|
|
MMM
|
|
|
Bij Porto lachen ze je uit als je corners en vrije trappen zo blijft nemen, wat was dat weer armoedig vanmiddag.
Speelde ook weer matig. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Clasie A.U.B. blijf bij Feyenoord naar Dinsdag of Woensdag hebben we weer een pracht elftal en daar moet jij ook in spelen dus BLIJF |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Op deze manier blijft Jordi zelf ook om de hete brij dansen, en voedt hij de geruchten dat hij het eigenlijk wel gehad heeft met Feyenoord. Belangrijker is dat zijn spel er duidelijk onder te lijden heeft. De club kent ongetwijfeld zijn wensen, en als zijn vertrek de weg vrijmaakt voor het uitzonderlijke talent Zyech, dan denk ik dat iedere supporter er vrede mee zou hebben. Vervolgens nog een topspits, - en dan zijn we helemaal klaar wat mij betreft. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Ziyech speelt wel een stuk meer naar voren, als Clasie weg gaat heb je alleen Vormer nog die meer controlerend speelt. Zelfs met de punt naar voren heb je een middenvelder met controlerende kwaliteiten nodig. Niet dat ik tegen de komst van Ziyech ben, maar als Clasie vertrekt hebben we alsnog meer nodig op het middenveld om zijn verdedigende werk te compenseren. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zolang Clasie regelmatig uitvalt met krampverschijnselen, moet hij een sterkere competitie niet overwegen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 08:59 schreef RinzeN het volgende:Ziyech speelt wel een stuk meer naar voren, als Clasie weg gaat heb je alleen Vormer nog die meer controlerend speelt. Zelfs met de punt naar voren heb je een middenvelder met controlerende kwaliteiten nodig. Niet dat ik tegen de komst van Ziyech ben, maar als Clasie vertrekt hebben we alsnog meer nodig op het middenveld om zijn verdedigende werk te compenseren. Vormer is controlerend niet minder dan Jodi, en wat Ruud opbouwend tekort komt t.o.v. Jordi, word aanvallend en creatief meer dan gecompenseerd door Zyech. Lex zou voor mij dan het kind van de rekening worden, want Vilhena gaat hele grote stappen zetten dit jaar. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Hij traint ook sinds een paar jaar individueel gericht op zijn bouw en alle andere computerschema,s . En sinds dien houdt hij het een hele wedstrijjd vol . Maar ja die kramp |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 09:33 schreef Nick4F het volgende:[..] Vormer is controlerend niet minder dan Jodi, en wat Ruud opbouwend tekort komt t.o.v. Jordi, word aanvallend en creatief meer dan gecompenseerd door Zyech. Lex zou voor mij dan het kind van de rekening worden, want Vilhena gaat hele grote stappen zetten dit jaar. Dat ben ik met je eens, maar al willen we ook een beetje breedte houden op het middenveld denk ik wel dat er nog iemand bij moet komen die controlerend kan spelen (mocht Clasie weg gaan). Er is nog wel wat jeugd op komst, maar ook die zijn vooral aanvallend ingesteld. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 08:35 schreef Nick4F het volgende:Op deze manier blijft Jordi zelf ook om de hete brij dansen, en voedt hij de geruchten dat hij het eigenlijk wel gehad heeft met Feyenoord. Belangrijker is dat zijn spel er duidelijk onder te lijden heeft. De club kent ongetwijfeld zijn wensen, en als zijn vertrek de weg vrijmaakt voor het uitzonderlijke talent Zyech, dan denk ik dat iedere supporter er vrede mee zou hebben. Vervolgens nog een topspits, - en dan zijn we helemaal klaar wat mij betreft. IK ZAL HEM MISSEN, nog veel te vroeg als hij weg zou gaan zo denkt W v H ook zo |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja die twee zijn net vader en zoon natuurlijk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zolang je als speler corners en vrije trappen structureel beneden elk niveau blijft nemen heb je niks te zoeken bij Porto, met zo'n traptechniek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 23:38 schreef MMM het volgende:Zolang je als speler corners en vrije trappen structureel beneden elk niveau blijft nemen heb je niks te zoeken bij Porto, met zo'n traptechniek. Ze nemen ze allemaal kut, heb al haren amper een goede corner meer gezien.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vormer neemt ze nog wel redelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar die staat zelden in de basis. Doelpunt van. Mitchell tegen ADO was ook mooi ingekruld door Vormer.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker man! pak geld er bij . wat wil je nog meer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Clasie zegt nee tegen Koeman en andere Premier Leaque-club maar Clasie zegt nu dan ik blijf in Rotterdam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben wel benieuwd naar die Jackpot, de hoofdprijs van van Geel. ??? zal wel n dompertje worden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik verwacht 8 miljoen. Moeilijk een hoofdprijs te noemen.
