engeland of Spanje krijg je als jonge speler natuurlijk weinig minuten om écht beter te worden. Er zijn toch al heel veel voorbeelden van jongens die het probeerden, maar van wie je nooit meer iets hoorde. Uiteindelijk droom ik ook van de Engelse of Spaanse competitie, maar dat kan dus nog even duren', aldus Clasie tegenover Veronica Magazine. De 1.69 meter lange voetballer is niet meer uit de selectie van trainer Ronald Koeman weg te denken. Het had echter niet veel gescheeld of Clasie was al vroeg in de jeugd vertrokken. 'Ik was niet zo'n jongen die elke week uitblonk. Ik heb er hard voor moeten werken om lang bij Feyenoord te mogen blijven. Vanaf de C1 kwam ik regelmatig op de bank terecht. Henk van Stee wilde dat ik wegging, maar Stanley Brard zag het meer in me zitten.' Held! |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Een goeie jongen Jordy Clasie. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
speelt voorlopig nog wel bij Feyenoord, . . . zo lijkt het . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mr. Feyenoord in spe wat mij betreft! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Awesome, ik zie deze gozert niet graag weg gaan. Is echt een aanwinst voor Feyenoord in het kwadraat. Hoop dat ie dr bij is tegen pisvee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij moet er tegen PSV gewoon zijn anders hebben we daar niets te zoeken. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Niet aan toe te voegen. Hij maakt het verschil.
Met hem pakken we 3 punten en gaan de lampjes vroeg uit daar! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Clasie gisteren nog apart getraind. Iemand nog nieuws? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: EdwardVanCuilenborg@MegaFeyenoordReply Retweet
#Clasie moet morgen of overmorgen toch echt aan de groepstraining meedoen om zondag te kunnen starten. #psvFEY #clockisticking |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
bovenstaand bericht is van 2 uur geleden. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Laatste training besloten. Het wordt spannend gemaakt voor de boertjes, maar ik geloof in zijn aanwezigheid EN IN 3 PUNTEN! |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 18:37 schreef Henny het volgende:Laatste training besloten. Het wordt spannend gemaakt voor de boertjes, maar ik geloof in zijn aanwezigheid EN IN 3 PUNTEN! denk ook dat ie gaat spelen |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 18:37 schreef Henny het volgende:Laatste training besloten. Het wordt spannend gemaakt voor de boertjes, maar ik geloof in zijn aanwezigheid EN IN 3 PUNTEN! Amen! |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: De wens is de vader van de gedachte. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik heb er gewoon vertrouwen in . . |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Clasie traint volop mee vandaag. Zal waarschijnlijk 'gewoon' meespelen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Goed nieuws!
Met Clasie 0-3, zonder Clasie 0-1. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mooi,groen licht waarschijnlijk. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Opluchting bij Feyenoord: Clasie is fit
Feyenoord reist zondag met Jordy Clasie af naar het Philips Stadion, waar de topper tegen PSV op het programma staat. De middenvelder is voldoende fit, meldt het Algemeen Dagblad.
Clasie liep twee weken geleden een liesblessure op en miste vervolgens het duel met RKC Waalwijk (1-1). Vrijdag traint de kleine sterkhouder weer voluit mee, wat betekent dat hij op tijd fit is voor PSV-uit.
Trainer Ronald Koeman kan zondagmiddag niet beschikken over de geschorsten John Guidetti en Kelvin Leerdam. Bij PSV ontbreekt om dezelfde reden Stanislav Manolev.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/212925/Opluchting_bij_Feyenoord_Clasie_is_fit.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Top, ben heel blij dat onze grote kleine man erbij is. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Even een vraagje... Wanneer we Clasie toezingen hoe heet dat liedje ook al weer?
Te te te te JORDY CLASIE!!
Bvd! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
heerlijk Jordy erbij
WIJ GAAN WINNEN!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Alleen met hoeveel is de vraag??? We zullen ze laaaaten beven. Ze zullen wat beleven! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heerlijk joch die clasie,,, zeer gedreven,,,slim in het veld,,,,echt n toppertje. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en weer zo'n "klassepost" van je, . . . lullo |
|
|
|
|
fakadieboeruh
|
|
|
clasie hoort echt in nederlands elftal.ga niet haten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Clasie meldt zich geblesseerd af bij Jong Oranje
Jordy Clasie heeft zich afgemeld bij Jong Oranje. De middenvelder van Feyenoord heeft nog steeds last van een liesblessure die hij twee weken geleden opliep tijdens de competitiewedstrijd tegen Vitesse. In de uitwedstrijd van zondag op bezoek bij PSV moest Clasie het veld voortijdig ruimen.
Clasie zou met het Jong Oranje van bondscoach Cor Pot aantreden in een belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Schotland. Kelvin Leerdam, Bruno Martins Indi en Jerson Cabral zijn wel de partij namens Feyenoord.
http://www.fr-fanatic.com/41725-clasie-meldt-zich-geblesseerd-af-bij-jong-oranje/ |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verbaasd me niets, hij zat er aardig doorheen tweede helft. Lijkt me op het oog een afzegging uit voorzorg. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
zonde, onze klein maar fijn zorgt nederland niet het ek.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Jij ziek in hoofd albert? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ben zo benieuwd naar jou avatar op termijn............ |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ben bang dat Albert niet zo oud zal worden...... Dus die Avatar zal op korte termijn moeten komen denk ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2012 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Clasie meldt zich geblesseerd af bij Jong Oranje Jordy Clasie heeft zich afgemeld bij Jong Oranje. De middenvelder van Feyenoord heeft nog steeds last van een liesblessure die hij twee weken geleden opliep tijdens de competitiewedstrijd tegen Vitesse. In de uitwedstrijd van zondag op bezoek bij PSV moest Clasie het veld voortijdig ruimen. Clasie zou met het Jong Oranje van bondscoach Cor Pot aantreden in een belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Schotland. Kelvin Leerdam, Bruno Martins Indi en Jerson Cabral zijn wel de partij namens Feyenoord. http://www.fr-fanatic.com/41725-clasie-meldt-zich-geblesseerd-af-bij-jong-oranje/ vrees dat we 'm iets langer dan 1 week moeten missen nu |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: retorische vraag . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-( Ben hier niet blij mee |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
We vinden mensen nu wel erg snel een held, ben ook wel gecharmeerd van m, maar voor held is meer nodig.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 20:15 schreef Quiroz het volgende:We vinden mensen nu wel erg snel een held, ben ook wel gecharmeerd van m, maar voor held is meer nodig.. echt held nog niet nee, . . maar wel op de goede weg |
|
|
|