|
|
RenatoBos
|
|
|
Clasie kan nog zingen ook
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook Clasie looft keeper: 'Eindelijk trekken we lijn door'
Vice-aanvoerder Jordy Clasie zag Feyenoord een comfortabele 0-2 voorsprong nemen in het Abe Lenstra Stadion in Heerenveen. Een tiental mindere minuten bracht de plaatselijke SC echter de aansluitingstreffer. Het goede gevoel overheerst echter.
'Het is een heel belangrijke overwinning', aldus Clasie tegenover Radio Rijnmond. 'Eindelijk trekken we de lijn eens door. We waren het eerste half uur heer en meester. We voetbalden heel makkelijk. Daarna zakten we weg en zij scoren op een heel slecht moment voor ons. Zonde.'
De middenvelder kan geen verklaring vinden waarom de ploeg SC Heerenveen op een gegeven moment beter in de wedstrijd liet komen.'Ik weet het echt niet. De oorzaak is moeilijk te vinden.' Doelman Erwin Mulder bleek in de tweede helft gelukkig een sta-in-de-weg voor de Friese aanvalslinie. 'Een Compliment voor Erwin hoe hij de bal van Finnbogason eruit hield. Hij heeft ons vandaag gered.'
International Clasie zag Oranje afgelopen vrijdag gekoppeld worden aan Spanje, Chili en Australië in de poulefase van het WK. 'Mooie poule. Maar voor mij is Feyenoord het belangrijkste. Ik moet de competitie hier zo goed mogelijk afsluiten. We willen meedoen om plek nummer één.' Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jordy Clasie na de zege op Heerenveen
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bovenaan in VI klassement. Provincievoetballertje Mokotjo van zijn 'troon' gestoten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zei ik, maar dan kort. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ongelooflijk zwak, onthutsend. Leverde zoveel ballen in waardoor er levensgevaarlijke situaties ontstonden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Erg matig ja. Stond ook vaak niet goed gepositioneerd. Spelers liepen constant bij hem weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was inderdaad n stuk minder. pakte best veel.. maar leverde ook veel in. bijna alles. maar ik zag ook weinig aanspeelpunten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet het eens waar gaan maken in dit soort wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hopelijk was dit eenmalig van Clasie.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: kraak dat toppertje toch niet af, hij komt er wel weer boven op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zeker in de rij gestaan voor een broodje kroket. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat moet snel want er moeten nu punten gepakt worden. Clasie faalt op de momenten dat hij er MOET staan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 08:15 schreef MMM het volgende:[..] Dat moet snel want er moeten nu punten gepakt worden. Clasie faalt op de momenten dat hij er MOET staan. Net als de rest! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van hem zou je meer verwachten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet van iedereen, sommigen kunnen niet beter.
Clasie misschien ook niet? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: clasie valt nooit door de ondergrens als Immers "te" aanwezig is dan belemmert hij het spel van clasie. Maar goed ik heb er totaal geen kijk op he, ik lul ook maar wat ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Clasie is vorig seizoen en ook dit seizoen af en toe volledig door de mand gevallen. Vooral tegen die neuzen was het ongelooflijk zwak, gisteren stelde hij me ook weer teleur.
Weet ik toch maat! Hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 11:35 schreef Milo het volgende:[..] clasie valt nooit door de ondergrens als Immers "te" aanwezig is dan belemmert hij het spel van clasie. Maar goed ik heb er totaal geen kijk op he, ik lul ook maar wat ;) Ha ! Nog iets om lexie de schuld van te geven ! Goed gevonden milo ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie stond vrijwel de hele wedstrijd als n verdediger opgesteld. Tegen Roda. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Doet vanavond niet mee omdat hij vader is geworden. Wat een slap gelul zeg. Valt me zwaar van hem tegen.
Krijgen we Goossens weer als vervanger....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2014 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Gefeliciteerd mijnheer Clasie |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:25 schreef de kromme2 het volgende:Doet vanavond niet mee omdat hij vader is geworden. Wat een slap gelul zeg. Valt me zwaar van hem tegen. Krijgen we Goossens weer als vervanger.... Neem een voorbeeld aan Milo, misschien is mevrouw Clasie net om 17.00 klaar met de bevalling? (Ik ken de details niet.) Anyway, zoiets is behoorlijk heftig en een klein feestje waard. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:25 schreef de kromme2 het volgende:Doet vanavond niet mee omdat hij vader is geworden. Wat een slap gelul zeg. Valt me zwaar van hem tegen. Krijgen we Goossens weer als vervanger.... Ben jijzelf wel vader? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ze staat op het punt van bevallen, en hij wil er graag bij zijn. Begrijpelijk.
Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: volkomen logisch. Ik nam ook 2 dagen vaderschapsverlof ;) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Voila, je bent ook geen echte vent als je een balletje gaat trappen terwijl je vrouw je nodig heeft. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Clasie gefeliciteerd ouwe rukkert! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: de signalen liggen hier nou niet echt op rukken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nahja, of t moet daar in huis ZO onhygiënisch zijn... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha! Ik ga even stuk hier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Felicitaties aan die kleine grote man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Echte bluffer post. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Gefeli, jongen/meisje, naam? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: zekers, trotse vader van een zoon en een dochter die niets tekort zijn gekomen en het heel goed doen, maar als ik moest werken moest ik werken.
Gelukkig is het goed afgelopen vanavond, maar aan Goossens heeft dat zeker niet gelegen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|