Maar goed, hij is natuurlijk nog niet verkocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Men zegt dat Toornstra 8-10 miljoen waard is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En ik zeg dat ie dat niet waard is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat mogen ze vragen. absoluut. zeker aan Feyenoord. omdat dat niet n spectaculaire verbetering is. Je moet het er natuurlijk niet aan uitgeven. 4 max |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Transfersom was toch afhankelijk van het salaris? (dit is niet sarcastisch .. weet het gewoon echt niet) Geloof nooit dat hij zoveel verdient bij Utrecht waardoor hij zoveel waard is. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik wel, lees maar hieronder
27 jaar geloof ik
het is een zeer goeie voetballer
scoort ook nog vaak uit vrijetrappen
3 jaar kontrakt 8 miljoen waard
2 jaar kontrakt 6 miljoen waard
1 jaar kontrakt 3 miljoen waard |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Geen international toch? Dan begin ik bij 1 jaar met de helft tot op het end aan toe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's de oorzaak van de vraagprijs. Gaat mij om het bedrag an sich vanuit Feyenoordoogpunt: te hoog. Bovendien: zijn de verwachtingen t.a.v. zijn kwaliteiten niet te hooggespannen?
4 a 5 miljoen = doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik eerlijk gezegd nog veel. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik wist serieus nog niet dat hij 8 of 9 miljoen zou moeten kosten. Vandaag maakte mijn collega (utreg supporter) een geintje en zei met spot: "voor 5 miljoen mag je hem hebben". Mijn reactie was lachen en zei dat ik 3.5 genoeg vond......en toen las ik hier 9 :/ Mis ik hier iets? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] Da's de oorzaak van de vraagprijs. Gaat mij om het bedrag an sich vanuit Feyenoordoogpunt: te hoog. Bovendien: zijn de verwachtingen t.a.v. zijn kwaliteiten niet te hooggespannen? 4 a 5 miljoen = doen. Daar krijg je hem niet voor Co zit ook bij de Fc. Utrecht en die weet het ook wel wat ze moeten vragen voor een top speler |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:48 schreef de bluffer het volgende:[..] Daar krijg je hem niet voor Co zit ook bij de Fc. Utrecht en die weet het ook wel wat ze moeten vragen voor een top speler Co moet ook eens een keer op z'n bek geslagen worden. Of 3 secondenlijm aan z'n toiletbril smeren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Scoort ook veel te weinig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoek n plaatsje in de zon. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je bent zeker een 020 Fan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ron Smit @RonFSV Volgen Slechter nieuws #Clasie verkocht voor 9 miljoen aan #porto 21:53 - 15 augustus 2014 75 RETWEETS 3 FAVORIETEN BeantwoordenRetweetenToevoegen aan favorieten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das wel een mooi bedrag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word overigens ontkent door Feyenoord..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, om de gemoederen rustig te houden..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jordy Clasie is verkocht aan FC Porto voor negen miljoen euro. Dat meldt de voorzitter van de supporters vereniging zojuist op Twitter. De middenvelder was vanavond bij het duel tegen Feyenoord en Heerenveen niet aanwezig vanwege een blessure.
UPDATE 22:26 | Rutten net tegen Rijnmond: 'Ik wilde met Clasie geen risico nemen. En nee, hij is niet verkocht aan Porto.' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Update, 22.25 uur In een reactie tegenover SoccerNews.nl ontkent zaakwaarnemer Wessel Weezenberg dat er sprake is van een overgang. "Dit is onzin", was het korte maar duidelijke antwoord toen hem gevraagd werd naar de geruchten. |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Hoe zou zo'n man er dan bij komen om dat op twitter te slingeren... |
|
|
|